Maak er werk van danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is nog lelijk vergeleken met wat hier rondloopt
Je weet toch wel waar je van houdt qua kleren, qua stijl?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb alleeen geen flauw idee hoe ik me zal kleden Oid![]()
kapper ook geen idee, gewoon heengaan en zeggen "ja doe maar wat leuks" ?
eerlijk gezegt boeit t me geen ene fuckquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je van houdt qua kleren, qua stijl?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dankje wel Frank, op dit moment heb ik jaren gewacht
dus je koopt gewoon randaom wat kleren ergens en that's it?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eerlijk gezegt boeit t me geen ene fuck
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:00 schreef H-D het volgende:
[..]
dus je koopt gewoon randaom wat kleren ergens en that's it?
En dat in combinatie met je kapsel en hoofd is niet erg aantrekkelijk voor meisjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren ja
misschien keer strakke outfit fixen dan, trek je misschien ook meer aandacht van meisjes oidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
de ietwat goedkopere en makkelijke kleren ja
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat in combinatie met je kapsel en hoofd is niet erg aantrekkelijk voor meisjes.
Ik zou er wat meer tijd in gaan steken, ook met weinig geld kun je dan leuke kleding vinden.
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef H-D het volgende:
[..]
misschien keer strakke outfit fixen dan, trek je misschien ook meer aandacht van meisjes oid
Koop een slimfit broek, mooie kleur en vooral passend bij wat mooie gimpen. Dan ben je al een heel eind op weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?
Er zijn verkopers die dat wel hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ja, wil ik ook wel. maarja als je al geen verstand van kleding hebt dan wat?
slimfit broek heb ik al, spijkerbroek, donkerblauw. draag niets anders eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef Zenato het volgende:
[..]
Koop een slimfit broek, mooie kleur en vooral passend bij wat mooie gimpen. Dan ben je al een heel eind op weg.
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Er zijn verkopers die dat wel hebben.
Niet schamen. Gewoon doen. Denk aan het hogere doelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werken
dat ga ik doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Niet schamen. Gewoon doen. Denk aan het hogere doel
En anders: open een topic in lifestyle? Zat mensen die je kunnen helpen hier
Welke van de twee? Of allebei?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat ga ik doen![]()
je weet maar nooit bedankt voor de tip
die 2e eerst, de winkels zijn nu toch al dichtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Welke van de twee? Of allebei?![]()
Yw btw
True. Ben benieuwd naar je topicquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die 2e eerst, de winkels zijn nu toch al dicht
Misschien wat meer eiwitten eten, naar de sportschool en een hulk worden. Succes approved.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik schaam me er een beetje voor om dat soort shit te vragen omdat het altijd van die giegelende 20jarige sletjes zijn die daar werken
echt breed worden zal me niet lukken, omdat t in de genen zit, hele famillie is lang en enorm smal. Natuurlijk ondergewicht ookal eten we de vetste shitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:23 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien wat meer eiwitten eten, naar de sportschool en een hulk worden. Succes approved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |