Ghetto Workout.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe heet de sportvorm van fitness, waarin je alles doet met natuurlijke hulpmiddelen (zoals in speeltuin toetsellen, of in bos, enz). zonder dat daarbij een sportschool bij komt kijken?
Dat klinkt wel hartstikke stoer zeg, lekker met je homebois speeltuinen onveilig maken.quote:
Zeg ik al maandenlang dat dat simpelweg geen manier isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zolang je post training maaltijd maar solide is, doen die paar druppels geen pijn.
Beetje bulk idee aanhouden
Overigens, meer mensen opgevallen dat 6 x vreten per dag uit de mode begint te raken?
Gisteren nog t stukje van TC op t-nation:
http://www.t-nation.com/f(...)ent/a_new_way_to_eat
Ik kan me er prima in vinden, en heb met moeite max 'n half jaar die 6x per dag vreten volgehouden.
Focus me de laatste tijd meer op de maaltijden rond 't trainen, en op 't niet echt hongerig worden maar zonder de verplichte 6 maaltijden pd. Daarnaast nog 2 dagen per week waarop ik minstens 16 uur niets eet (inc maffen dus)(en dus wel hongerig wordt).
Genoeg getypt, op naar de gym!
Ghetto workout?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe heet de sportvorm van fitness, waarin je alles doet met natuurlijke hulpmiddelen (zoals in speeltuin toetsellen, of in bos, enz). zonder dat daarbij een sportschool bij komt kijken?
WTF nee johquote:
dan zal dat ongetwijfeld in mijn hoofd ook al hebben rondgeslopen!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Zeg ik al maandenlang dat dat simpelweg geen manier is
Ik nu anderhalf maand (nog maar, alleen voelt t al heel langquote:Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef obsama het volgende:
Is er hier ergens een verzamelboek ofzo met foto's van leden van dit thread ? Heleboel stoere praat dus zou die Adonis lichamen wel eens willen zien (no homo).
Ik sport zelf nu 2 maand actief dus het is nog geen gezicht maar ben wel benieuwd wat jullie allemaal klaarspelen.
De verhalen zijn goed in ieder geval !
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik ben geen beer heur, heb ik ook nooit beweerd.![]()
Ik ben geen 18 meer, zeg maar, misschien dat ik daardoor wat meer opval.![]()
http://i40.tinypic.com/2ungh.jpg
Ik heb echt nog veel te doen.
Thanks. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die hier posten, waaruit blijkt dat ze actief zijn in de sportschool niks bereiken. Of het stiekem helemaal niet doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef obsama het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.
Mooie armen Snakey !
Ik denk niet dat veel mensen hier de moeite zouden nemen om te posten als ze niks deden.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef obsama het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de mensen die hier posten ook echt wat bereiken.
Mooie armen Snakey !
Er komt nog wel een tijd dat ik een foto post, heb wel foto's maar dan zet ik mezelf alleen maar voor lul haha.
Deze man weet het.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef seto het volgende:
Stiekem gaat niemand hier naar de gym behalve Mr.J.
Mijn betoog, wat doe je?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef seto het volgende:
Stiekem gaat niemand hier naar de gym behalve Mr.J.
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef obsama het volgende:
seto, je snapt best wat ik bedoel.
Kunnen we niet eens een poll maken met hoelang iemand al naar de sportschool gaat en hoe vaak ? Wat Snakey heeft is voor mij nu het doel, ben benieuwd hoe lang je al traint.
Em.., dat was een lange weg. Althans, meer een weg van stoppen, starten, stoppen, teleurgesteld raken, weer starten, te druk met andere dingen (altijd een goed excuusquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef obsama het volgende:
seto, je snapt best wat ik bedoel.
Kunnen we niet eens een poll maken met hoelang iemand al naar de sportschool gaat en hoe vaak ? Wat Snakey heeft is voor mij nu het doel, ben benieuwd hoe lang je al traint.
Ja is wel erg nice vind ik hoor! (nohomo)quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik ben geen beer heur, heb ik ook nooit beweerd.![]()
Ik ben geen 18 meer, zeg maar, misschien dat ik daardoor wat meer opval.![]()
http://i40.tinypic.com/2ungh.jpg
Ik heb echt nog veel te doen.
3 dageb is genoeg, met 2 pak je niet optimaal alles mee, dan heb je ineens 4 rustdagen ofzo, terwijl je dan "tijd verknoeid"quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar in hoeverre maakt het aantal dagen uit? Is drie dagen krachttraining dan per definitie beter dan bijvoorbeeld 2?
Idd, 3 dagen pak je dezelfde gains als met 5.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
3 dageb is genoeg, met 2 pak je niet optimaal alles mee, dan heb je ineens 4 rustdagen ofzo, terwijl je dan "tijd verknoeid"
Ik denk niet dat je in 2 dagen alle groepen optimaal kan aanpakken ? Hoe wil je dat doen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar in hoeverre maakt het aantal dagen uit? Is drie dagen krachttraining dan per definitie beter dan bijvoorbeeld 2?
Hoezo ? Als je 1 spiergroep per dag traint kun je hem toch "meer" tot faillure trainen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, 3 dagen pak je dezelfde gains als met 5.
Wow ik zou het niet kunnen, zoveel spiergroepen op een dag.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe ziet jullie schema qua spiergroepen er nu uit dan?
Ik heb nu dit:
Dinsdag: biceps/triceps/onderarmen/benen/buik
Vrijdag: borst/schouders/bovenrug/onderrug/buik
Ohja en op de zondag ga ik cardio doen vanaf nu.
Goede post!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:29 schreef slacker_nl het volgende:
Het feit dat jullie er nohomo bij posten doet mij altijd denken dat je juist homo bent. As if zeggen dat iemand er goed uitziet gelijk betekend dat je met die persoon het bed in wilt duiken. Homo's.
Met twee dagen kan je best alles trainen alleen heb je minder snel progressie dan met drie dagen trainen. Als je 12 weken traint, drie keer per week zit je op 36 trainingen. Om op hetzelfde resultaat te komen moet je als je twee keer per week traint 18 weken bezig zijn.
Goede traps inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Zith het volgende:
http://i.imgur.com/WBFmA.jpg
Zoals gezegt focus ik op kracht en niet BBen, verder zit ik boven de 20% bf![]()
Maar toch ben ik trots op mn schouders/traps (zeker met zo'n bf) en dus een plaatje daarvan. Mn buik is redelijk blubber.
Tja ik weet niet beter, ik sportte eerst 1x per week maar dat stelde amper iets voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef obsama het volgende:
[..]
Wow ik zou het niet kunnen, zoveel spiergroepen op een dag.
Ik denk dat je in 3 dagen prima vooruitgang kan maken. Er zijn prima schema's voor 3x per week trainen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef obsama het volgende:
Maar dan heb je toch nog de discussie of het aantal dagen wel uitmaakt ? Denk dat 3x wel een minimum is maar een vriend van mij traint al een jaar, alleen als een compleet wijf waardoor ik hem nu al bijna voorbij ga. En dan hebben we het nog niet eens over eten.
Ik heb iets van twee jaar 5 dagen per week getrained, en best zwaar, terwijl ik ook veel dronk. Ik maakte wel gains, maar verloop van tijd zie je er uit als een superzwaargewicht bokser.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ja is wel erg nice vind ik hoor! (nohomo)
Ik mag ook wel een half jaar verder zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik t
Alcohol nog niet afgezworen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |