Dude, het zit bij jou wel erg diep héquote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef Zith het volgende:
Heb je dat gevonden op je crossfit forum?
Lijkt er trouwens niet eens up, maar inderdaad, hij gebruikt zn benen. De crossfit pullup is een vloeiende beweging om momentum te behouden.
quote:Op zondag 1 april 2012 08:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dude, het zit bij jou wel erg diep hé
En nee, ik zit niet op een crossfit forumik snap ook niet waar je vandaan haalt dat ik een fanboi ben
![]()
Als je grieperig bent dan is rust nemen zeker geen slecht idee. Na 6 weken is op zich vrij snel, vind ik, maar dat kan voor iedereen anders zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Nemen jullie allemaal een week rust na zes weken trainen? Ik ben nu sinds een week of zes weer bezig, redelijke gains gemaakt dus misschien verstandig om even te stoppen aangezien ik momenteel ook grieperig ben.
Sommige trainers adviseren na elke 3 weken 1 week rust (vd gewichten dan) te nemen...quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Nemen jullie allemaal een week rust na zes weken trainen? Ik ben nu sinds een week of zes weer bezig, redelijke gains gemaakt dus misschien verstandig om even te stoppen aangezien ik momenteel ook grieperig ben.
Dit inderdaad, je lichaam geeft je een prima indicatie van wanneer je echt even rust nodig hebt. Zolang alles goed gaat gewoon blijven vlammen, lui zijn doe je later maar.quote:Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Sommige trainers adviseren na elke 3 weken 1 week rust (vd gewichten dan) te nemen...
Mr J pakt geloof ik 1 week per jaar.
Gewoon naar jezelf luisteren denk ik. Heb je pijntjes? Gaan je lifts omhoog? Voel je je fit als je niet grieperig bent? Griep is sowieso een goed moment voor enkele rustdagen, dat wel. Of je er een volle week van maakt zou ik laten afhangen van oa bovenstaande vragen.
Nope, afgelopen maand voor de tweede keer een week rust genomen in 8 maanden trainen (eerste keer was onvrijwillig, elleboog blessure e.d.quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik wel.quote:
dat kan nietquote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef krokdown het volgende:
afgelopen maand 4 kilo aangekomen in spier
maar dat stuk met '' i fucking knew it'' snap ik niet.quote:Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wel.
- .. toen ik die gast daar zo zag staan dacht ik; nou dat gaat nog wat worden zeg.![]()
dat het niet van de creatine kan komenquote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef krokdown het volgende:
[..]
maar dat stuk met '' i fucking knew it'' snap ik niet.
Hmmm.quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
Intredasting read trouwens: http://www.the-biomatrix.net/transhumanism-bodybuilding.htm
quote:if everyone could inject themselves and become as strong or fast as they liked - the hard work that characterises bodybuilding would be obsolete and there'd be nothing special about having 20'' guns.
Dat dus.quote:and it seems a shame to me that so many people should be considering genetic and technological enhancement when no-one has yet even begun to discover the true extent of our natural potential yet.
quote:Food and Drink:
It is widely known that Rip is a glutton and a lush. In addition to the fine beef and pork provided in the kitchen of The House, we’ll treat you to local barbeque, road-trip-quality cheeseburgers in Jacksboro, Texas and Meers, Oklahoma, and all-you-can-eat lunches at our favorite Mongolian joint up the street. Maybe Rip can be talked into cooking for you. In addition, Rip’s taste in whiskey, whisky, beer, and wine are better than average, and these will be provided as well. Teetotalers will have a less-than-complete experience at Starting Strength in Texas, but you can come if you want to.
quote:Cost:
The basic rate for the week is $1750 per person. (This is obviously quite reasonable considering the cost of room and board anywhere, so don’t be asking for a discount, you cheap bastards.)
quote:Who Should Come:
Groups of athletes who need strength for their sport, be it amateur, varsity, collegiate, or professional. Individual athletes in the same boat. Competitive lifters who want a better, more technical analysis of the mechanics of the sport. Fathers with sons of promising athletic talent who desperately need to gain weight and dont know how (well not only show you, well put 10 pounds on the boy while hes here). All parents with any kids whose athletic careers they value. Husbands and wives who have been trying unsuccessfully to train together. Buddies who want to hang around with Rip for a week. People from out of the country who want a taste of the real Texas Method of barbell training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |