SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Andere TTs:
"Perfect is the enemy of good".
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling.
Baby mammals drink milk, and you sir, are a baby mammal.
"Leg Pressing is masturbation."
Go home and tell Mom that you're a man now.
Mark rippetoe quotes, altijd handig voor in je dagelijks leven http://startingstrength.w(...)dom_of_Mark_RippetoeI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vind jullie melk(lees: zuivel)consumptie knap. Ik krijg het alleen weg als er een flinke schep chocoladepoeder in m'n melk zit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat, of 25 gr van dit, zoals ik nu heb. http://www.bodyenfitshop.(...)ar-casein-perfectionquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef slacker_nl het volgende:
Vind jullie melk(lees: zuivel)consumptie knap. Ik krijg het alleen weg als er een flinke schep chocoladepoeder in m'n melk zit.![]()
![]()
Ik als Asian zijnde verdraag zoveel melk echt niet, dan zit ik elke dag uren te schijten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Bedankt, melk is sowieso goed, al die nutteloze onderzoekjes daarnaar slaan nergens op, dat wist ik al een tijd lang dus over gezondheid maak ik mij geen zorgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef Zith het volgende:
Dat melk is inderdaad gedaan om al die moeite te vermijden. Mensen die zeggen 'ik eet echt wel genoeg!' zonder dat ze weten hoeveel eiwitten ze binnenkrijgen etc. Met 4 pakken melk en je ontbijt/lunch/avondeten zit je altijd goed, je lichaam zal erg blij met je zijn (note: niet voor endo's, die gaan dan 2kg per week vet aankomen).
Als je je zorgen maakt over de gezondheid van melk, of als anderen gaan vragen 'is dat nou wel goed voor je', dan kan ik een paar wetenschappelijke stuken aanleveren die laten zien dat er geen verband is tussen melkconsumptie en hart-en-vaatziekten of botontkalking (wat je vaak hoort).
Ben er wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zal zien, ik heb het al doorgelezen + mail-schema van die gozer ontvangen.
Van faggot naar breed, kan niet wachten![]()
![]()
Haha, ik kreeg als uitprobeerseltje 2 liter weg zonder dat ik ergens last van had. 4 liter moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef Jajong het volgende:
Ik als Asian zijnde verdraag zoveel melk echt niet, dan zit ik elke dag uren te schijten.![]()
Dan nog gaat het om hoe je traint. Ik zag, en hoorde, vandaag weer een gastje die met enorme gewichten stond te trainen, maar hij gedroeg zich alsof hij 100 kilo oppakte. En geluid.... Klootzakje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Guiel het volgende:
[..]
Bedankt, melk is sowieso goed, al die nutteloze onderzoekjes daarnaar slaan nergens op, dat wist ik al een tijd lang dus over gezondheid maak ik mij geen zorgen.
Ben er wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zal zien, ik heb het al doorgelezen + mail-schema van die gozer ontvangen.
Van faggot naar breed, kan niet wachten
Wat voor training ook doet, krijg je form goed. Natuurlijk wil je niet gezien worden met 10 kilo gewichtjes, maar het werkt, zolang je form goed is.![]()
Moet zeggen dat met dat anabolic cooking je ook ruimschoots aan je eiwitten komt. Niet dat ik dat nu 100% volg (as if). Maar goed, melk/kaas/yoghurt/kwark.. blergh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat, of 25 gr van dit, zoals ik nu heb. http://www.bodyenfitshop.(...)ar-casein-perfectionIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beter goede lateral raises met 10 kilo dan kromme ellebogen met 15 kilo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan nog gaat het om hoe je traint. Ik zag, en hoorde, vandaag weer een gastje die met enorme gewichten stond te trainen, maar hij gedroeg zich alsof hij 100 kilo oppakte. En geluid.... Klootzakje.
Wat voor training ook doet, krijg je form goed. Natuurlijk wil je niet gezien worden met 10 kilo gewichtjes, maar het werkt, zolang je form goed is.
Confidence through competence![]()
Daarom zij ze ook tegen extra eiwit of supplementen intake.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet zeggen dat met dat anabolic cooking je ook ruimschoots aan je eiwitten komt. Niet dat ik dat nu 100% volg (as if). Maar goed, melk/kaas/yoghurt/kwark.. blergh.
Ik kan het ook niet though. Leuk voor de verandering, thats is.![]()
Wat je ook doet, doe het goed. Kracht komt echt wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beter goede lateral raises met 10 kilo dan kromme ellebogen met 15 kilo.
Geduld geduld geduld.... moeilijk.![]()
![]()
Ze zijn er ook niet helemaal tegen, als je naar de meal plans kijkt zitten daar aardig wat supplementen in:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarom zij ze ook tegen extra eiwit of supplementen intake.
Ik kan het ook niet though. Leuk voor de verandering, thats is.
Whey
Dextrose en/of maltodextrin
Glutamine
Creatine
Multivitamine
VisolieIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ow btw, wie had hier ookalweer die gewichthefschoenen gekocht? Ik want them tooooo. Welke shop heb je leeggerausd?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is precies wat ik inneem. Lijkt mij prima voor mijn leeftijd though.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze zijn er ook niet helemaal tegen, als je naar de meal plans kijkt zitten daar aardig wat supplementen in:
Whey
Dextrose
Glutamine
Creatine
Multivitamine
Visolie![]()
Glutamine is voor soepele gewrichten toch...?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
XXL en de leren van de Perry zijn ook ok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef slacker_nl het volgende:
Ow btw, wie had hier ookalweer die gewichthefschoenen gekocht? Ik want them tooooo. Welke shop heb je leeggerausd?![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef fathank het volgende:
Glutamine is voor soepele gewrichten toch...?![]()
Athlete.nl / krachtwinkel.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef slacker_nl het volgende:
Ow btw, wie had hier ookalweer die gewichthefschoenen gekocht? Ik want them tooooo. Welke shop heb je leeggerausd?
Je kan ook duitsland proberen of hij in jouw maat is: http://www.nerlinger.com/(...)g=d&wrkid=&kat=05.01I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Heb morgen glutamine en creatine binnen, eens kijken hoe dat bevalt. Ben wel een beetje huiverig voor de creatine. Geen zin om meer te gaan drinken namelijk, en moet dat goed inplannen met hardlopen. Geen zin om extra gewicht mee te dragen als het alleen vocht is. Maar moet daar even wat meer over gaan lezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik inneem. Lijkt mij prima voor mijn leeftijd though.
Dextrose ga ik ook mee beginnen, maar eerst de massgainer opmaken voordat ik aan de pure whey + dextrose begin. En dan zit ik ook aan de complete opsommig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Merci!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Athlete.nl / krachtwinkel.nl
Je kan ook duitsland proberen of hij in jouw maat is: http://www.nerlinger.com/(...)g=d&wrkid=&kat=05.01In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik moet zeggen, dat heeft, naast een goede stretch, mijn schouderproblemen opgelost...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef fathank het volgende:
Glutamine is voor soepele gewrichten toch...?![]()
Morgen tot woensdag in Barcelona, zin in.Vandaag extra hard upper body getrained, benen ontzien want zal veel rond moeten lopen.
Tapas en churros tanken voor spiergroei![]()
Confidence through competence![]()
Barcelona.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen tot woensdag in Barcelona, zin in.Vandaag extra hard upper body getrained, benen ontzien want zal veel rond moeten lopen.
Tapas en churros tanken voor spiergroei![]()
![]()
Een van de meest geweldige steden in europa.
Florence is beter though...![]()
![]()
Florence is mooi... alleen denken 50.000 amerikanen hetzelfde. Een massale drukte daaro man, bolletje ijs = 10 EUROBeter ga je eten in Bologna, klinkt cliche, maar nog nooit zo lekker gegeten als daar
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
In de winter gaan, nog steeds prima weer en zo goed als geen touristen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Zith het volgende:
Florence is mooi... alleen denken 50.000 amerikanen hetzelfde. Een massale drukte daaro man, bolletje ijs = 10 EUROBeter ga je eten in Bologna, klinkt cliche, maar nog nooit zo lekker gegeten als daar
![]()
Guess I'm lucky. Ik werk voor wat grote bands waar ik wordt uitgenodigd, en dus een gratis verblijf heb.quote:
Ik heb nu wel een probleem, geen van die kantoor pikkies weet een goeie gym te vinden.![]()
![]()
Wij "Nederlanders " verdragen dat Chinese voer niet. Zitten wij uren te schijten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef Jajong het volgende:
Ik als Asian zijnde verdraag zoveel melk echt niet, dan zit ik elke dag uren te schijten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Aan de zin te zien heb je wel meer op. Alc is niet goed voor spiergroei maar ach, krachttrainen is niet iets dat met 1 dag bepaalt wordt, zolang je het niet elke keer doet na het trianenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Warsaw het volgende:
Halve liter bier paar een na het trainen maakt niet zoveel uit ofwel?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Your being funny, no?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Warsaw het volgende:
Halve liter bier paar een na het trainen maakt niet zoveel uit ofwel?![]()
Aziaten hebben daadwerkelijk een intolerantie voor veel lactose. Zelfde met alcohol. Pittig eten is gewoon wennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wij "Nederlanders " verdragen dat Chinese voer niet. Zitten wij uren te schijten.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee dat boeit niets..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef Warsaw het volgende:
Zit op m'n mobiel sorry voor de typfout, maar bedoelde dus een halve liter bierI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb vandaag superset benen en schouders gedaan en zit nu aan de cognac met mijn oom thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Warsaw het volgende:
Halve liter bier paar een na het trainen maakt niet zoveel uit ofwel?![]()
![]()
Af en toe pilsen blijf ik gewoon doen. Dan maar een nepperd, ik vind een biertje drinken met vrienden gewoon heerlijk ontspannend. Ik ken wel een hoop gasten van mijn gym die ik met het uitgaan tegenkom die alleen maar water drinken, mij niet gezien.
Enige nadeel is dat ik door bier altijd zin krijg in vet eten![]()
![]()
zolang je post training maaltijd maar solide is, doen die paar druppels geen pijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:20 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb vandaag superset benen en schouders gedaan en zit nu aan de cognac met mijn oom thuis
Beetje bulk idee aanhouden
Overigens, meer mensen opgevallen dat 6 x vreten per dag uit de mode begint te raken?
Gisteren nog t stukje van TC op t-nation:
http://www.t-nation.com/f(...)ent/a_new_way_to_eat
Ik kan me er prima in vinden, en heb met moeite max 'n half jaar die 6x per dag vreten volgehouden.
Focus me de laatste tijd meer op de maaltijden rond 't trainen, en op 't niet echt hongerig worden maar zonder de verplichte 6 maaltijden pd. Daarnaast nog 2 dagen per week waarop ik minstens 16 uur niets eet (inc maffen dus)(en dus wel hongerig wordt).
Genoeg getypt, op naar de gym!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Je hoeft niet 6x per dag te eten. 1 of 2 keer is ook goed, als je maar zorgt dat je de juiste hoeveelheden calorieën/eiwitten/koolhydraten/vetten binnen krijgt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zolang je post training maaltijd maar solide is, doen die paar druppels geen pijn.
Overigens, meer mensen opgevallen dat 6 x vreten per dag uit de mode begint te raken?
Ik kan me er prima in vinden, en heb met moeite max 'n half jaar die 6x per dag vreten volgehouden.
Focus me de laatste tijd meer op de maaltijden rond 't trainen, en op 't niet echt hongerig worden maar zonder de verplichte 6 maaltijden pd. Daarnaast nog 2 dagen per week waarop ik minstens 16 uur niets eet (inc maffen dus)(en dus wel hongerig wordt).
Genoeg getypt, op naar de gym!
Ik eet soms maar 1x per dag en meestal 2x in een periode van 4-6 uur en dat gaat prima.
Ik doe dan ook Leangains.
[ Bericht 1% gewijzigd door kevin_ op 25-02-2012 10:11:11 ]![]()
Interessant stukjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zolang je post training maaltijd maar solide is, doen die paar druppels geen pijn.
Genoeg getypt, op naar de gym!![]()
![]()
In 2 maaltijden krijg ik echt geen 3000+ kcal weggepropt. Dat past gewoon niet in mn maag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:05 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet 6x per dag te eten. 1 of 2 keer is ook goed, als je maar zorgt dat je de juiste hoeveelheden calorieën/eiwitten/koolhydraten/vetten binnen krijgt.
Ik eet soms maar 1x per dag en meestal 2x in een periode van 4-6 uur en dat gaat prima.
Ik doe dan ook Leangains.Behulpzaam als een waterkraan.
Een whey shake met volle melk, wat noten en een roerei met spek en ik zit al op 1700 calorieën. Het ligt er ook maar net aan wat je eet. Maar 3x eten is ook geen probleem. Het gaat er mij om dat het idee dat je 6x per dag of elke paar uur moet eten allang achterhaalt is. Je raakt echt geen spieren kwijt als je minder vaak per dag eet of in een kortere periode eet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
In 2 maaltijden krijg ik echt geen 3000+ kcal weggepropt. Dat past gewoon niet in mn maag.![]()
Wie van jullie is Vegetariër, Wie is Veganist? En wie Gebruikt er hier Soja melk voor zijn gains?
Zeg maar GOSAD (Gallon Of Soy A Day).
Leg uit waarom.![]()
Hmm ik mag op de vrijdagavond na het trainen graag een biertje drinken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Aan de zin te zien heb je wel meer op. Alc is niet goed voor spiergroei maar ach, krachttrainen is niet iets dat met 1 dag bepaalt wordt, zolang je het niet elke keer doet na het trianenIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik heb zo snel geen wetenschappelijke onderbouwing, maar ik blijf ver weg van soja. http://www.praktijk-advance.nl/blog/voeding/de-gevaren-van-sojaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:55 schreef ZetaOS het volgende:
Wie van jullie is Vegetariër, Wie is Veganist? En wie Gebruikt er hier Soja melk voor zijn gains?
Zeg maar GOSAD (Gallon Of Soy A Day).
Leg uit waarom.![]()
Nee man, Soja! Het Is gezond, dat hoor je overal!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb zo snel geen wetenschappelijke onderbouwing, maar ik blijf ver weg van soja. http://www.praktijk-advance.nl/blog/voeding/de-gevaren-van-soja![]()
Mijn portie ----> fikkie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee man, Soja! Het Is gezond, dat hoor je overal!![]()
Die Negatief flow van jou betreft Soja, Soja man!...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef Snakey het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G7JT3PFD![]()
Dit had ik in het Runner Topic er over geschreven.
wou ik even kwijt dat Soja echt iets is voor mannen met een voorkeur voor andere mannen, en voor omgebouwde mannen.
En voor mannen met een wens voor bitch tits.
Ook als je als man een Drama Queen wilt worden kan Soja je daarbij helpen.
Het is zeker niet aan te raden is voor sportmannen en gewone normale mannen.
Helemaal slecht voor een hardloop sport waarbij de Testosteron waarde al zo te lijden heeft door al dat hardlopen.
(Hardlopen drukt de T-waarde behoorlijk, na 20km rennen is je T waarde niet hoger dan een gecastreerde vent)
Dus neem gerust uw Soja!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2012 11:39:49 ]![]()
http://www.foodrenegade.com/dangers-of-soy/quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die Negatief flow van jou betreft Soja, Soja man!...![]()
Dit had ik in het Runner Topic er over geschreven.
wou ik even kwijt dat Soja echt iets is voor mannen met een voorkeur voor andere mannen, en voor omgebouwde mannen.
En voor mannen met een wens voor bitch tits.
Ook als je als man een Drama Queen wilt worden kan Soja je daarbij helpen.
Het is zeker niet aan te raden is voor sportmannen en gewone normale mannen.
Helemaal slecht voor een hardloop sport waarbij de Testosteron waarde al zo te lijden heeft door al dat hardlopen.
(Hardlopen drukt de T-waarde behoorlijk, na 20km rennen is je T waarde niet hoger dan een gecastreerde vent)
Dus neem gerust uw Soja!![]()
![]()
Dat gezeik over soja altijd 'phyto-oestrogenen', en in melk zitten echte oestrogenen. Niet zo zeuren, het kan echt geen kwaad. Het remt bepaalde kankers, en bevordert weer andere, net als al het eten.
Oh ja, was vergeten dat het stoer is om op soja te bashen.
"However, a 2010 meta-analysis of 15 placebo controlled groups showed that soy foods and isoflavone supplements had no effects on testosterone, SHBG or free testosterone levels.[119] "![]()
Trouwens, naar aanleiding van mijn uitputtingsverhaal van laatst; in hoeverre heeft stress invloed op je prestaties?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Soya... Heerlijk bij de sushi, of gestoomde soyabonen met wat zout erop. Nomnomnom.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ligt aan de mate van stress, maar dat kan een enorme impact hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, naar aanleiding van mijn uitputtingsverhaal van laatst; in hoeverre heeft stress invloed op je prestaties?![]()
Soms kan stress ook je prestatie verhogen, maar dat is niet het geval als je stress levels continue te hoog zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stress#Stress_en_prestatieIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind het altijd raar dat er over wordt gedaan alsof het zo gezond is, terwijl de mensen die het al jaren eten er uitzien alsof ze een hongeroorlog aan het verliezen zijn...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef slacker_nl het volgende:
Soya... Heerlijk bij de sushi, of gestoomde soyabonen met wat zout erop. Nomnomnom.![]()
Tja ik kan het niet meten maar ik zit aan het einde van mijn opleiding (veel gezeik met een oud project) en probeer ook nog een baan te vinden. Maar tijdens het trainen ben ik best snel uitgeput en dan ga ik gapen enzo, raar horen, duizelig enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ligt aan de mate van stress, maar dat kan een enorme impact hebben.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Daarvoor loopt het al te lang denk ik. Merk dat ik thuis enzo als ik moet werken ook futloos ben (amper motivatie).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef slacker_nl het volgende:
Soms kan stress ook je prestatie verhogen, maar dat is niet het geval als je stress levels continue te hoog zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stress#Stress_en_prestatieIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Dat kan stress gerelateerd zijn. Maar of het daardoor komt of wat anders maakt niet zoveel uit. Je komt iets tekort waardoor je energieloos bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik kan het niet meten maar ik zit aan het einde van mijn opleiding (veel gezeik met een oud project) en probeer ook nog een baan te vinden. Maar tijdens het trainen ben ik best snel uitgeput en dan ga ik gapen enzo, raar horen, duizelig enzo.![]()
Denk niet dat het alleen door soja komt, maar door gewoon gebrek aan voldoende voedingsstoffen omdat ze een te gelimiteerd dieet volgen. Denk dat het vooral de hardcore, veganisten/vegatariers zijn die de helft uitsluiten vanwege $reden, dat is fout daarom en dat is fout daarom maar de voedingsstoffen die ze niet binnenkrijgen niet extra naar binnenharken dmv supplementen. Principes voor verstand zeg maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef Snakey het volgende:
Ik vind het altijd raar dat er over wordt gedaan alsof het zo gezond is, terwijl de mensen die het al jaren eten er uitzien alsof ze een hongeroorlog aan het verliezen zijn...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Misschien krijg je niet genoeg ijzer. Misschien slaap je niet genoeg. Misschien eet je gewoon niet genoeg, lastig te zeggen. Stress lijkt het niet op though.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik kan het niet meten maar ik zit aan het einde van mijn opleiding (veel gezeik met een oud project) en probeer ook nog een baan te vinden. Maar tijdens het trainen ben ik best snel uitgeput en dan ga ik gapen enzo, raar horen, duizelig enzo.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan stress gerelateerd zijn. Maar of het daardoor komt of wat anders maakt niet zoveel uit. Je komt iets tekort waardoor je energieloos bent.Hmm dat zou ook kunnen ja. Slaap pak ik de laatste tijd wel weer, minimaal 7 uur per nacht en meestal 8 tot 9. Maar meer eten zou dus de energievoorraad kunnen ophogen? Suggesties? Ik eet niet weinig op een dag en eet altijd extra eiwitten na het sporten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:55 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Misschien krijg je niet genoeg ijzer. Misschien slaap je niet genoeg. Misschien eet je gewoon niet genoeg, lastig te zeggen. Stress lijkt het niet op though.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Eet zo min mogelijk geraffineerde suikers, maar complexe koolhydraten zijn wel goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm dat zou ook kunnen ja. Slaap pak ik de laatste tijd wel weer, minimaal 7 uur per nacht en meestal 8 tot 9. Maar meer eten zou dus de energievoorraad kunnen ophogen? Suggesties? Ik eet niet weinig op een dag en eet altijd extra eiwitten na het sporten.![]()
Ik kan z'n nick in zwartzondersuiker veranderen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:58 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Eet zo min mogelijk geraffineerde suikers, maar complexe koolhydraten zijn wel goed.![]()
Primaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan z'n nick in zwartzondersuiker veranderen...![]()
![]()
En nicknames konden niet veranderd wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan z'n nick in zwartzondersuiker veranderen...
Maar complexe koolhydraten dus. Ik heb even gekeken en ik snap wat je bedoelt. Ik ga meer eten en kijken of ik er dan nog zo last van heb.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Niet doen, koffie zonder suiker is lastig binnen te houden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ach en zoveel drink ik niet, ik beperkt het tot 2 of 3 koppen per dag met een beetje suiker.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Kan wel, we doen het niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En nicknames konden niet veranderd worden
Maar complexe koolhydraten dus. Ik heb even gekeken en ik snap wat je bedoelt. Ik ga meer eten en kijken of ik er dan nog zo last van heb.![]()
Misschien moet Stereo hier effe helpen, maar volgens mij is het zo dat als je zware lichamelijke dingen doet je ook goed en veel moet eten. Dat is 1 om alles te kunnen voeden natuurlijk, maar 2 het doet ook allerlei dingen met je hormonen huishouding als je jezelf zwaar belast, en niet genoeg intake aan je lichaam geeft.
Kroc doet een zwaar programma waarvan bekend is dat het depressie oplevert (tijdelijk). Ik denk dat dat puur is om de inspanning en het feit dat je daar niet tegenop kan eten/het fucked met je hormonen.![]()
Ben weer begonnen na een paar maanden pauze. Deze week een splitschema gevolgd, ging wel lekker. Nu lees ik steeds meer over StrongLifts 5x5. Hoe denken jullie over dit schema? En begrijp ik goed dat ik dus bij elke oefening de eerste week alleen de stang gebruik zonder gewicht?![]()
In het kort werkt het zo.
-Op de korte termijn maakt lichamelijke activiteit moe, maar nadat er uitgerust is heb je meer energie.
-Als je teveel traint krijgt je lichaam niet genoeg rust waardoor er meer langdurige moeheid is.
- (simpele) koolhydraten werken heel oppeppend, maar dat effect is heel kort. Door een te grote insuline-injectie zal je bloedsuiker juist extra laag worden waardoor moeheid ontstaat.
- Een tekort aan slaap zorgt voor lage leptine, waardoor je veel honger hebt. Verder ben je vermoeid.
- Teveel slapen zorgt voor een tekort aan serotonine, waardoor je heel log wordt.
Dus, goed eten, goed slapen, goed trainen en je voelt je zo fris als een hoentje![]()
![]()
Nee, de row en deadlift beginnen met gewicht. Maar de rest idd zonder met 2,5kg opbouw elke training, muv deadlift (5kg) en volgens mij ook de row.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:09 schreef Warsaw het volgende:
Ben weer begonnen na een paar maanden pauze. Deze week een splitschema gevolgd, ging wel lekker. Nu lees ik steeds meer over StrongLifts 5x5. Hoe denken jullie over dit schema? En begrijp ik goed dat ik dus bij elke oefening de eerste week alleen de stang gebruik zonder gewicht?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
True, maar de effecten op lang zwaar trainen kunnen desastreus zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:14 schreef Autobandje het volgende:
In het kort werkt het zo.
-Op de korte termijn maakt lichamelijke activiteit moe, maar nadat er uitgerust is heb je meer energie.
-Als je teveel traint krijgt je lichaam niet genoeg rust waardoor er meer langdurige moeheid is.
- (simpele) koolhydraten werken heel oppeppend, maar dat effect is heel kort. Door een te grote insuline-injectie zal je bloedsuiker juist extra laag worden waardoor moeheid ontstaat.
- Een tekort aan slaap zorgt voor hoge leptine, waardoor je veel honger hebt. Verder ben je vermoeid.
- Teveel slapen zorgt voor een tekort aan serotonine, waardoor je heel log wordt.
Dus, goed eten, goed slapen, goed trainen en je voelt je zo fris als een hoentjeDat wist ik niet. Maar klinkt bekend. Ik kon in het verleden 16 uur aan 1 stuk doorslapen, en dat deed me geen goed. Ik kan het nog steeds, maar ik doe het niet meer.quote:- Teveel slapen zorgt voor een tekort aan serotonine, waardoor je heel log wordt.
Zal er eens wat over lezen.![]()
Ja het grappig ise dus dat je veel serotonine opmaakt in je slaap. Dus als je een nachtje doorhaalt krijg je een serotonine overschot, waardoor je een tijdelijk 'buzz' van energie krijgtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:19 schreef Snakey het volgende:
Dat wist ik niet. Maar klinkt bekend. Ik kon in het verleden 16 uur aan 1 stuk doorslapen, en dat deed me geen goed. Ik kan het nog steeds, maar ik doe het niet meer.
Zal er eens wat over lezen..
![]()
Je merkt dat je er soepeler van wordt? Misschien ook maar eens proberen, want ik ben echt een stijve hark.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat heeft, naast een goede stretch, mijn schouderproblemen opgelost...Behulpzaam als een waterkraan.
Een vriend van mij zegt dat het ook verstandig is om er cardio bij te doen voor de (spier)conditie ivm die uitputting die ik heb, dat ga ik ook eens proberen. Ik doe nu helemaal geen cardio naast de krachttraining, behalve dan kort hardlopen als warming up.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ja eens. Cardio > krachttraining voor cardiovasculaire gezondheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een vriend van mij zegt dat het ook verstandig is om er cardio bij te doen voor de (spier)conditie ivm die uitputting die ik heb, dat ga ik ook eens proberen. Ik doe nu helemaal geen cardio naast de krachttraining, behalve dan kort hardlopen als warming up.![]()
Als ik helemaal naar lucht moet happen na het squatten of zelfs tijdens het squatten, zal cardio mij dan beterre prestaties geven?
Uithoudingsvermogen en spierconditie, longinhoud. Denk het wel.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Is StongLifts dan meer voor hoger kunnen gaan in gewichten of meer gericht op massa pakken? Als ik weer begin met alleen stang, schiet ik de eerste paar weken weinig op![]()
Niet echt. Je conditie zal verbeteren, maar de korte intense inspanning bij squatten zal niet enorm veranderen door cardio.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef Zith het volgende:
Als ik helemaal naar lucht moet happen na het squatten of zelfs tijdens het squatten, zal cardio mij dan beterre prestaties geven?![]()
Gewone cardio verbetert je VO2 Max wel, zolang het intensief genoeg is (70%+ Vo2 max ongeveer), dus het kan helpen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:53 schreef Zith het volgende:
Als ik helemaal naar lucht moet happen na het squatten of zelfs tijdens het squatten, zal cardio mij dan beterre prestaties geven?![]()
Lees het eerst eens allemaal goed door. Dan begrijp je wat je doet. Als je niet begrijpt waarom je wat doet moet je er per definitie niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:57 schreef Warsaw het volgende:
Is StongLifts dan meer voor hoger kunnen gaan in gewichten of meer gericht op massa pakken? Als ik weer begin met alleen stang, schiet ik de eerste paar weken weinig op![]()
Het focussen op juiste form zal voor je resterende kracht-train-jaren veel belangrijker zijn dan die paar weken met slechte gewichten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:57 schreef Warsaw het volgende:
schiet ik de eerste paar weken weinig op
En toch zal je waarschijnlijk spierpijn krijgen de eerste paar weken
In hartslag termen, op zo'n 160 voor 24 jarigen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:02 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gewone cardio verbetert je VO2 Max wel, zolang het intensief genoeg is (70%+ Vo2 max ongeveer), dus het kan helpen.
Ik heb me nog nooit zo belabberd gevoelt na t trainen als vandaag, misselijk, trillen allezzzzheb ook geen honger terwijl ik nu wel moet eten maar kotsen is nabij
Heb ik nog niet eerder meegemaakt![]()
220 - leeftijd is ongeveer je max heartrate. Dus voor jou is 70%: 220-24= 196 196*0.7 is iets minder dan 140quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:30 schreef Zith het volgende:
[..]
In hartslag termen, op zo'n 160 voor 24 jarigen?![]()
volgens mij als er 70% bedoeld wordt dan gaat het vaak om 70% tussen je rustHr en je maxHr.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
220 - leeftijd is ongeveer je max heartrate. Dus voor jou is 70%: 220-24= 196 196*0.7 is iets minder dan 140
(MaxHr - RustHr) * 0.7 + RustHr
Dus aangenomen dat de rustHr 70 is:
(196 - 70) * 0.7 + 70 = 158
140 heeft toch geen enkele zin, dan kan je beter gewoon gaan nordic walken ofzo. Cardio hartslag is beter rond de 160.![]()
Het is maar net hoeveel je je wil inspannen. 70% is een tempo wat mensen die een beetje fit zijn redelijk makkelijk drie kwartier kunnen volhouden, maar het stimuleert zeker een verbetering in je hart en Vo2 max.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:00 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
volgens mij als er 70% bedoeld wordt dan gaat het vaak om 70% tussen je rustHr en je maxHr.
(MaxHr - RustHr) * 0.7 + RustHr
Dus aangenomen dat de rustHr 70 is:
(196 - 70) * 0.7 + 70 = 158
140 heeft toch geen enkele zin, dan kan je beter gewoon gaan nordic walken ofzo. Cardio hartslag is beter rond de 160.
Brisk walking is 60% wat ook veel cardiovasculaire voordelen heeft, maar dat is dan net weer te laag om je Vo2 max te verbeteren.![]()
Dat is werkelijk onzin. Ik ken mensen met een rusthartslag van 43, die hebben met hartlopen echt geen hartslag van 160. Verder is het onzinnig om absolute getallen te gebruiken in deze en kan je afhankelijk van het type inspanning en kijkend naar het doel van de training pas gaan zeggen wat voor die specifieke training de optimale hartslag is. Maar wat jij nu zegt: prullebakmateriaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:00 schreef SeanFerdi het volgende:
140 heeft toch geen enkele zin, dan kan je beter gewoon gaan nordic walken ofzo. Cardio hartslag is beter rond de 160.
En overigens is 70% gewoon 70% van je HFmax.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom verbetert squaten zelf niet (echt) mijn ademhaling tijdens het squatten?Is process van man worden, iedere squatter heeft wel eens dat hij na een training kotsend en huilend onder de douche ligt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb me nog nooit zo belabberd gevoelt na t trainen als vandaag, misselijk, trillen allezzzzheb ook geen honger terwijl ik nu wel moet eten maar kotsen is nabij
Heb ik nog niet eerder meegemaaktI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Misschien doet dat het wel. Tot nu toe ben ik telkens buiten adem though, en denk elke keer dat ik doodga.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:12 schreef Zith het volgende:
Waarom verbetert squaten zelf niet (echt) mijn ademhaling tijdens het squatten?![]()
![]()
Het hart reageert nu eenmaal veel meer op langdurige aerobische inspanning dan korte anaerobe inspanningquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:12 schreef Zith het volgende:
Waarom verbetert squaten zelf niet (echt) mijn ademhaling tijdens het squatten?![]()
![]()
Het was inderdaad na het squatten dat dit in werking tradquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:12 schreef Zith het volgende:
Waarom verbetert squaten zelf niet (echt) mijn ademhaling tijdens het squatten?
[..]
Is process van man worden, iedere squatter heeft wel eens dat hij na een training kotsend en huilend onder de douche ligt.Dacht ook bijna dat ik een hartaanval kreeg toen ik nét de laatste reps erop had zitten
![]()
![]()
Ik heb een tijd geleden melk verruilt voor soja, omdat ik had begrepen dat het beter is. Als ik jullie berichtgeving moet geloven is dat niet juist?
Dan ff iets anders; ik heb een nieuw voedingsschema gemaakt, maar ik kom zo'n 500 Kcal tekort iedere dag om te kunnen groeien. Mijn vraag aan jullie om even te kijken of 't beter is om sommige porties te vergroten of te vervangen.
Huidige profiel: 180cm, 75Kg, geschat vetpercentage van 12%.
Verder ben ik me er wel van bewust dat dit schema misschien veel afwijkt van dat wat veel van jullie gebruiken (veel fruit en geen boterhammen met pindakaas bijv.), maar een gevarieerd voedingspatroon vind ik heel belangrijk. Maar dan nog, het is een eerste concept en ik sta open voor kritiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ookal ben ik dan geen bodybuilder, maar wat stom dat nu pas met barbell training ben begonnen. Echt te lekker om jezelf af te matten.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:41 schreef Dalliance het volgende:
Ik heb een tijd geleden melk verruilt voor soja, omdat ik had begrepen dat het beter is. Als ik jullie berichtgeving moet geloven is dat niet juist?
Dan ff iets anders; ik heb een nieuw voedingsschema gemaakt, maar ik kom zo'n 500 Kcal tekort iedere dag om te kunnen groeien. Mijn vraag aan jullie om even te kijken of 't beter is om sommige porties te vergroten of te vervangen.
Huidige profiel: 180cm, 75Kg, geschat vetpercentage van 12%.
Verder ben ik me er wel van bewust dat dit schema misschien veel afwijkt van dat wat veel van jullie gebruiken (veel fruit en geen boterhammen met pindakaas bijv.), maar een gevarieerd voedingspatroon vind ik heel belangrijk. Maar dan nog, het is een eerste concept en ik sta open voor kritiekJe link doet 't niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://issuu.com/temp1300/docs/voedingsschema_feb2012
Nu wel?
[ Bericht 37% gewijzigd door Dalliance op 25-02-2012 16:10:26 ]![]()
Andere link deed het voor mij ook. Ziet er goed uit. En of Soja of gewone melk, het maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:05 schreef Dalliance het volgende:
http://www.scribd.com/doc/82788668
Nu wel?![]()
Metal/Rock kan wel lekker zijn inderdaad, maar over het algemeen heb ik liever trance/hardstyle of rap. Zolang het een agressieve beat heeft vind ik het goed, maar dit vind ik bijvoorbeeld ook wel tof:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef Snakey het volgende:
Hier luister ik meestal naar in de gym.
En
En
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Lekker Sportief wijf
Je ziet dat dit een echte vechter is!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2012 17:09:02 ]![]()
Goed toch dat ze er wat aan wil doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef ZetaOS het volgende:
Lekker Sportief wijf
Je ziet dat dit een echte vechter is!![]()
ze doet toch even een squat van 200kg alsof het niks is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef ZetaOS het volgende:
Lekker Sportief wijf
Je ziet dat dit een echte vechter is!![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ze doet toch even een squat van 200kg alsof het niks is..
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ze doet toch even een squat van 200kg alsof het niks is.
Ze weegt 231 kilo weet ik mij te herinneren.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2012 19:01:22 ]![]()
Je had gelijk! Begon te snelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees het eerst eens allemaal goed door. Dan begrijp je wat je doet. Als je niet begrijpt waarom je wat doet moet je er per definitie niet aan beginnen.
met vragen zonder me goed in te lezen. Vanaf volgende week begin ik met stronglifts. Nog 1 vraagje: over een paar weken kan ik 2 weken niet trainen. Hoe zal ik dat aanpakken met mijn schema? Blijven opbouwen? Of na de 2 weken rust, de laatste week dat ik ging herhalen?![]()
Als je niet kan trainen kan je ook niks opbouwen. Dus gewoon twee weken rusten, en oppikken waar je was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Je had gelijk! Begon te snel
met vragen zonder me goed in te lezen. Vanaf volgende week begin ik met stronglifts. Nog 1 vraagje: over een paar weken kan ik 2 weken niet trainen. Hoe zal ik dat aanpakken met mijn schema? Blijven opbouwen? Of na de 2 weken rust, de laatste week dat ik ging herhalen?![]()
Lijkt me niet echt de beste aan pak. Ik zou van voor af aan beginnen, of op de helft van je gewicht. Zo kan je weer gewend raken aan de bewegingen en heb je de kans je techniek nog een keer te verbeteren. Ik zou wel grotere stappen qua gewicht maken, bijvoorbeeld 5kg per training. Je zit dan zo weer op je oude niveau en je hebt de techniek weer goed erin zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je niet kan trainen kan je ook niks opbouwen. Dus gewoon twee weken rusten, en oppikken waar je was."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt breed worden zal me niet lukken, omdat t in de genen zit, hele famillie is lang en enorm smal. Natuurlijk ondergewicht ookal eten we de vetste shit
Spieren kweken kan daarintegen wel![]()
Haha, ik heb persoonlijk geen geweldige genen, terwijl mijn vader toch wel een goede bouw heeft en mijn broertje ook (die zijn allebei wat 'gedrongener)'. Denk dat ik meer de genen van mijn moeders kant heb wat dat betreftquote:![]()
Vriend van mij heeft écht zieke genen, pa was een bodybuilder (en neger, misschien dat dat scheelt) en je ziet die jongen gewoon met de week groeien, terwijl hij ook totaal geen rekening houdt met zijn eetschema
![]()
![]()
Mijn vader was vroeger ook echt heel dun en ik ben gezien mijn lengte niet heel fors (ook niet dun ofzo). Maar dat is voor mij toch een reden geweest om te gaan trainen.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
WTF man. Ik neem 3 dagen rust en ik kom 4 kilo aan. LoL
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En squatten is het eckte werk*![]()
*neem aan dat rippie dat bedoeltpuur spier ofcquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
WTF man. Ik neem 3 dagen rust en ik kom 4 kilo aan. LoLI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
![]()
Pittig eten ben ik al aan gewendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aziaten hebben daadwerkelijk een intolerantie voor veel lactose. Zelfde met alcohol. Pittig eten is gewoon wennen.Heb er zelf ook weinig last van. Maar van Chinees ed komt de stoelgang vaak wel op gang.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tijdens deadliften laat ik de gewichten nogal hard op de grond vallen, krijg dan vaak ook van die meestal oudere mensen die me dan nogal boos aankijken, maar die stang valt bijna uit mijn handen.
en met zon gewicht kan ik hem niet makkelijk stil op de grond zetten.
Is dit bij jullie ook zo? Ik hoop op wat herkenning zodat ik me niet zon planet fitness grunter voel.![]()
Lijkt me een probleem met je grip.
Ik neem trouwens weer eens een weekje rust, naast een vreemde blessure in mijn rechter knieholte waardoor ik al twee weken niet meer kon squatten voelde ik gister ook nog iets in mijn schouder verrekken bij Pendlay Rows.![]()
![]()
ik mag bij mijn sportschool geen magnesium gebruiken omdat ze bang zijn dat t een knoeizooi wordquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef seto het volgende:
Lijkt me een probleem met je grip.
Ik neem trouwens weer eens een weekje rust, naast een vreemde blessure in mijn rechter knieholte waardoor ik al twee weken niet meer kon squatten voelde ik gister ook nog iets in mijn schouder verrekken bij Pendlay Rows. [ afbeelding ]![]()
![]()
dus de stang glipt uit je handen en niet omdat je handen/onderarmen het niet meer kunnen handelen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik mag bij mijn sportschool geen magnesium gebruiken omdat ze bang zijn dat t een knoeizooi word![]()
Zolang je de bar nog vasthebt is het niet je grip (lijkt mij).
Het kost ook aardig wat moeite, om een hoog gewicht rustig op de grond neer te zetten. Ik vind het wel fijner om het langzaam te doen, als ik het snel neerleg voel ik het in mijn lats (weet niet precies waarom, maar steekt een beetje). En sowieso om een zwaar gewich bijna geruisloos neer te leggen, feelsgoodman.jpg
Gewoon de oefening langer doen, stopt niet als je boven bent (behalve als je lawaai geen probleem vindt), maar gaat gewoon door naar beneden.. langzaam je rug buigen, langzaam heupen naar achteren, langzaam neerzetten.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
mijn lichaam kan veel meer hebben maar t glijd serieus uit mijn handen. Heb nmde stang nog nooit echt laten vallen maar kan geen volledige lockout maken, anders gaat ie denk ik wel vallenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:20 schreef Kroc het volgende:
[..]
dus de stang glipt uit je handen en niet omdat je handen/onderarmen het niet meer kunnen handelen?![]()
Soms zijn rustdagen écht vreselijk. Vandaag ook iets te weinig gegeten, dadelijk nog maar wat broodjes ei en tonijn naar binnen gaan werken.
Ik heb al de hele dag zin om te trainen. Morgen vrij dus dan heb ik gelukkig tijd genoeg![]()
![]()
Zit nu filmpjes te kijken op youtube en zie mensen wel gewoon met nummers van 150kg de gewichten rustig op de grond zetten...![]()
volledige lockout zit je meer tegen billen en lats aan, dat je lichaam meer aan kan geloof ik gerust maar ik snap het niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef borstmelk het volgende:
[..]
mijn lichaam kan veel meer hebben maar t glijd serieus uit mijn handen. Heb nmde stang nog nooit echt laten vallen maar kan geen volledige lockout maken, anders gaat ie denk ik wel vallen
heb je het gevoel dat je handen/onderarmen op springen staan of wat is het?
wat doet pijn?![]()
Het doet geen pijn maar ik kan de barbell niet erg lang in mijn handen houden. Alsof mijn grip niet sterk genoeg is. Als ik een setje van 5 doe valt op de laatste herhaling de stang bijna uit mijn handenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Kroc het volgende:
[..]
volledige lockout zit je meer tegen billen en traps aan, dat je lichaam meer aan kan geloof ik gerust maar ik snap het niet meer.
heb je het gevoel dat je handen/onderarmen op springen staan of wat is het?
wat doet pijn?![]()
Leg je niet na elke herhaling de stang weer neer op de grond? Het is een deadlift he.Of toch du vader?![]()
je zou farmer walks kunnen proberen. Als je niet zulke zware gewichten tot je beschikking heb, dan gebruik je een handdoek: minder gewicht nodig.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Het doet geen pijn maar ik kan de barbell niet erg lang in mijn handen houden. Alsof mijn grip niet sterk genoeg is. Als ik een setje van 5 doe valt op de laatste herhaling de stang bijna uit mijn handen
met handdoeken heb je ook weer een heel arsenaal tot je beschikking.
towel grip pullups
towel grip curls
towel grips farmer holds
etc.
Als ik het begrijp is vooral het isometrische aspect waar je niet verder kan.![]()
Blijkbaar vind m'n huid 95kg squatten niet zo fijn, zag vanochtend een lijn van bloeduitstortingkjes lopen, precies waar de barbell (vrijdagavond) op lag. Volgende keer maar even m'n handdoek eromheen wikkelen.![]()
ik had dit vooral toen ik veel jonger was, traps goed aanspannen. Je zou een foto kunnen posten hoe het er nu uitziet, dan is het ook gelijk duidelijk of je de bar goed draagt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef SeanFerdi het volgende:
Blijkbaar vind m'n huid 95kg squatten niet zo fijn, zag vanochtend een lijn van bloeduitstortingkjes lopen, precies waar de barbell (vrijdagavond) op lag. Volgende keer maar even m'n handdoek eromheen wikkelen.![]()
Hartstikke bedankt voor de tips so far. Zal dat van die handdoek ook even proberen. Maar ik zet m idd eerst op de grond voor mijn volgende herhaling. Thx voor de reacties allemaal.
Maar heeft iemand wel eens straps gebruikt hier voor deadlifts?![]()
Heeft iemand wat tips om dat hongerige gevoel weg te krijgen?
Heb vandaag 16 boterhammen, fruit, cruesli, avondeten, etc. Qua voedingstoffen en calorieën lijkt het me wel genoeg, maar blijf zo snel honger krijgen en het eten komt me onderhand de strot uit.![]()
Maar crusli is onzin voedsel met veel honing en suiker.
Bij mij helpen koolhydraten niet (ook de langzame), wat mij goed helpt is vet+eiwitten. Losse eieren, kaas, vlees.. Als ik 's ochtends voor 600 cals aan vet/eiwit ontbijt zit ik het eten erna steeds uit te stellen omdat ik nog geen honger heb (en kan ik zonder hongergevoel tot 15:00 bezig zijn). Als ik 600kals aan havermout+zuivel+casseine eet heb ik zo weer honger.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hoe heet de sportvorm van fitness, waarin je alles doet met natuurlijke hulpmiddelen (zoals in speeltuin toetsellen, of in bos, enz). zonder dat daarbij een sportschool bij komt kijken?![]()
Zeau, zijn we weer. Lekker knallen vandaag: Bench, deads, squats, pull-ups en shrugs
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Duurde even voor ik herinnerde had dat je in Australië was, vond het een beetje een raar tijdstip om te gaan knallen vandaag
Of toch du vader?![]()
Ghetto Workout.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe heet de sportvorm van fitness, waarin je alles doet met natuurlijke hulpmiddelen (zoals in speeltuin toetsellen, of in bos, enz). zonder dat daarbij een sportschool bij komt kijken?![]()
![]()
Ik denk dat ie Bootcamp bedoelt: dat is echt helemaal hip dit voorjaar.
Zelf ben ik focking ziek
(goede TT trouwens)![]()
die wisdom quotes van Rippetoe haha.
"Speaking of kettlebells snatches shoulder position and the Russian: I am a child of the Cold War. I don't like them."
Aangezien de Russen van oudsher domineren in de snatch zal hij het daarom wel betuttelen.![]()
Hoppa, die beef burger zit er ook weer in. We bulken vrolijk door
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat klinkt wel hartstikke stoer zeg, lekker met je homebois speeltuinen onveilig maken.quote:In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Zeg ik al maandenlang dat dat simpelweg geen manier isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Genoeg getypt, op naar de gym!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ghetto workout?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe heet de sportvorm van fitness, waarin je alles doet met natuurlijke hulpmiddelen (zoals in speeltuin toetsellen, of in bos, enz). zonder dat daarbij een sportschool bij komt kijken?
![]()
WTF nee johquote:rond 0:45 wat een vent joh
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Heb Zith nageaapt en heb de Adidas PowerPerfect II gekocht. Verwacht ze morgen binnen te krijgen.
En ben tevens begonnen met creatine en glutamine van het weekend. Ben benieuwd naar de resultaten daarvan. En nu, naar de sportschool.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is er hier ergens een verzamelboek ofzo met foto's van leden van dit thread ? Heleboel stoere praat dus zou die Adonis lichamen wel eens willen zien (no homo).
Ik sport zelf nu 2 maand actief dus het is nog geen gezicht maar ben wel benieuwd wat jullie allemaal klaarspelen.
De verhalen zijn goed in ieder geval !![]()
dan zal dat ongetwijfeld in mijn hoofd ook al hebben rondgeslopen!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Zeg ik al maandenlang dat dat simpelweg geen manier ishij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik nu anderhalf maand (nog maar, alleen voelt t al heel langquote:Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef obsama het volgende:
Is er hier ergens een verzamelboek ofzo met foto's van leden van dit thread ? Heleboel stoere praat dus zou die Adonis lichamen wel eens willen zien (no homo).
Ik sport zelf nu 2 maand actief dus het is nog geen gezicht maar ben wel benieuwd wat jullie allemaal klaarspelen.
De verhalen zijn goed in ieder geval !) en 't valt een beetje te zien dat ik vooruitgegaan ben, maar alsnog ben ik nog niet gesatisfactioneerd. Spieren zijn wel goed te zien nu, maar heb nog iets teveel spek om mijn buik voor mijn gevoel. Moet mijn buik wel inhouden wil ik er goed uit zien, dus heb nog wel een weg te gaan!
Derhalve geen pic van deze boi, maar ben wel benieuwd naar al die andere gasten die beren zouden zijn: (snakey, panzer, zith, ethanolic etc.).
Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
Ik ben geen beer heur, heb ik ook nooit beweerd.![]()
Ik ben geen 18 meer, zeg maar, misschien dat ik daardoor wat meer opval.![]()
http://i40.tinypic.com/2ungh.jpg
Ik heb echt nog veel te doen.![]()
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik heb echt nog veel te doen.
Mooie armen Snakey !
Er komt nog wel een tijd dat ik een foto post, heb wel foto's maar dan zet ik mezelf alleen maar voor lul haha.![]()
Thanks. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die hier posten, waaruit blijkt dat ze actief zijn in de sportschool niks bereiken. Of het stiekem helemaal niet doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef obsama het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.
Mooie armen Snakey !![]()
Ik ben minstens 4 dagen per week een uur in de gym. En dan een uur head down, geen geouwehoer met anderen. Concentratie en hard werk, manieren verzinnen om beter en sterker te worden, enz. Met goed eten en gezond leven bereik je dan al aardig wat.![]()
Ik denk niet dat veel mensen hier de moeite zouden nemen om te posten als ze niks deden.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef obsama het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.
Mooie armen Snakey !
Er komt nog wel een tijd dat ik een foto post, heb wel foto's maar dan zet ik mezelf alleen maar voor lul haha.
Misschien leuk om een poll te hebben hoeveel dagen mensen hier naar de gym gaan per week.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Deze man weet het.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef seto het volgende:
Stiekem gaat niemand hier naar de gym behalve Mr.J.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dit topic is gewoon voor de gezelligheid toch?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Mijn betoog, wat doe je?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef seto het volgende:
Stiekem gaat niemand hier naar de gym behalve Mr.J.![]()
![]()
seto, je snapt best wat ik bedoel.
Kunnen we niet eens een poll maken met hoelang iemand al naar de sportschool gaat en hoe vaak ? Wat Snakey heeft is voor mij nu het doel, ben benieuwd hoe lang je al traint.![]()
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef obsama het volgende:
Kunnen we niet eens een poll maken met hoelang iemand al naar de sportschool gaat en hoe vaak ? Wat Snakey heeft is voor mij nu het doel, ben benieuwd hoe lang je al traint.
Leef je uit![]()
![]()
Em.., dat was een lange weg. Althans, meer een weg van stoppen, starten, stoppen, teleurgesteld raken, weer starten, te druk met andere dingen (altijd een goed excuusquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef obsama het volgende:
Kunnen we niet eens een poll maken met hoelang iemand al naar de sportschool gaat en hoe vaak ? Wat Snakey heeft is voor mij nu het doel, ben benieuwd hoe lang je al traint.), wel trainen maar eigenlijk niet weten wat ik in de gym deed.
Anyway, beetje trail of tears zeg maar. Vorig jaar september kwam ik bij toeval in een echte BB gym terecht, en vanaf oktober vorig jaar train ik serieus. Dus doelgericht, eetschema gemaakt, (veel) alcohol afgezworen en gezond gaan leven. Dus zeg maar een maad of 5 nu.![]()
Ik train nu 2 keer en ga naar 3 keer, 2 keer kracht en 1 keer cardio,In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Maar dan heb je toch nog de discussie of het aantal dagen wel uitmaakt ? Denk dat 3x wel een minimum is maar een vriend van mij traint al een jaar, alleen als een compleet wijf waardoor ik hem nu al bijna voorbij ga. En dan hebben we het nog niet eens over eten.![]()
Ja is wel erg nice vind ik hoor! (nohomo)quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik heb echt nog veel te doen.
Ik mag ook wel een half jaar verder zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik t
Alcohol nog niet afgezworen
Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
Maar in hoeverre maakt het aantal dagen uit? Is drie dagen krachttraining dan per definitie beter dan bijvoorbeeld 2?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
3 dageb is genoeg, met 2 pak je niet optimaal alles mee, dan heb je ineens 4 rustdagen ofzo, terwijl je dan "tijd verknoeid"quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar in hoeverre maakt het aantal dagen uit? Is drie dagen krachttraining dan per definitie beter dan bijvoorbeeld 2?Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
Idd, 3 dagen pak je dezelfde gains als met 5.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
3 dageb is genoeg, met 2 pak je niet optimaal alles mee, dan heb je ineens 4 rustdagen ofzo, terwijl je dan "tijd verknoeid"![]()
Ik denk niet dat je in 2 dagen alle groepen optimaal kan aanpakken ? Hoe wil je dat doen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar in hoeverre maakt het aantal dagen uit? Is drie dagen krachttraining dan per definitie beter dan bijvoorbeeld 2?
1 dag borst/biceps/schouders en op dag 2 rug/triceps/benen ?![]()
Hoezo ? Als je 1 spiergroep per dag traint kun je hem toch "meer" tot faillure trainen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, 3 dagen pak je dezelfde gains als met 5.![]()
Hoe ziet jullie schema qua spiergroepen er nu uit dan?
Ik heb nu dit:
Dinsdag: biceps/triceps/onderarmen/benen/buik
Vrijdag: borst/schouders/bovenrug/onderrug/buik
Ohja en op de zondag ga ik cardio doen vanaf nu.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Het feit dat jullie er nohomo bij posten doet mij altijd denken dat je juist homo bent. Alsod zeggen dat iemand er goed uitziet gelijk betekend dat je met die persoon het bed in wilt duiken. Homo's.
Met twee dagen kan je best alles trainen alleen heb je minder snel progressie dan met drie dagen trainen. Als je 12 weken traint, drie keer per week zit je op 36 trainingen. Om op hetzelfde resultaat te komen moet je als je twee keer per week traint 18 weken bezig zijn.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wow ik zou het niet kunnen, zoveel spiergroepen op een dag.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nu dit:
Ohja en op de zondag ga ik cardio doen vanaf nu.![]()
Goede post!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:29 schreef slacker_nl het volgende:
Het feit dat jullie er nohomo bij posten doet mij altijd denken dat je juist homo bent. As if zeggen dat iemand er goed uitziet gelijk betekend dat je met die persoon het bed in wilt duiken. Homo's.
Met twee dagen kan je best alles trainen alleen heb je minder snel progressie dan met drie dagen trainen. Als je 12 weken traint, drie keer per week zit je op 36 trainingen. Om op hetzelfde resultaat te komen moet je als je twee keer per week traint 18 weken bezig zijn.
Net heerlijk getraind trouwens, kon blijven gaan. Nu even flink eten.![]()
http://i.imgur.com/WBFmA.jpg
Zoals gezegd focus ik op kracht en niet BBen, verder zit ik boven de 20% bf![]()
Maar toch ben ik trots op mn schouders/traps (zeker met zo'n bf) en dus een plaatje daarvan. Mn buik is redelijk blubber. Train minder dan een jaar.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 27-02-2012 18:48:39 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Goede traps inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Zith het volgende:
Zoals gezegt focus ik op kracht en niet BBen, verder zit ik boven de 20% bf![]()
Maar toch ben ik trots op mn schouders/traps (zeker met zo'n bf) en dus een plaatje daarvan. Mn buik is redelijk blubber.![]()
Tja ik weet niet beter, ik sportte eerst 1x per week maar dat stelde amper iets voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef obsama het volgende:
[..]
Wow ik zou het niet kunnen, zoveel spiergroepen op een dag.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik denk dat je in 3 dagen prima vooruitgang kan maken. Er zijn prima schema's voor 3x per week trainen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef obsama het volgende:
Maar dan heb je toch nog de discussie of het aantal dagen wel uitmaakt ? Denk dat 3x wel een minimum is maar een vriend van mij traint al een jaar, alleen als een compleet wijf waardoor ik hem nu al bijna voorbij ga. En dan hebben we het nog niet eens over eten.
Ik hou ervan om mezelf 4 - 5x per week af te matten. Daar voel ik me beter door. Maar wat groei betreft denk ik niet dat een 3 dagen schema enorm verschil voor me zou maken.
Dat die vriend nog traint is een klein wonder. De meeste mensen haken namelijk af doordat ze geen vooruitgang maken, wat aan hun training ligt.Ik heb iets van twee jaar 5 dagen per week getrained, en best zwaar, terwijl ik ook veel dronk. Ik maakte wel gains, maar verloop van tijd zie je er uit als een superzwaargewicht bokser.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ja is wel erg nice vind ik hoor! (nohomo)
Ik mag ook wel een half jaar verder zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik t
Alcohol nog niet afgezworen![]()
![]()
Heb je daar ook lekker gedouched( nohomo)?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goede post!
Net heerlijk getraind trouwens, kon blijven gaan. Nu even flink eten.Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
Heren,
Wegens tijdgebrek weer overgestapt naar full body schema.
Zie hieronder, wat vinden jullie ervan? Het hele schema is uiteindelijk het doel, ik wil beginnen met wa t minder oefeningen.
Optrekken: 4x zoveel mogelijk
Seated Rowing: 4x10
Bent Over Rowing: 4x10
Deadlift: 4x10
Hyper Extensions: 3x10
Benchpress: 4x10,
Incline Bench Press: 4x10,
.
Cable Flyes: 3x10
Squats: 4x10
Legpress: 4x10
calve raise: 4x10
Bicep curl stang: 3x10
Bicep curl halter: 3x10
Millitary press: 3x10 laatste set failure
Shoulder Raise: 3x10
Dips: 4x10
tricep pushdown: 3x10
Ik ben 1.90m en weeg 86kg, wat ben ik nu, een ecto, endo of whatever?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
ja man lekker zaad gevretenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:32 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Heb je daar ook lekker gedouched( nohomo)?![]()
Met zo'n schema zou ik niet het gevoel hebben dat ik alles kan geven. Bijvoorbeeld borst schouders en rug op 1 dag. Met borst en rug zou ik m'n schouders al zo op hun flikker gegeven hebben dat ik niet veel meer lift. Ik heb het wel gedaan in het verleden, maar ik denk dat ik dan zo'n 20-30% in kracht misloop voor schouders. Dat vind ik zonde dus ik laat altijd minstens 48 uur tussen borst en schouders inzitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb nu dit:
Ohja en op de zondag ga ik cardio doen vanaf nu.
Ik doe nu: Ma. borst, Di. Rug, Wo. rust, Do. schouders, Vrij. Benen, beetje borst, beetje rug, armen.
Waarbij ik vaak op vrijdag oefeningen doe voor borst en rug waarbij ik meer op form let dan op gewicht.![]()
Pfoeh dat is fiks zo'n verdeling. Punt is dat ik niet elke dag van de week naar de sportschool wil, kost me veels te veel tijdik ga eerst drie dagen proberen met cardio op de derde dag.
Ik heb er altijd veel respect voor, puur krachttrainers. In de gym in Spanje zijn er wel eens een paar gasten met hun trainer. Die trainer is enorm, en maakt waar wat hij op zijn shirt adverteert: We make you STRONG. Die gasten zijn enorm. Niet BB enorm maar je ziet van afstand dat ze vreselijk sterk zijn. Een deadlift van zo'n 180 kilo is redelijk normaal voor ze...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Zith het volgende:
Zoals gezegt focus ik op kracht en niet BBen, verder zit ik boven de 20% bf![]()
Maar toch ben ik trots op mn schouders/traps (zeker met zo'n bf) en dus een plaatje daarvan. Mn buik is redelijk blubber. Train minder dan een jaar.![]()
MP =! CMOS. Verder weinig licht, wellicht expres weinig lichtquote:Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef Kroc het volgende:
waarom al die vage foto's, iedere telefoon is al minimaal 8mp zowat
Ik heb er gelukkig de tijd voor. En met zo'n schema hoeft het je niet meer dan 45 minuten te kosten per sessie. Liever niet meer zelfs. Na een uur borst of schouders krijg ik nog net m'n shirt uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Pfoeh dat is fiks zo'n verdeling. Punt is dat ik niet elke dag van de week naar de sportschool wil, kost me veels te veel tijdik ga eerst drie dagen proberen met cardio op de derde dag.
![]()
Ik lees nog steeds veel over de BBers uit de jaren 70. Die hadden vaak om 04:30 hun ontbijt al binnen, om om 05:00 de eerste lift te doen.![]()
![]()
De traps zijn bij mij ook uitzonderlijk groot en gespierd, terwijl ik daar vrij weinig mee doeSlijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
Ja dat is wel het voordeel van meer sessies, je bent minder tijd kwijt per sessie. Ik ben nu per avond al gauw zo'n 2 uur bezig.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
http://oi39.tinypic.com/1z2huh2.jpgquote:
ligt ook maar net aan de belichting waar je meer definitie ziet
http://oi43.tinypic.com/21oo40y.jpg![]()
Dan zou ik daar weinig aandacht aan besteden verder. Te grote traps zien er echt niet uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef Broodje_Zaad het volgende:
De traps zijn bij mij ook uitzonderlijk groot en gespierd, terwijl ik daar vrij weinig mee doeNa een uur wil ik echt weg. Dan heb ik het gevoel dat ik alles gegeven heb. Maar zoals je hierboven ziet, het scheelt enorm per persoon. Wat je voorkeur is, en waar je je goed bij voelt. En wat je wil natuurlijk. Ik denk dat als je meer wil groeien je beter naar een 3 of 4 dagen schema kan gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat is wel het voordeel van meer sessies, je bent minder tijd kwijt per sessie. Ik ben nu per avond al gauw zo'n 2 uur bezig.![]()
Wat zou bijvoorbeeld een goede verdeling zijn voor drie dagen? Qua kracht dan.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Moeilijk om in die houding je biceps groter te maken, want die zijn wel wat groter bij jou volgens mij. Goede schouders though.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef Kroc het volgende:
[..]
http://oi39.tinypic.com/1z2huh2.jpg
Ik zou het houden bij 3 setjes elk van bench press, shoulder press, bent over rows, dips en als je dan nog kracht hebt squatten of leg press.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:35 schreef jeurse04 het volgende:
Heren,
Zie hieronder, wat vinden jullie ervan? Het hele schema is uiteindelijk het doel, ik wil beginnen met wa t minder oefeningen.
Optrekken: 4x zoveel mogelijk
Seated Rowing: 4x10
Bent Over Rowing: 4x10
Deadlift: 4x10
Hyper Extensions: 3x10
Benchpress: 4x10,
Incline Bench Press: 4x10,
.
Cable Flyes: 3x10
Squats: 4x10
Legpress: 4x10
calve raise: 4x10
Bicep curl stang: 3x10
Bicep curl halter: 3x10
Millitary press: 3x10 laatste set failure
Shoulder Raise: 3x10
Dips: 4x10
tricep pushdown: 3x10
Ik ben 1.90m en weeg 86kg, wat ben ik nu, een ecto, endo of whatever?![]()
Als je toch drie dagen gaat zou ik zoiets als dit doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat zou bijvoorbeeld een goede verdeling zijn voor drie dagen? Qua kracht dan.
Dag 1: borst, biceps, cardio
Dag 2: rug, triceps, cardio
Dag 3 benen, schouders, cardio
Das effe zomaar bedacht.![]()
![]()
Ik zie nu de tweede foto. Sterke rug en schouders.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef Kroc het volgende:
[..]
http://oi39.tinypic.com/1z2huh2.jpg
Hij is toch net begonnen met krachttraining, waarom geen SS/SL gebruiken? Beide schema's zijn drie dagen (en kan je makkelijk naar twee dagen omcatten).quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je toch drie dagen gaat zou ik zoiets als dit doen.
Dag 1: borst, biceps, cardio
Dag 2: rug, triceps, cardio
Dag 3 benen, schouders, cardio
Das effe zomaar bedacht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jawel hoor, ik heb wel eens een andere foto gezien waar ze groter zijn. Ik moet zeggen dat ik met mijn armen omhoog best moeite hebt om ze goed aan te spannen. Naar beneden gaat dat wat makkelijker op een of andere manier.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Kroc het volgende:
Tsja biceps, dat gaat op de een of andere manier niet bij mij.![]()
Tuurlijk, kan ook. Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, dus zal het ook niet snel in me opkomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij is toch net begonnen met krachttraining, waarom geen SS/SL gebruiken? Beide schema's zijn drie dagen (en kan je makkelijk naar twee dagen omcatten).![]()
I see.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan ook. Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, dus zal het ook niet snel in me opkomen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deadliften doe je max twee keer per week, valt wel mee om eerlijk te zijn. Het drie keer per week squaten is wel pittig, maar ook wel leuk moet ik zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zoveel kunnen squatten en deadliften. Dat levert allerlei problemen op.
ik ben bekend met je beperkingen overigens..
[ Bericht 4% gewijzigd door slacker_nl op 27-02-2012 19:37:52 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Snakey bedoelt het vanuit zijn persoonlijke situatie denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Deadliften doe je max twee keer per week, valt wel mee om eerlijk te zijn. Het drie keer per week squaten is wel pittig, maar ook wel leuk moet ik zeggen.![]()
Ik sta in zo'n ding.
Deze foto van google gepikt
Dus als ik squat druk ik op m'n stomp en buitenkant kniegewricht. Plus de frictie van de beweging. Dat is niet al te gezond 3x per week.![]()
![]()
Bohhh dat wist ik niet, dat zal wel zeer snel aan komen. Lijkt me ook niet heel handig idd met als je een prothese hebt qua slijtage daarvan (alsook je eigen been).quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef Snakey het volgende:
Ik sta in zo'n ding.
[ afbeelding ]
Deze foto van google gepikt
Dus als ik squat druk ik op m'n stomp en buitenkant kniegewricht. Plus de frictie van de beweging. Dat is niet al te gezond 3x per week.Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
Een ontzettende pannenkoek die de OP niet heeft gelezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:35 schreef jeurse04 het volgende:
Heren,
bla bla oefeningen bla bla
Ik ben 1.90m en weeg 86kg, wat ben ik nu, een ecto, endo of whatever?
Begin daar en kom later terug.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Waarom is het van zo'n essentieel belang dat je weet of je ecto of endo bent ? Je moet gewoon gaan vreten en dan zie je het vanzelf, kom je (qua vet) enorm aan ga je wat minder eten. Elk lichaam is anders![]()
Graag jullie mening over het volgende:
Ik ben van plan weer wat met gewichten te gaan stoeien.
Het is prettig om een goed uitgangspunt te hebben, maar ik heb momenteel wat overbodige kilootjes.
Nu kan ik me eerst op flink afvallen storten en het stoeien met gewichten nog even uit te stellen, of toch al gaan trainen, met vooral vetverbranding als doel (cutten dus eigenlijk)
Wat zouden jullie doen aanraden, en waarom?![]()
Ik zou het vragen in het fitness topic![]()
[Centraal] Fitness topic deel 14 Lekker fit fappen
Verder maakt het niet bijzonder veel uit, maar als je al je hele leven aan het dieeten bent werkt da blijkbaar niet voor je - en zou ik eerder gewoon een tijd compounds doen (niet met gewichten stoeien) en hopen dat je later wel de dicipline hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Aangezien je niet quote: heb je het tegen mij?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Zith het volgende:
Ik zou het vragen in het fitness topic![]()
[Centraal] Fitness topic deel 14 Lekker fit fappen![]()
haha zith, mooi filmpje.
D.
Hoe eerder je begint met krachttraining de beter. Meer spieren = meer verbranding waardoor je natuurlijk meer vet verbrand. En natuurlijk als je nu al gaat gainen heb je daar profijt van als je die kilo's kwijt bent. Alleen wtf is met gewichten stoeien ? Doet dat niet pijn ?![]()
lol
Powned doet aangifte tegen hoogleraar wegens geweld
Die hoogleraar is die voormalig Nederlands kampioen gewichtheffen die bij mijn gym traint, Rutger werd dus gechoked door een beer van 110kg spier. Ben benieuwd naar de beelden vanavond
In de gym is het trouwens altijd een zeer beschaafd figuur![]()
![]()
Die Trey Songz heeft trouwens een een prachtig fysiek
Dat zou echt m'n einddoel zijn, vrees alleen dat je daar black genetics voor nodig hebt![]()
Yepquote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien je niet quote: heb je het tegen mij?Dat topic was opgericht voor alle mensen die voor de zomer nog even met gewichten willen stoeien en zich weer wat fitter willen trainen.
Zieke v-shape man.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef obsama het volgende:
Die Trey Songz heeft trouwens een een prachtig fysiek
[ afbeelding ]
Dat zou echt m'n einddoel zijn, vrees alleen dat je daar black genetics voor nodig hebtWat een octo is dat dan.
![]()
'Met gewichten stoeien' is mijn uitdrukking voor trainenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef obsama het volgende:
haha zith, mooi filmpje.
D.
Hoe eerder je begint met krachttraining de beter. Meer spieren = meer verbranding waardoor je natuurlijk meer vet verbrand. En natuurlijk als je nu al gaat gainen heb je daar profijt van als je die kilo's kwijt bent. Alleen wtf is met gewichten stoeien ? Doet dat niet pijn ?
Ik zal eens kijken naar wat cut-diëten en dan gaan we morgen aan de slag![]()
![]()
Vind V-shape niet eens de mooiste vorm persoonlijk.
Jullie gaan mij niet vertellen dat die man geen goed fysiek heeft ?![]()
Ik vind dat wat ik doe (tenminste, dat wat ik van plan ben) meer bij bb horen dan bij fitness, vandaar mijn vraag hier. Ik doe het niet voor de zomer, en niet om fitter te wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Zith het volgende:
[..]
YepDat topic was opgericht voor alle mensen die voor de zomer nog even met gewichten willen stoeien en zich weer wat fitter willen trainen.
Maar ik snap je punt, vanwege het instappen op het cut-moment neigt het naar fitness
![]()
![]()
183cm en 72 kilo.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Kroc het volgende:
How much does Trey Songz weigh
160 lbs.
Trey Songz is 6'1".
Ik neem aan ~10% BF. Dus ~64.8 KG VVM.
Ben ook 183cm en ik had ongetraind al meer* (wie niet?)
*74 kg VVM, 27% BF (totaal 101 KG toen ik voor het eerst ongetraind een vetmeting liet doen). Niet dat ik trots op mijn obeseheid toen... maar met dezelfde lengte ongetraind al meer vetvrije massa.
Waarom zou je in vredesnaam iets om stats geven ? Bodybuilden (oke toegegeven daar doet hij duidelijk niet aan) gaat toch om het sculpturen van je lichaam ? Heeft jullie held Schwarzenegger ooit zelf gezegd.![]()
Klopt... maar hoe kan je je hierin trainen als je niet al enorm holocaust-ecto bent? Zonder een dag sportschool zat ik qua vetvrije massa zo'n ~10 killo hoger met dezelfde lengte (groot deel van verschil = botmassa waarschijnlijk). Die gast is serieus dun en spierloos.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef obsama het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam iets om stats geven ? Bodybuilden (oke toegegeven daar doet hij duidelijk niet aan) gaat toch om het sculpturen van je lichaam ? Heeft jullie held Schwarzenegger ooit zelf gezegd.
Ik zou als ik jou was even gaan nameten of je uberhaubt in spiermassa moet aankomen voor zijn stats..
Verder is Arnold niet mijn held, dat zijn rippie en de mensen @elitefts (jim wendler, dave tate)I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik refereerde naar de afbeelding die ik zelf had geplaatst, dat het schijnbaar zwaar gefotoshopt is blijkt wel weer. Maar als ik er zoals hem zou uit zien in de afbeelding die IK heb geplaatst hoor je mij niet klagen.![]()
en Krocquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Verder is Arnold niet mijn held, dat zijn rippie en de mensen @elitefts (jim wendler, dave tate)![]()
Lighting, nat dus meer reflectie e.d. (meer definitie, beetje zelfde effect als inoliën), ongetwijfeld photoshopped, en zelfs dan echt geen sick fysiek.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef obsama het volgende:
Ik refereerde naar de afbeelding die ik zelf had geplaatst, dat het schijnbaar zwaar gefotoshopt is blijkt wel weer. Maar als ik er zoals hem zou uit zien in de afbeelding die IK heb geplaatst hoor je mij niet klagen.
Wel een redelijk mooi fysiek imo (voor 'gemiddelde' maatstaven), maar vanuit een BB optiek totaal niet. Sowieso geen streeffysiek m.i., hij is voornamelijk gewoon laag bf%.Of toch du vader?![]()
Ik heb ook een lage bf%, mijn buik ziet er helaas uit alsof ik uit een niet na te noemen kamp uit Polen kom. Dat terwijl ik al 2 maanden 3/3500 kcal er per dag doorheen jaag,![]()
Ik ga eens nadenken over drie keer in de week kracht doen. Eerst wel even dit schema afmaken
Die heb ik wel in mijn huidige schema zitten weer, alleen dan wel met een holle rug
Zo net terug uit de lokale apentent, wat een ramp op maandagavond.
Met z'n 4'en lekker rugtrainen op de bench press, 1tje in een thermoshirt met lange mouwen, de volgende met een hempie en de 3e met een trainingspak met petje half op z'n hoofd. De 4e met een dik vest.
Behulpzaam als een waterkraan.
Fucking hell. Nee. 35kg x 12 is wel echt m'n max.quote:![]()
![]()
Dat is ook veelik doe een set van 3x12 met 22 en ik ga denk ik 24 proberen.
ja man, met 2,25 kg (no homo) en niet met 225 lbs.. 102 kg haha. Doe het hem niet na.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die straps trouwens.quote:![]()
Heerlijk materiaal btw, real steel, raw iron.![]()
![]()
Fffuuu, mijn enkel speelt weer opkan ik weer weken niet squatten of deadliften
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Misschien eens naar laten kijken voordat het chronisch wordt?Behulpzaam als een waterkraan.
http://forum.dutchbodybui(...)n-toegestaan-240351/quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben benieuwd wat de douane van 4.5kg casein vind in mijn koffer morgenochtend.
hier was er ook al 1![]()
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben benieuwd wat de douane van 4.5kg casein vind in mijn koffer morgenochtend.
'wat is dit?'
'oh eiwit poeder',
'oh'..
en ik mocht doorlopen
Ik ga morgen even bellen ja!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef fathank het volgende:
Misschien eens naar laten kijken voordat het chronisch wordt?Het ging wel een paar maanden goed, dat is het vreemde eraan.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wasn't me.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)n-toegestaan-240351/
hier was er ook al 1
Soms is het te bizar voor woorden bij de douane. Ik vlieg regelmatig en wordt altijd gechecked omdat het alarm afgaat door m'n been. Soms moet ik mee in een hokje en alles laten zien enzo, en soms gaan ze er een beetje langs met 1 hand en dan knikken ze een keer van, okee.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...
'wat is dit?'
'oh eiwit poeder',
'oh'..
en ik mocht doorlopen![]()
Ik had me vergist trouwens, ik dacht dat ik 25kg had geboekt voor terug naar Spanje, maar ik heb maar 20kg geboekt. Ik heb geen zin om uit te pakken, dossiers uitdunnen en de casei te verminderen. Mijn luiheid koste me 30 euro.![]()
![]()
Wauw, erg mooi daar!!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...
'wat is dit?'
'oh eiwit poeder',
'oh'..
en ik mocht doorlopen![]()
Geweldig om doorheen te lopen, om de dag is er een 'post' waar je een kop koffie kan drinken en wat bulkvoedel (chocolade, noten, gedroogde worst) kan kopen. Verder moet je het zelf redden met je tentje, kampvuurtje maken, worst grillen, sigaar erbijquote:Moet je wel allemaal meeslepen maar daarom ging ik met een vriend
En die vriend heet meneer Zel? E. Zel?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Geweldig om doorheen te lopen, om de dag is er een 'post' waar je een kop koffie kan drinken en wat bulkvoedel (chocolade, noten, gedroogde worst) kan kopen. Verder moet je het zelf redden met je tentje, kampvuurtje maken, worst grillen, sigaar erbijMoet je wel allemaal meeslepen maar daarom ging ik met een vriend
![]()
Gaaf hoor. De beter avonturen.![]()
Denken jullie dat ik Whey/caseine/ creatine ook meekrijg Amerika in? Ik zou eventueel het ook daar kunnen kopen maar ik ben overdag nooit thuis dan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Daar doen ze overal psychotisch over dus ik denk dat ze je wel even er tussenuit halen. Je kunt het beter daar kopen, is nog goedkoper ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef Seam het volgende:
Denken jullie dat ik Whey/caseine/ creatine ook meekrijg Amerika in? Ik zou eventueel het ook daar kunnen kopen maar ik ben overdag nooit thuis dan.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Morgen maar beginnen met eten, ik verbruik 2 pakken (volle) melk per dag, gecombineerd met rijst, brinta, broodjes pindakaas, tosti alleen kaas, en avondeten. Heb voor de zekerheid nog 75 calorieen toegevoegd want ik weet nooit of het avondeten genoeg is.
3000 Kcal is het denk ik wel, nu nog stronglift schema nog eens goed beoefenen/doorlezen want anders blessures.
Sorry dat ik weer mijn voedingsschema laat zien, ik wil weten of ik niet iets fout bereken/doe:quote:8:00: 1 pak AH Volle melk (650 kcal)
10:00: 1 pak AH Volle Melk (650 kcal)
bij elkaar 70gr eiwit
12:00: 100 gram rijst. (343 kcal)
14:00: 100 gram rijst. (343 kcal)
bij elkaar 14,2gr eiwit
16:00: 2 broodjes pindakaas. (200kcal)
bij elkaar 7,5 gr eiwit
18:00: avondeten. (200/300 kcal ong)
--weet ik niet
20:00: 1 brinta (40gram gewone brinta 250 kcal)
7,5 gram eiwit per portie
22:00: 100 gram rijst. (343 kcal) en 1 tosti.
10,6 gram eiwit
3075 kcal en 100gram eiwit (ong?)
[ Bericht 5% gewijzigd door Guiel op 28-02-2012 05:21:38 ]![]()
Begin eens met een fatsoenlijk ontbijt...Behulpzaam als een waterkraan.
Ik vind het vreemde keuzes. 100 gram ongekookte rijst? Dat wordt 3x een erg grote bak koolhydraten voor maar 7.2 eiwitten p/100. Ontbijt alleen maar melk? Waarom niet brinta erbij, 'sochtends heb je de meeste koolhydraten nodig en moet je je darmen ff actief maken met vezels. Denk je echt dat je avond eten 200 cals is? Dat is anderhalve boterham pindakaas. Waar is de groente? Eet je de 20:00 brinta zonder melk?
Ben je echt zo'n fan van rijst dat je 300gr ongekookt (en dus ~1.2 kilo gekookt) per dag wilt eten zonder saus erbij?
Kweenie... ik zou opnieuw proberen. Meer vast voedsel, de melk niet als ontbijt nemen maar als tussendoor (10:00/14:00). Minder rijst(?).. Tot 16:00 heb je alleen melk en rijst gehad.
Je kan melk trouwens ook met rijst mixen voor die lekkere rijstepap
Haha, wat 'n schema.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:02 schreef Guiel het volgende:
Morgen maar beginnen met eten, ik verbruik 2 pakken (volle) melk per dag, gecombineerd met rijst, brinta, broodjes pindakaas, tosti alleen kaas, en avondeten. Heb voor de zekerheid nog 75 calorieen toegevoegd want ik weet nooit of het avondeten genoeg is.
3000 Kcal is het denk ik wel, nu nog stronglift schema nog eens goed beoefenen/doorlezen want anders blessures.
Sorry dat ik weer mijn voedingsschema laat zien, ik wil weten of ik niet iets fout bereken/doe:
[..]
BTW ik denk dat je avondeten ook wel iets meer is dan 200/300 kcal.![]()
Ik dacht dat je aan probeerde te komen? Dit lijkt meer op een cut schema, gooi die rijst eruit. - .. Je eet toch wel bruin brood he? (En maak daar tussen de middag 3/4 broodjes van.)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:02 schreef Guiel het volgende:
Sorry dat ik weer mijn voedingsschema laat zien, ik wil weten of ik niet iets fout bereken/doe:
[..]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Probeer dit eens:
8:00 (300kcal +/-)
Brinta + volle melk (kom vol)
10:00 (400kcal +/-)
rest v/h pak melk + 2 boterhammen pindakaas
12:00 (600kcal)
4 boterhammen met vleeswaren en/of gebakken eieren of lekkere vette vis
14:00 (1000kcal)
Volgende pak melk + 100g ongezouten notenmix
16:00 (300kcal)
2 boterhammen vleeswaren
18:00 (+/- 600kcal)
Avondeten wat de pot schaft
20:00 (750kcal)
Post workout pak Halfvolle Chocolademelk
22:00 (300kcal)
500g magere kwark + wat fruit voor smaak.
4250Kcal met +/- 150/170g eiwit.
Vreten bitch (dit is ong. mijn schema op een trainingsdag) Rustdag zonder Chocomel *burp*
-edit- oh en ik drink maar 1,5L pak melk per dag, scheelt toch ook zo'n 250kcal.![]()
De definitie donderslag bij heldere hemel heeft voor mij ook nieuwe betekenis gekregen...
Gisteravond te horen gekregen dat mijn gym dicht gaat, per 1 maart. Echt zwaar vertyfd dit, had er alles wat een mens nodig had: veel gewichten, bars, magnesium, prowler, ruimte, oly lift platforms, bokszak.
Nu in Den Haag weer een nieuwe gym zoeken, zal wel kneets worden. Veel andere jongens kiezen daar ook voor, gelukkig. Kneets kan dus binnenkort enkele grote beesten verwachten (niet doelend op mijzelf).
Vandaag en morgen nog maar trainen, en dan, schluss. De tering!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik wil ook een prowler
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dikke kans. Even kijken nog of die kneteman (oid) wat is (zal wel niet), maar is een stuk dichterbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:21 schreef seto het volgende:
Misschien zie ik je binnenkort dan wel mister_popcornIs van de gemeente en ze hebben blijkbaar andere plannen. Ze maken er eoa speelplein (overdekt) van, denk voornamelijk om de hangjeugd al op een vroege leeftijd het eea bij te leren en ze van de straat te houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef CarbonC het volgende:
Knap kut, maar waarom gaat je gym dicht?ik ook, mis 'm nu al. Wat n killer.quote:
Maar goed, genoeg gejankt. Leven gaat door.
Overigens, per 100 gram groene pesto bijna 500 kcal!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Mn universiteitsgym ge-emaild... vroeger hadden ze een shit-gym maar laatst verbouwd..quote:Beste,
Is het bij de universiteits-gym ook mogelijk om powerlift / gewichthef oefeningen te doen met een olympische halter?
mvg,Klinkt goedquote:Hoi ...,
jazeker. We hebben olympische stangen op het squatrack, de smithmachine, de incline- decline- en flat benches. Boven hebben we nog een hammer strength - plate loaded lijn waarbij je a-symmetrisch en antagonistisch kan pullen, pushen en squaten. De calf machine van Panatta moet nog geleverd worden. Verder hebben we 2 Dual Adjustable Pulleys van life fitness, een cable jungle en een cross over van techno gym en natuurlijk de nodige dumbells, bankjes etc. In het dumnell gebied wachten we nog op de plaatsing van de spiegels.
Daarnaast hebben we de reguliere fitnessapparaten voor alle spiergroepen, een funXtion vloer met kettlebelles, core bags, bokszakken, steps, bosu's, fitballen, dumbells, reebok barbells, TRX,matjes etc.
Hopende je hiermee voldoende info gegeven te hebben,
hartelijke groet,
70 eur voor een jaar... alleen haal ik mn diploma in meiHeb nog de mogelijk een Phd te doen... misschien toch maar overwegen....
Goed punt, of ik bijv mag deadliften of gaan smijten met de power clean. Maar zal er wel ff langsgaan, dat ze zoveel hebben en het kunnen noemen is al heel wat.Dat is wel belangrijk inderdaadquote:In het dumbell gebied wachten we nog op de plaatsing van de spiegels.
Welke unigym is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef Zith het volgende:
Mn universiteitsgym ge-emaild... vroeger hadden ze een shit-gym maar laatst verbouwd..
[..]
[..]
Klinkt goed
70 eur voor een jaar... alleen haal ik mn diploma in meiHeb nog de mogelijk een Phd te doen... misschien toch maar overwegen....
Ik bij Leidenuniv, en betaal als medewerker 200eu. Hiervan kan ik het ene jaar de helft terug krijgen van m'n zorgverzekering, het andere jaar via bruto/netto.
Gaan binnenkort verbouwen, vroeg ik of d'r nu eindelijk een squatbox kwam: Nee daar is nog geen rekening mee gehouden in de planning. Serieus he, 1,5vierkante meter..... ook te gebruiken als bankdruk device, maar nee. Dump dan de smith...
Wel verdubbeling v.d. krachttrain capaciteit, en nu eindelijk een serrie beenmachines waarvan je niet alles compleet outmaxed.
![]()
WageningenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Bij de uni-gym hier mag je volgens mij nadat je bent afgestudeerd nog een jaar of 2 jaar daar trainen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: