Nee Frank jij bent de boosdoener.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verwarrende toestanden allemaal in het leven he Meloewa, geeft allemaal niets hoor.
In dit gehucht woon je toch?quote:Umeå is de hoofdstad van de gemeente Umeå in het landschap Västerbotten en de provincie Västerbottens län in Zweden. Het is ook de grootste stad van de Zweedse regio Norrland. De stad heeft 75.645 inwoners (2005) en een oppervlakte van 3346 hectare.
jatochquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hier kunnen we wat mee jongens
Hij zit noordelijker dan IJsland of Alaska, is redelijk dunbevolkt daarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat ziek, kan het niet cheaper daar? Gewoon goedkope gym zoeken met wat losse ijzers en niet die dure apparaten want daar heb je toch geen kut aan.
Ah, vandaar dat je je foto wel online zetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je wil mij ff iets te veel weten, ik houd van mijn anoniemiteit hier![]()
sorry
Geen ruzie meer maken dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee Frank jij bent de boosdoener.
Als ik in Zweden woonde zou ik dat ook doen, niemand die je herkent in realquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:51 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je je foto wel online zet
beste tip in dit hele topicquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef Jmsls het volgende:
Neem die tijd om nieuwe kleertjes te kopen & nieuwe kapsel en regel die chicks![]()
Mijn fout dan, zal niet meer zo onaardig doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar jij hapt altijd als een dolle hond in mij
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef lol_wut het volgende:
Niet zulke dames daar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow wat heeft die derde mooie wimpersquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef lol_wut het volgende:
Niet zulke dames daar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
dit is nog lelijk vergeleken met wat hier rondlooptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef lol_wut het volgende:
Niet zulke dames daar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar dan maakt het ook weinig uit of hij zegt op welke leeftijd hij naar Zweden is vertrokkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als ik in Zweden woonde zou ik dat ook doen, niemand die je herkent in real
Nee inderdaad maar hij wilt even interessant doen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Timooon het volgende:
[..]
Nee, maar dan maakt het ook weinig uit of hij zegt op welke leeftijd hij naar Zweden is vertrokken
ik heb alleeen geen flauw idee hoe ik me zal kleden Oidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
en als ik jou was zou ik die tip serieus nemen
Dankje wel Frank, op dit moment heb ik jaren gewachtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn fout dan, zal niet meer zo onaardig doen.
En nog ben je maagd? Gvd hoe presteer je hetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit is nog lelijk vergeleken met wat hier rondloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |