Heb je daar ook lekker gedouched( nohomo)?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goede post!
Net heerlijk getraind trouwens, kon blijven gaan. Nu even flink eten.
ja man lekker zaad gevretenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:32 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Heb je daar ook lekker gedouched( nohomo)?
Met zo'n schema zou ik niet het gevoel hebben dat ik alles kan geven. Bijvoorbeeld borst schouders en rug op 1 dag. Met borst en rug zou ik m'n schouders al zo op hun flikker gegeven hebben dat ik niet veel meer lift. Ik heb het wel gedaan in het verleden, maar ik denk dat ik dan zo'n 20-30% in kracht misloop voor schouders. Dat vind ik zonde dus ik laat altijd minstens 48 uur tussen borst en schouders inzitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe ziet jullie schema qua spiergroepen er nu uit dan?
Ik heb nu dit:
Dinsdag: biceps/triceps/onderarmen/benen/buik
Vrijdag: borst/schouders/bovenrug/onderrug/buik
Ohja en op de zondag ga ik cardio doen vanaf nu.
Ik heb er altijd veel respect voor, puur krachttrainers. In de gym in Spanje zijn er wel eens een paar gasten met hun trainer. Die trainer is enorm, en maakt waar wat hij op zijn shirt adverteert: We make you STRONG. Die gasten zijn enorm. Niet BB enorm maar je ziet van afstand dat ze vreselijk sterk zijn. Een deadlift van zo'n 180 kilo is redelijk normaal voor ze...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Zith het volgende:
http://i.imgur.com/WBFmA.jpg
Zoals gezegt focus ik op kracht en niet BBen, verder zit ik boven de 20% bf![]()
Maar toch ben ik trots op mn schouders/traps (zeker met zo'n bf) en dus een plaatje daarvan. Mn buik is redelijk blubber. Train minder dan een jaar.
MP =! CMOS. Verder weinig licht, wellicht expres weinig lichtquote:Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef Kroc het volgende:
waarom al die vage foto's, iedere telefoon is al minimaal 8mp zowat
Ik heb er gelukkig de tijd voor. En met zo'n schema hoeft het je niet meer dan 45 minuten te kosten per sessie. Liever niet meer zelfs. Na een uur borst of schouders krijg ik nog net m'n shirt uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Pfoeh dat is fiks zo'n verdeling. Punt is dat ik niet elke dag van de week naar de sportschool wil, kost me veels te veel tijdik ga eerst drie dagen proberen met cardio op de derde dag.
http://oi39.tinypic.com/1z2huh2.jpgquote:
Dan zou ik daar weinig aandacht aan besteden verder. Te grote traps zien er echt niet uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef Broodje_Zaad het volgende:
De traps zijn bij mij ook uitzonderlijk groot en gespierd, terwijl ik daar vrij weinig mee doe
Na een uur wil ik echt weg. Dan heb ik het gevoel dat ik alles gegeven heb. Maar zoals je hierboven ziet, het scheelt enorm per persoon. Wat je voorkeur is, en waar je je goed bij voelt. En wat je wil natuurlijk. Ik denk dat als je meer wil groeien je beter naar een 3 of 4 dagen schema kan gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat is wel het voordeel van meer sessies, je bent minder tijd kwijt per sessie. Ik ben nu per avond al gauw zo'n 2 uur bezig.
Moeilijk om in die houding je biceps groter te maken, want die zijn wel wat groter bij jou volgens mij. Goede schouders though.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef Kroc het volgende:
[..]
http://oi39.tinypic.com/1z2huh2.jpg
ligt ook maar net aan de belichting waar je meer definitie ziet
http://oi43.tinypic.com/21oo40y.jpg
Ik zou het houden bij 3 setjes elk van bench press, shoulder press, bent over rows, dips en als je dan nog kracht hebt squatten of leg press.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:35 schreef jeurse04 het volgende:
Heren,
Wegens tijdgebrek weer overgestapt naar full body schema.
Zie hieronder, wat vinden jullie ervan? Het hele schema is uiteindelijk het doel, ik wil beginnen met wa t minder oefeningen.
Optrekken: 4x zoveel mogelijk
Seated Rowing: 4x10
Bent Over Rowing: 4x10
Deadlift: 4x10
Hyper Extensions: 3x10
Benchpress: 4x10,
Incline Bench Press: 4x10,
.
Cable Flyes: 3x10
Squats: 4x10
Legpress: 4x10
calve raise: 4x10
Bicep curl stang: 3x10
Bicep curl halter: 3x10
Millitary press: 3x10 laatste set failure
Shoulder Raise: 3x10
Dips: 4x10
tricep pushdown: 3x10
Ik ben 1.90m en weeg 86kg, wat ben ik nu, een ecto, endo of whatever?
Als je toch drie dagen gaat zou ik zoiets als dit doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat zou bijvoorbeeld een goede verdeling zijn voor drie dagen? Qua kracht dan.
Ik zie nu de tweede foto. Sterke rug en schouders.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef Kroc het volgende:
[..]
http://oi39.tinypic.com/1z2huh2.jpg
ligt ook maar net aan de belichting waar je meer definitie ziet
http://oi43.tinypic.com/21oo40y.jpg
Hij is toch net begonnen met krachttraining, waarom geen SS/SL gebruiken? Beide schema's zijn drie dagen (en kan je makkelijk naar twee dagen omcatten).quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je toch drie dagen gaat zou ik zoiets als dit doen.
Dag 1: borst, biceps, cardio
Dag 2: rug, triceps, cardio
Dag 3 benen, schouders, cardio
Das effe zomaar bedacht.
Jawel hoor, ik heb wel eens een andere foto gezien waar ze groter zijn. Ik moet zeggen dat ik met mijn armen omhoog best moeite hebt om ze goed aan te spannen. Naar beneden gaat dat wat makkelijker op een of andere manier.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Kroc het volgende:
Tsja biceps, dat gaat op de een of andere manier niet bij mij.
Tuurlijk, kan ook. Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, dus zal het ook niet snel in me opkomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij is toch net begonnen met krachttraining, waarom geen SS/SL gebruiken? Beide schema's zijn drie dagen (en kan je makkelijk naar twee dagen omcatten).
I see.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan ook. Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, dus zal het ook niet snel in me opkomen.
Deadliften doe je max twee keer per week, valt wel mee om eerlijk te zijn. Het drie keer per week squaten is wel pittig, maar ook wel leuk moet ik zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zoveel kunnen squatten en deadliften. Dat levert allerlei problemen op.
Snakey bedoelt het vanuit zijn persoonlijke situatie denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Deadliften doe je max twee keer per week, valt wel mee om eerlijk te zijn. Het drie keer per week squaten is wel pittig, maar ook wel leuk moet ik zeggen.
Bohhh dat wist ik niet, dat zal wel zeer snel aan komen. Lijkt me ook niet heel handig idd met als je een prothese hebt qua slijtage daarvan (alsook je eigen been).quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef Snakey het volgende:
Ik sta in zo'n ding.
[ afbeelding ]
Deze foto van google gepikt
Dus als ik squat druk ik op m'n stomp en buitenkant kniegewricht. Plus de frictie van de beweging. Dat is niet al te gezond 3x per week.
Een ontzettende pannenkoek die de OP niet heeft gelezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:35 schreef jeurse04 het volgende:
Heren,
Wegens tijdgebrek weer overgestapt naar full body schema.
Zie hieronder, wat vinden jullie ervan? Het hele schema is uiteindelijk het doel, ik wil beginnen met wa t minder oefeningen.
bla bla oefeningen bla bla
Ik ben 1.90m en weeg 86kg, wat ben ik nu, een ecto, endo of whatever?
Aangezien je niet quote: heb je het tegen mij?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Zith het volgende:
Ik zou het vragen in het fitness topic![]()
[Centraal] Fitness topic deel 14 Lekker fit fappen
Yepquote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien je niet quote: heb je het tegen mij?
Zieke v-shape man.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef obsama het volgende:
Die Trey Songz heeft trouwens een een prachtig fysiek
[ afbeelding ]
Dat zou echt m'n einddoel zijn, vrees alleen dat je daar black genetics voor nodig hebt
'Met gewichten stoeien' is mijn uitdrukking voor trainenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef obsama het volgende:
haha zith, mooi filmpje.
D.
Hoe eerder je begint met krachttraining de beter. Meer spieren = meer verbranding waardoor je natuurlijk meer vet verbrand. En natuurlijk als je nu al gaat gainen heb je daar profijt van als je die kilo's kwijt bent. Alleen wtf is met gewichten stoeien ? Doet dat niet pijn ?
Ik vind dat wat ik doe (tenminste, dat wat ik van plan ben) meer bij bb horen dan bij fitness, vandaar mijn vraag hier. Ik doe het niet voor de zomer, en niet om fitter te wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Zith het volgende:
[..]
YepDat topic was opgericht voor alle mensen die voor de zomer nog even met gewichten willen stoeien en zich weer wat fitter willen trainen.
183cm en 72 kilo.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef Kroc het volgende:
How much does Trey Songz weigh
160 lbs.
Trey Songz is 6'1".
Klopt... maar hoe kan je je hierin trainen als je niet al enorm holocaust-ecto bent? Zonder een dag sportschool zat ik qua vetvrije massa zo'n ~10 killo hoger met dezelfde lengte (groot deel van verschil = botmassa waarschijnlijk). Die gast is serieus dun en spierloos.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef obsama het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam iets om stats geven ? Bodybuilden (oke toegegeven daar doet hij duidelijk niet aan) gaat toch om het sculpturen van je lichaam ? Heeft jullie held Schwarzenegger ooit zelf gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |