en Krocquote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Verder is Arnold niet mijn held, dat zijn rippie en de mensen @elitefts (jim wendler, dave tate)
Lighting, nat dus meer reflectie e.d. (meer definitie, beetje zelfde effect als inoliën), ongetwijfeld photoshopped, en zelfs dan echt geen sick fysiek.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef obsama het volgende:
Ik refereerde naar de afbeelding die ik zelf had geplaatst, dat het schijnbaar zwaar gefotoshopt is blijkt wel weer. Maar als ik er zoals hem zou uit zien in de afbeelding die IK heb geplaatst hoor je mij niet klagen.
Fucking hell. Nee. 35kg x 12 is wel echt m'n max.quote:
ja man, met 2,25 kg (no homo) en niet met 225 lbs.. 102 kg haha. Doe het hem niet na.quote:
Die straps trouwens.quote:
http://forum.dutchbodybui(...)n-toegestaan-240351/quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben benieuwd wat de douane van 4.5kg casein vind in mijn koffer morgenochtend.
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben benieuwd wat de douane van 4.5kg casein vind in mijn koffer morgenochtend.
Ik ga morgen even bellen ja!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef fathank het volgende:
Misschien eens naar laten kijken voordat het chronisch wordt?
Wasn't me.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)n-toegestaan-240351/
hier was er ook al 1
Soms is het te bizar voor woorden bij de douane. Ik vlieg regelmatig en wordt altijd gechecked omdat het alarm afgaat door m'n been. Soms moet ik mee in een hokje en alles laten zien enzo, en soms gaan ze er een beetje langs met 1 hand en dan knikken ze een keer van, okee.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...
'wat is dit?'
'oh eiwit poeder',
'oh'..
en ik mocht doorlopen
Wauw, erg mooi daar!!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik was in de zomer paar weken hiken met tent in Zweden boven de noordpoolcirkel, had whey/casseine en ander bulkvoer meegenomen (want daar zijn niet echt veel winkeltjes terwijl je wel kilometers moet maken)... mooi wit poeder strak verpakt in plastic...
'wat is dit?'
'oh eiwit poeder',
'oh'..
en ik mocht doorlopen
Geweldig om doorheen te lopen, om de dag is er een 'post' waar je een kop koffie kan drinken en wat bulkvoedel (chocolade, noten, gedroogde worst) kan kopen. Verder moet je het zelf redden met je tentje, kampvuurtje maken, worst grillen, sigaar erbijquote:
En die vriend heet meneer Zel? E. Zel?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Geweldig om doorheen te lopen, om de dag is er een 'post' waar je een kop koffie kan drinken en wat bulkvoedel (chocolade, noten, gedroogde worst) kan kopen. Verder moet je het zelf redden met je tentje, kampvuurtje maken, worst grillen, sigaar erbijMoet je wel allemaal meeslepen maar daarom ging ik met een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |