Hangt er vanaf wat je eet/drinkt en gebruikt tijdens en na de workout. En voldoende vezels in je voeding?quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die regelmatig aan de schijt is na z'n workout?
Shakes? Creatine?quote:Op maandag 2 april 2012 13:47 schreef star_gazer het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die regelmatig aan de schijt is na z'n workout?
Wat is je postduif zijn naam danquote:Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Snakey het volgende:
Ik ga hier geen mod of FA zaken bespreken. Ik verwijder dus alles wat die richting op gaat. Naast het feit dat het hier niet thuishoort heb ik helemaal geen zin om dit topic hiervoor te gebruiken. Ik heb PM mail, postduif, whatever. Use it.
Ik neem mijn shake na de workout, maar dan voel ik de 'drang' al. Ik eet 's ochtends brinta en een uur voor de training havermout. Eet ook een banaan en een stuk of 4 weet bix. Qua vezels zit het wel snor dus.quote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Shakes? Creatine?
Gewoon eten. Vezelrijk
Resultaat van een weekendje cutten? Dafuq?quote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit weer aan het volkorenbrood met ham, kaas en slasaus.Heb het weekend soort van gecut en mijn ecto-engine geeft prima resultaten, niet gewogen maar vetlaagje schroeide van mijn bulking-abs af, verschil was erg goed te zien. Vriendinlief vond het toch wel erg mooi, ik had het haar niet verteld maar het viel haar meteen op. Dat gaan we weer doen, maar nu eerst weer even een weekje eten.
Ze willen ook weer nachtvorst hebben dus het vet + energie overdrive mag wel weer terug.
zal je wel veel spiermassa kwijt raken als je zo weinig eetquote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ook aanzienlijk minder knijpbaar vet op mijn buik. Stond er zelf ook van te kijken. Drie dagen ongeveer de helft gegeten van wat ik normaal doe.
Ha ha Panzer is bang om te cuttenquote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit weer aan het volkorenbrood met ham, kaas en slasaus.Heb het weekend soort van gecut en mijn ecto-engine geeft prima resultaten, niet gewogen maar vetlaagje schroeide van mijn bulking-abs af, verschil was erg goed te zien. Vriendinlief vond het toch wel erg mooi, ik had het haar niet verteld maar het viel haar meteen op. Dat gaan we weer doen, maar nu eerst weer even een weekje eten.
Ze willen ook weer nachtvorst hebben dus het vet + energie overdrive mag wel weer terug.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Jajong het volgende:
Also, woon jij niet in Spanje? Kunnen duiven wel zo ver vliegen?
quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Jajong het volgende:
Also, woon jij niet in Spanje? Kunnen duiven wel zo ver vliegen?
Hoe lang deadlift je al?quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef star_gazer het volgende:
5x100kg deadlift done!
Kom maar op met je e-penis, ik Ben er trots op
Ik pak normaal 3500 tot soms wel 4000. En ik heb geen idee man, maar het resultaat vond ik prima. Zag er hetzelfde uit maar abs vielen meer op. 7% moet wel weer haalbaar zijn hier, shredded-memory kom er maar in.quote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef Zith het volgende:
niet na drie dagen..
Maar goed, 3 dagen 1500 cals minder (stel Panzer eet 3000 normaal) is maximaal een halve kilo vet (4500 cals). Zal dus wel vocht zijn?![]()
Het gaat erom dat je maar een x aantal kcal uit vet kunt halen bij een energiedeficientie voordat er ook energie uit spierafbraak gehaald gaat worden. Hoe hoger je bf%, hoe hoger dit aandeel in vet is.quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef seto het volgende:
Dacht dat onder de 10% een soort grens was waarbij je dan harder moet cutten en meer massa verliest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |