Deadliften doe je max twee keer per week, valt wel mee om eerlijk te zijn. Het drie keer per week squaten is wel pittig, maar ook wel leuk moet ik zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zoveel kunnen squatten en deadliften. Dat levert allerlei problemen op.
Snakey bedoelt het vanuit zijn persoonlijke situatie denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Deadliften doe je max twee keer per week, valt wel mee om eerlijk te zijn. Het drie keer per week squaten is wel pittig, maar ook wel leuk moet ik zeggen.
Bohhh dat wist ik niet, dat zal wel zeer snel aan komen. Lijkt me ook niet heel handig idd met als je een prothese hebt qua slijtage daarvan (alsook je eigen been).quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef Snakey het volgende:
Ik sta in zo'n ding.
[ afbeelding ]
Deze foto van google gepikt
Dus als ik squat druk ik op m'n stomp en buitenkant kniegewricht. Plus de frictie van de beweging. Dat is niet al te gezond 3x per week.
Een ontzettende pannenkoek die de OP niet heeft gelezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:35 schreef jeurse04 het volgende:
Heren,
Wegens tijdgebrek weer overgestapt naar full body schema.
Zie hieronder, wat vinden jullie ervan? Het hele schema is uiteindelijk het doel, ik wil beginnen met wa t minder oefeningen.
bla bla oefeningen bla bla
Ik ben 1.90m en weeg 86kg, wat ben ik nu, een ecto, endo of whatever?
Aangezien je niet quote: heb je het tegen mij?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Zith het volgende:
Ik zou het vragen in het fitness topic![]()
[Centraal] Fitness topic deel 14 Lekker fit fappen
Yepquote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien je niet quote: heb je het tegen mij?
Zieke v-shape man.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef obsama het volgende:
Die Trey Songz heeft trouwens een een prachtig fysiek
[ afbeelding ]
Dat zou echt m'n einddoel zijn, vrees alleen dat je daar black genetics voor nodig hebt
'Met gewichten stoeien' is mijn uitdrukking voor trainenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef obsama het volgende:
haha zith, mooi filmpje.
D.
Hoe eerder je begint met krachttraining de beter. Meer spieren = meer verbranding waardoor je natuurlijk meer vet verbrand. En natuurlijk als je nu al gaat gainen heb je daar profijt van als je die kilo's kwijt bent. Alleen wtf is met gewichten stoeien ? Doet dat niet pijn ?
Ik vind dat wat ik doe (tenminste, dat wat ik van plan ben) meer bij bb horen dan bij fitness, vandaar mijn vraag hier. Ik doe het niet voor de zomer, en niet om fitter te wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Zith het volgende:
[..]
YepDat topic was opgericht voor alle mensen die voor de zomer nog even met gewichten willen stoeien en zich weer wat fitter willen trainen.
183cm en 72 kilo.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Kroc het volgende:
How much does Trey Songz weigh
160 lbs.
Trey Songz is 6'1".
Klopt... maar hoe kan je je hierin trainen als je niet al enorm holocaust-ecto bent? Zonder een dag sportschool zat ik qua vetvrije massa zo'n ~10 killo hoger met dezelfde lengte (groot deel van verschil = botmassa waarschijnlijk). Die gast is serieus dun en spierloos.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef obsama het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam iets om stats geven ? Bodybuilden (oke toegegeven daar doet hij duidelijk niet aan) gaat toch om het sculpturen van je lichaam ? Heeft jullie held Schwarzenegger ooit zelf gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |