en Krocquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Verder is Arnold niet mijn held, dat zijn rippie en de mensen @elitefts (jim wendler, dave tate)
Lighting, nat dus meer reflectie e.d. (meer definitie, beetje zelfde effect als inoliën), ongetwijfeld photoshopped, en zelfs dan echt geen sick fysiek.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef obsama het volgende:
Ik refereerde naar de afbeelding die ik zelf had geplaatst, dat het schijnbaar zwaar gefotoshopt is blijkt wel weer. Maar als ik er zoals hem zou uit zien in de afbeelding die IK heb geplaatst hoor je mij niet klagen.
Fucking hell. Nee. 35kg x 12 is wel echt m'n max.quote:
ja man, met 2,25 kg (no homo) en niet met 225 lbs.. 102 kg haha. Doe het hem niet na.quote:
Die straps trouwens.quote:
http://forum.dutchbodybui(...)n-toegestaan-240351/quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben benieuwd wat de douane van 4.5kg casein vind in mijn koffer morgenochtend.
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben benieuwd wat de douane van 4.5kg casein vind in mijn koffer morgenochtend.
Ik ga morgen even bellen ja!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef fathank het volgende:
Misschien eens naar laten kijken voordat het chronisch wordt?
Wasn't me.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)n-toegestaan-240351/
hier was er ook al 1
Soms is het te bizar voor woorden bij de douane. Ik vlieg regelmatig en wordt altijd gechecked omdat het alarm afgaat door m'n been. Soms moet ik mee in een hokje en alles laten zien enzo, en soms gaan ze er een beetje langs met 1 hand en dan knikken ze een keer van, okee.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...
'wat is dit?'
'oh eiwit poeder',
'oh'..
en ik mocht doorlopen
Wauw, erg mooi daar!!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...
'wat is dit?'
'oh eiwit poeder',
'oh'..
en ik mocht doorlopen
Geweldig om doorheen te lopen, om de dag is er een 'post' waar je een kop koffie kan drinken en wat bulkvoedel (chocolade, noten, gedroogde worst) kan kopen. Verder moet je het zelf redden met je tentje, kampvuurtje maken, worst grillen, sigaar erbijquote:
En die vriend heet meneer Zel? E. Zel?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Geweldig om doorheen te lopen, om de dag is er een 'post' waar je een kop koffie kan drinken en wat bulkvoedel (chocolade, noten, gedroogde worst) kan kopen. Verder moet je het zelf redden met je tentje, kampvuurtje maken, worst grillen, sigaar erbijMoet je wel allemaal meeslepen maar daarom ging ik met een vriend
Daar doen ze overal psychotisch over dus ik denk dat ze je wel even er tussenuit halen. Je kunt het beter daar kopen, is nog goedkoper ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef Seam het volgende:
Denken jullie dat ik Whey/caseine/ creatine ook meekrijg Amerika in? Ik zou eventueel het ook daar kunnen kopen maar ik ben overdag nooit thuis dan.
quote:8:00: 1 pak AH Volle melk (650 kcal)
10:00: 1 pak AH Volle Melk (650 kcal)
bij elkaar 70gr eiwit
12:00: 100 gram rijst. (343 kcal)
14:00: 100 gram rijst. (343 kcal)
bij elkaar 14,2gr eiwit
16:00: 2 broodjes pindakaas. (200kcal)
bij elkaar 7,5 gr eiwit
18:00: avondeten. (200/300 kcal ong)
--weet ik niet
20:00: 1 brinta (40gram gewone brinta 250 kcal)
7,5 gram eiwit per portie
22:00: 100 gram rijst. (343 kcal) en 1 tosti.
10,6 gram eiwit
3075 kcal en 100gram eiwit (ong?)
Haha, wat 'n schema.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:02 schreef Guiel het volgende:
Morgen maar beginnen met eten, ik verbruik 2 pakken (volle) melk per dag, gecombineerd met rijst, brinta, broodjes pindakaas, tosti alleen kaas, en avondeten. Heb voor de zekerheid nog 75 calorieen toegevoegd want ik weet nooit of het avondeten genoeg is.
3000 Kcal is het denk ik wel, nu nog stronglift schema nog eens goed beoefenen/doorlezen want anders blessures.
Sorry dat ik weer mijn voedingsschema laat zien, ik wil weten of ik niet iets fout bereken/doe:
[..]
Ik dacht dat je aan probeerde te komen? Dit lijkt meer op een cut schema, gooi die rijst eruit. - .. Je eet toch wel bruin brood he? (En maak daar tussen de middag 3/4 broodjes van.)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 05:02 schreef Guiel het volgende:
Morgen maar beginnen met eten, ik verbruik 2 pakken (volle) melk per dag, gecombineerd met rijst, brinta, broodjes pindakaas, tosti alleen kaas, en avondeten. Heb voor de zekerheid nog 75 calorieen toegevoegd want ik weet nooit of het avondeten genoeg is.
3000 Kcal is het denk ik wel, nu nog stronglift schema nog eens goed beoefenen/doorlezen want anders blessures.
Sorry dat ik weer mijn voedingsschema laat zien, ik wil weten of ik niet iets fout bereken/doe:
[..]
Dikke kans. Even kijken nog of die kneteman (oid) wat is (zal wel niet), maar is een stuk dichterbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:21 schreef seto het volgende:
Misschien zie ik je binnenkort dan wel mister_popcorn
Is van de gemeente en ze hebben blijkbaar andere plannen. Ze maken er eoa speelplein (overdekt) van, denk voornamelijk om de hangjeugd al op een vroege leeftijd het eea bij te leren en ze van de straat te houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef CarbonC het volgende:
Knap kut, maar waarom gaat je gym dicht?
ik ook, mis 'm nu al. Wat n killer.quote:
quote:Beste,
Is het bij de universiteits-gym ook mogelijk om powerlift / gewichthef oefeningen te doen met een olympische halter?
mvg,
Klinkt goedquote:Hoi ...,
jazeker. We hebben olympische stangen op het squatrack, de smithmachine, de incline- decline- en flat benches. Boven hebben we nog een hammer strength - plate loaded lijn waarbij je a-symmetrisch en antagonistisch kan pullen, pushen en squaten. De calf machine van Panatta moet nog geleverd worden. Verder hebben we 2 Dual Adjustable Pulleys van life fitness, een cable jungle en een cross over van techno gym en natuurlijk de nodige dumbells, bankjes etc. In het dumnell gebied wachten we nog op de plaatsing van de spiegels.
Daarnaast hebben we de reguliere fitnessapparaten voor alle spiergroepen, een funXtion vloer met kettlebelles, core bags, bokszakken, steps, bosu's, fitballen, dumbells, reebok barbells, TRX,matjes etc.
Hopende je hiermee voldoende info gegeven te hebben,
hartelijke groet,
Dat is wel belangrijk inderdaadquote:In het dumbell gebied wachten we nog op de plaatsing van de spiegels.
Welke unigym is dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:47 schreef Zith het volgende:
Mn universiteitsgym ge-emaild... vroeger hadden ze een shit-gym maar laatst verbouwd..
[..]
[..]
Klinkt goed
70 eur voor een jaar... alleen haal ik mn diploma in meiHeb nog de mogelijk een Phd te doen... misschien toch maar overwegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |