Dat lesje moet je bewaren, gebruik ik soms wel eens om in te lopen.. wat warm te worden. Les 11 / 14 blijft een leuke les omdat je je zelf goed kan tegenkomen. Volgende week weer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Deusjevoo het volgende:
Blegh, dat was dus 3x niks. Had het gevoel dat ik niet vooruit kwam. Heb echt wel eens lekkerder gelopen. Maar toch alles volgehouden, al was het op een tempo van niks![]()
Volgende keer niet te hard roepen dat een lesje met 1 en 2 minuutjes lopen wel makkelijk lijkt..
Zaterdag 18 minuten aan 1 stuk, benieuwd hoe dat gaat lopen
bedankt voor de tip! Heb t volgens mij nog geen enkele keer zo "zwaar" gehad. Maar heb natuurlijk allerlei oorzaken klaar!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat lesje moet je bewaren, gebruik ik soms wel eens om in te lopen.. wat warm te worden. Les 11 / 14 blijft een leuke les omdat je je zelf goed kan tegenkomen. Volgende week weer.
Succes met je les vanavond! Hoe bevalt het tot nu toe (nu je over de helft van de lessen heen bent)?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef egelhond het volgende:
Zometeen Evy nr 17 lopen. Eerst ff de soep laten zakkenHeb er zin in! Lekker half uur zweten!
Ja gaat erg goed! Had ikzelf niet verwacht. De 7 minuten mogen van mij gerust 10 minuten worden want ben totaal niet meer moe na de sessies wat ik in het begin wel was. Helaas dat het weer niet meezit de laatste weken, maar ik houd vol in regen en wind.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:01 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Succes met je les vanavond! Hoe bevalt het tot nu toe (nu je over de helft van de lessen heen bent)?
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef Wiehoe het volgende:
En ingeschreven voor de 4 mijl
Ow en hun website wordt nu erg traag.
Dat de website erg sloom was/werd viel mij ook al op jah ..quote:Beste Monique ****,
Bedankt voor je aanmelding voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop.
Je aanmelding is in goede orde ontvangen. Na verwerking van de aanmelding ontvang je voor 1 juli bericht of je inschrijving definitief is en of je kunt deelnemen aan de 4 Mijl van Groningen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dat de website erg sloom was/werd viel mij ook al op jah ..
Ik zie nu pas dat het bij iedereen zo is.quote:Beste DeLuna
Je aanmelding voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop is ontvangen. DEZE AANMELDING IS OP DE RESERVELIJST GEPLAATST.
Hoelang heb je niet gelopen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Governo het volgende:
Ik wil weer voor de 254842x starten
Maar het liefst nu zonder Evy. Dit heb ik al deze keren gedaan en Evy komt me de nek uit. Waar kan ik een beginners schema vinden wat toch redelijk uitdagend is zeg maar? Aangezien ik volgens mij redelijk goed die 1, 2 en 3 minuutjes kan. Ook mijn spieren...
1 maand niet regelmatig. Maar wel vaak tussendoor dat ik weer ging en dan weer een paar keer niet en dan weer wel. Etc. Etc. Maar nu moet ik het echt volhouden voor de zomerquote:
Ging echt snel. Tuurlijk duimen we.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef Finland. het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven, helaas sta ik wél op de reservelijst. Heb me na een kwartier ingeschreven, wist niet dat het zo snel ging. Succes iedereen die wel mee mag doen.
En duimen jullie een beetje voor me dat ik wel mee mag doen?
Reservelijst?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu pas dat het bij iedereen zo is.![]()
Oh.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Reservelijst?![]()
Volgens mij sta ik niet op de reservelijst.
Heb je al geprobeerd met Renate Wennemars ?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Governo het volgende:
Ik wil weer voor de 254842x starten
Maar het liefst nu zonder Evy. Dit heb ik al deze keren gedaan en Evy komt me de nek uit. Waar kan ik een beginners schema vinden wat toch redelijk uitdagend is zeg maar? Aangezien ik volgens mij redelijk goed die 1, 2 en 3 minuutjes kan. Ook mijn spieren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |