Ghetto Workout.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe heet de sportvorm van fitness, waarin je alles doet met natuurlijke hulpmiddelen (zoals in speeltuin toetsellen, of in bos, enz). zonder dat daarbij een sportschool bij komt kijken?
Dat klinkt wel hartstikke stoer zeg, lekker met je homebois speeltuinen onveilig maken.quote:
Zeg ik al maandenlang dat dat simpelweg geen manier isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zolang je post training maaltijd maar solide is, doen die paar druppels geen pijn.
Beetje bulk idee aanhouden
Overigens, meer mensen opgevallen dat 6 x vreten per dag uit de mode begint te raken?
Gisteren nog t stukje van TC op t-nation:
http://www.t-nation.com/f(...)ent/a_new_way_to_eat
Ik kan me er prima in vinden, en heb met moeite max 'n half jaar die 6x per dag vreten volgehouden.
Focus me de laatste tijd meer op de maaltijden rond 't trainen, en op 't niet echt hongerig worden maar zonder de verplichte 6 maaltijden pd. Daarnaast nog 2 dagen per week waarop ik minstens 16 uur niets eet (inc maffen dus)(en dus wel hongerig wordt).
Genoeg getypt, op naar de gym!
Ghetto workout?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe heet de sportvorm van fitness, waarin je alles doet met natuurlijke hulpmiddelen (zoals in speeltuin toetsellen, of in bos, enz). zonder dat daarbij een sportschool bij komt kijken?
WTF nee johquote:
dan zal dat ongetwijfeld in mijn hoofd ook al hebben rondgeslopen!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Zeg ik al maandenlang dat dat simpelweg geen manier is
Ik nu anderhalf maand (nog maar, alleen voelt t al heel langquote:Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef obsama het volgende:
Is er hier ergens een verzamelboek ofzo met foto's van leden van dit thread ? Heleboel stoere praat dus zou die Adonis lichamen wel eens willen zien (no homo).
Ik sport zelf nu 2 maand actief dus het is nog geen gezicht maar ben wel benieuwd wat jullie allemaal klaarspelen.
De verhalen zijn goed in ieder geval !
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik ben geen beer heur, heb ik ook nooit beweerd.![]()
Ik ben geen 18 meer, zeg maar, misschien dat ik daardoor wat meer opval.![]()
http://i40.tinypic.com/2ungh.jpg
Ik heb echt nog veel te doen.
Thanks. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die hier posten, waaruit blijkt dat ze actief zijn in de sportschool niks bereiken. Of het stiekem helemaal niet doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef obsama het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.
Mooie armen Snakey !
Ik denk niet dat veel mensen hier de moeite zouden nemen om te posten als ze niks deden.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef obsama het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.
Mooie armen Snakey !
Er komt nog wel een tijd dat ik een foto post, heb wel foto's maar dan zet ik mezelf alleen maar voor lul haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |