Maak er werk van danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is nog lelijk vergeleken met wat hier rondloopt
Je weet toch wel waar je van houdt qua kleren, qua stijl?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb alleeen geen flauw idee hoe ik me zal kleden Oid![]()
kapper ook geen idee, gewoon heengaan en zeggen "ja doe maar wat leuks" ?
eerlijk gezegt boeit t me geen ene fuckquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je van houdt qua kleren, qua stijl?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dankje wel Frank, op dit moment heb ik jaren gewacht
dus je koopt gewoon randaom wat kleren ergens en that's it?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eerlijk gezegt boeit t me geen ene fuck
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:00 schreef H-D het volgende:
[..]
dus je koopt gewoon randaom wat kleren ergens en that's it?
En dat in combinatie met je kapsel en hoofd is niet erg aantrekkelijk voor meisjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren ja
misschien keer strakke outfit fixen dan, trek je misschien ook meer aandacht van meisjes oidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren ja
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat in combinatie met je kapsel en hoofd is niet erg aantrekkelijk voor meisjes.
Ik zou er wat meer tijd in gaan steken, ook met weinig geld kun je dan leuke kleding vinden.
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef H-D het volgende:
[..]
misschien keer strakke outfit fixen dan, trek je misschien ook meer aandacht van meisjes oid
Koop een slimfit broek, mooie kleur en vooral passend bij wat mooie gimpen. Dan ben je al een heel eind op weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?
Er zijn verkopers die dat wel hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?
slimfit broek heb ik al, spijkerbroek, donkerblauw. draag niets anders eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef Zenato het volgende:
[..]
Koop een slimfit broek, mooie kleur en vooral passend bij wat mooie gimpen. Dan ben je al een heel eind op weg.
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Er zijn verkopers die dat wel hebben.
Niet schamen. Gewoon doen. Denk aan het hogere doelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werken
dat ga ik doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Niet schamen. Gewoon doen. Denk aan het hogere doel
En anders: open een topic in lifestyle? Zat mensen die je kunnen helpen hier
Welke van de twee? Of allebei?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ga ik doen![]()
je weet maar nooit bedankt voor de tip
die 2e eerst, de winkels zijn nu toch al dichtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Welke van de twee? Of allebei?![]()
Yw btw
True. Ben benieuwd naar je topicquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die 2e eerst, de winkels zijn nu toch al dicht
Misschien wat meer eiwitten eten, naar de sportschool en een hulk worden. Succes approved.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werken
echt breed worden zal me niet lukken, omdat t in de genen zit, hele famillie is lang en enorm smal. Natuurlijk ondergewicht ookal eten we de vetste shitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:23 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien wat meer eiwitten eten, naar de sportschool en een hulk worden. Succes approved.
Wat een overdreven onzin toch weer. Beetje spieren is zeker niet weg voor later, maar hij kan beter een assertviteitscursus nemen als hij wat wil bereiken bij de vrouwen. Een vlotte babbel hebben met een subtiel gevoel voor humor is vele malen belangrijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
Zonder v-taper en dikke driekoppige schouders kun je alle kleertjes en haartjes omgooien wat je wil, vrouwen kijken daar doorheen. Voor hen ben je dan nog steeds dezelfde schriele cavia als nu. En vrouwen willen geen cavia's, gogosweden. En al helemaal geen schriele, ook al lopen ze erbij als Zac Efron. Vrouwen willen een brede man die op mij lijkt en die trots is op waar hij voor staat. En dan maken die leuke haartjes en kleertjes geen klap meer uit.
Ga wat aan jezelf doen. Stop met jammeren en ga aan jezelf werken. Sterven als een maagdelijke schriele cavia kunnen we allemaal wel.
Je bent een mensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt breed worden zal me niet lukken, omdat t in de genen zit, hele famillie is lang en enorm smal. Natuurlijk ondergewicht ookal eten we de vetste shit
Spieren kweken kan daarintegen wel
En beetje fatsoenlijke kleren aan hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin toch weer. Beetje spieren is zeker niet weg voor later, maar hij kan beter een assertviteitscursus nemen als hij wat wil bereiken bij de vrouwen. Een vlotte babbel hebben met een subtiel gevoel voor humor is vele malen belangrijker.
ben momenteel met deze bezigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin toch weer. Beetje spieren is zeker niet weg voor later, maar hij kan beter een assertviteitscursus nemen als hij wat wil bereiken bij de vrouwen. Een vlotte babbel hebben met een subtiel gevoel voor humor is vele malen belangrijker.
mijn pa heeft nu 3 jaar achtermekaar enorm zwaar handwerk gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef Zenato het volgende:
[..]
Je bent een mensIeder mens zal het lukken om breed te worden ongeacht de genen, dat is de natuur man. Luister nou maar naar Panzer.
Fatsoenlijk kapsel en lekker of iig normaal ruiken. Een zelfverzekerd gezicht. Dat is allemaal net wat belangrijker. Al is er niks mis met wat spieren kweken en breder worden als je slungelig bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:28 schreef H-D het volgende:
[..]
En beetje fatsoenlijke kleren aan hebben
Die shit werkt alleen in Amerikaanse clubs manquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben momenteel met deze bezig
http://en.wikipedia.org/wiki/Rules_of_the_Game_%28Neil_Strauss%29
of bedoelde je iets anders?
Ik ben daar opzich ook niet zo van, maar het geeft je wel nieuwe inzichten. Mannen die denken dat een vrouw een machine is en dat dat boek een handleiding is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef ryan_gosling het volgende:
[..]
Die shit werkt alleen in Amerikaanse clubs man
t gaat meer om de lezer meer zelfvertrouwen te laten kweken, en laten wennen aan het vallen en opstaan, van daar uit doe je de rest zelfquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik ben daar opzich ook niet zo van, maar het geeft je wel nieuwe inzichten. Mannen die denken dat een vrouw een machine is en dat dat boek een handleiding is.___
Houd je mond, vlegel. Trainen zal hem ook assertiever en zelfverzekerder maken, naast een berg aan sexappeal en doorzettingsvermogen. Het is een proces van zelfontwikkeling, er is geen 'quick fix'.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Breed of 'gespierd' word je dan ook van eten, als je je lichaam niet extra bijvoert zul je alleen maar sterker worden en weinig extra zichtbare massa aanzetten. Ik pakte rond de 20 kg in mijn eerste jaar, en nee, 'die genen' heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn pa heeft nu 3 jaar achtermekaar enorm zwaar handwerk gedaan
hij heeft een goed gespierd lijf, maar breder is hij er niet op geworden
De inzichten kunnen opzich geen kwaad. En als jij er assertiever door wordt, prima!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t gaat meer om de lezer meer zelfvertrouwen te laten kweken, en laten wennen aan het vallen en opstaan, van daar uit doe je de rest zelf
En dan heeft hij een jaar zes keer per week getraind in de gym en weet hij nog niet hoe ie een vrouw moet benaderen. Had hij in de tussentijd ook kunnen socializen en tig keer op z'n bek kunnen gaan. Was veel beter voor hem geweest. Maar als hij een eckte slungel is, is het inderdaad verstandig af en toe sportschooltje te pakken. Het is ook niet totaal irrelevant, maar sommige mensen overdrijven het ook weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Houd je mond, vlegel. Trainen zal hem ook assertiever en zelfverzekerder maken, naast een berg aan sexappeal en doorzettingsvermogen. Het is een proces van zelfontwikkeling, er is geen 'quick fix'.
Koop dan keer wat spul dat je thuis kan trainen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef gogosweden het volgende:
beetje rondgekeken, een maand bij zo'n trainingshal kost hier gemiddeld 40 euro/maand als je een 4 maanden abbo neemt. Een jaarabbo kost maar 20euro/maand.
maarja, zelfs die 20/maand is me wat te duur
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Koop dan keer wat spul dat je thuis kan trainen.
En koop nieuwe kleren
En neem een nieuw kapsel
En koop fatsoenlijke aftershave als je die nog niet had.
Dan alleen nog beetje assertiever worden....et voila een eckte hosselaar!
Ik heb nooit vaker dan drie keer per week hoeven trainen. Drie keer per week, twee uur maximaal. De rest bestaat uit goed voor je lichaam zorgen, vreten en slapen dus. Ook niet verkeerd. Maak je eens bekend met programma's als Starting Strength of StrongLifts 5x5. (www.stronglifts.com) Andere dingen zijn meestal onzin in je eerste jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En dan heeft hij een jaar zes keer per week getraind in de gym en weet hij nog niet hoe ie een vrouw moet benaderen. Had hij in de tussentijd ook kunnen socializen en tig keer op z'n bek kunnen gaan. Was veel beter voor hem geweest. Maar als hij een eckte slungel is, is het inderdaad verstandig af en toe sportschooltje te pakken. Het is ook niet totaal irrelevant, maar sommige mensen overdrijven het ook weer.
tsja hier zit wel wat in, maarja dat geld heb ik op dit moment echt even nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb nooit vaker dan drie keer per week hoeven trainen. Drie keer per week, twee uur maximaal. De rest bestaat uit goed voor je lichaam zorgen, vreten en slapen dus. Ook niet verkeerd. Maak je eens bekend met programma's als Starting Strength of StrongLifts 5x5. (www.stronglifts.com) Andere dingen zijn meestal onzin in je eerste jaar.
Zoek de goedkoopste gym met minimaal barbells en een squatrack / power rack. Prima investering in je karakter en uiterlijk. Ga anders eens na hoe weinig 20 euro per maand is op jaarbasis, vergelijk dat eens met andere achterlijke uitgaven die je zomaar doet.
Vergeet thuistrainen, behalve als je bereid bent om bankje/stang/rack/gewichtschijven thuis te halen, en jezelf kunt motiveren, forever alone thuis. Meeste mensen stoppen dan na 2 maanden al.
Bitch please, dat hele boek kun je beter noemen: waar vrouwen dood mee worden gegooid.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben momenteel met deze bezig
http://en.wikipedia.org/wiki/Rules_of_the_Game_%28Neil_Strauss%29
of bedoelde je iets anders?
Versier mileuvriendelijke hippie chicks, die diggen lang haar enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja hier zit wel wat in, maarja dat geld heb ik op dit moment echt even niet![]()
voor kleren heb ik wel geld, maandag maar even kijken
wat een topicwending trouwens![]()
Ja idd niet kapsel en geurtje vergten:P en vraag advies in lifestyle : Dquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja hier zit wel wat in, maarja dat geld heb ik op dit moment echt even niet![]()
voor kleren heb ik wel geld, maandag maar even kijken
wat een topicwending trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |