quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb weer heerlijk gelopen. Ik had eigenlijk iets meer willen lopen maar onderweg kwam ik dit tegen dus ik werd een beetje opgehouden en moest ik een route improviseren![]()
[ afbeelding ]
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12425544
Ohja, ik ga dan de stoeptegels tellenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, maar met handmatig invoegen kom ik nog net op een personal best voor gelopen afstand in een week.Dan dan weer wel, ondanks dat het echt niet lekker ging.
Was echt bezig met mezelf van boom to boom te lullen zo ongeveer toen mijn telefoon overging op een hele irritante brom waarna het stil werd.
Gelukkig heb je veel overredingskrachtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Was echt bezig met mezelf van boom to boom te lullen zo ongeveer
Poldermodel: 35.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig heb je veel overredingskracht
Ik twijfel of ik voor 30 dan wel 40 minuten ga vanavond.
Gewoon gas erop en 50 minuten.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh das een beetje lafjes net niks.
Voorbereiding, voorbereiding, voorbereiding. Op een dag dat je moet/mag/wil gaan rennen: zorg dat je 's ochtends al je renkleding en schoenen ZO in het zicht klaarlegt dat je er 's middags bij thuiskomst niet meer omheen kan. Of zoek een renbuddy.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet echt doorzettingsvermogen hebben. 2 of 3x per week gaan hardlopen, want nu is het zo dat ik 1x ga (maximaal 2x) en daarna een week niet. Schiet natuurlijk ook niet op. Hoe hebben jullie dat in de hand? Ik heb nu wel zin om te gaan rennen, maar ik ben ziek dus dat helpt niet echt.
Als je ziek bent moet je sowieso niet gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet echt doorzettingsvermogen hebben. 2 of 3x per week gaan hardlopen, want nu is het zo dat ik 1x ga (maximaal 2x) en daarna een week niet. Schiet natuurlijk ook niet op. Hoe hebben jullie dat in de hand? Ik heb nu wel zin om te gaan rennen, maar ik ben ziek dus dat helpt niet echt.
Ik kies wel steeds andere routes en ik loop met muziek. Door de regen kan ik ook wel lopen, maar doe het niet graag. Vaste dagen probeer ik ook aan te houden, maar ik hbe zelf wel snel dat wanneer het weer wat minder is dat ik zeg 'oh ik ga morgen wel'. Gelukkig is het de volgende dag dan ook kut weer en ga ik alsnog niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je sowieso niet gaan.![]()
Klinkt heel makkelijk maar gewoon doen! Op een gegeven moment zie je de vooruitgang en heb je er steeds meer lol in. Kies steeds andere routes of draai ze om, loop met muziek, loop een keer in de regen, loop s'avonds, s'ochtends, 's middags. Varieer!
Of kom een kudde schapen tegen zoals ik. Genoeg lol onderweg.
Qua sport was ik ook altijd een natte dweil...veel goede voornemens maar in de praktijk 0,0 resultaat. Nu hou ik het al vol sinds september om stug 3x/week te gaan lopenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik moest ook best wel lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef MvN_Rdam het volgende:
Gisteren de snelste 10 KM gelopen sinds maanden, dat voel ik vandaag meteen![]()
Apart om te zien DeLuna, zo midden op de weg
nicequote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef MvN_Rdam het volgende:
Gisteren de snelste 10 KM gelopen sinds maanden, dat voel ik vandaag meteen![]()
Apart om te zien DeLuna, zo midden op de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |