Ziekquote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Snakey het volgende:
Texaanse BBQ´s zijn te gek. Je besteld wat je wil eten, en hoeveel gram, en dan gaat het op de BBQ voor je. Dus geen vlees wat al op de BBQ was en daar op je ligt te wachten.
De eerste keer dat ik in Texas was begreep ik het niet helemaal toen ik om ribs vroeg en ik de vraag kreeg hoeveel ribs ik wilde. Dus ik zo van, erm, three? Zonder duidelijk te zijn over gewicht enzo. Toen kreeg ik dus drie ribs die ik in drie dagen niet op zou kunnen....
Dit gecombineerd met dikke lagen kleding. Na de laatste klimatologische grillen van aankomende week zal de lente wel "echt" beginnen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Maar sowieso als ik hier door de stad loop op een zaterdagmiddag zie ik niet zoveel obese mensen als ik zou moeten zien volgens de statistieken (natte vingerwerk geteld). Ik vermoed dat obese mensen überhaupt gewoon niet buiten komen maar op de bank hangen.
Haha, soms wanneer het korte mouwen weer wordt sta ik soms echt te kijken van hoe schriel sommige mannen zijn of hoe groot. Kleren kunnen echt een hoop verhullen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit gecombineerd met dikke lagen kleding. Na de laatste klimatologische grillen van aankomende week zal de lente wel "echt" beginnen.
Haha, zit nu toevallig Obese te kijken. Ben ineens heel trots op mezelf als ik bedenk hoe bewust ik met m'n lichaam bezig ben.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Snakey het volgende:
Dat is waar. Ik maakte eigenlijk een vergelijking met Texas. Ik ben alleen maar in Austin (SXSW festival) en omdat we daar op vlogen in Houston geweest in Texas. Daar ´lopen´ ze wel los.![]()
En ik kan je zeggen, ook al zie je wel eens op tv, je schiet spontaan in de lach als je iemand van 300 kilo voorbij ziet schuiven in een rolstoel.
Haha, in mijn woonplaats heb je een natuurstrand. En iedere zomer verbaas ik me omdat ik dan meiden die ik ken in bikini zie lopen die ik altijd als 'lekker' beschouwde, die gewoon een vies lichaam blijken te hebben, en omgekeerd ook, dat je denkt van 'woo, zij is nog best lekker ook'.quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je voor de gein eens op bierbuiken bij vrouwen letten. Strategische jurkjes / tuniekjes en een riemetje om de taille heen verhullen veel.
Discipline is the key.quote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik weet nooit of ik moet lachen of huilen. Met een beetje meer informatie over hoe je moet eten, de juiste keuzes maken, kan de maatschappij heel erg op obesitas (en bijbehorende ziektes + kosten) besparen. Als je alle koekjes / chips / kant en klaar maaltijden ziet in de supermarkt, is het niet vreemd dat onwetende mensen de verkeerde keuzes maken.
En dan is er nog wilskracht. Dat vind ik het mooie aan de BB mentaliteit: je maakt de keuze om voor een bepaald lichaamsstreven te gaan, en je bent dan helemaal gedisciplineerd en toegewijd om dat te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef CarbonC het volgende:
BBQ:![]()
On-topic: gisteren snoeihard benen getraind. Vandaag verjaardagsvisite: prima rustdag; met mijn brandende papbenen bepalen welke snacks het best waren (ik ging voor de nootjes).
@Mr. Niles: gefeliciteerd! En kinderen opvoeden lijkt veel op BB-en: regelmaat, goed eten, goed slapen etc. Het doel is ook hetzelfde: groeien.Ga jij je kinderen ook de gym insturen zodra ze oud genoeg zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, zo'n 80% van de NYers eet meer dan 5xx per week op bestelling (of thuisbezorgd, of in restaurants, of meenemen).quote:Op zondag 1 april 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
New York is ook erg. Portion control is behoorlijk out of control daar. Wat me in New York wel onmiddelijk opviel is dat ik geen obese mensen heb gezien, maar iederen eet wel shitloads. Er is geen supermarkt te vinden dus iedereen eet in restaurants, werd me door een klant verteld. Maar iedereen is van ´s morgens vroeg tot ´s avonds laat erg actief. Als je op straat loopt moet je bijna moeite doen om iederen bij te houden. Dus na een week was ik niet heel erg vebaasd om geen obese mensen tegen te komen.
Nee. Maar ik ga ze wel proberen de voordelen van gezond eten en bewegen in te laten zien.quote:Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga jij je kinderen ook de gym insturen zodra ze oud genoeg zijn?
Nou, daar hebben we wat aanquote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
Nou jongens, en special Panzer (triceps, long head) en Snakey (EzBar).
Rip heeft besloten dat zijn ultieme kennis ook best gebruikt kan worden wat betreft de armen, dus hier een lectuur van mr Rip over de triceps. Zonder zijn typische gezeik over armen isoleren.
Ken geen andere persoon die zich op het internet begeeft met meer biomechanische kennis (of dat tenminste deelt met ons), dus lijkt me wel.quote:
Haha, hij heeft wel verstand van zaken. Maar heb wel interessantere filmpjes van 'm gezien moet ik zeggen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ken geen andere persoon die zich op het internet begeeft met meer biomechanische kennis (of dat tenminste deelt met ons), dus lijkt me wel.
Gewoon aanleren, dan krijgen ze dat vanzelf mee en is het voor altijd makkelijker voor ze om een gezonde levenshouding te hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga ze wel proberen de voordelen van gezond eten en bewegen in te laten zien.
Overigens heeft krachttraining wel positieve gevolgen voor de aandacht van (wannabe) MILFs in de speeltuin.
Morgen effe kijken. Ik heb geen geluid op deze laptop.quote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Zith het volgende:
Nou jongens, en special Panzer (triceps, long head) en Snakey (EzBar).
Rip heeft besloten dat zijn ultieme kennis ook best gebruikt kan worden wat betreft de armen, dus hier een lectuur van mr Rip over de triceps. Zonder zijn typische gezeik over armen isoleren.
Zijn er in Spanje veel mensen die trainen vergeleken met Nederland?quote:Op zondag 1 april 2012 22:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon aanleren, dan krijgen ze dat vanzelf mee en is het voor altijd makkelijker voor ze om een gezonde levenshouding te hebben.
Hier in Spanje werkt een getraind lichaam ook goed voor wat extra aandacht.
Ik kan uiteraard niks zeggen over heel Spanje, maar hier in het zuiden (Ik woon in Mijas Golf, dat ligt tegen Fuengirola aan wat zo´n 30km van Malaga is). is sport deel van het leven. Zeker voor de Spanjaarden. Er zijn hier op elk tijdstip van de dag wel mensen aan het hardlopen, fietsen, tennissen enz. En ondanks dat de crisis de mensen hier in het zuiden hard raakt zijn de gyms behoorlijk vol.quote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zijn er in Spanje veel mensen die trainen vergeleken met Nederland?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Na twee maanden trainen je workout aanpassen en op 1RM gaan trainen? Die PT heeft waarschijnlijk een LOI cursus gedaan dus pas op met wat hij je nog meer gaat vertellen.
Na twee maanden trainen ben je nog geeneens in de buurt geweest van een workout. Je hebt zelfs je spieren niet eens wat los gemaakt. Ga eerst eens op zijn minst een half jaar aan het ijzer hangen en kijk dan nog eens.
Het is wat, meid.quote:Op maandag 2 april 2012 03:07 schreef star_gazer het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren: mijn eerste setje 5x100kg deadliftsMoedig mij hier aan
Niet zeiken en stoer doen. Daar vraag ik niet om.quote:
IF voor al je problemen...quote:Op maandag 2 april 2012 10:38 schreef seto het volgende:
Ik herken mezelf wel een beetje in die laatste
quote:Op maandag 2 april 2012 10:38 schreef seto het volgende:
Ik herken mezelf wel een beetje in die laatste
quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Kom maar op met je e-penis, ik Ben er trots op
quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Dat inderdaad. Ik denk ook dat het even wennen is en dat ik dan wel zwaarder kan. Ook al zijn de armen onafhankelijk van elkaar zijn heb je minder te maken met stabiliseren. Ik hou ze er in ieder geval in voor de afwisseling.quote:Op maandag 2 april 2012 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Die machines volgen vaak het pad die je ongeveer zou hebben als je dumbbell chest press zou doen. Dus van breed naar smal, als je armen helemaal uitgestrekt zijn.
Als het goed is komt er dan ook meer spanning op je pecs te staan dan met een barbell bench press, waar je handen altijd dezelfde afstand tov elkaar houden.
Maar als je deze machine vaker pakt, zul je zien dat je makkelijk 10-15 'kilo' meer kunt pakken gauw, kwestie van neurologische aanpassing van je lichaam. Overigens vind ik dit soort machines, waar links/rechts apart van elkaar staan, een prima aanvulling op dumbbell werk.
Well done.quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Gewenning, denk ik. Ik heb ook bijna nooit echt spierpijn, meer een stijf gevoel. maar ik doe deadlifts nogal onregelmatig dus als ik ze dan doe dan voel ik het wel.quote:Op maandag 2 april 2012 13:39 schreef CorwinofAmber het volgende:
Ik heb nooit zo gigantisch veel spierpijn, terwijl ik wel redelijk hard train.. 'vroegah' 4 maanden geleden had ik wel wat weke benen de volgende dag na diep squatten maar niet te intensiteit die anderen hier melden.
Iemand een verklaring voor?
Hangt er vanaf wat je eet/drinkt en gebruikt tijdens en na de workout. En voldoende vezels in je voeding?quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die regelmatig aan de schijt is na z'n workout?
Shakes? Creatine?quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die regelmatig aan de schijt is na z'n workout?
Wat is je postduif zijn naam danquote:Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Snakey het volgende:
Ik ga hier geen mod of FA zaken bespreken. Ik verwijder dus alles wat die richting op gaat. Naast het feit dat het hier niet thuishoort heb ik helemaal geen zin om dit topic hiervoor te gebruiken. Ik heb PM mail, postduif, whatever. Use it.
Ik neem mijn shake na de workout, maar dan voel ik de 'drang' al. Ik eet 's ochtends brinta en een uur voor de training havermout. Eet ook een banaan en een stuk of 4 weet bix. Qua vezels zit het wel snor dus.quote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Shakes? Creatine?
Gewoon eten. Vezelrijk
Resultaat van een weekendje cutten? Dafuq?quote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit weer aan het volkorenbrood met ham, kaas en slasaus.Heb het weekend soort van gecut en mijn ecto-engine geeft prima resultaten, niet gewogen maar vetlaagje schroeide van mijn bulking-abs af, verschil was erg goed te zien. Vriendinlief vond het toch wel erg mooi, ik had het haar niet verteld maar het viel haar meteen op. Dat gaan we weer doen, maar nu eerst weer even een weekje eten.
Ze willen ook weer nachtvorst hebben dus het vet + energie overdrive mag wel weer terug.
zal je wel veel spiermassa kwijt raken als je zo weinig eetquote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ook aanzienlijk minder knijpbaar vet op mijn buik. Stond er zelf ook van te kijken. Drie dagen ongeveer de helft gegeten van wat ik normaal doe.
Ha ha Panzer is bang om te cuttenquote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit weer aan het volkorenbrood met ham, kaas en slasaus.Heb het weekend soort van gecut en mijn ecto-engine geeft prima resultaten, niet gewogen maar vetlaagje schroeide van mijn bulking-abs af, verschil was erg goed te zien. Vriendinlief vond het toch wel erg mooi, ik had het haar niet verteld maar het viel haar meteen op. Dat gaan we weer doen, maar nu eerst weer even een weekje eten.
Ze willen ook weer nachtvorst hebben dus het vet + energie overdrive mag wel weer terug.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Jajong het volgende:
Also, woon jij niet in Spanje? Kunnen duiven wel zo ver vliegen?
quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Jajong het volgende:
Also, woon jij niet in Spanje? Kunnen duiven wel zo ver vliegen?
Hoe lang deadlift je al?quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Ik pak normaal 3500 tot soms wel 4000. En ik heb geen idee man, maar het resultaat vond ik prima. Zag er hetzelfde uit maar abs vielen meer op. 7% moet wel weer haalbaar zijn hier, shredded-memory kom er maar in.quote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef Zith het volgende:
niet na drie dagen..
Maar goed, 3 dagen 1500 cals minder (stel Panzer eet 3000 normaal) is maximaal een halve kilo vet (4500 cals). Zal dus wel vocht zijn?![]()
Het gaat erom dat je maar een x aantal kcal uit vet kunt halen bij een energiedeficientie voordat er ook energie uit spierafbraak gehaald gaat worden. Hoe hoger je bf%, hoe hoger dit aandeel in vet is.quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef seto het volgende:
Dacht dat onder de 10% een soort grens was waarbij je dan harder moet cutten en meer massa verliest?
Ben je aan het uitdrogen? If so, veel water zuipen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben sinds donderdag ziek en al 2,5 kilo afgevallen
Ik weet niet of het ooit gemeten / onderzocht is wat daadwerkelijk het effect is van cortisol levels op je spiermassa bij moedwillig afvallen met een energiedeficientie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
En hoe zit het met de effecten van verhoogde cortisol-levels bij een dergelijk vetpercentage? Of is dat pas aan de orde bij echt lage vetpercentages? (5% enzo)
Ja, dat probeer ik ook te doen, maar ik gooi een hoop wat binnenkomt er weer uit helaas.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben je aan het uitdrogen? If so, veel water zuipen.
Helemaal top dus!quote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook te doen, maar ik gooi een hoop wat binnenkomt er weer uit helaas.
Ach, was toch van plan om binnenkort te gaan cutten![]()
Die oefening zit standaard in mijn benen routine, beetje een liefde-haat verhouding ermee. Enerzijds vind ik het gevoel als je hem eenmaal flink hebt geknald lekker, maar anderzijds zodra je hamstrings een beetje beginnen te falen is het echt een kut oefening om er nog wat reps uit te halenquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal top dus!
En je vreet er zo weer bij wat je kwijt was, no worries. Iedereen wordt wel 's ziek, it's all in ze game.
En voor de spierpijn oefeningen heb ik er 1 die nog altijd mijn kont schopt, de leg curls. Doe ze ook onregelmatig, en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen... Maar man o man. Rustig enkele dagen pijn in me hammies. Awesome!
Thanks bro.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal top dus!
En je vreet er zo weer bij wat je kwijt was, no worries. Iedereen wordt wel 's ziek, it's all in ze game.
En voor de spierpijn oefeningen heb ik er 1 die nog altijd mijn kont schopt, de leg curls. Doe ze ook onregelmatig, en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen... Maar man o man. Rustig enkele dagen pijn in me hammies. Awesome!
quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die verstand heeft van conditie opbouwen? Binnekort een politiekeuring, binnen 6 weken.
Heb alleen nog maar op kracht getraind
Een bodybuilder traint volgens jou dus ook conditie, spierverlies riskeren voor een duursport.quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je die keuring niet kan doorstaan terwijl je jezelf als een "bodybuilder" ziet is er iets goed mis.
Hoor anders dat t vrij pittig isquote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef Diabox het volgende:
Als je zware astma hebt red je de politiekeuring nog, daar gaat het om.
ga met intervallen trainen zo bouw je het snelst conditie opquote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoor anders dat t vrij pittig is
en mn conditie is 0
Net 5x10 setjes burpees gedaan met 30 sec rust was daarna echt kapot
Ja als je ziet wat voor chubby huisvrouwen er in een uniform lopen ben ik bang dat die keuring niet veel voorsteltquote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef Diabox het volgende:
Als je zware astma hebt red je de politiekeuring nog, daar gaat het om.
Mjaquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef VASND het volgende:
Titel klopt dan wel niet maar toch, lekker gezond bezig.
Aan het einde ook: ja uh ik eet geen groente, dafuq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |