Helemaal top dus!quote:Op maandag 2 april 2012 16:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook te doen, maar ik gooi een hoop wat binnenkomt er weer uit helaas.
Ach, was toch van plan om binnenkort te gaan cutten![]()
Die oefening zit standaard in mijn benen routine, beetje een liefde-haat verhouding ermee. Enerzijds vind ik het gevoel als je hem eenmaal flink hebt geknald lekker, maar anderzijds zodra je hamstrings een beetje beginnen te falen is het echt een kut oefening om er nog wat reps uit te halenquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal top dus!
En je vreet er zo weer bij wat je kwijt was, no worries. Iedereen wordt wel 's ziek, it's all in ze game.
En voor de spierpijn oefeningen heb ik er 1 die nog altijd mijn kont schopt, de leg curls. Doe ze ook onregelmatig, en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen... Maar man o man. Rustig enkele dagen pijn in me hammies. Awesome!
Thanks bro.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal top dus!
En je vreet er zo weer bij wat je kwijt was, no worries. Iedereen wordt wel 's ziek, it's all in ze game.
En voor de spierpijn oefeningen heb ik er 1 die nog altijd mijn kont schopt, de leg curls. Doe ze ook onregelmatig, en dat zou ik eigenlijk niet moeten doen... Maar man o man. Rustig enkele dagen pijn in me hammies. Awesome!
quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die verstand heeft van conditie opbouwen? Binnekort een politiekeuring, binnen 6 weken.
Heb alleen nog maar op kracht getraind
Een bodybuilder traint volgens jou dus ook conditie, spierverlies riskeren voor een duursport.quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als je die keuring niet kan doorstaan terwijl je jezelf als een "bodybuilder" ziet is er iets goed mis.
Hoor anders dat t vrij pittig isquote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef Diabox het volgende:
Als je zware astma hebt red je de politiekeuring nog, daar gaat het om.
ga met intervallen trainen zo bouw je het snelst conditie opquote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoor anders dat t vrij pittig is
en mn conditie is 0
Net 5x10 setjes burpees gedaan met 30 sec rust was daarna echt kapot
Ja als je ziet wat voor chubby huisvrouwen er in een uniform lopen ben ik bang dat die keuring niet veel voorsteltquote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef Diabox het volgende:
Als je zware astma hebt red je de politiekeuring nog, daar gaat het om.
Mjaquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef VASND het volgende:
Titel klopt dan wel niet maar toch, lekker gezond bezig.
Aan het einde ook: ja uh ik eet geen groente, dafuq.
quote:Super Creatine laat je bijna letterlijk uit je voegen groeien. Het bevat de 7 sterkste creatine soorten in combinatie met o.a. de meest krachtige, nieuwe en populaire bodybuildingingredienten als HICA en Creatinol-O-Phosphate, en nog veel meer! Super Creatine is oneindig veel sterker voor prestaties, explosieve spierkracht, uithouding, spierherstel, het beschermen van spieren en vetvrije spiermassa!
Energie uit wat voor macronutrienten dan ook is energie, uiteindelijk, dus het kan. En je kunt er een behoorlijk gerespecteerde powerlifter mee worden, blijkbaar.quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahaha the fuck, leven op pop-tarts, chips en McDonalds
Ik kan je i.i.g. afraden om naturel te bestellen. Ik dacht dat smaakt dus nergens naar, maar jawel, dat is dus gewoon kots in poedervorm. Morgen maar weer eentje met een smaak bestellen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Ik denk dat ik maar gewoon weer de normale creatine mono neem. Ze kunnen me wat.
[ afbeelding ]
Deze shit moet je ook hebben blijkbaar.
Qua whey weet ik het nog niet, tegenwoordig hebben ze 21 smaken wtf.
Haha thanks, probeer het met melk + cacaopoeder ofzo?quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan je i.i.g. afraden om naturel te bestellen. Ik dacht dat smaakt dus nergens naar, maar jawel, dat is dus gewoon kots in poedervorm. Morgen maar weer eentje met een smaak bestellen.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha thanks, probeer het met melk + cacaopoeder ofzo?
Met chocomel/cacaopoeder gaat nog wel, maar als het met melk mixt (wat ik toch prefereer) is het echt niet te zuipen vind ik. En dan flikkerde ik er ook nog siroop doorheen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef Yamcha het volgende:
Ik heb ook nog een pot naturel staan, die drink ik met chocomel en dat is prima.
Voor verzendkosten neem ik hem van je over!quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan je i.i.g. afraden om naturel te bestellen. Ik dacht dat smaakt dus nergens naar, maar jawel, dat is dus gewoon kots in poedervorm. Morgen maar weer eentje met een smaak bestellen.
Haha, 'helaas' bijna op.quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor verzendkosten neem ik hem van je over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |