quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:41 schreef Dalliance het volgende:
Ik heb een tijd geleden melk verruilt voor soja, omdat ik had begrepen dat het beter is. Als ik jullie berichtgeving moet geloven is dat niet juist?
Dan ff iets anders; ik heb een nieuw voedingsschema gemaakt, maar ik kom zo'n 500 Kcal tekort iedere dag om te kunnen groeien. Mijn vraag aan jullie om even te kijken of 't beter is om sommige porties te vergroten of te vervangen.
Huidige profiel: 180cm, 75Kg, geschat vetpercentage van 12%.
Verder ben ik me er wel van bewust dat dit schema misschien veel afwijkt van dat wat veel van jullie gebruiken (veel fruit en geen boterhammen met pindakaas bijv.), maar een gevarieerd voedingspatroon vind ik heel belangrijk. Maar dan nog, het is een eerste concept en ik sta open voor kritiekJe link doet 't niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere link deed het voor mij ook. Ziet er goed uit. En of Soja of gewone melk, het maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:05 schreef Dalliance het volgende:
http://www.scribd.com/doc/82788668
Nu wel?
Metal/Rock kan wel lekker zijn inderdaad, maar over het algemeen heb ik liever trance/hardstyle of rap. Zolang het een agressieve beat heeft vind ik het goed, maar dit vind ik bijvoorbeeld ook wel tof:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef Snakey het volgende:
Hier luister ik meestal naar in de gym.
En
En
Goed toch dat ze er wat aan wil doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef ZetaOS het volgende:
Lekker Sportief wijf
Je ziet dat dit een echte vechter is!
ze doet toch even een squat van 200kg alsof het niks is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef ZetaOS het volgende:
Lekker Sportief wijf
Je ziet dat dit een echte vechter is!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ze doet toch even een squat van 200kg alsof het niks is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ze doet toch even een squat van 200kg alsof het niks is.
Je had gelijk! Begon te snelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees het eerst eens allemaal goed door. Dan begrijp je wat je doet. Als je niet begrijpt waarom je wat doet moet je er per definitie niet aan beginnen.
Als je niet kan trainen kan je ook niks opbouwen. Dus gewoon twee weken rusten, en oppikken waar je was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Je had gelijk! Begon te snel
met vragen zonder me goed in te lezen. Vanaf volgende week begin ik met stronglifts. Nog 1 vraagje: over een paar weken kan ik 2 weken niet trainen. Hoe zal ik dat aanpakken met mijn schema? Blijven opbouwen? Of na de 2 weken rust, de laatste week dat ik ging herhalen?
Lijkt me niet echt de beste aan pak. Ik zou van voor af aan beginnen, of op de helft van je gewicht. Zo kan je weer gewend raken aan de bewegingen en heb je de kans je techniek nog een keer te verbeteren. Ik zou wel grotere stappen qua gewicht maken, bijvoorbeeld 5kg per training. Je zit dan zo weer op je oude niveau en je hebt de techniek weer goed erin zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je niet kan trainen kan je ook niks opbouwen. Dus gewoon twee weken rusten, en oppikken waar je was.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt breed worden zal me niet lukken, omdat t in de genen zit, hele famillie is lang en enorm smal. Natuurlijk ondergewicht ookal eten we de vetste shit
Spieren kweken kan daarintegen wel
Haha, ik heb persoonlijk geen geweldige genen, terwijl mijn vader toch wel een goede bouw heeft en mijn broertje ook (die zijn allebei wat 'gedrongener)'. Denk dat ik meer de genen van mijn moeders kant heb wat dat betreftquote:
puur spier ofcquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
WTF man. Ik neem 3 dagen rust en ik kom 4 kilo aan. LoL
Pittig eten ben ik al aan gewendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aziaten hebben daadwerkelijk een intolerantie voor veel lactose. Zelfde met alcohol. Pittig eten is gewoon wennen.
ik mag bij mijn sportschool geen magnesium gebruiken omdat ze bang zijn dat t een knoeizooi wordquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef seto het volgende:
Lijkt me een probleem met je grip.
Ik neem trouwens weer eens een weekje rust, naast een vreemde blessure in mijn rechter knieholte waardoor ik al twee weken niet meer kon squatten voelde ik gister ook nog iets in mijn schouder verrekken bij Pendlay Rows. [ afbeelding ]
dus de stang glipt uit je handen en niet omdat je handen/onderarmen het niet meer kunnen handelen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik mag bij mijn sportschool geen magnesium gebruiken omdat ze bang zijn dat t een knoeizooi word
mijn lichaam kan veel meer hebben maar t glijd serieus uit mijn handen. Heb nmde stang nog nooit echt laten vallen maar kan geen volledige lockout maken, anders gaat ie denk ik wel vallenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:20 schreef Kroc het volgende:
[..]
dus de stang glipt uit je handen en niet omdat je handen/onderarmen het niet meer kunnen handelen?
volledige lockout zit je meer tegen billen en lats aan, dat je lichaam meer aan kan geloof ik gerust maar ik snap het niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef borstmelk het volgende:
[..]
mijn lichaam kan veel meer hebben maar t glijd serieus uit mijn handen. Heb nmde stang nog nooit echt laten vallen maar kan geen volledige lockout maken, anders gaat ie denk ik wel vallen
Het doet geen pijn maar ik kan de barbell niet erg lang in mijn handen houden. Alsof mijn grip niet sterk genoeg is. Als ik een setje van 5 doe valt op de laatste herhaling de stang bijna uit mijn handenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef Kroc het volgende:
[..]
volledige lockout zit je meer tegen billen en traps aan, dat je lichaam meer aan kan geloof ik gerust maar ik snap het niet meer.
heb je het gevoel dat je handen/onderarmen op springen staan of wat is het?
wat doet pijn?
je zou farmer walks kunnen proberen. Als je niet zulke zware gewichten tot je beschikking heb, dan gebruik je een handdoek: minder gewicht nodig.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Het doet geen pijn maar ik kan de barbell niet erg lang in mijn handen houden. Alsof mijn grip niet sterk genoeg is. Als ik een setje van 5 doe valt op de laatste herhaling de stang bijna uit mijn handen
ik had dit vooral toen ik veel jonger was, traps goed aanspannen. Je zou een foto kunnen posten hoe het er nu uitziet, dan is het ook gelijk duidelijk of je de bar goed draagt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef SeanFerdi het volgende:
Blijkbaar vind m'n huid 95kg squatten niet zo fijn, zag vanochtend een lijn van bloeduitstortingkjes lopen, precies waar de barbell (vrijdagavond) op lag. Volgende keer maar even m'n handdoek eromheen wikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |