het is dat ik er een logeer adres heb, anders had ik me er niet aan gewaagd hoor, zelfde geldt voor de eenhoornloop waar ik aan mee wil doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
Op zich wel jammer dat Groningen zo ver weg is
HAHAHAHAHHAHquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter na 911 in elkaar storten dan naar 112
Oh damn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Kan nog net.
Vanaf de 4 mijl site:
"Op woensdag 25 april start de inschrijving voor de 4 Mijl. Om exact 19.00 uur gaat de inschrijfmodule open voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop, bedrijvenloop en wedstrijdlopers. Vorig jaar was het populaire hardloopevenement binnen twee uur uitverkocht."
ik doe rond deze tijd nog rustig 80 minuten+quote:
De volgende keer neemt ze dus de huissleutel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef Jumparound het volgende:
hmm, vriendin is naar yoga en laat op zich wachten... Ik wil lopen
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende keer neemt ze dus de huissleutel mee.
man, dat is zwaar joh! dat is wandelend al maar een paar km vol te houden..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan die niet in zo'n draagzak mee?
Als die zo blijft slapen, dan kunnen er nog makkelijk een paar bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]
ik heb m'n jongste maandenlang in een geknoopte draagdoek meegenomen op gewone uitjes. Soms dagenlang. (dagje dierentuin ofzo). 't is maar net wat je gewend bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
man, dat is zwaar joh! dat is wandelend al maar een paar km vol te houden..
hoe oud was het toen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb m'n jongste maandenlang in een geknoopte draagdoek meegenomen op gewone uitjes. Soms dagenlang. (dagje dierentuin ofzo). 't is maar net wat je gewend bent
9 maanden ofzo ?quote:
die van mij oud nu bijna 2 ;-)quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]
ik heb het plan opgevat om de jongste nu te gaan rugdragen, aangezien hij te zwaar wordt voor torsodragen. probleem is dat hij nogal beweeglijk isquote:Op woensdag 25 april 2012 00:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die van mij oud nu bijna 2 ;-)
Weegt iets meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |