SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Vandaag dag 30 van stronglifts, moest mn squat stoppen na twee reps van 92,5 kg ivm pijn in lies. Laatst al meer last van gehad maar dit werd steeds minde naarmate de squats zwaarder werden. Alleen tijdens het opwarmen voelde het vervelend. Techniek al n paar x laten checken door trainingsmaat en volgens hem echt supernetjes, heb ik al vaker gehoord. Tijdje terug wat sprinttraining gedaan, waardoor ik denk dat daar mn lies is gaan tegenstribbelen. Toen gestopt met sprint, een ding tegelijk dacht verstandig.
Ik baal er goed van, aangeZien het net zo lekker ging en pas afgelopen woensdag mn eerste squat-faal was. )had t al wat eerder verwacht.
Maandag maar rustig aan, laag gicht squat en hopen op minder pijn. Rest van de training was ook meteen verneukt, was te opgefokt denk ik. Deadlift deed ook teveel pijn om aan mn werkset te beginnen, dus maar wat meer reps met 80en 90 kg gedaan om in elk geval iets te hebben gedaan.
Iemand nog tips verder voor hoe nu verder?Facet!![]()
Zo, morgen even de schouders goed aanpakken na twee rustdagjes (die ik hard nodig had). Nu lekker bunkeren, wat is bulken toch heerlijk.![]()
Mijn biceps blijven trouwens een 'probleemgroep'. Armen beginnen aardig uit verhouding te raken, omdat mijn triceps wel redelijk groeien, biceps blijven achter.![]()
Dan moet je ze meer trainen. En op verschillende manieren trainen zodat je uit kan zoeken wat ze een goede groei impuls geeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Mijn biceps blijven trouwens een 'probleemgroep'. Armen beginnen aardig uit verhouding te raken, omdat mijn triceps wel redelijk groeien, biceps blijven achter.![]()
soz, vergeten nieuw topic te openen.. - pak chocolademelk is ook op; nu aan het avondeten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat laatste is het probleem denk ik. Ik train ze voldoende en denk ook wel dat de kwantiteit/intensiteit goed is maar misschien doe ik iets verkeerd...ga i.i.g. wel wat nieuws proberen want dit is niets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je ze meer trainen. En op verschillende manieren trainen zodat je uit kan zoeken wat ze een goede groei impuls geeft.![]()
Wat voor oefeningen doe je nu?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat laatste is het probleem denk ik. Ik train ze voldoende en denk ook wel dat de kwantiteit/intensiteit goed is maar misschien doe ik iets verkeerd...ga i.i.g. wel wat nieuws proberen want dit is niets.![]()
Hoelang is dit al zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat laatste is het probleem denk ik. Ik train ze voldoende en denk ook wel dat de kwantiteit/intensiteit goed is maar misschien doe ik iets verkeerd...ga i.i.g. wel wat nieuws proberen want dit is niets.
Spieren groeien soms wel, en soms ook niet. Niet alles gaat lineair (eigenlijk vrij weinig...). Als dit "pas" n maandje aan de gang is, even 1 of 2 weken rust van direct biceps werk en daarna verder gaan met je oude schema, mits oud goed was.
Is het echt al lang aan de gang, dan indd een impuls geven, en dat is vrij makkelijk:
welke reps doe je nou? Ga maar eens voor de 10*10 reps. Of de 20 * 2 erg zware. Impuls geven = dingen anders doen dan voorheen, dus zoek een extreem doel op en doe dat (dit is dus niet de nieuwe standaard oid, maar bijvoorbeeld 1 maandje met 't opzoeken van extremen in je biceps training en daarna weer terug naar een "normaal" schema).
En dan hebben we 't geeneens gehad over oefening selectie... Mag snakey doen!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ok na 6 dagen, elke dag te hebben getraind even een weekendje niks, met misschien een beetje cardiootjes. En iig veel vreten. Dit weekend no IF for me.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
inderdaad,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef mister_popcorn het volgende:
...
Impuls geven = dingen anders doen dan voorheen,
...
-maak er eens dropsets van (gewicht x -> gewicht x-4, gewicht x-8 -> rust -> repeat),
-cheat met opgaande beweging voor wat extra negative reps,
-stop het biceps-werk aan het begin van de training voor extra reps,
-doe een isolatie oefening na een compound oefening (bijv. chin-ups -> curls)
-doe push-pull supersets (set curls -> set triceps pushdowns -> repeat)
-doe even een week helemaal niks met de biceps![]()
Vraagje over ervaringen met betrekking tot IF. Voel je je 's ochtends of 's middags niet slap doordat je al lange tijd geen kcal binnen hebt gekregen?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik ontbijt al heel mn leven goed stevig, heb daar een dag of 2 wat last van gehad maar was zo gewend. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ook veel kleine "Pijntjes" kwijt ben, of dat een bijwerking is van deze manier van eten weet ik nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Klinkt plausibel ja. Als ik 's ochtends echter niks eet word ik gewoon snel misselijkJuist niet is mijn ervaring, ik was daar ook bang voor namelijk maar je lichaam gaat in een soort overlevingsmodus en ik ben veel scherper en gefocused overdags. Vergeleken met toen ik nog normaal onbeet met brood en ook lunch at met brood waar je na een uurtje een dip kreegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef Push. het volgende:
Vraagje over ervaringen met betrekking tot IF. Voel je je 's ochtends of 's middags niet slap doordat je al lange tijd geen kcal binnen hebt gekregen?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Juist niet. Toen ik elke 3 uur at had ik veel honger en zin in de volgende maaltijd. Met IF begin ik pas rond 15:00 te denken aan mn eerste maaltijd om 16:00. De tijd ervoor gewoon scherp van geest en niet moe qua lichaam.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef Push. het volgende:
Vraagje over ervaringen met betrekking tot IF. Voel je je 's ochtends of 's middags niet slap doordat je al lange tijd geen kcal binnen hebt gekregen?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Werkt die shit zo goed dan? En val je niet heel erg terug qua kracht bij het trainen? En is het ook geschikt voor hongerige ecto's die de hele dag gevoerd moeten worden?You for real? Kan prima kloppen want ik doe dat eigenlijk wekelijks.quote:Drommeldaris: Ik zag Panzermuis laatst nog lopen met een pak melk
[ Bericht 49% gewijzigd door Panzermaus op 30-03-2012 22:07:40 ]![]()
Materie gaat dieper erop in maar ben nu 3 KG kwijt in 3 weken (goed te zien in de spiegel ook + wat complimentjes gehad), kracht is hetzelfde en zelfs sterker, voel me fitter en over het algemeen lekkerder in mn vel zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
Werkt die shit zo goed dan? En val je niet heel erg terug qua kracht bij het trainen? En is het ook geschikt voor hongerige ecto's die de hele dag gevoerd moeten worden?
[..]
You for real? Kan prima kloppen want ik doe dat eigenlijk wekelijks.
Het hongergevoel is er eigenlijk helemaal niet omdat ik weet dat ik savonds los mag gaan, enige waar ik moeite mee heb is het om mn veldtraining heen te plannen
Verder simpel, weinig planning of om rekening mee te houden, geen gedoe met cijfertjes en makros maar gewoon gezond verstand
Je propt gewoon je calorieen in een bepaalde window, meer is het niet in grote lijnen. Dus waar het vandaan komt dat je in kracht terug zou vallen geen idee.....Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Je eet gewoon op de manier waarop je lichaam is ontworpen of denk je dat ze vroeger als holenmens lekker eerst sochtends aan de brood en koffie zaten?
Vergeet niet we eten pas een paar 100 of duizend jaar brood en we eten pas een jaar of 50 a 100 al die zooi die in de winkel ligt, dat is niks op de geschiedenis van de mens
Het eten is geevolueerd, je lichaam niet
Ik weet niet eens of ik wel terug zou willenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
We slapen ook niet volgens hoe de oude mensen sliepen. Die werden wakker toen het licht werd en gingen slapen toen het donker werd. Ze zeggen ook dat onze biologische klok verstoord is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef kidkash19 het volgende:
Je eet gewoon op de manier waarop je lichaam is ontworpen of denk je dat ze vroeger als holenmens lekker eerst sochtends aan de brood en koffie zaten?
Vergeet niet we eten pas een paar 100 of duizend jaar brood en we eten pas een jaar of 50 a 100 al die zooi die in de winkel ligt, dat is niks op de geschiedenis van de mens
Ik weet niet eens of ik wel terug zou willen
Beste is gewoon eigen dieren houden, doden en eten samen met eigen groenten uit eigen tuin enzo. Mark Zuckerberg heeft dit jaar als doel om alleen zelf geslacht vlees te eten bijvoorbeeld (hint).
Ook zou ik wel is mijn eigen kippen willen slachten omdat het huidige kippenvlees vol zit met water en antibiotica.If not now, then when.![]()
Klopt daarom probeer ik ook altijd 7-8 uur slaap te pakken en er zijn natuurlijk manieren om de schade te beperken qua eten maar goed dat doen de meeste denk ik al. Granen eet ik al 3 weken amper bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We slapen ook niet volgens hoe de oude mensen sliepen. Die werden wakker toen het licht werd en gingen slapen toen het donker werd. Ze zeggen ook dat onze biologische klok verstoord is.
Beste is gewoon eigen dieren houden, doden en eten samen met eigen groenten uit eigen tuin enzo. Mark Zuckerberg heeft dit jaar als doel om alleen zelf geslacht vlees te eten bijvoorbeeld (hint).
Ook zou ik wel is mijn eigen kippen willen slachten omdat het huidige kippenvlees vol zit met water en antibiotica.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
7-8 uur slaap zou niet uitmaken. Het gaat meer om slapen wanneer het donker begint te worden en opstaan wanneer het licht wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Klopt daarom probeer ik ook altijd 7-8 uur slaap te pakken en er zijn natuurlijk manieren om de schade te beperken qua eten maar goed dat doen de meeste denk ik al. Granen eet ik al 3 weken amper bijvoorbeeldIf not now, then when.![]()
Mjah ik snap waar je vandaan komtToch jammer dan dat er toch geld verdient moet worden
Maar goed ik denk dat je spijsvertering misschien wel belangrijker is dan je slaapritme (zolang je genoeg pakt)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Zeker. En net inderdaad wat je zegt, imo zou werk ook eigenlijk om 10 uur moet beginnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef kidkash19 het volgende:
Mjah ik snap waar je vandaan komtToch jammer dan dat er toch geld verdient moet worden
Maar goed ik denk dat je spijsvertering misschien wel belangrijker is dan je slaapritme (zolang je genoeg pakt)
If not now, then when.![]()
Vanmiddag even gepraat met een personal trainer. Ben nu twee maanden bezig met een zelf samengestelde lijst, maar ben van plan vanaf volgende week 6 weken een 1RM schema te doen. 3 dagen fullbody per week voor 6 weken, waarbij hoe verder in de 6 weken het gewicht omhoog gaan en de reps omlaag.
Ben wel benieuwd wat voor effect het heeft. En als het niet bevalt, tsjah het is toch maar 6 weken, ga ik daarna wel weer iets anders doen. En verandering van spijs doet eten, dus even wat anders voor de afwisseling.![]()
Ik train nu 2 maanden. Wat hij me uitlegde is dat op basis van je 1RM er een schema wordt opgesteld. Als je 50kg kunt benchpressen begin je in de eerste week met 30 ofzo en werk je omhoog. Je gaat dus niet aan je 1RM werken, maar traint op basis daarvan. En dat zou er dan als volgt uitzien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef seto het volgende:
Maar je traint nog niet echt lang toch? Dan zie ik niet echt het nut om aan je 1RM te gaan werken.
Week 1-2: 12-15 reps.
Week 3-4: 8-10 reps.
Week 5-6: 6-8 reps.
Gee idee of het inderdaad nut heeft, maarja heb alleen ff gevraagd of hij adviezen had. Nu even orienteren of ik het echt wil en het nut heeft en dan zie ik wel verder.
Vandaar ook mijn vraag, die ik in mijn vorige post was vergeten: Heeft dit nut en wat zijn jullie ervaringen? Hoorde van een aantal andere mensen in de gym positieve verhalen.![]()
Dan slaap je in de winter dus lekker 14 uur per dagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
7-8 uur slaap zou niet uitmaken. Het gaat meer om slapen wanneer het donker begint te worden en opstaan wanneer het licht wordt.![]()
![]()
lijkt op HSTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik train nu 2 maanden. Wat hij me uitlegde is dat op basis van je 1RM er een schema wordt opgesteld. Als je 50kg kunt benchpressen begin je in de eerste week met 30 ofzo en werk je omhoog. En dat zou er dan als volgt uitzien.
Gee idee of het inderdaad nut heeft, maarja heb alleen ff gevraagd of hij adviezen had. Nu even orienteren of ik het echt wil en het nut heeft en dan zie ik wel verder.
Vandaar ook mijn vraag, die ik in mijn vorige post was vergeten: Heeft dit nut en wat zijn jullie ervaringen? Hoorde van een aantal andere mensen in de gym positieve verhalen.![]()
Voel me helemaal toppie. Ben ook echt geen ontbijter, krijg pas echt trek na enkele uren, maar ja, ontbijt was de belangrijkste maaltijd per dag... not. Hongergevoel voelt ook relatief "goed", eigenlijk. Ook helemaal klaar met het idee om om de 2 uur te moeten vreten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:23 schreef Push. het volgende:
Vraagje over ervaringen met betrekking tot IF. Voel je je 's ochtends of 's middags niet slap doordat je al lange tijd geen kcal binnen hebt gekregen?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Dat is wel hard toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan slaap je in de winter dus lekker 14 uur per dagIf not now, then when.![]()
Jah,leuk al die bull shit science. Ik denk er serieus wel eens aan om gedroogde stront te gaan verkopen. Met wat mensen die geld hebben op een perfecte manier marketing in elkaar draaien en voor je het weet staan er BB sites vol met lof over gedroogde stront en kan ik inderdaad 14 uur per dag slapen en in die tijd nog rijk worden ook omdat mijn stront verkoopt als warme broodjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan slaap je in de winter dus lekker 14 uur per dag![]()
![]()
nee melk oid hadden we vroeger welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef kidkash19 het volgende:
Ik weet niet eens of ik wel terug zou willen![]()
Dat we vroeger anders aten betekent niet dat we zo altijd moeten eten, onze lichamen passen zich aan en we kunnen in principe alles eten.
Als je kijkt naar bijv. eskimo's, die eten bijna alleen maar vlees terwijl andere gebieden juist weer veel fruit/groente eten.. het is allemaal prima.![]()
Ik drink ook geen zuivel en eet het sowieso amper, kreeg alleen maar last ervan.
Vlees is een natuurlijk iets, graanproducten zijn door de mens gemaakt, maar ja dit onderwerp is al vele topics voorbij gekomen en is altijd controversieel. Doe gewoon wat je fijn vind, ik voel me super op de manier hoe ik nu eet en wat ik nu eetIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
vlees is ook door de mens gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef kidkash19 het volgende:
Ik drink ook geen zuivel en eet het sowieso amper, kreeg alleen maar last ervan.
Vlees is een natuurlijk iets, graanproducten zijn door de mens gemaakt, maar ja dit onderwerp is al vele topics voorbij gekomen en is altijd controversieel. Doe gewoon wat je fijn vind, ik voel me super op de manier hoe ik nu eet en wat ik nu eet
Allemaal genetisch gemanupaleerd en vele medicatie ertegen aan gegooid.
Ook krijgen ze niet natuurlijke voedsel wat ze normaal eten.
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik zie niet in waarom een product 1x slecht is wanneer het bewerkt is.
Eiwitshakes zijn ook bewerkt... maar het werkt goed.![]()
Daarom, veel tegenstellingen in dezon topique! De waarheid blijft moeilijk eenduidig aan te geven aangezien iedereen uniek is (pass mij effe een emmertje, broeders, ook al spreek ik nu wel de waarheid)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah,leuk al die bull shit science. Ik denk er serieus wel eens aan om gedroogde stront te gaan verkopen. Met wat mensen die geld hebben op een perfecte manier marketing in elkaar draaien en voor je het weet staan er BB sites vol met lof over gedroogde stront en kan ik inderdaad 14 uur per dag slapen en in die tijd nog rijk worden ook omdat mijn stront verkoopt als warme broodjes.![]()
En dat is de rode draad die ons allemaal verbindt, er is geen goed of fout denk ik zo, het is goed als je jezelf er goed bij voeltIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Gewoon dikke gewichten tillen dan word je vanzelf sterker.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoeveel kost als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik train nu 2 maanden. Wat hij me uitlegde is dat op basis van je 1RM er een schema wordt opgesteld. Als je 50kg kunt benchpressen begin je in de eerste week met 30 ofzo en werk je omhoog. Je gaat dus niet aan je 1RM werken, maar traint op basis daarvan. En dat zou er dan als volgt uitzien.
Vandaar ook mijn vraag, die ik in mijn vorige post was vergeten: Heeft dit nut en wat zijn jullie ervaringen? Hoorde van een aantal andere mensen in de gym positieve verhalen.Facet!![]()
Voor die personal trainer? Zit bij m'n abonnement inbegrepen, dus niks.
Maar de begeleiding bestaat uit 1 sessie om je 1RM te bepalen oid, daarna een dag trainen met begeleiding en dan aan het eind nog een sessie om je resultaten te bekijken. Dus eigenlijk loopt hij 3x met je mee.![]()
Zo is het nou ook weer niet helemaal. Er zijn mensen die zich prima voelen bij 6000 kcal per dag en erg sterk zijn, maar gezond is het niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:53 schreef kidkash19 het volgende:
En dat is de rode draad die ons allemaal verbindt, er is geen goed of fout denk ik zo, het is goed als je jezelf er goed bij voeltEn goed eten. Maar let maar eens op het volgende, bijna iedereen die je een bepaalde manier van trainen of eten aanraadt wil daar ergens down the line geld voor zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:54 schreef Jajong het volgende:
Gewoon dikke gewichten tillen dan word je vanzelf sterker.
Nuff said no?![]()
Na twee maanden trainen je workout aanpassen en op 1RM gaan trainen? Die PT heeft waarschijnlijk een LOI cursus gedaan dus pas op met wat hij je nog meer gaat vertellen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Voor die personal trainer? Zit bij m'n abonnement inbegrepen, dus niks.
Maar de begeleiding bestaat uit 1 sessie om je 1RM te bepalen oid, daarna een dag trainen met begeleiding en dan aan het eind nog een sessie om je resultaten te bekijken. Dus eigenlijk loopt hij 3x met je mee.
Na twee maanden trainen ben je nog geeneens in de buurt geweest van een workout. Je hebt zelfs je spieren niet eens wat los gemaakt. Ga eerst eens op zijn minst een half jaar aan het ijzer hangen en kijk dan nog eens.![]()
Misschien lactoseintolerantie of melkallergie, spijtig want melk is goed BB voer, maar gewoon niet doen als het je niet goed voelt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef kidkash19 het volgende:
Vlees is een natuurlijk iets, graanproducten zijn door de mens gemaakt, maar ja dit onderwerp is al vele topics voorbij gekomen en is altijd controversieel. Doe gewoon wat je fijn vind, ik voel me super op de manier hoe ik nu eet en wat ik nu eet
Ik voel me goed bij low-carb en zoveel mogelijk alleen zetmeel post-workout, zuivel werkt goed bij mij.Confidence through competence![]()
misschien toch maar op mixed grip deadliften overstappen, de 1x 140kg wel mooi binnen met gewone grip, maar bij de poging voor 145kg begonnen m'n handen zich te openen dus moest ik 'm snel neerzetten. de 142,5 daarna ging ook niet.![]()
Over deadliften gesproken. Waren vandaag een paar lui van de lokale American Football club aan 't liften, en die hadden me toch een potje schijt techniek jonge. Aan de ene kant wil ik er iets van zeggen omdat als ze zo door gaan dan lopen ze over een paar maanden permanent krom maar aan de andere kant ben ik ook geen expert en wil me er ook niet echt mee bemoeien.
En diezelfde lui waren ook mokerzwaar aan 't squatten. Maar ze gingen echt tot een hoek van 30 graden ofzo. Beetje triest.
Haha okayquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na twee maanden trainen je workout aanpassen en op 1RM gaan trainen? Die PT heeft waarschijnlijk een LOI cursus gedaan dus pas op met wat hij je nog meer gaat vertellen.
Na twee maanden trainen ben je nog geeneens in de buurt geweest van een workout. Je hebt zelfs je spieren niet eens wat los gemaakt. Ga eerst eens op zijn minst een half jaar aan het ijzer hangen en kijk dan nog eens.. Geen goed idee dus
. Het is trouwes niet op 1RM trainen, maar een training gebaseerd op je 1RM volgens een "bepaalde formule".
Hoorde wel goede verhale over Stronglift 5x5, ook voor beginners. Iemand ervarig mee?![]()
Ja velen hier net zoals Starting Strength, ongeveer hetzelfde alleen is de guru van starting strength een geweldig gave kerel en is de guru van SS een losertje die niet weet hoe je met wetenschappelijke literatuur moet omgaan en dingen maar een beetje kopieert.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Bevalt mij uitstekend. Lekker uitdagend en motiverendprogrmma. Voor mensen zoals ik extra handig ivm een gratis app die je kunt downloaden, zo weet je altijd precies waar je bent gebleven en verder moet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha okay. Geen goed idee dus
. Het is trouwes niet op 1RM trainen, maar een training gebaseerd op je 1RM volgens een "bepaalde formule".
Hoorde wel goede verhale over Stronglift 5x5, ook voor beginners. Iemand ervarig mee?Facet!![]()
Tip voor koopzondag morgen bij De Tuinen:
Precision eiwitrepen 30g korting: 2 stuks 30%, 3 stuks 40% en 4 stuks 50% korting.
Normaal 3 EUR per stuk.Confidence through competence![]()
Hoeveel gram eiwit per stuk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Tip voor koopzondag morgen bij De Tuinen:
Precision eiwitrepen 30g korting: 2 stuks 30%, 3 stuks 40% en 4 stuks 50% korting.
Normaal 3 EUR per stuk.![]()
Dan gaan we ff shoppen morgenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, reep 78 gram, eiwit 30 gram.
Normaal sla ik deze in:
http://planetnutrition.nl/FortiFX-Triple-Layer-Bar
Zijn dan 2,50 per stuk, maar 6 gram suikers en lekker zachte repen ipv die normale jawbreakers...![]()
Bij tuinen hebben ze heel vaak verschillende repen voor de helft van de prijs. Voor 1.50 per reep wil ik het nog wel overwegen, maar ze zijn gewoon belachelijk duur (alleen erg handig voor als je geen tijd hebt om even te eten).I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Klopt, ik heb altijd een reep in mijn tassen zitten als reserve. Ik eet het niet als snacks, heb ik echt voedsel voor.
Confidence through competence![]()
Maak die repen lekker zelf joh. Doodsimpel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Chimpansees hebben eckt teringstrength
500 kg met 1 handquote:"It's a lot easier to get a chimp in roller skates than it is to get him to pump iron--hence, most of the data on chimp strength is anecdotal and decidedly unscientific. In tests at the Bronx Zoo in 1924, a dynamometer--a scale that measures the mechanical force of a pull on a spring--was erected in the monkey house. A 165-pound male chimpanzee named "Boma" registered a pull of 847 pounds, using only his right hand (although he did have his feet braced against the wall, being somewhat hip, in his simian way, to the principles of leverage). A 165-pound man, by comparison, could manage a one-handed pull of about 210 pounds. Even more frightening, a female chimp, weighing a mere 135 pounds and going by the name of Suzette, checked in with a one-handed pull of 1,260 pounds. (She was in a fit of passion at the time; one shudders to think what her boyfriend must have looked like next morning.) In dead lifts, chimps have been known to manage weights of 600 pounds without even breaking into a sweat. A male gorilla could probably heft an 1,800-pound weight and not think twice about it."
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Gewoon bij je bestelling krijgenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef Jajong het volgende:
Maak die repen lekker zelf joh. Doodsimpel.Facet!![]()
Wat eten ze?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef Zith het volgende:
[..]
500 kg met 1 hand![]()
![]()
Kwestie van een enorm geëvolueerd CNS ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef Zith het volgende:
[..]
500 kg met 1 hand![]()
Dat ze zoveel kracht kunnen genereren met dezelfde spiermassa? Ziek.
![]()
Betere biomechanische afmetingen denk ik (voor meer leverage) maar is ook maar een gok.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kwestie van een enorm geëvolueerd CNS ofzo?Dat ze zoveel kracht kunnen genereren met dezelfde spiermassa? Ziek.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dieren zijn sowieso sterker dan mensen. Geen idee waar het aan ligt.Maar als je naar verhouding gaat kijken wat een mier kan tillen dan zouden wij met dezelfde kracht een gebouw kunnen tillen en er mee weglopen. ¡Min of meer!![]()
quote:One reason, a new study suggests, is that we pay a price for our fine motor skills.
Humans may lack the strength of chimps — our closest relatives on the tree of evolution — because our nervous systems exert more control over our muscles, says evolutionary biologist Alan Walker, a professor at Penn State University. Our fine motor control prevents great feats of strength, but allows us to perform delicate and uniquely human tasks, Walker writes in the April issue of the journal Current Anthropology.
Walker's hypothesis stems partly from a finding by primatologist Ann MacLarnon, who showed that relative to body mass, chimps have much less gray matter in their spinal cords than humans have. Spinal gray matter contains large numbers of motor neurons — nerves cells that connect to muscle fibers and regulate muscle movement.
Chimps are not without fine motor skills, of course. In fact separate study in January found that a relatively new brain area, developed in humans and other primates, gives us all an advantage in this realm.
More gray matter in humans means more motor neurons, Walker proposes. And having more motor neurons means more muscle control.
Our surplus motor neurons allow us to engage smaller portions of our muscles at any given time, she explained. We can engage just a few muscle fibers for delicate tasks like threading a needle, and more for tasks that require more force. Since chimps have fewer motor neurons, each neuron triggers a higher number of muscle fibers and using a muscle becomes more of an all-or-nothing proposition. As a result, chimps often end up using more muscle than they need.
"That is the reason apes seem so strong relative to humans," Walker writes.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Lachen om Crossfit noobs vooralquote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat vind ik nog best veel zonder mixed gripquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:39 schreef SeanFerdi het volgende:
misschien toch maar op mixed grip deadliften overstappen, de 1x 140kg wel mooi binnen met gewone grip, maar bij de poging voor 145kg begonnen m'n handen zich te openen dus moest ik 'm snel neerzetten. de 142,5 daarna ging ook niet.![]()
![]()
Heb je dat gevonden op je crossfit forum?
Lijkt er trouwens niet eens up, maar inderdaad, hij gebruikt zn benen. De crossfit pullup is een vloeiende beweging om momentum te behouden.
Wtf is dat niet kut om vanuit mixed grip naar een overhand grip te gaan terwijl dat gewicht ergens op je borst zweeft.![]()
Is een Continental Clean, heeft de instructeur een keer gezien op youtube en dus besloten alle meisjes het te leren.
Niet wetende dat je Continental cleans doet met een Riem om.
Dat ziet er een stuk logischer uit ja. Zonder moet je dat ding snel opvangen met een ruk aan je arm.![]()
Dude, het zit bij jou wel erg diep héquote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef Zith het volgende:
Heb je dat gevonden op je crossfit forum?
Lijkt er trouwens niet eens up, maar inderdaad, hij gebruikt zn benen. De crossfit pullup is een vloeiende beweging om momentum te behouden.
En nee, ik zit niet op een crossfit forumik snap ook niet waar je vandaan haalt dat ik een fanboi ben
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 08:28:38 ]![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 08:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dude, het zit bij jou wel erg diep hé
En nee, ik zit niet op een crossfit forumik snap ook niet waar je vandaan haalt dat ik een fanboi ben
![]()
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Nemen jullie allemaal een week rust na zes weken trainen? Ik ben nu sinds een week of zes weer bezig, redelijke gains gemaakt dus misschien verstandig om even te stoppen aangezien ik momenteel ook grieperig ben.![]()
Als je grieperig bent dan is rust nemen zeker geen slecht idee. Na 6 weken is op zich vrij snel, vind ik, maar dat kan voor iedereen anders zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Nemen jullie allemaal een week rust na zes weken trainen? Ik ben nu sinds een week of zes weer bezig, redelijke gains gemaakt dus misschien verstandig om even te stoppen aangezien ik momenteel ook grieperig ben.![]()
Sommige trainers adviseren na elke 3 weken 1 week rust (vd gewichten dan) te nemen...quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Nemen jullie allemaal een week rust na zes weken trainen? Ik ben nu sinds een week of zes weer bezig, redelijke gains gemaakt dus misschien verstandig om even te stoppen aangezien ik momenteel ook grieperig ben.
Mr J pakt geloof ik 1 week per jaar.
Gewoon naar jezelf luisteren denk ik. Heb je pijntjes? Gaan je lifts omhoog? Voel je je fit als je niet grieperig bent? Griep is sowieso een goed moment voor enkele rustdagen, dat wel. Of je er een volle week van maakt zou ik laten afhangen van oa bovenstaande vragen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ook een kwestie van eerlijk zijn naar jezelf: weinig zin omdat lui? Of weinig zin omdat zeurende moeheid/pijntjes etc?
Bij laatste: ff rust pakken.Confidence through competence![]()
Bedankt voor de reacties. Zin om te trainen heb ik wel, pijntjes had ik nog niet echt maar ik ben nu echt te ziek om te trainen (en fatsoenlijk te eten). Ik heb het gewoon flink te pakken, dus las maar een paar dagen rust in waarin ik wel ga proberen om nog enigszins fatsoenlijk te eten (lees: i.i.g. voldoende eiwitten binnen krijgen).![]()
Dit inderdaad, je lichaam geeft je een prima indicatie van wanneer je echt even rust nodig hebt. Zolang alles goed gaat gewoon blijven vlammen, lui zijn doe je later maar.quote:Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Sommige trainers adviseren na elke 3 weken 1 week rust (vd gewichten dan) te nemen...
Mr J pakt geloof ik 1 week per jaar.
Gewoon naar jezelf luisteren denk ik. Heb je pijntjes? Gaan je lifts omhoog? Voel je je fit als je niet grieperig bent? Griep is sowieso een goed moment voor enkele rustdagen, dat wel. Of je er een volle week van maakt zou ik laten afhangen van oa bovenstaande vragen.
Intredasting read trouwens: http://www.the-biomatrix.net/transhumanism-bodybuilding.htm
[ Bericht 8% gewijzigd door Panzermaus op 01-04-2012 14:54:17 ]![]()
Nope, afgelopen maand voor de tweede keer een week rust genomen in 8 maanden trainen (eerste keer was onvrijwillig, elleboog blessure e.d.quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Nemen jullie allemaal een week rust na zes weken trainen? Ik ben nu sinds een week of zes weer bezig, redelijke gains gemaakt dus misschien verstandig om even te stoppen aangezien ik momenteel ook grieperig ben.). Nu lig ik er weer onvrijwillig uit vanwege een gekneusde elleboog
(wintersport is top
)
Of toch du vader?![]()
Ik wel.quote:
- .. toen ik die gast daar zo zag staan dacht ik; nou dat gaat nog wat worden zeg.
dat kan nietquote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef krokdown het volgende:
afgelopen maand 4 kilo aangekomen in spier![]()
![]()
maar dat stuk met '' i fucking knew it'' snap ik niet.quote:Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wel.
- .. toen ik die gast daar zo zag staan dacht ik; nou dat gaat nog wat worden zeg.![]()
![]()
dat het niet van de creatine kan komenquote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef krokdown het volgende:
[..]
maar dat stuk met '' i fucking knew it'' snap ik niet.
clarence wie is die gast?![]()
Hmmm.quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
Intredasting read trouwens: http://www.the-biomatrix.net/transhumanism-bodybuilding.htmquote:if everyone could inject themselves and become as strong or fast as they liked - the hard work that characterises bodybuilding would be obsolete and there'd be nothing special about having 20'' guns.Dat dus.quote:and it seems a shame to me that so many people should be considering genetic and technological enhancement when no-one has yet even begun to discover the true extent of our natural potential yet.
Shameless plug van je eigen transformatiepics wel, mausje.
full stops and exclamation marks![]()
http://aasgaardco.com/store/store.php?crn=237
Week met el Rip trainen ergens op het platteland in Texas? 1750 USD excl vliegtickets
quote:Food and Drink:
It is widely known that Rip is a glutton and a lush. In addition to the fine beef and pork provided in the kitchen of The House, we’ll treat you to local barbeque, road-trip-quality cheeseburgers in Jacksboro, Texas and Meers, Oklahoma, and all-you-can-eat lunches at our favorite Mongolian joint up the street. Maybe Rip can be talked into cooking for you. In addition, Rip’s taste in whiskey, whisky, beer, and wine are better than average, and these will be provided as well. Teetotalers will have a less-than-complete experience at Starting Strength in Texas, but you can come if you want to.quote:Cost:
The basic rate for the week is $1750 per person. (This is obviously quite reasonable considering the cost of room and board anywhere, so don’t be asking for a discount, you cheap bastards.)quote:Who Should Come:
Groups of athletes who need strength for their sport, be it amateur, varsity, collegiate, or professional. Individual athletes in the same boat. Competitive lifters who want a better, more technical analysis of the mechanics of the sport. Fathers with sons of promising athletic talent who desperately need to gain weight and dont know how (well not only show you, well put 10 pounds on the boy while hes here). All parents with any kids whose athletic careers they value. Husbands and wives who have been trying unsuccessfully to train together. Buddies who want to hang around with Rip for a week. People from out of the country who want a taste of the real Texas Method of barbell training.![]()
![]()
BB meet in Texas dan maar?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Texaanse BBQ´s zijn te gek. Je besteld wat je wil eten, en hoeveel gram, en dan gaat het op de BBQ voor je. Dus geen vlees wat al op de BBQ was en daar op je ligt te wachten.
De eerste keer dat ik in Texas was begreep ik het niet helemaal toen ik om ribs vroeg en ik de vraag kreeg hoeveel ribs ik wilde. Dus ik zo van, erm, three? Zonder duidelijk te zijn over gewicht enzo. Toen kreeg ik dus drie ribs die ik in drie dagen niet op zou kunnen....![]()
![]()
Ja het is echt ziek wat ze daar allemaal aan eten naar binnen werken; het is net alsof de hele Amerikaanse bevolking continue aan het bulken is ofzo.![]()
En wij maar klagen dat we onze dagelijkse zooi niet naar binnen kunnen krijgen.
Ziekquote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Snakey het volgende:
Texaanse BBQ´s zijn te gek. Je besteld wat je wil eten, en hoeveel gram, en dan gaat het op de BBQ voor je. Dus geen vlees wat al op de BBQ was en daar op je ligt te wachten.
De eerste keer dat ik in Texas was begreep ik het niet helemaal toen ik om ribs vroeg en ik de vraag kreeg hoeveel ribs ik wilde. Dus ik zo van, erm, three? Zonder duidelijk te zijn over gewicht enzo. Toen kreeg ik dus drie ribs die ik in drie dagen niet op zou kunnen..... Ribs met zoete chillie saus zijn ook wel goddelijk.
![]()
New York is ook erg. Portion control is behoorlijk out of control daar. Wat me in New York wel onmiddelijk opviel is dat ik geen obese mensen heb gezien, maar iederen eet wel shitloads. Er is geen supermarkt te vinden dus iedereen eet in restaurants, werd me door een klant verteld. Maar iedereen is van ´s morgens vroeg tot ´s avonds laat erg actief. Als je op straat loopt moet je bijna moeite doen om iederen bij te houden. Dus na een week was ik niet heel erg vebaasd om geen obese mensen tegen te komen.![]()
Maar sowieso als ik hier door de stad loop op een zaterdagmiddag zie ik niet zoveel obese mensen als ik zou moeten zien volgens de statistieken (natte vingerwerk geteld). Ik vermoed dat obese mensen überhaupt gewoon niet buiten komen maar op de bank hangen.
Dit gecombineerd met dikke lagen kleding. Na de laatste klimatologische grillen van aankomende week zal de lente wel "echt" beginnen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Maar sowieso als ik hier door de stad loop op een zaterdagmiddag zie ik niet zoveel obese mensen als ik zou moeten zien volgens de statistieken (natte vingerwerk geteld). Ik vermoed dat obese mensen überhaupt gewoon niet buiten komen maar op de bank hangen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Haha, soms wanneer het korte mouwen weer wordt sta ik soms echt te kijken van hoe schriel sommige mannen zijn of hoe groot. Kleren kunnen echt een hoop verhullen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit gecombineerd met dikke lagen kleding. Na de laatste klimatologische grillen van aankomende week zal de lente wel "echt" beginnen.![]()
Moet je voor de gein eens op bierbuiken bij vrouwen letten. Strategische jurkjes / tuniekjes en een riemetje om de taille heen verhullen veel.
Dat is waar. Ik maakte eigenlijk een vergelijking met Texas. Ik ben alleen maar in Austin (SXSW festival) en omdat we daar op vlogen in Houston geweest in Texas. Daar ´lopen´ ze wel los.![]()
En ik kan je zeggen, ook al zie je wel eens op tv, je schiet spontaan in de lach als je iemand van 300 kilo voorbij ziet schuiven in een rolstoel.![]()
![]()
Haha, zit nu toevallig Obese te kijken. Ben ineens heel trots op mezelf als ik bedenk hoe bewust ik met m'n lichaam bezig ben.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Snakey het volgende:
Dat is waar. Ik maakte eigenlijk een vergelijking met Texas. Ik ben alleen maar in Austin (SXSW festival) en omdat we daar op vlogen in Houston geweest in Texas. Daar ´lopen´ ze wel los.![]()
En ik kan je zeggen, ook al zie je wel eens op tv, je schiet spontaan in de lach als je iemand van 300 kilo voorbij ziet schuiven in een rolstoel.Haha, in mijn woonplaats heb je een natuurstrand. En iedere zomer verbaas ik me omdat ik dan meiden die ik ken in bikini zie lopen die ik altijd als 'lekker' beschouwde, die gewoon een vies lichaam blijken te hebben, en omgekeerd ook, dat je denkt van 'woo, zij is nog best lekker ook'.quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je voor de gein eens op bierbuiken bij vrouwen letten. Strategische jurkjes / tuniekjes en een riemetje om de taille heen verhullen veel.![]()
Mja, ik weet nooit of ik moet lachen of huilen. Met een beetje meer informatie over hoe je moet eten, de juiste keuzes maken, kan de maatschappij heel erg op obesitas (en bijbehorende ziektes + kosten) besparen. Als je alle koekjes / chips / kant en klaar maaltijden ziet in de supermarkt, is het niet vreemd dat onwetende mensen de verkeerde keuzes maken.
En dan is er nog wilskracht. Dat vind ik het mooie aan de BB mentaliteit: je maakt de keuze om voor een bepaald lichaamsstreven te gaan, en je bent dan helemaal gedisciplineerd en toegewijd om dat te halen.Confidence through competence![]()
Discipline is the key.quote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik weet nooit of ik moet lachen of huilen. Met een beetje meer informatie over hoe je moet eten, de juiste keuzes maken, kan de maatschappij heel erg op obesitas (en bijbehorende ziektes + kosten) besparen. Als je alle koekjes / chips / kant en klaar maaltijden ziet in de supermarkt, is het niet vreemd dat onwetende mensen de verkeerde keuzes maken.
En dan is er nog wilskracht. Dat vind ik het mooie aan de BB mentaliteit: je maakt de keuze om voor een bepaald lichaamsstreven te gaan, en je bent dan helemaal gedisciplineerd en toegewijd om dat te halen.
Al moet ik zeggen dat die discipline bij mij wel beter wordt, maar ik ben nog lang niet tevreden.
Maar ik vind dikke mensen ook eerder triest dan grappig. Al zijn bij jonge kinderen de ouders vaak verantwoordelijk. Mijn ouders hebben mij van kleins af aan al gestimuleerd om te gaan sporten (voetbal en zwemmen). Als je dat van huis uit al niet meekrijgt...![]()
BBQ:![]()
On-topic: gisteren snoeihard benen getraind. Vandaag verjaardagsvisite: prima rustdag; met mijn brandende papbenen bepalen welke snacks het best waren (ik ging voor de nootjes).
@Mr. Niles: gefeliciteerd! En kinderen opvoeden lijkt veel op BB-en: regelmaat, goed eten, goed slapen etc. Het doel is ook hetzelfde: groeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef CarbonC het volgende:
BBQ:![]()
On-topic: gisteren snoeihard benen getraind. Vandaag verjaardagsvisite: prima rustdag; met mijn brandende papbenen bepalen welke snacks het best waren (ik ging voor de nootjes).
@Mr. Niles: gefeliciteerd! En kinderen opvoeden lijkt veel op BB-en: regelmaat, goed eten, goed slapen etc. Het doel is ook hetzelfde: groeien.Ga jij je kinderen ook de gym insturen zodra ze oud genoeg zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yep, zo'n 80% van de NYers eet meer dan 5xx per week op bestelling (of thuisbezorgd, of in restaurants, of meenemen).quote:Op zondag 1 april 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
New York is ook erg. Portion control is behoorlijk out of control daar. Wat me in New York wel onmiddelijk opviel is dat ik geen obese mensen heb gezien, maar iederen eet wel shitloads. Er is geen supermarkt te vinden dus iedereen eet in restaurants, werd me door een klant verteld. Maar iedereen is van ´s morgens vroeg tot ´s avonds laat erg actief. Als je op straat loopt moet je bijna moeite doen om iederen bij te houden. Dus na een week was ik niet heel erg vebaasd om geen obese mensen tegen te komen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Het was toch ook zo dat als New Yorkers elke dag van hun leven bij een ander restaurant konden eten, ze in principe nooit 2x bij hetzelfde restaurant kwamen?![]()
![]()
Nou jongens, en special Panzer (triceps, long head) en Snakey (EzBar).
Rip heeft besloten dat zijn ultieme kennis ook best gebruikt kan worden wat betreft de armen, dus hier een lectuur van mr Rip over de triceps. Zonder zijn typische gezeik over armen isoleren.
Nee. Maar ik ga ze wel proberen de voordelen van gezond eten en bewegen in te laten zien.quote:Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga jij je kinderen ook de gym insturen zodra ze oud genoeg zijn?
Overigens heeft krachttraining wel positieve gevolgen voor de aandacht van (wannabe) MILFs in de speeltuin.![]()
![]()
Nou, daar hebben we wat aanquote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
Rip heeft besloten dat zijn ultieme kennis ook best gebruikt kan worden wat betreft de armen, dus hier een lectuur van mr Rip over de triceps. Zonder zijn typische gezeik over armen isoleren.![]()
![]()
Ken geen andere persoon die zich op het internet begeeft met meer biomechanische kennis (of dat tenminste deelt met ons), dus lijkt me wel.quote:
Wat ik al heb geleerd is dat je niet de triceps isoleert als je triceps-oefeningen doet met je ellebogen stil, maar dat je dan maar 1 kant van de triceps traint. Voor beide kanten van de triceps moet je je ellebogen meebewegen. Nou, dat wist ik niet
Haha, hij heeft wel verstand van zaken. Maar heb wel interessantere filmpjes van 'm gezien moet ik zeggen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ken geen andere persoon die zich op het internet begeeft met meer biomechanische kennis (of dat tenminste deelt met ons), dus lijkt me wel.
Vind het sowieso een kutoefening trouwens.![]()
![]()
Gewoon aanleren, dan krijgen ze dat vanzelf mee en is het voor altijd makkelijker voor ze om een gezonde levenshouding te hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga ze wel proberen de voordelen van gezond eten en bewegen in te laten zien.
Overigens heeft krachttraining wel positieve gevolgen voor de aandacht van (wannabe) MILFs in de speeltuin.
Hier in Spanje werkt een getraind lichaam ook goed voor wat extra aandacht.![]()
![]()
Morgen effe kijken. Ik heb geen geluid op deze laptop.quote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
Rip heeft besloten dat zijn ultieme kennis ook best gebruikt kan worden wat betreft de armen, dus hier een lectuur van mr Rip over de triceps. Zonder zijn typische gezeik over armen isoleren.![]()
Zijn er in Spanje veel mensen die trainen vergeleken met Nederland?quote:Op zondag 1 april 2012 22:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon aanleren, dan krijgen ze dat vanzelf mee en is het voor altijd makkelijker voor ze om een gezonde levenshouding te hebben.
Hier in Spanje werkt een getraind lichaam ook goed voor wat extra aandacht.![]()
Ik kan uiteraard niks zeggen over heel Spanje, maar hier in het zuiden (Ik woon in Mijas Golf, dat ligt tegen Fuengirola aan wat zo´n 30km van Malaga is). is sport deel van het leven. Zeker voor de Spanjaarden. Er zijn hier op elk tijdstip van de dag wel mensen aan het hardlopen, fietsen, tennissen enz. En ondanks dat de crisis de mensen hier in het zuiden hard raakt zijn de gyms behoorlijk vol.quote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zijn er in Spanje veel mensen die trainen vergeleken met Nederland?
Of het meer mensen zijn die sporten dan in Nederland zou ik niet durven zeggen, maar er doen wel veel mensen aan sport hier.
Wat wel opvalt is dat de meeste mannen, jong en oud, er over het algemeen getraind uitzien. Niet allemaal als BB´ers uiteraard, maar het is duidelijk dat ze aan sport doen. als ik het op die manier bekijk zou ik zeggen dat de mannen er hier beter uitzien dan de mannen in Nederland.![]()
Ik woog vanavond 99.6kg op mijn schaal. Allemaal lean muscle gain uiteraard.![]()
Waarschijnlijk was het de T-Bone steak van bijna 500gr en twee halve liters bier.![]()
Maar het wordt tijd na te gaan denken over cutten... Dat ga ik minder leuk vinden dan bulken ben ik bang.![]()
Vanavond gaat het gebeuren: mijn eerste setje 5x100kg deadliftsMoedig mij hier aan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na twee maanden trainen je workout aanpassen en op 1RM gaan trainen? Die PT heeft waarschijnlijk een LOI cursus gedaan dus pas op met wat hij je nog meer gaat vertellen.
Na twee maanden trainen ben je nog geeneens in de buurt geweest van een workout. Je hebt zelfs je spieren niet eens wat los gemaakt. Ga eerst eens op zijn minst een half jaar aan het ijzer hangen en kijk dan nog eens.
Een "PT" inschakelen is als riding the wave with Hitler.![]()
Het is wat, meid.quote:Op maandag 2 april 2012 03:07 schreef star_gazer het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren: mijn eerste setje 5x100kg deadliftsMoedig mij hier aan
![]()
Niet zeiken en stoer doen. Daar vraag ik niet om.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Je moet trouwens die gezichten zien als je om 6 uur 's avonds havermout zit te kanen om nog wat quality carbs binnen te krijgen voor de workout.
Collega: "Het is toch geen ochtend of wel?"
ik: "Staat dat op het haver ofzo? Alleen 's ochtends eten."
<stil>"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
IF voor al je problemen...quote:Op maandag 2 april 2012 10:38 schreef seto het volgende:
Ik herken mezelf wel een beetje in die laatstehij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Dat hele topic is sowieso bullshit, die Moofasah zeggen dat hij zo gespierd is en dan alleen beginnen over de omtrek van zijn biceps![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 10:38 schreef seto het volgende:
Ik herken mezelf wel een beetje in die laatste![]()
5x100kg deadlift done!
Kom maar op met je e-penis, ik Ben er trots op
-
quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Kom maar op met je e-penis, ik Ben er trots op![]()
![]()
![]()
Keep it up bro.![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
![]()
Ik was iets te laat in de gym vandaag. Om 10 uur begint het echt druk te worden, omdat iedereen en z'n hond borst doet op maandag waren dus alle bench presses bezet. Beneden ook, behalve de machine plate loaded benches. Zulke, zowel gewone bench press als incline:
Dus ik dacht, o well, dat maar eens proberen. Ongeveer op de helft gaan de armen van die dingen naar binnen waardoor er een behoorlijke druk op je borst komt te staan. Ik kwam op de bench press niet boven de 65 kg en incline niet boven de 50.![]()
Het werkt wel goed, ik heb nu het gevoel alsof ik ben aangereden door een truck...![]()
Goed voor de afwisseling dus.![]()
Die machines volgen vaak het pad die je ongeveer zou hebben als je dumbbell chest press zou doen. Dus van breed naar smal, als je armen helemaal uitgestrekt zijn.
Als het goed is komt er dan ook meer spanning op je pecs te staan dan met een barbell bench press, waar je handen altijd dezelfde afstand tov elkaar houden.
Maar als je deze machine vaker pakt, zul je zien dat je makkelijk 10-15 'kilo' meer kunt pakken gauw, kwestie van neurologische aanpassing van je lichaam. Overigens vind ik dit soort machines, waar links/rechts apart van elkaar staan, een prima aanvulling op dumbbell werk.Confidence through competence![]()
Dat inderdaad. Ik denk ook dat het even wennen is en dat ik dan wel zwaarder kan. Ook al zijn de armen onafhankelijk van elkaar zijn heb je minder te maken met stabiliseren. Ik hou ze er in ieder geval in voor de afwisseling.quote:Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Die machines volgen vaak het pad die je ongeveer zou hebben als je dumbbell chest press zou doen. Dus van breed naar smal, als je armen helemaal uitgestrekt zijn.
Als het goed is komt er dan ook meer spanning op je pecs te staan dan met een barbell bench press, waar je handen altijd dezelfde afstand tov elkaar houden.
Maar als je deze machine vaker pakt, zul je zien dat je makkelijk 10-15 'kilo' meer kunt pakken gauw, kwestie van neurologische aanpassing van je lichaam. Overigens vind ik dit soort machines, waar links/rechts apart van elkaar staan, een prima aanvulling op dumbbell werk.![]()
Plate loaded machines zijn over het algemeen wel ok"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Well done.quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Kom maar op met je e-penis, ik Ben er trots op
Meestal doet m'n glutus de dag na deadlifts zo'n zeer dat ik staande moet poepen.![]()
![]()
Ik heb nooit zo gigantisch veel spierpijn, terwijl ik wel redelijk hard train.. 'vroegah' 4 maanden geleden had ik wel wat weke benen de volgende dag na diep squatten maar niet te intensiteit die anderen hier melden.
Iemand een verklaring voor?![]()
Gewenning, denk ik. Ik heb ook bijna nooit echt spierpijn, meer een stijf gevoel. maar ik doe deadlifts nogal onregelmatig dus als ik ze dan doe dan voel ik het wel.quote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Ik heb nooit zo gigantisch veel spierpijn, terwijl ik wel redelijk hard train.. 'vroegah' 4 maanden geleden had ik wel wat weke benen de volgende dag na diep squatten maar niet te intensiteit die anderen hier melden.
Iemand een verklaring voor?![]()
Edit: Als je nog een keer een PM of DM post moet ik je bannen.
Leg haar het gewoon uit dat je niet bedoeld te trollen, ga het niet elders bespreken.
[ Bericht 38% gewijzigd door Snakey op 02-04-2012 13:48:03 ]![]()
Ben ik trouwens de enige hier die regelmatig aan de schijt is na z'n workout?
-
Heb elke dag na training spierpijn, maar het is altijd een verandering welke spieren. Vandaag zijn de Adductors aan de beurt samen met mn internal(of external) obliques, vraag me niet waarom. Gister gesquat, gebenched en gedeadlift.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hangt er vanaf wat je eet/drinkt en gebruikt tijdens en na de workout. En voldoende vezels in je voeding?quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die regelmatig aan de schijt is na z'n workout?![]()
Ik heb bijna nooit spierpijn. Alleen als ik nieuwe oefeningen introduceer, dan heb ik ook meteen een week lang spierpijn.![]()
Shakes? Creatine?quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die regelmatig aan de schijt is na z'n workout?
Gewoon eten. Vezelrijk![]()
Ik ga hier geen mod of FA zaken bespreken. Ik verwijder dus alles wat die richting op gaat. Naast het feit dat het hier niet thuishoort heb ik helemaal geen zin om dit topic hiervoor te gebruiken. Ik heb PM mail, postduif, whatever. Use it.![]()
Wat is je postduif zijn naam danquote:Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Snakey het volgende:
Ik ga hier geen mod of FA zaken bespreken. Ik verwijder dus alles wat die richting op gaat. Naast het feit dat het hier niet thuishoort heb ik helemaal geen zin om dit topic hiervoor te gebruiken. Ik heb PM mail, postduif, whatever. Use it.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Also, woon jij niet in Spanje? Kunnen duiven wel zo ver vliegen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik neem mijn shake na de workout, maar dan voel ik de 'drang' al. Ik eet 's ochtends brinta en een uur voor de training havermout. Eet ook een banaan en een stuk of 4 weet bix. Qua vezels zit het wel snor dus.quote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Shakes? Creatine?
Gewoon eten. Vezelrijk
Ik ga toevallig een maandje van de crea af cyclen. Kijken of dat verschil maakt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik wilde vandaag (zoals elke krachttraining dus 3x in de week) mien buikspiertjons even oefenen, maar ik had gewoon dikke spierpijn steken in 2 abdomenstukjes voelde ik gewoon
Dat was niet fijn trainen
Volgens mij heb ik ook een overkill aan bicep oefeningen vandaag, zijn zowat allemaal geïsoleerd dus volgens mij volstaan er 2 wel ipv 4? Daarvoor borst gedaan, dat voelde wel goed, maar de biceps waren echt gewoon ....sja.... Biceps (:') )
Biceps:
Dumbell Curl
Cable curl
Concentration curl
Bicep machine![]()
Ik zit weer aan het volkorenbrood met ham, kaas en slasaus.Heb het weekend soort van gecut en mijn ecto-engine geeft prima resultaten, niet gewogen maar vetlaagje schroeide van mijn bulking-abs af, verschil was erg goed te zien. Vriendinlief vond het toch wel erg mooi, ik had het haar niet verteld maar het viel haar meteen op. Dat gaan we weer doen, maar nu eerst weer even een weekje eten.
Ze willen ook weer nachtvorst hebben dus het vet + energie overdrive mag wel weer terug.
![]()
Resultaat van een weekendje cutten? Dafuq?quote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit weer aan het volkorenbrood met ham, kaas en slasaus.Heb het weekend soort van gecut en mijn ecto-engine geeft prima resultaten, niet gewogen maar vetlaagje schroeide van mijn bulking-abs af, verschil was erg goed te zien. Vriendinlief vond het toch wel erg mooi, ik had het haar niet verteld maar het viel haar meteen op. Dat gaan we weer doen, maar nu eerst weer even een weekje eten.
Ze willen ook weer nachtvorst hebben dus het vet + energie overdrive mag wel weer terug.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ook aanzienlijk minder knijpbaar vet op mijn buik. Stond er zelf ook van te kijken. Drie dagen ongeveer de helft gegeten van wat ik normaal doe.![]()
zal je wel veel spiermassa kwijt raken als je zo weinig eetquote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ook aanzienlijk minder knijpbaar vet op mijn buik. Stond er zelf ook van te kijken. Drie dagen ongeveer de helft gegeten van wat ik normaal doe.![]()
niet na drie dagen..
Maar goed, 3 dagen 1500 cals minder (stel Panzer eet 3000 normaal) is maximaal een halve kilo vet (4500 cals). Zal dus wel vocht zijn?
Ha ha Panzer is bang om te cuttenquote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
quote:quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Jajong het volgende:
Also, woon jij niet in Spanje? Kunnen duiven wel zo ver vliegen?
Over spierpijn gesproken, nu al een geruime tijd niet kunnen trainenSta echt weer te popelen, maar mijn elleboog staat het niet toe... Ik denk dat ik echt weer kapot ga als ik voor het eerst weer train. Anderhalve maand geleden oid had ik een week rust genomen, de training erna squatten... ik heb nog nooit zo lang spierpijn in mijn benen gehad (kon eerst een dag gewoon praktisch niet lopen, daarna nog 4 dagen in elke spier in m'n been echt superveel spierpijn gehad
).
Moet wel zeggen dat het squatten ook lekkerder ging dan ooit, deed flink wat warmup setjes (steeds een opbouwend gewicht, geen rust. Dus 30kg - 40kg - 50kg ... tot m'n werkgewicht), ging ook dieper dan ooit tevoren en begon met bewust m'n glutes activeren (dat deed ik voorheen niet). Ik was echt helemaal naar de tering.
Of toch du vader?![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Jajong het volgende:
Also, woon jij niet in Spanje? Kunnen duiven wel zo ver vliegen?
Mijn oom was erg van de duiven en deed ook mee aan wedstrijden. Dan lieten ze de duiven in Spanje los en de duif die het snelst weer terug was won
Hoe lang deadlift je al?quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Ik pak normaal 3500 tot soms wel 4000. En ik heb geen idee man, maar het resultaat vond ik prima. Zag er hetzelfde uit maar abs vielen meer op. 7% moet wel weer haalbaar zijn hier, shredded-memory kom er maar in.quote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef Zith het volgende:
niet na drie dagen..
Maar goed, 3 dagen 1500 cals minder (stel Panzer eet 3000 normaal) is maximaal een halve kilo vet (4500 cals). Zal dus wel vocht zijn?![]()
En gratz star_gazer, next up: 5x120 kg.![]()
![]()
Of meer geduld hebben en minder kcal-deficientie per dag eten, behoud je ook meer spieren richting een lager vetpercentage.
Iedereen wil snel, snel, nu, nu maar je kunt maar zo snel als het gaat.Confidence through competence![]()
Dacht dat onder de 10% een soort grens was waarbij je dan harder moet cutten en meer massa verliest?![]()
Het gaat erom dat je maar een x aantal kcal uit vet kunt halen bij een energiedeficientie voordat er ook energie uit spierafbraak gehaald gaat worden. Hoe hoger je bf%, hoe hoger dit aandeel in vet is.quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef seto het volgende:
Dacht dat onder de 10% een soort grens was waarbij je dan harder moet cutten en meer massa verliest?
Dikke obese mensen kunnen dus heel veel energie uit vet halen bij hun afvalpogingen. Mensen met een laag bf, bijvoorbeeld 10% , die nog lager willen, kunnen per dag veel minder kcals uit vet halen voordat de spieren aangesproken worden.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15615615Confidence through competence![]()
En hoe zit het met de effecten van verhoogde cortisol-levels bij een dergelijk vetpercentage? Of is dat pas aan de orde bij echt lage vetpercentages? (5% enzo)![]()
Ben je aan het uitdrogen? If so, veel water zuipen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben sinds donderdag ziek en al 2,5 kilo afgevallen![]()
Ik weet niet of het ooit gemeten / onderzocht is wat daadwerkelijk het effect is van cortisol levels op je spiermassa bij moedwillig afvallen met een energiedeficientie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
En hoe zit het met de effecten van verhoogde cortisol-levels bij een dergelijk vetpercentage? Of is dat pas aan de orde bij echt lage vetpercentages? (5% enzo)
Indien iemand wel meer info heeft, linkje / bron pls.
Ja, dat probeer ik ook te doen, maar ik gooi een hoop wat binnenkomt er weer uit helaas.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben je aan het uitdrogen? If so, veel water zuipen.
Ach, was toch van plan om binnenkort te gaan cutten![]()
![]()
![]()
Helemaal top dus!quote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook te doen, maar ik gooi een hoop wat binnenkomt er weer uit helaas.
Ach, was toch van plan om binnenkort te gaan cutten![]()
En je vreet er zo weer bij wat je kwijt was, no worries. Iedereen wordt wel 's ziek, it's all in ze game.
En voor de spierpijn oefeningen heb ik er 1 die nog altijd mijn kont schopt, de leg curls. Doe ze ook onregelmatig, en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen... Maar man o man. Rustig enkele dagen pijn in me hammies. Awesome!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Spierpijn in je hamstrings vind ik juist verrot! Ik krijg het bijna elke keer weer door die straight leg deadlifts...![]()
Die oefening zit standaard in mijn benen routine, beetje een liefde-haat verhouding ermee. Enerzijds vind ik het gevoel als je hem eenmaal flink hebt geknald lekker, maar anderzijds zodra je hamstrings een beetje beginnen te falen is het echt een kut oefening om er nog wat reps uit te halenquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal top dus!
En je vreet er zo weer bij wat je kwijt was, no worries. Iedereen wordt wel 's ziek, it's all in ze game.
En voor de spierpijn oefeningen heb ik er 1 die nog altijd mijn kont schopt, de leg curls. Doe ze ook onregelmatig, en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen... Maar man o man. Rustig enkele dagen pijn in me hammies. Awesome!
Of toch du vader?![]()
Ik ben een soort van bang voor calf raises omdat de spierpijn soms zo erg is dat ik de volgende workout nog niet op mijn platte voetzool kan staan. Geen squat, rows, press, etc.Helemaal pumped zijn ze dan, loop dan op mijn tenen. Vlak staan = spasmen.
![]()
![]()
Thanks bro.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal top dus!
En voor de spierpijn oefeningen heb ik er 1 die nog altijd mijn kont schopt, de leg curls. Doe ze ook onregelmatig, en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen... Maar man o man. Rustig enkele dagen pijn in me hammies. Awesome!
Ga morgen maar wat push-ups doen, dat stilzitten begint me nu wel een beetje de keel uit te hangen.![]()
hoi jongens en meisjes, het is ongv 150 delen geleden dat ik hier nog iets postte .. al heb er toen zoveel aan gehad dat ik tot nu verder kon!
ik had graag jullie advies bij het selecteren van een goede multivitamine, ik heb een voorkeur voor solgar "male multiple", tenzij jullie goede ervaringen hebben met andere, soortgelijke productenOnly when close to death, you really feel alive![]()
Iemand hier die verstand heeft van conditie opbouwen? Binnekort een politiekeuring, binnen 6 weken.
Heb alleen nog maar op kracht getraind![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die verstand heeft van conditie opbouwen? Binnekort een politiekeuring, binnen 6 weken.
Heb alleen nog maar op kracht getraind
Als je die keuring niet kan doorstaan terwijl je jezelf als een "bodybuilder" ziet is er iets goed mis.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Een bodybuilder traint volgens jou dus ook conditie, spierverlies riskeren voor een duursport.quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je die keuring niet kan doorstaan terwijl je jezelf als een "bodybuilder" ziet is er iets goed mis.
Tevens ik een bodybuilder![]()
![]()
Hoor anders dat t vrij pittig isquote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef Diabox het volgende:
Als je zware astma hebt red je de politiekeuring nog, daar gaat het om.
en mn conditie is 0
Net 5x10 setjes burpees gedaan met 30 sec rust was daarna echt kapot![]()
Conditie is supersnel op te bouwen, ga dan de komende weken met een basishardloopschema rennen om je conditie op te bouwen. Het is niet alsof je al je spieren in een keer kwijtraakt.Confidence through competence![]()
ga met intervallen trainen zo bouw je het snelst conditie opquote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoor anders dat t vrij pittig is
en mn conditie is 0
Net 5x10 setjes burpees gedaan met 30 sec rust was daarna echt kapot![]()
Ja als je ziet wat voor chubby huisvrouwen er in een uniform lopen ben ik bang dat die keuring niet veel voorsteltquote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef Diabox het volgende:
Als je zware astma hebt red je de politiekeuring nog, daar gaat het om..
![]()
![]()
Titel klopt dan wel niet maar toch, lekker gezond bezig.
Aan het einde ook: ja uh ik eet geen groente, dafuq.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Mjaquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef VASND het volgende:
Titel klopt dan wel niet maar toch, lekker gezond bezig.
Aan het einde ook: ja uh ik eet geen groente, dafuq.
En mensen maar roepen: 'Maar dat doet Ronnie Coleman ook (niet), dus dat moet jij ook doen!'_!
Zelfde verhaal met Dave Tate, ook zo ongezond als een vuilnisbak totdat hij eindelijk wat hulp voor z'n gezondheid inschakelde.
http://www.johnberardi.com/articles/nutrition/dave_tate_1.htmConfidence through competence![]()
quote:Super Creatine laat je bijna letterlijk uit je voegen groeien. Het bevat de 7 sterkste creatine soorten in combinatie met o.a. de meest krachtige, nieuwe en populaire bodybuildingingredienten als HICA en Creatinol-O-Phosphate, en nog veel meer! Super Creatine is oneindig veel sterker voor prestaties, explosieve spierkracht, uithouding, spierherstel, het beschermen van spieren en vetvrije spiermassa!Ik denk dat ik maar gewoon weer de normale creatine mono neem. Ze kunnen me wat.
Deze shit moet je ook hebben blijkbaar.
Qua whey weet ik het nog niet, tegenwoordig hebben ze 21 smaken wtf.![]()
![]()
Energie uit wat voor macronutrienten dan ook is energie, uiteindelijk, dus het kan. En je kunt er een behoorlijk gerespecteerde powerlifter mee worden, blijkbaar.quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahaha the fuck, leven op pop-tarts, chips en McDonalds
Dat z'n vrienden op een gegeven moment vreesden voor z'n leven en z'n gezondheid, is een ander verhaal.
Wel respect hoe hij z'n gezondheid heeft kunnen redden door hulp in te schakelen en gezonder te gaan eten.Confidence through competence![]()
Mjah en ze zijn natuurlijk gewoon strongfat, powerlifters lijken me niet gasten die cutten en voor de looks gaan. Gewoon eindeloze zieke bulk.
Gezond lijkt me idd niet. Ik neem soms ook wel wat fastfood, helpt wel lekker snel voor je kcal. Maar om dat elke dag te doen...
![]()
![]()
Deze wordt het.Ben benieuwd, doe eens gek zeggen de huisvrouwtjes in LIF dan. Jullie horen het wel.
![]()
![]()
Ik kan je i.i.g. afraden om naturel te bestellen. Ik dacht dat smaakt dus nergens naar, maar jawel, dat is dus gewoon kots in poedervorm. Morgen maar weer eentje met een smaak bestellen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Ik denk dat ik maar gewoon weer de normale creatine mono neem. Ze kunnen me wat.
[ afbeelding ]
Qua whey weet ik het nog niet, tegenwoordig hebben ze 21 smaken wtf.![]()
Haha thanks, probeer het met melk + cacaopoeder ofzo?quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan je i.i.g. afraden om naturel te bestellen. Ik dacht dat smaakt dus nergens naar, maar jawel, dat is dus gewoon kots in poedervorm. Morgen maar weer eentje met een smaak bestellen.![]()
Ik heb ook nog een pot naturel staan, die drink ik met chocomel en dat is prima.Soukidan op je oogbal.![]()
Die banaanwhey icm chocomel is zo lekker <3-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha thanks, probeer het met melk + cacaopoeder ofzo?Met chocomel/cacaopoeder gaat nog wel, maar als het met melk mixt (wat ik toch prefereer) is het echt niet te zuipen vind ik. En dan flikkerde ik er ook nog siroop doorheen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef Yamcha het volgende:
Ik heb ook nog een pot naturel staan, die drink ik met chocomel en dat is prima.![]()
Voor verzendkosten neem ik hem van je over!quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan je i.i.g. afraden om naturel te bestellen. Ik dacht dat smaakt dus nergens naar, maar jawel, dat is dus gewoon kots in poedervorm. Morgen maar weer eentje met een smaak bestellen.Confidence through competence![]()
Haha, 'helaas' bijna op.quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor verzendkosten neem ik hem van je over!![]()
ik vond de naturel (XXL isolaat) na een derde van een pot prima te doen. Moet wel bekennen dat ik er wel altijd één schep dextrojuice bij gooi. Toch heb ik hier alvast (de vorige begint op te raken) de volgende pot klaar staan, nu met vanille smaak. Hopen dat die een beetje te doen is, want ik heb nu een 2,5kg pot gehaald, en met twee keer per week post-workout duurt het lang voor je daar doorheen bent.quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef ZuidGrens het volgende:
...
Ik kan je i.i.g. afraden om naturel te bestellen. Ik dacht dat smaakt dus nergens naar, maar jawel, dat is dus gewoon kots in poedervorm. Morgen maar weer eentje met een smaak bestellen.![]()
Ik heb net vandaag die banaan binnen gekregen. Waar de Whey Delicious naar echte banaan smaakt, smaakt deze net iets teveel naar die Haribo banaansnoepjes, zo'n chemisch-achtig smaakje.
Maarja, het is wel te doen en kan moeilijk zeuren. Hierna wel een andere proberen, of ff zo'n samplepack bestellen.
![]()
Met water lijkt me sowieso smerig, ik doe altijd gewoon met volle melk. Zit op 2 liter melk per dag nu.![]()
Met melk is het heerlijk, water gewoon achterover slaanquote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Met water lijkt me sowieso smerig, ik doe altijd gewoon met volle melk. Zit op 2 liter melk per dag nu.![]()
OT:
mtchel112, weet je ueberhaupt al wat de vereisten zijn van het toelatingsgedoe van de politie? Zoek dat eens eerst op. Dan weet je waarvoor je moet trainen, en hoe je dat kunt combineren met je krachttraining.Confidence through competence![]()
Ja,quote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
OT:
mtchel112, weet je ueberhaupt al wat de vereisten zijn van het toelatingsgedoe van de politie? Zoek dat eens eerst op. Dan weet je waarvoor je moet trainen.
Fysieke aspect: verschillende dingen zoals rennen over een kast springen een kar van 200 kilo duwen en trekken en medicijnballen verplaatsen
De test telt 5 rondes en moet onder de 3 minuut 08 gehaald worden voor mannen
Lijkt me dus onnodig om naar de 30 min duurloop te trainen maar gewoon interval, hiit![]()
Als je dat niet haalt, kunnen we dit topic wel sluiten en een whey-smaakjestopic openen in CUL, denk ik.Confidence through competence![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als je dat niet haalt, kunnen we dit topic wel sluiten en een whey-smaakjestopic openen in CUL, denk ik.De cappuccino whey van xxl nutrition vonnik niks..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar heb ik nog een sample van. Maar ik kan sowieso niet tegen dingen die naar koffie smaken, tenzij het ook echt koffie is.![]()
Ik ben een onzekere puber ik weet zellufquote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Als je dat niet haalt, kunnen we dit topic wel sluiten en een whey-smaakjestopic openen in CUL, denk ik.![]()
Is normaal :p eerste keer dat ik ging fitnessen had ik er ook n week last van :pquote:Op maandag 2 april 2012 21:25 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb donderdag met een personal trainer getraind, heb nu gwn nog spierpijn in m'n buik!![]()
Dat heb ik met banaan.quote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Daar heb ik nog een sample van. Maar ik kan sowieso niet tegen dingen die naar koffie smaken, tenzij het ook echt koffie is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
iemand?quote:Op maandag 2 april 2012 17:46 schreef Tommy_808 het volgende:
hoi jongens en meisjes, het is ongv 150 delen geleden dat ik hier nog iets postte .. al heb er toen zoveel aan gehad dat ik tot nu verder kon!
ik had graag jullie advies bij het selecteren van een goede multivitamine, ik heb een voorkeur voor solgar "male multiple", tenzij jullie goede ervaringen hebben met andere, soortgelijke producten
ik heb ook goede ervaringen met NOW foods, maar niet met hun "ADAM multivit"Only when close to death, you really feel alive![]()
Ik slik die van de ETOS... Ze hebben twee varianten, de normale en de extra energie (oid). Zijn beide imo goedkoper dan het spul wat ik online kon vinden. M'n neef gebruikt de variant van de AH.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lees die text eronder, "compared to a placebo", niet compared to creatine mono (of is dit geen creatine? Ik kan het er niet echt uit halenquote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Ik denk dat ik maar gewoon weer de normale creatine mono neem. Ze kunnen me wat.
[ afbeelding ]
Qua whey weet ik het nog niet, tegenwoordig hebben ze 21 smaken wtf.)
Of toch du vader?![]()
Was het daarom dat ik al drie baggerposts van je moest verwijderen?quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Weissman het volgende:
Aan het niveau is niet veel veranderd in de tijd dat ik weg was, zo te zien![]()
![]()
Ik probeerde me gew aan te passen aan het gemiddelde niveau.quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was het daarom dat ik al drie baggerposts van je moest verwijderen?![]()
![]()
quote:Met posts als dit? Sorry mate, maar veel meer draag je niet bij. Dus ik denk dat je tegen de verkeerde boom staat te blaffen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef Weissman het volgende:
gew fit tog beetje bisepz en buikspieruh :$
En aan dat soort bagger hebben we weinig gemist om eerlijk te zijn.![]()
Dat streepjespakquote:Op maandag 2 april 2012 19:43 schreef seto het volgende:
Je zal er nooit zo alpha uit zien als Coleman als je met je vrienden de club binnen komt lopen
[ afbeelding ]![]()
-
Je moet wel echt MOKERTJE sterk zijn wil je zulke shit doen zonder enig gebruik van je benen.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
uhm het ging prima hoor?quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef Weissman het volgende:
Aan het niveau is niet veel veranderd in de tijd dat ik weg was, zo te zien![]()
Heeft het eigenlijk zin om 1x je max te benchpressen? Ik doe nu, na 2 maanden 10x60 kg, 10x65 kg en 6x70 kg op zowel de gewone, decline als incline. Ik denk dat ik wel 1x 90 kg zou kunnen ofzo, maar heb je daar ook iets aan, of is dat alleen voor de stoer?everybody's got something to hide, except me and my monkey![]()
Hoe lager het aantal reps hoe meer je traint voor kracht (je wordt dus sterker, maar is is wt minder hyperthrophy). Geadvanceerde powerlift schema's werken meestal naar een 1RM toe voor elke oefening, elke week.
Volgens deze calculator zou je 1RM op 81 zitten trouwens, misschien dat 90kg wat over de top is![]()
http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.htmlI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:03 schreef DeLoet het volgende:
Heeft het eigenlijk zin om 1x je max te benchpressen? Ik doe nu, na 2 maanden 10x60 kg, 10x65 kg en 6x70 kg op zowel de gewone, decline als incline. Ik denk dat ik wel 1x 90 kg zou kunnen ofzo, maar heb je daar ook iets aan, of is dat alleen voor de stoer?![]()
Inderdaad, damnquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet wel echt MOKERTJE sterk zijn wil je zulke shit doen zonder enig gebruik van je benen.![]()
![]()
De man had inmiddels ook al aardige armen gekregen.quote:
Zo wie zo zouden jullie de andere video`s daar moeten bekijken.
Kanaal vin je hier: http://www.youtube.com/user/OfficialBarstarzz/videos
En als we dan toch bezig zijn, deze wat kleinere natural bodybuilder is zeker de moeite waard:
http://www.youtube.com/user/luimarcob/videos![]()
Geen genetisch wonder, maar best goed gebouwd, net betreft een natural BB, geen pro-hormone, of roid BB.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef seto het volgende:
Ik vind die luimarco maar een raar lichaam hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 10:12:54 ]![]()
Ik vind dat poseren er altijd zo debiel uitzien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef seto het volgende:
Ik vind die luimarco maar een raar lichaam hebben.Confidence through competence![]()
Ik gebruik zelf Dagravit, 500 pillen van 50% ADH voor iets van 25 euro. Solgar is goed, maar wel duur vind ik. Anders even op BB.com kijken: http://www.bodybuilding.com/store/multi.htmlquote:Op maandag 2 april 2012 17:46 schreef Tommy_808 het volgende:
ik had graag jullie advies bij het selecteren van een goede multivitamine, ik heb een voorkeur voor solgar "male multiple", tenzij jullie goede ervaringen hebben met andere, soortgelijke producten
(welkom terug BTW; erg veel heb je niet gemist hier; veel getrol en gelul over details en anderen i.p.v. dat er zelf hard getraind wordt).![]()
Bitch pleasequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Dagravit, 500 pillen van 50% ADH voor iets van 25 euro. Solgar is goed, maar wel duur vind ik. Anders even op BB.com kijken: http://www.bodybuilding.com/store/multi.html
(welkom terug BTW; erg veel heb je niet gemist hier; veel getrol en gelul over details en anderen i.p.v. dat er zelf hard getraind wordt)..
Zijn hier meer mensen die hun schouders opgesplist hebben bij de andere dagen ?
Zo'n flinke 2 jaar heb ik trouw mijn schouders dag, in mijn splitschema.
Ik moet echter toch zeggen dat ik vind dat mijn schouders achter blijven, vooral de voorkant.
Nu dacht ik dat het misschien door overbelasting kwam, vaak heb ik de dag na schouders, nl. borst.
Ik las dus ergens de schouderoefeningen op te splitsen, dus de voorkant bij borst, de achterkant bij rug, en de zijkanten bij armen.
Dat zou voor mij een tweede positieve bijkomstigheid hebben, ik heb zo een extra dag over, waarbij ik dan alleen armen kan doen(en die zijkant schouders dan natuurlijk)
Nu doe ik armen na mijn grote spiergroep, biceps meestal na schouders, en triceps meestal na rug.
Ik ben vaak alleen zo moe na de grote spiergroep, dat ik het idee heb dat ik mijn armen niet maximaal train.
Verkort : heeft iemand dus ervaring met die schouders opsplitsen ?![]()
![]()
Ik split ze niet op dus in die zin kan ik niet echt antwoord geven, dus voor wat het waard is: ik hou borst en schouder dagen ver van elkaar. Ik doe maandag borst, en dan donderdag schouders. Als ik dinsdag borst zou doen zou ik vrijdag schouders doen, bv.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef Xlarge het volgende:
Ik moet echter toch zeggen dat ik vind dat mijn schouders achter blijven, vooral de voorkant.
Nu dacht ik dat het misschien door overbelasting kwam, vaak heb ik de dag na schouders, nl. borst.
Ik las dus ergens de schouderoefeningen op te splitsen, dus de voorkant bij borst, de achterkant bij rug, en de zijkanten bij armen.
Dat zou voor mij een tweede positieve bijkomstigheid hebben, ik heb zo een extra dag over, waarbij ik dan alleen armen kan doen(en die zijkant schouders dan natuurlijk)
Nu doe ik armen na mijn grote spiergroep, biceps meestal na schouders, en triceps meestal na rug.
Ik ben vaak alleen zo moe na de grote spiergroep, dat ik het idee heb dat ik mijn armen niet maximaal train.
Verkort : heeft iemand dus ervaring met die schouders opsplitsen ?
Op die manier is er weinig kans op overbelasting, en daarbij kan je je schouders veel beter aanpakken omdat ze uitgerust zijn.
En misschien eens je schouder workout herzien? Eens totaal andere oefeningen doen kan ze een groeispurt geven.![]()
Die verandering in workout doe ik regelmatig, zowieso voor bijna elke spiergroep.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik split ze niet op dus in die zin kan ik niet echt antwoord geven, dus voor wat het waard is: ik hou borst en schouder dagen ver van elkaar. Ik doe maandag borst, en dan donderdag schouders. Als ik dinsdag borst zou doen zou ik vrijdag schouders doen, bv.
Op die manier is er weinig kans op overbelasting, en daarbij kan je je schouders veel beter aanpakken omdat ze uitgerust zijn.
En misschien eens je schouder workout herzien? Eens totaal andere oefeningen doen kan ze een groeispurt geven.
Ik zou mijn schouder en borstdag wel iets verder uit elkaar kunnen houden, maar helaas niet zo heel ver.
Ik train veel dagen achter elkaar, waarna ik daarna een paar dagen achter elkaar rust hebt.
Ik weet dat dit niet het meest effectieve is, maar het kan helaas niet anders.![]()
Ik doe de achterkant van m'n schouders op een bandruk/borst dag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef Xlarge het volgende:
Verkort : heeft iemand dus ervaring met die schouders opsplitsen ?
De achterkant is sowiezo lastiger te pakken, en kun je niet zo hard meer trainen als de rest al opgebrand is.
De voor en zijkant dus op een echte schouderdag, en wel zo hard dat ik m'n bidon niet meer aan m'n mond kan zetten aan het eind.
Dumble shoulderpress en standing flyes keihard en zwaar doen, en daarna een dropset.
(de flyes wel goed uitgevoerd met je pinkjes als eerste in de lucht!) volledig concentreren op je deltoids, tot ze zo zuur zijn dat je niet meer weet hoe je het hebt.
Als afsluitertje front raizes met een plaat.
Schouders altijd "laag" houden om inpingement te voorkomen, en je rotator cuff goed opwarmen van te voren.
Dus, ga je wel ver genoeg tijdens je schoudertraining?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-04-2012 16:35:55 ]![]()
Kent iemand deze?
Bodybuilding - Jay Cutler Undisputed
Plot
In 2008 after losing his title as Mr. Olympia, Jay Cutler made a vow to come back and reclaim his title even though many critics had written Jay off as a serious contender for a comeback victory. Follow Jay through his heroic epic journey as he prepares for the fight of his life. Watch and learn Jay's secrets as he trains each body part and wins back his title for the third time as the Undisputed Mr. Olympia Champion! Director Jason Ellis presents Jay's exciting story of victory and defeat, persistence and redemption! Includes over 40 minutes of bonus footage.![]()
Ok, stelletje ecto's. Na een fail-cut waardoor ik in twee maanden tijd, 2 kg spiermassa ben kwijtgeraakt en m'n motivatie daarmee ook een tijd kwijt was, heb ik me nu ingeschreven bij een andere gym. Tijd om weer te gaan knallen.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Mm, lijkt me wel interssant. Effe opzoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef kevin_ het volgende:
Kent iemand deze?
Bodybuilding - Jay Cutler Undisputed
Plot
In 2008 after losing his title as Mr. Olympia, Jay Cutler made a vow to come back and reclaim his title even though many critics had written Jay off as a serious contender for a comeback victory. Follow Jay through his heroic epic journey as he prepares for the fight of his life. Watch and learn Jay's secrets as he trains each body part and wins back his title for the third time as the Undisputed Mr. Olympia Champion! Director Jason Ellis presents Jay's exciting story of victory and defeat, persistence and redemption! Includes over 40 minutes of bonus footage.Eh... ik ben een ecto, van bijna 100 kilo??quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ok, stelletje ecto's. Na een fail-cut waardoor ik in twee maanden tijd, 2 kg spiermassa ben kwijtgeraakt en m'n motivatie daarmee ook een tijd kwijt was, heb ik me nu ingeschreven bij een andere gym. Tijd om weer te gaan knallen.![]()
![]()
*zucht* Dus als iemand ergens binnenkomt waar voetbal opstaat en bier gedronken word, en zegt "heujjjj dames", dan zitten er allemaal wijven?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh... ik ben een ecto, van bijna 100 kilo??Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Lekker, dips.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
We laten nou eenmaal niet graag een kans voorbijgaan om onze (na hard werken verdiende) stats te showen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
*zucht* Dus als iemand ergens binnenkomt waar voetbal opstaat en bier gedronken word, en zegt "heujjjj dames", dan zitten er allemaal wijven?![]()
Dusch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
We laten nou eenmaal niet graag een kans voorbijgaan om onze (na hard werken verdiende) stats te showen!![]()
![]()
Over showen gesproken, is er niet een standaard routine ofzo om in no-time helemaal FULL BODY pumped te worden? Liefst met zo weinig mogelijk equipment. Wat doen podium-bodybuilders eigenlijk? In Pumping Iron hadden ze zo'n hokje waar ze een aantal oefeningen deden om een pump te krijgen voor ze het podium op gingen. Zou mooi zijn als je met een paar high-rep oefeningen helemaal pump kan krijgen, en dan lkkr naar de zwembad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:19 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
We laten nou eenmaal niet graag een kans voorbijgaan om onze (na hard werken verdiende) stats te showen!![]()
![]()
![]()
Lief dagboek, vandaag voor het eerst failure met SL.. 37,5 kg met OHP, laatste set, 3 reps. mehhhh.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi, geeft je een plafond om doorheen te beukenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef slacker_nl het volgende:
Lief dagboek, vandaag voor het eerst failure met SL.. 37,5 kg met OHP, laatste set, 3 reps. mehhhh.
Die 37.5 KG OHP. Heb daar ook lang gezeten. Toen met foute vorm doorheen gebeukt en nu ga ik mn OHP weer resetten omdat ik mn rug verneuk zonder goede vorm
Verwacht over 3 dagen hetzelfde met barbell row, de laatste paar keren gingen moeizaam..quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi, geeft je een plafond om doorheen te beukenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik plateau ook op de rows. Over een week of 2 gaat dat de eerste oefening worden van mijn full-body workout. Verwacht dat ik dan wel daar doorheen beuk.Confidence through competence![]()
Wat ging er mis?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ok, stelletje ecto's. Na een fail-cut waardoor ik in twee maanden tijd, 2 kg spiermassa ben kwijtgeraakt en m'n motivatie daarmee ook een tijd kwijt was, heb ik me nu ingeschreven bij een andere gym. Tijd om weer te gaan knallen.
Wat is je lichaamstype, stats?? Je weet dat tijdens de cut altijd spier verlies.
Hoe weet je eigenlijk dat het 2kg is, en niet 4 of 1KG?![]()
Misschien even een tijdje push presses doen ipv OHP. Ik kwam maar met moeite boven de 40 kilo en ga nu over de 50 kilo OHP. Je kan de push press als een soort legale cheat gebruiken voor de OHP op die manier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef slacker_nl het volgende:
Lief dagboek, vandaag voor het eerst failure met SL.. 37,5 kg met OHP, laatste set, 3 reps. mehhhh.![]()
Lief dagboek: 1e doel bereikt: van 80 naar 95 kilo (1,94) Begonnen in oktober en gemiddeld 1,5 keer per week sportschool naast 2 keer per week sporten. Bedankt voor de tips in de loop van de tijd!![]()
Laten we eerst eens kijken wat volgende week gebeurd bij 37,5 en de week erna als het weer tot failure komt. Deloaden en dan weer, dan kijken we wel naar een andere variant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Snakey het volgende:
Misschien even een tijdje push presses doen ipv OHP. Ik kwam maar met moeite boven de 40 kilo en ga nu over de 50 kilo OHP. Je kan de push press als een soort legale cheat gebruiken voor de OHP op die manier.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee jonge, als volgende week 37.5 niet lukt ga je die keer daarna eerst 40 proberen. Ik had precies hetzelfde en 40 lukte gek genoeg wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken wat volgende week gebeurd bij 37,5 en de week erna als het weer tot failure komt. Deloaden en dan weer, dan kijken we wel naar een andere variant.Soukidan op je oogbal.![]()
Ik ga gewoon curlen dan
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deloaden doe je alleen voor je herstel voor je hele lichaam, niet omdat je met een oefening op een plateau komt te zitten. Dan zou je wel erg vaak deloaden als je dat doet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken wat volgende week gebeurd bij 37,5 en de week erna als het weer tot failure komt. Deloaden en dan weer, dan kijken we wel naar een andere variant.![]()
![]()
In het SL boek werd aangeven om bij failure, 3x te proberen om door je plateau heen te komen en vervolgens 10% te deloaden en dan weer gewoon elke keer gewicht erbij. Laat ik nu eerst eens gewoon dat proberen. Deloaden doe je niet alleen voor je herstel. Tis een valide optie om daarna weer je trainingsarbeid te verhogen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deloaden doe je alleen voor je herstel voor je hele lichaam, niet omdat je met een oefening op een plateau komt te zitten. Dan zou je wel erg vaak deloaden als je dat doet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga morgen hopelijk mn dumbell bench press plateau verbreken. 4x8x28 kilo ging paar trainingen terug vrij gemakkelijk. Trainingen daarna kwam ik niet verder van de 2x8 en 2x6. Morgen 6 dagen rust voor de borst gehad, en een redelijk gematigd alcohol weekend dus ben hopelijk weer wat beter hersteld. Dalijk eerst maar alvast genoeg eten voor morgen overdag klaarmaken zodat dat in ieder geval niet de bottleneck is.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Oh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deloaden doe je alleen voor je herstel voor je hele lichaam, niet omdat je met een oefening op een plateau komt te zitten. Dan zou je wel erg vaak deloaden als je dat doet.Ik zie Glenn Pendlay (de enige eckte) en Mark Rippetoe dat vaak genoeg adviseren (-10% deloaden op squat, dit vasthouden totdat die oefening gemakkelijk word dan weer door met linear progression).
Ah, op die manier deloaden. Daar dacht ik even niet aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Oh?Ik zie Glenn Pendlay (de enige eckte) en Mark Rippetoe dat vaak genoeg adviseren (-10% deloaden op squat, dit vasthouden totdat die oefening gemakkelijk word dan weer door met linear progression).
![]()
![]()
Lijntje NoxiPro leggen en rows/pullups/chins/pulldowns/cable row/deadlifts tot je vingers geen kracht meer over hebben.Wanneer ik ze nu sluit dan voelt het alsof ze van spaghetti zijn.
Ik heb trouwens helemaal geen zin meer in SS.
Ik doe de laatste tijd maar wat en gaat supergoed, gewoon dingen supersetten en variabele reps, langer aangespannen houden, negatieve reps, etc. Misschien dat ik nu ook maar 5 dagen per week ga proberen te trainen, of 4 ofzo. En dan een beetje wat dingen bij elkaar vegen, maar vooral veel variatie overal in.
Heb B&F Watermelon-whey binnen trouwens, lekkerste smaak die ik tot nu toe heb gehad. Een niet-overheersende lichtzoete fruitsmaak, super met melk. Watermelon > Vanilla > Berry Blast > Banana. Echt een aanrader.![]()
![]()
Vandaag eens wide grip dips gedaan ipv close grip omdat ik sinds kort ook nog wijder bench, vond ze makkelijker gaan dan close grip dips. Had zelfs even de dipping belt van mijn kompaan geleend![]()
![]()
Ben meso, 1,82 en nu 87kg. Heb me dus een aantal keer op zo'n weegschaal gewogen die ook vetpercentage etc meet, en hij gaf in januari 71kg spiermassa aan, en begin maart 69kg. M'n gewicht was in die tijd van 92 (18,5%) naar 87kg (16,5%) gegaan. Nou geloof ik geen zak van die vetpercentages, maar ik ben ook flink wat kracht verloren, dus verlies van spiermassa is er zeker. Waarschijnlijk dus gecut op te weinig kcal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat ging er mis?
Wat is je lichaamstype, stats?? Je weet dat tijdens de cut altijd spier verlies.
Hoe weet je eigenlijk dat het 2kg is, en niet 4 of 1KG?
Wat zouden jullie mijn bf% schatten?
http://bodyspace.bodybuilding.com/donqezue/
Op beide foto's die daar staan span ik m'n buikspieren aan.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Vind je noxipro prettig? Ik ging er in het begin ongelofelijk hard op, maar nu ik aan mijn tweede potje bezig ben (2 scoops per training), ben ik na m'n training misselijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Lijntje NoxiPro leggen en rows/pullups/chins/pulldowns/cable row/deadlifts tot je vingers geen kracht meer over hebben.Wanneer ik ze nu sluit dan voelt het alsof ze van spaghetti zijn.
Ik doe de laatste tijd maar wat en gaat supergoed, gewoon dingen supersetten en variabele reps, langer aangespannen houden, negatieve reps, etc. Misschien dat ik nu ook maar 5 dagen per week ga proberen te trainen, of 4 ofzo. En dan een beetje wat dingen bij elkaar vegen, maar vooral veel variatie overal in.
Heb B&F Watermelon-whey binnen trouwens, lekkerste smaak die ik tot nu toe heb gehad. Een niet-overheersende lichtzoete fruitsmaak, super met melk. Watermelon > Vanilla > Berry Blast > Banana. Echt een aanrader.
Ik zag die watermeloen ook idd lol. Berry Blast vond ik niet te zuipen, heb ik weggegeven aan een vriend van me. Heb nu straciatella
Zou dan wel een (split)schema volgen, albeit met inderdaad variatie in # reps, meer focus op negatives, dropsets/supersets, whatever, wat jij lekker vindt. Gewoon 'maar wat doen' is denk ik nooit de way to go.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Heb B&F Watermelon-whey binnen trouwens, lekkerste smaak die ik tot nu toe heb gehad. Een niet-overheersende lichtzoete fruitsmaak, super met melk. Watermelon > Vanilla > Berry Blast > Banana. Echt een aanrader.Of toch du vader?![]()
Wow, ik check je post history (strong stalking) en zie deze post van jou, die ik toevallig gister ook in die thread al zag, en om moest lachen. Reps zodra ik van r/c ben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ben meso, 1,82 en nu 87kg. Heb me dus een aantal keer op zo'n weegschaal gewogen die ook vetpercentage etc meet, en hij gaf in januari 71kg spiermassa aan, en begin maart 69kg. M'n gewicht was in die tijd van 92 (18,5%) naar 87kg (16,5%) gegaan. Nou geloof ik geen zak van die vetpercentages, maar ik ben ook flink wat kracht verloren, dus verlies van spiermassa is er zeker. Waarschijnlijk dus gecut op te weinig kcal.
Wat zouden jullie mijn bf% schatten?
http://bodyspace.bodybuilding.com/donqezue/
Op beide foto's die daar staan span ik m'n buikspieren aan.Of toch du vader?![]()
Ja, heb 1 scoop gebruikt vandaag. Normaal pak ik 1.5 maar ging super zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Vind je noxipro prettig? Ik ging er in het begin ongelofelijk hard op, maar nu ik aan mijn tweede potje bezig ben (2 scoops per training), ben ik na m'n training misselijk.
Ik zag die watermeloen ook idd lol. Berry Blast vond ik niet te zuipen, heb ik weggegeven aan een vriend van me. Heb nu straciatellaHet fijnste is het 'ik ben pas net bezig'-gevoel, dat is soms wel even welkom.
Yep, dat bedacht ik me ook al. Enige structuur zou goed zijn, ook om progressief bezig te blijven. Maar 3x5 ben ik nu gewoon op uitgekeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zou dan wel een (split)schema volgen, albeit met inderdaad variatie in # reps, meer focus op negatives, dropsets/supersets, whatever, wat jij lekker vindt. Gewoon 'maar wat doen' is denk ik nooit de way to go.
Die 'aesthetics trolling thread' in Misc trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sloots gonna sloot
![]()
Foei, zo'n bak kwark is toch wel een slok op de borrel. Had gisteren geen kwark in huis dus maar overgeslagen voor een keertje, helse spierpijn in de borst nu.
wel voor het eerst 8x 32 geknald met dumbbell press
Alleen jammer dat ik zo mager blijf![]()
![]()
Eten dude, als je niet wat in vet aankomt, betekent dat ook dat je je spieraanmaak niet aan z'n max zit.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:15 schreef obsama het volgende:
Foei, zo'n bak kwark is toch wel een slok op de borrel. Had gisteren geen kwark in huis dus maar overgeslagen voor een keertje, helse spierpijn in de borst nu.
wel voor het eerst 8x 32 geknald met dumbbell press
Alleen jammer dat ik zo mager blijf
Leuk verzamelartikel over waarom af en toe vasten goed is:
http://www.marksdailyapple.com/fasting-brain-function/
Mark Sisson is een bekende naam uit de Paleo-wereld, maar ook als Paleo je niet bevalt, is het artikel leuk om te lezen.Confidence through competence![]()
voorbeeldje van wat ik vandaag heb gegeten:quote:Op woensdag 4 april 2012 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eten dude, als je niet wat in vet aankomt, betekent dat ook dat je je spieraanmaak niet aan z'n max zit.
s'ochtends
3 gebakken eieren
4 bruine boterhammen
750ml melk met eiwit shake
10:00
6 boterhammen met pindakaas
16:00
dik bord met spaghetti en bolognese saus
750ml melk met eiwitshake
- gevoetbald -
21:00
23:00
4 tosti's
tussendoor nog stukken fruit wezen kanen en nu straks nog even 500ml magere kwark van de appie opeten.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik nog meer moet eten ? Volgens mij zijn dit wel +-220 eiwitten en 3500+ kcal.
Probleem is gewoon dat ik 1,96 ben en een keiharde ecto ben.
Maar we gaan door, ik weeg nu 93 kilo
Edit: motivatie om door te gaan is dat ik merk dat ik stukken sterker ben geworden![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, heb 1 scoop gebruikt vandaag. Normaal pak ik 1.5 maar ging super zo.Het fijnste is het 'ik ben pas net bezig'-gevoel, dat is soms wel even welkom.
[..]
Yep, dat bedacht ik me ook al. Enige structuur zou goed zijn, ook om progressief bezig te blijven. Maar 3x5 ben ik nu gewoon op uitgekeken.
Die 'aesthetics trolling thread' in Misc trouwens.Weet niet of je die thread verder hebt doorgelezen, maar dat is dus een FB troll account waarvan de pic genomen is van een andere MiscerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sloots gonna sloot
hoe ironisch.
Of toch du vader?![]()
Als je veel voetbalt zul je nog meer moeten eten, zo is het nu eenmaal. Ik zit zelf op 3800 per dag, en dat is voor iemand van dezelfde lengte als jij en die naast liften niks aan sport doet.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:22 schreef obsama het volgende:
[..]
voorbeeldje van wat ik vandaag heb gegeten:
s'ochtends
3 gebakken eieren
4 bruine boterhammen
750ml melk met eiwit shake
10:00
6 boterhammen met pindakaas
16:00
- gevoetbald -
21:00
23:00
4 tosti's
tussendoor nog stukken fruit wezen kanen en nu straks nog even 500ml magere kwark van de appie opeten.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik nog meer moet eten ? Volgens mij zijn dit wel +-220 eiwitten en 3500+ kcal.
Probleem is gewoon dat ik 1,96 ben en een keiharde ecto ben.
Maar we gaan door, ik weeg nu 93 kilo
Edit: motivatie om door te gaan is dat ik merk dat ik stukken sterker ben geworden![]()
ongekend, dan kan ik de hele dag wel gaan vreten ;p
Had trouwens van een medesporter begrepen dat het wijzelijk is om eens in de bijv 3 maanden een weekje rust te nemen. kan iemand dit onderbouwen ? het zou zelfs bevordelijk zijn voor je gains![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:58 schreef obsama het volgende:
ongekend, dan kan ik de hele dag wel gaan vreten ;p
Had trouwens van een medesporter begrepen dat het wijzelijk is om eens in de bijv 3 maanden een weekje rust te nemen. kan iemand dit onderbouwen ? het zou zelfs bevordelijk zijn voor je gains
Rust nemen is nooit onverstandig, hier hebben we het laatst nog over gehad. Maar als je voelt dat je nog door kan gaan dan zou ik doorgaan, rust nemen kan altijd.
Momenteel heb ik zelf griep dus nu heb ik even een (dikke) week rust, is nooit slecht voor je. Ben alleen wel wat kilootjes afgevallen maar hoop dit weekend (vrij+za) weer twee keer-full body te kunnen trainen.
Oh ja; al aan gedacht om ongezouten cashewnoten aan je schema toe te voegen?
[ Bericht 4% gewijzigd door ZuidGrens op 04-04-2012 01:07:30 ]![]()
Zit nu al twee trainingen vast op 45kg. Laatste set fail ik steeds op 4 reps; een keer in een wanhopige poging op rep 5 die barbell zelfs licht op mn kop laten plempenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef slacker_nl het volgende:
Lief dagboek, vandaag voor het eerst failure met SL.. 37,5 kg met OHP, laatste set, 3 reps. mehhhh.Als het vandaag niet lukt, ga ik deloaden. heb ik eerder gedaan om door de 35 heen te gaan en dat ging goed
[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 04-04-2012 02:00:14 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Haha die thread is goud waard, man. WIll rep back brahquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wow, ik check je post history (strong stalking) en zie deze post van jou, die ik toevallig gister ook in die thread al zag, en om moest lachen. Reps zodra ik van r/c ben.
Edit: kzie dat ik nog door iemand anders ben ge-repped voor die post. Ik word altijd ge-repped door low rep cunts en ge-negged door mensen met 1000k lol.1 Scoop voel ik helaas bijna niets van. Ik vind het een heerlijk gevoel onder het trainen, maar als ik dan misselijk thuis zit met m'n stimdickie in me hand vind ik het toch niet zo leuk meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, heb 1 scoop gebruikt vandaag. Normaal pak ik 1.5 maar ging super zo.Het fijnste is het 'ik ben pas net bezig'-gevoel, dat is soms wel even welkom.
Dank je voor je antwoord, en je tips .quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik doe de achterkant van m'n schouders op een bandruk/borst dag.
De achterkant is sowiezo lastiger te pakken, en kun je niet zo hard meer trainen als de rest al opgebrand is.
De voor en zijkant dus op een echte schouderdag, en wel zo hard dat ik m'n bidon niet meer aan m'n mond kan zetten aan het eind.
Dumble shoulderpress en standing flyes keihard en zwaar doen, en daarna een dropset.
(de flyes wel goed uitgevoerd met je pinkjes als eerste in de lucht!) volledig concentreren op je deltoids, tot ze zo zuur zijn dat je niet meer weet hoe je het hebt.
Als afsluitertje front raizes met een plaat.
Schouders altijd "laag" houden om inpingement te voorkomen, en je rotator cuff goed opwarmen van te voren.
Dus, ga je wel ver genoeg tijdens je schoudertraining?
Naar mijn idee pak ik mijn schouders wel goed aan.
De pinkjes in de lucht zal ik eens doen, dat liet ik achterwege.
Ik zal ook eens een foto posten, om mijn post te verduidelijken, je zit daar goed dat mijn voorste schouderspieren achterblijven.
Ik ga volgende week wel starten om mijn schouders helemaal op te delen, zoals eerder gepost
En ja, ik ben een ecto pur sang![]()
Aan je torso te zien ben je geen ecto hoor...gewoon mesoquote:Op woensdag 4 april 2012 09:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoord, en je tips .
Naar mijn idee pak ik mijn schouders wel goed aan.
De pinkjes in de lucht zal ik eens doen, dat liet ik achterwege.
Ik zal ook eens een foto posten, om mijn post te verduidelijken, je zit daar goed dat mijn voorste schouderspieren achterblijven.
Ik ga volgende week wel starten om mijn schouders helemaal op te delen, zoals eerder gepost
[ afbeelding ]
En ja, ik ben een ecto pur sangIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Haha, dank je, maar ik was toch redelijk ielig hoor een tijdje geleden, pic uit fotoboek geplaatst.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:11 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Aan je torso te zien ben je geen ecto hoor...gewoon meso
Dat is toch een ecto bouw ? of moet dat nog magerder zijn.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik 2.04 meter ben, dat maakt het al snel wat slungeliger/ieliger![]()
![]()
Is gewoon een normale body voor iemand die niet traint imo. Ik zeg meso, maar kan het fout hebben natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Haha, dank je, maar ik was toch redelijk ielig hoor een tijdje geleden, pic uit fotoboek geplaatst.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik 2.04 meter ben, dat maakt het al snel wat slungeliger/ieliger
[ afbeelding ]Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
1) nette gainsquote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Haha, dank je, maar ik was toch redelijk ielig hoor een tijdje geleden, pic uit fotoboek geplaatst.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik 2.04 meter ben, dat maakt het al snel wat slungeliger/ieliger
[ afbeelding ]
2) ik zou me niet druk maken om je schouders
3) gewoon verder gaan met de basis: squatten, deads en benchen, en als assistance voornamelijk veel optrekken. Als je dan toch voor 't esthetische gaat, zou ik proberen breder te worden, en in 't algemeen gewoon flink door te buffelen. Imho nog te vroeg om je zo specifiek te focussen op 1 kleine spiergroep.
4) zie 1, je bent iig niet meer dat typische nederlandsche skinny fat.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Forum Opties Forumhop: Hop naar: