abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2012 @ 20:41:35 #101
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109778305
Texaanse BBQ´s zijn te gek. Je besteld wat je wil eten, en hoeveel gram, en dan gaat het op de BBQ voor je. Dus geen vlees wat al op de BBQ was en daar op je ligt te wachten.

De eerste keer dat ik in Texas was begreep ik het niet helemaal toen ik om ribs vroeg en ik de vraag kreeg hoeveel ribs ik wilde. Dus ik zo van, erm, three? Zonder duidelijk te zijn over gewicht enzo. Toen kreeg ik dus drie ribs die ik in drie dagen niet op zou kunnen.... :')
  zondag 1 april 2012 @ 20:43:31 #102
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_109778422
Ja het is echt ziek wat ze daar allemaal aan eten naar binnen werken; het is net alsof de hele Amerikaanse bevolking continue aan het bulken is ofzo. :')

En wij maar klagen dat we onze dagelijkse zooi niet naar binnen kunnen krijgen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_109779031
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Snakey het volgende:
Texaanse BBQ´s zijn te gek. Je besteld wat je wil eten, en hoeveel gram, en dan gaat het op de BBQ voor je. Dus geen vlees wat al op de BBQ was en daar op je ligt te wachten.

De eerste keer dat ik in Texas was begreep ik het niet helemaal toen ik om ribs vroeg en ik de vraag kreeg hoeveel ribs ik wilde. Dus ik zo van, erm, three? Zonder duidelijk te zijn over gewicht enzo. Toen kreeg ik dus drie ribs die ik in drie dagen niet op zou kunnen.... :')
Ziek :D. Ribs met zoete chillie saus zijn ook wel goddelijk.
  zondag 1 april 2012 @ 21:21:21 #104
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109780895
New York is ook erg. Portion control is behoorlijk out of control daar. Wat me in New York wel onmiddelijk opviel is dat ik geen obese mensen heb gezien, maar iederen eet wel shitloads. Er is geen supermarkt te vinden dus iedereen eet in restaurants, werd me door een klant verteld. Maar iedereen is van ´s morgens vroeg tot ´s avonds laat erg actief. Als je op straat loopt moet je bijna moeite doen om iederen bij te houden. Dus na een week was ik niet heel erg vebaasd om geen obese mensen tegen te komen.
  zondag 1 april 2012 @ 21:25:24 #105
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109781156
Maar sowieso als ik hier door de stad loop op een zaterdagmiddag zie ik niet zoveel obese mensen als ik zou moeten zien volgens de statistieken (natte vingerwerk geteld). Ik vermoed dat obese mensen überhaupt gewoon niet buiten komen maar op de bank hangen. :')
Confidence through competence
pi_109781675
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Maar sowieso als ik hier door de stad loop op een zaterdagmiddag zie ik niet zoveel obese mensen als ik zou moeten zien volgens de statistieken (natte vingerwerk geteld). Ik vermoed dat obese mensen überhaupt gewoon niet buiten komen maar op de bank hangen. :')
Dit gecombineerd met dikke lagen kleding. Na de laatste klimatologische grillen van aankomende week zal de lente wel "echt" beginnen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 1 april 2012 @ 21:36:16 #107
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109781945
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Dit gecombineerd met dikke lagen kleding. Na de laatste klimatologische grillen van aankomende week zal de lente wel "echt" beginnen.
Haha, soms wanneer het korte mouwen weer wordt sta ik soms echt te kijken van hoe schriel sommige mannen zijn of hoe groot. Kleren kunnen echt een hoop verhullen.
  zondag 1 april 2012 @ 21:37:10 #108
55709 Stereotomy
pi_109781996
Moet je voor de gein eens op bierbuiken bij vrouwen letten. Strategische jurkjes / tuniekjes en een riemetje om de taille heen verhullen veel. >:)
  zondag 1 april 2012 @ 21:38:36 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109782088
Dat is waar. Ik maakte eigenlijk een vergelijking met Texas. Ik ben alleen maar in Austin (SXSW festival) en omdat we daar op vlogen in Houston geweest in Texas. Daar ´lopen´ ze wel los. :P

En ik kan je zeggen, ook al zie je wel eens op tv, je schiet spontaan in de lach als je iemand van 300 kilo voorbij ziet schuiven in een rolstoel. :D
  zondag 1 april 2012 @ 21:40:30 #110
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109782209
quote:
7s.gif Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Snakey het volgende:
Dat is waar. Ik maakte eigenlijk een vergelijking met Texas. Ik ben alleen maar in Austin (SXSW festival) en omdat we daar op vlogen in Houston geweest in Texas. Daar ´lopen´ ze wel los. :P

En ik kan je zeggen, ook al zie je wel eens op tv, je schiet spontaan in de lach als je iemand van 300 kilo voorbij ziet schuiven in een rolstoel. :D
Haha, zit nu toevallig Obese te kijken. Ben ineens heel trots op mezelf als ik bedenk hoe bewust ik met m'n lichaam bezig ben.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je voor de gein eens op bierbuiken bij vrouwen letten. Strategische jurkjes / tuniekjes en een riemetje om de taille heen verhullen veel. >:)
Haha, in mijn woonplaats heb je een natuurstrand. En iedere zomer verbaas ik me omdat ik dan meiden die ik ken in bikini zie lopen die ik altijd als 'lekker' beschouwde, die gewoon een vies lichaam blijken te hebben, en omgekeerd ook, dat je denkt van 'woo, zij is nog best lekker ook'.
  zondag 1 april 2012 @ 21:41:16 #111
55709 Stereotomy
pi_109782250
Mja, ik weet nooit of ik moet lachen of huilen. Met een beetje meer informatie over hoe je moet eten, de juiste keuzes maken, kan de maatschappij heel erg op obesitas (en bijbehorende ziektes + kosten) besparen. Als je alle koekjes / chips / kant en klaar maaltijden ziet in de supermarkt, is het niet vreemd dat onwetende mensen de verkeerde keuzes maken.

En dan is er nog wilskracht. Dat vind ik het mooie aan de BB mentaliteit: je maakt de keuze om voor een bepaald lichaamsstreven te gaan, en je bent dan helemaal gedisciplineerd en toegewijd om dat te halen.
  zondag 1 april 2012 @ 21:44:38 #112
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109782418
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik weet nooit of ik moet lachen of huilen. Met een beetje meer informatie over hoe je moet eten, de juiste keuzes maken, kan de maatschappij heel erg op obesitas (en bijbehorende ziektes + kosten) besparen. Als je alle koekjes / chips / kant en klaar maaltijden ziet in de supermarkt, is het niet vreemd dat onwetende mensen de verkeerde keuzes maken.

En dan is er nog wilskracht. Dat vind ik het mooie aan de BB mentaliteit: je maakt de keuze om voor een bepaald lichaamsstreven te gaan, en je bent dan helemaal gedisciplineerd en toegewijd om dat te halen.
Discipline is the key.

Al moet ik zeggen dat die discipline bij mij wel beter wordt, maar ik ben nog lang niet tevreden.

Maar ik vind dikke mensen ook eerder triest dan grappig. Al zijn bij jonge kinderen de ouders vaak verantwoordelijk. Mijn ouders hebben mij van kleins af aan al gestimuleerd om te gaan sporten (voetbal en zwemmen). Als je dat van huis uit al niet meekrijgt...
pi_109782593
BBQ: :9~

On-topic: gisteren snoeihard benen getraind. Vandaag verjaardagsvisite: prima rustdag; met mijn brandende papbenen bepalen welke snacks het best waren (ik ging voor de nootjes).

@Mr. Niles: gefeliciteerd! En kinderen opvoeden lijkt veel op BB-en: regelmaat, goed eten, goed slapen etc. Het doel is ook hetzelfde: groeien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 april 2012 @ 21:49:09 #114
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109782636
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef CarbonC het volgende:
BBQ: :9~

On-topic: gisteren snoeihard benen getraind. Vandaag verjaardagsvisite: prima rustdag; met mijn brandende papbenen bepalen welke snacks het best waren (ik ging voor de nootjes).

@Mr. Niles: gefeliciteerd! En kinderen opvoeden lijkt veel op BB-en: regelmaat, goed eten, goed slapen etc. Het doel is ook hetzelfde: groeien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij je kinderen ook de gym insturen zodra ze oud genoeg zijn? :P
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 21:50:36 #115
230491 Zith
pls tip
pi_109782703
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
New York is ook erg. Portion control is behoorlijk out of control daar. Wat me in New York wel onmiddelijk opviel is dat ik geen obese mensen heb gezien, maar iederen eet wel shitloads. Er is geen supermarkt te vinden dus iedereen eet in restaurants, werd me door een klant verteld. Maar iedereen is van ´s morgens vroeg tot ´s avonds laat erg actief. Als je op straat loopt moet je bijna moeite doen om iederen bij te houden. Dus na een week was ik niet heel erg vebaasd om geen obese mensen tegen te komen.
Yep, zo'n 80% van de NYers eet meer dan 5xx per week op bestelling (of thuisbezorgd, of in restaurants, of meenemen).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 1 april 2012 @ 21:51:59 #116
69994 seto
-|||--------|||-
pi_109782785
Het was toch ook zo dat als New Yorkers elke dag van hun leven bij een ander restaurant konden eten, ze in principe nooit 2x bij hetzelfde restaurant kwamen? :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 21:51:59 #117
230491 Zith
pls tip
pi_109782787
Nou jongens, en special Panzer (triceps, long head) en Snakey (EzBar).

Rip heeft besloten dat zijn ultieme kennis ook best gebruikt kan worden wat betreft de armen, dus hier een lectuur van mr Rip over de triceps. Zonder zijn typische gezeik over armen isoleren.

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109782885
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ga jij je kinderen ook de gym insturen zodra ze oud genoeg zijn? :P
Nee. Maar ik ga ze wel proberen de voordelen van gezond eten en bewegen in te laten zien.

Overigens heeft krachttraining wel positieve gevolgen voor de aandacht van (wannabe) MILFs in de speeltuin. :')
  zondag 1 april 2012 @ 21:57:27 #119
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109783087
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Zith het volgende:

Rip heeft besloten dat zijn ultieme kennis ook best gebruikt kan worden wat betreft de armen, dus hier een lectuur van mr Rip over de triceps. Zonder zijn typische gezeik over armen isoleren.

Nou, daar hebben we wat aan :')
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 21:59:00 #120
230491 Zith
pls tip
pi_109783165
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Nou, daar hebben we wat aan :')
Ken geen andere persoon die zich op het internet begeeft met meer biomechanische kennis (of dat tenminste deelt met ons), dus lijkt me wel.

Wat ik al heb geleerd is dat je niet de triceps isoleert als je triceps-oefeningen doet met je ellebogen stil, maar dat je dan maar 1 kant van de triceps traint. Voor beide kanten van de triceps moet je je ellebogen meebewegen. Nou, dat wist ik niet :)
  zondag 1 april 2012 @ 22:03:35 #121
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109783392
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Ken geen andere persoon die zich op het internet begeeft met meer biomechanische kennis (of dat tenminste deelt met ons), dus lijkt me wel.
Haha, hij heeft wel verstand van zaken. Maar heb wel interessantere filmpjes van 'm gezien moet ik zeggen.

Vind het sowieso een kutoefening trouwens. :D
  zondag 1 april 2012 @ 22:07:57 #122
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109783616
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Nee. Maar ik ga ze wel proberen de voordelen van gezond eten en bewegen in te laten zien.

Overigens heeft krachttraining wel positieve gevolgen voor de aandacht van (wannabe) MILFs in de speeltuin. :')
Gewoon aanleren, dan krijgen ze dat vanzelf mee en is het voor altijd makkelijker voor ze om een gezonde levenshouding te hebben.

Hier in Spanje werkt een getraind lichaam ook goed voor wat extra aandacht. :D
  zondag 1 april 2012 @ 22:11:56 #123
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109783813
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Zith het volgende:

Morgen effe kijken. Ik heb geen geluid op deze laptop.
  zondag 1 april 2012 @ 22:21:03 #124
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109784330
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 22:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gewoon aanleren, dan krijgen ze dat vanzelf mee en is het voor altijd makkelijker voor ze om een gezonde levenshouding te hebben.

Hier in Spanje werkt een getraind lichaam ook goed voor wat extra aandacht. :D
Zijn er in Spanje veel mensen die trainen vergeleken met Nederland?
  zondag 1 april 2012 @ 22:34:17 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_109785062
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Zijn er in Spanje veel mensen die trainen vergeleken met Nederland?
Ik kan uiteraard niks zeggen over heel Spanje, maar hier in het zuiden (Ik woon in Mijas Golf, dat ligt tegen Fuengirola aan wat zo´n 30km van Malaga is). is sport deel van het leven. Zeker voor de Spanjaarden. Er zijn hier op elk tijdstip van de dag wel mensen aan het hardlopen, fietsen, tennissen enz. En ondanks dat de crisis de mensen hier in het zuiden hard raakt zijn de gyms behoorlijk vol.

Of het meer mensen zijn die sporten dan in Nederland zou ik niet durven zeggen, maar er doen wel veel mensen aan sport hier.

Wat wel opvalt is dat de meeste mannen, jong en oud, er over het algemeen getraind uitzien. Niet allemaal als BB´ers uiteraard, maar het is duidelijk dat ze aan sport doen. als ik het op die manier bekijk zou ik zeggen dat de mannen er hier beter uitzien dan de mannen in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')