Dat dénken jullie jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar wij hebben de argumenten aan onze zijde.
quote:Het duurt mogelijk langer dan tot het einde van deze week voordat er meer duidelijk wordt over de toestand van prins Friso. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
In het bericht van de de RVD over de prins wordt niet meer gesproken over een prognose aan het eind van de week.
In plaats daarvan staat er: "De behandelend artsen zullen inhoudelijke mededelingen doen over de prognose, zodra zij daartoe in staat zijn. Dat is op dit moment nog niet het geval."
quote:Willem-Alexander, Máxima en Mabel naar Friso
INNSBRUCK - Prinses Mabel is woensdagavond even na negen uur, met prins Willem-Alexander en prinses Máxima, aangekomen in de Unversitätskliniken in Innsbruck om prins Friso te bezoeken. Die belandde vrijdag onder een lawine en ligt sindsdien in dat ziekenhuis.
l
Het was de eerste keer dat Máxima een bezoek bracht aan haar zwager. Willem-Alexander was al een keer eerder op bezoek geweest bij zijn broer.
Máxima en Willem-Alexander ondersteunden Mabel bij het betreden van het ziekenhuis. Alle drie maakten een aangeslagen indruk.
Heb je daar een linkje van?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Jojoke het volgende:
Ai ai, die blikken wanneer WA, Mabel en Máxima het ziekenhuis binnengaanHet lijkt er ook op dat Mabel steeds meer steun nodig heeft op deze lijdensweg. Zowel WA vandaag als Constantijn gisteren waren veel afstandelijker bij hun eerste bezoek (bij ANP hebben ze een heel overzicht met foto's).
Ik weet niet of deze link werkt:quote:
Dank je welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze link werkt:
http://www.anp-photo.com/breaking/home.pp?breakingid=22&flush=1
Anders moet je naar http://www.anp-photo.com gaan en op link "PRINS FRISO' klikken bij Uitgelicht, daar staan alle foto's per bezoek/nieuwtje op een rij.
Duhhh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Mabel kijkt slecht... ook Willem Alexander en Maxima kijken erg verdrietig en dat is logisch.
Oei, wat ziet Trix er opeens oud uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze link werkt:
http://www.anp-photo.com/breaking/home.pp?breakingid=22&flush=1
Anders moet je naar http://www.anp-photo.com gaan en op link "PRINS FRISO' klikken bij Uitgelicht, daar staan alle foto's per bezoek/nieuwtje op een rij.
Lex is een boom van een vent, had ik nooit gedacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef computergirl het volgende:
Wel een enorm lengte verschil trrouwens
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo jij bent ook een prettige noot in elk gesprek hè?
O jee... Dan zou ie wel eens na het opheffen van het kunstmatige coma 'gewoon' in coma kunnen liggen... En dat kan dan nog weken, maanden, jaren duren...quote:Het duurt mogelijk langer dan tot het einde van deze week voordat er meer duidelijk wordt over de toestand van prins Friso. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Daar ben ik ook bang voor. Dat zou de Telegraaf ook slecht uitkomen. Hoe moeten ze dat op een zo hijgerig mogelijke manier behandelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O jee... Dan zou ie wel eens na het opheffen van het kunstmatige coma 'gewoon' in coma kunnen liggen... En dat kan dan nog weken, maanden, jaren duren...
je wordt mamaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zwangerschapsverlof...
/excuus
Ik werk 'savondsquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zwangerschapsverlof...
/excuus
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Of ze probeert zwanger te worden en heeft daarvoor verlof aangevraagd.
Hey, RC!quote:lijstjes
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar de gezichten op de foto's en de berichten ziet het er niet echt goed uit he ?
Nee echt nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar de gezichten op de foto's en de berichten ziet het er niet echt goed uit he ?
Op het filmpje van de NOS valt het mee hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ik volg het niet echt op de voet maar vanmiddag in de auto bij een nieuwsbericht kreeg ik het idee dat het wel eens goed mis zou kunnen zijn/blijven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Heb je wel gedoucht en gegeten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja nu ik er zo over nadenk ben ik al een paar dagen niet wezen fitnessen en ik heb niet aan carnaval gedaan, dus wat moet je dan doen he.
Wij zijn ook geobsedeerd maar we doen dat netjes op afstandquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef n00b13 het volgende:
169_____!
En dan nog durven zeggen dat de media er teveel op zit.
Ja dat wel!quote:
Ja dat vroeg ik vanmiddag ook af want die moeten gewoon naar school.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef Mula het volgende:
De kinderen moeten maandag weer naar school. Ik vraag me af of ze blijven als er zondag nog geen duidelijkheid is.
dat klopt dat duurt nog een paar dagen dat zijn lichaam op temperatuur isquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 25 delen vol? Hoe krijgen jullie het voor elkaar?
Zijn ze eigenlijk al bezig met het opwarmen van Prins Friso? Ik dacht zoiets op het nieuws te hebben gehoord ...
Alle posts over de hoeveelheid topics zijn bij elkaar zeker goed voor zes of zeven topicsquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn ze eigenlijk al bezig met het opwarmen van Prins Friso? Ik dacht zoiets op het nieuws te hebben gehoord ...
Goh inderdaad. In elk geval geen 'net slecht nieuws ontvangen-situatie'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En het vertrek. Ze zien er beter uit dan bij de aankomst!![]()
[ afbeelding ]
misschin is friso al wakkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook te zien ja...quote:
Dat scheelt wel een hoop ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Greys, wat zijn dat voor kruisjes onder je tekst? zo'n vierkant met kruisjes.
Friso wil morgen nog een dagje skieën. Vrijdag naar huis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Strani het volgende:
WA heeft echt zo'n 'nou, dat viel toch allemaal bést mee??'-gezicht op die tweede foto.
Jup! Die ene foto was geen toeval, lijkt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Bij het verlaten van het ziekenhuis lijken ze alledrie (Mabel, Maxima en WA) een stuk ontspannener dan bij aankomst.
http://nos.nl/l/tcm:5-1197389/
Bij de 2e foto zag ik eerst zo'n treurig gezichtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?
Want een vierkantje met kruisje klinkt alsof een van de foto's het niet doet.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik editte al dat ik de foto zag..quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?
Want een vierkantje met kruisje klinkt alsof een van de foto's het niet doet.
Soms vraag ik me af of er wordt meegelezen en ze de instructie meekrijgen om wat vrolijker te kijken of zo... maar ik hoop oprecht van niet en dat er echt beter nieuws is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef Mula het volgende:
Ik heb het filmpje van het vertrek net gezien. Mabel lacht, Maxima ziet er wat minder treurig uit dan op de foto van binnenkomst, maar de verslagenheid blijft er toch van afstralen.
Morgen een liplezer in alle programma's om te kijken wat Maxima zei?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Bij het verlaten van het ziekenhuis lijken ze alledrie (Mabel, Maxima en WA) een stuk ontspannener dan bij aankomst.
Inmiddels is het minimaal 1 topic met opmerkingen van mensen die niet snappen dat er zoveel topics vol kunnen komen....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Die kerel staat echt om zich heen te kijken of hij iets verdachts ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of er wordt meegelezen en ze de instructie meekrijgen om wat vrolijker te kijken of zo... maar ik hoop oprecht van niet en dat er echt beter nieuws is.
Jaah hopelijk goed nieuws ...Ze zagen veel en veel ontspannender uit. Ik hoop het dat 't goed komt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Dat is niet het enige dat in mijn post staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels is het minimaal 1 topic met opmerkingen van mensen die niet snappen dat er zoveel topics vol kunnen komen....
Mooi idd. Maar ik heb liever dat alle doktoren wonderen verrichten bij families waarvan mama of papa in elkaar zakt op hun 38e, sterft en de kinderen met een ouder achterblijven terwijl die kinderen nog 10 moeten worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik had al nog best hoop, maar nu helemaal!
Ik kan alleen dat verhaal van het journaal niet meer vindenDaar vertelden ze dat diezelfde arts van Friso eerder al wonderen had verricht bij een skiër/snowboarder, een kampioen, die nadat hij dagenlang op het randje van de dood zweefde nu weer aan het skiën is!
Ja ik, maar ik heb wel een dikke lul.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
Máxima ziet er hier ook weer zo mooi uit![]()
Lijkt niemand van jullie vrouwelijke posters toevallig op Máxima?
Euh. Ja. Maar ik snap niet zo goed wat dat hiermee te maken heeft?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi idd. Maar ik heb liever dat alle doktoren wonderen verrichten bij families waarvan mama of papa in elkaar zakt op hun 38e en kinderen achterblijven terwijl die kinderen nog 10 moeten worden.
Gevaarzoekers nemen plaats achterin de rij.
Zijn en hebben zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik heb wel een dikke lul.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn en hebben zijn twee heel verschillende dingen.
picsquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik heb wel een dikke lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat het me opvalt dat het gros van de gevaarzoekers vaak nog tig kansen krijgen. Maar dat zal wel door de goede dokters komen in skigebieden. Of door omdat appel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh. Ja. Maar ik snap niet zo goed wat dat hiermee te maken heeft?
Geen idee of die dokter een ander heeft laten zakken terwijl hij de gevaarzoeker hielp...
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een dikke lul.
Jammer dat het woord gevaarzoeker geen vaste defenitie kent. Ik vind iemand die met 140 over de snelweg scheurt ook een gevaarzoeker. Of iemand die hardloopt. Of ....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi idd. Maar ik heb liever dat alle doktoren wonderen verrichten bij families waarvan mama of papa in elkaar zakt op hun 38e, sterft en de kinderen met een ouder achterblijven terwijl die kinderen nog 10 moeten worden.
Gevaarzoekers nemen plaats achterin de rij.
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou van dikke lul.
Lijkt mij toeval. Die artsen checken vast niet of iemand net iets gevaarlijks gedaan heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat het me opvalt dat het gros van de gevaarzoekers vaak nog tig kansen krijgen. Maar dat zal wel door de goede dokters komen in skigebieden. Of door omdat appel.
Hij vind dat iemand van 38 meer een wonder verdient dan iemand van 43. Dus boven de 40 hoeft niet zo nodig meer het leven gered te worden, denk ik...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh. Ja. Maar ik snap niet zo goed wat dat hiermee te maken heeft?
Geen idee of die dokter een ander heeft laten zakken terwijl hij de gevaarzoeker hielp...
Ik wilde er mee zeggen dat het kennelijk niet uitzichtloos hoeft te zijn.
Is ook. Maar dan kijk ik TV en dan komt er zo'n pauperserie voorbij over mensen die 22 lawines wisten te overleven, terwijl een man in een tuin zichzelf elektrocuteerde toen hij voor z'n kleindochter de kerstlampjes wilde aandoen in de boom buiten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jammer dat het woord gevaarzoeker geen vaste defenitie kent. Ik vind iemand die met 140 over de snelweg scheurt ook een gevaarzoeker. Of iemand die hardloopt. Of ....
Ik zag het vanmiddag ook langskomen, maar kan het idd ook niet meer vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik had al nog best hoop, maar nu helemaal!
Ik kan alleen dat verhaal van het journaal niet meer vindenDaar vertelden ze dat diezelfde arts van Friso eerder al wonderen had verricht bij een skiër/snowboarder, een kampioen, die nadat hij dagenlang op het randje van de dood zweefde nu weer aan het skiën is!
Die foto laat mij weer zien dat je gewoon naar iemand kan gaan kijken, maar ik kon dat niet de laatste keer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef roos85 het volgende:
Zat net even in het SHO topic over het overlijden van Whitney Houston, daarin is een foto gepost, waarin ze opgebaard in haar kist ligtdit deed me wel even beseffen dat er gelukkig geen foto van Friso op de IC is uitgelekt.. gelukkig maar dat dat niet gebeurd is! dat zou ik echt schandalig vinden!
Lezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij vind dat iemand van 38 meer een wonder verdient dan iemand van 43. Dus boven de 40 hoeft niet zo nodig meer het leven gered te worden, denk ik...
Zo'n arts helpt iedereen en gaat echt niet oordelen of hij vindt of iets door de beugel kan. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is ook. Maar dan kijk ik TV en dan komt er zo'n pauperserie voorbij over mensen die 22 lawines wisten te overleven, terwijl een man in een tuin zichzelf elektrocuteerde toen hij voor z'n kleindochter de kerstlampjes wilde aandoen in de boom buiten.
De artsen bewaren de wonderen niet voor de gevaarzoekers tov de lieve opa's.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is ook. Maar dan kijk ik TV en dan komt er zo'n pauperserie voorbij over mensen die 22 lawines wisten te overleven, terwijl een man in een tuin zichzelf elektrocuteerde toen hij voor z'n kleindochter de kerstlampjes wilde aandoen in de boom buiten.
Duidelijker uitleggen wat je bedoelt. Ik was niet de enige die het niet begreep.quote:
Het zou prima kunnen dat Friso idd al gereageerd heeft door bijvoorbeeld te bewegen, en mogelijk misschien in een hand knijpen, en dat laatste wellicht zelfs op verzoek, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook betekent dat iemand met zijn intelligentie ook werkelijk weer helemaal de oude zal worden, dat hij reageert (als hij dat al gedaan heeft) is een goed teken, maar dan is het nog steeds afwachten of hij weer helemaal de oude zal worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef pietkanarie het volgende:
Aan de foto's te zien heeft zich inderdaad een positieve ontwikkeling voorgedaan. Zou goed nieuws zijn natuurlijk!
Alleen vind ik het bericht op teletekst dan vreemd... daar staat dat er misschien pas volgende week een progose gesteld kan worden.
Ook dat is zo, maar soms is de verhouding zoek. Waarom mag iemand die zonder beveiliging een gebouw beklom wel overleven, maar een kersverse vader niet en sterft uit het niets, zomaar, zonder dat hij het gevaar opzocht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt mij toeval. Die artsen checken vast niet of iemand net iets gevaarlijks gedaan heeft.
Joh. Dat snap ik wel heur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zo'n arts helpt iedereen en gaat echt niet oordelen of hij vindt of iets door de beugel kan. Gelukkig maar.
Dat mogen ze niet. En net als advocaten moeten ze ook goed zorgen voor criminelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt mij toeval. Die artsen checken vast niet of iemand net iets gevaarlijks gedaan heeft.
Geeft niet, ik leg het uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Duidelijker uitleggen wat je bedoelt. Ik was niet de enige die het niet begreep.
Ik begrijp je klacht maar ik denk dat je 'm bij Onze Lieve Heer moet neerleggen, die weet daar vast meer vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook dat is zo, maar soms is de verhouding zoek. Waarom mag iemand die zonder beveiliging een gebouw beklom wel overleven, maar een kersverse vader niet en sterft uit het niets, zomaar, zonder dat hij het gevaar opzocht.
En ik wil alleen maar aangeven dat ik kotsmisselijk word van mensen die 22 lawines, overleven en gewoon weer doorgaan.
Maar geen paniek, Friso mag blijven. Ken die man niet, behalve dat 'ie wel sympathiek overkomt.!
Ja, maar dat bedoel ik dus niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De artsen bewaren de wonderen niet voor de gevaarzoekers tov de lieve opa's.
Die helpen iedereen, die gaan niet eerst navragen of diegene soms vaak het gevaar opzoekt.
Maar kan me voorstellen dat je bij het ene verhaal wel een heel ander gevoel hebt dan bij het andere.
Niet overslaan, maar achteraan in de rij moeten staan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Duidelijker uitleggen wat je bedoelt. Ik was niet de enige die het niet begreep.
Ik ga nog liever naakt kantklossen in de duinen van Texel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp je klacht maar ik denk dat je 'm bij Onze Lieve Heer moet neerleggen, die weet daar vast meer van
Ik snap ook wel het verschil in gevoel bij dat soort verhalen.quote:
Het kan ook zijn, dat ze net het verhaal van die skiër gehoord hebben en nu opgelucht meer kansen zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou prima kunnen dat Friso idd al gereageerd heeft door bijvoorbeeld te bewegen, en mogelijk misschien in een hand knijpen, en dat laatste wellicht zelfs op verzoek, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook betekent dat iemand met zijn intelligentie ook werkelijk weer helemaal de oude zal worden, dat hij reageert (als hij dat al gedaan heeft) is een goed teken, maar dan is het nog steeds afwachten of hij weer helemaal de oude zal worden.
Een dikke patatkop kan beter klappen opvangen. Ik denk dat dat het is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik dus niet.
Mijn vraag aan jullie: is dat een gevalletje dikke pech? Karma? Waarom mag die skiër die voor de 32e keer op z'n dikke patatkop valt wel overleven en waarom opa niet?
Ik zeg twee woorden:quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naakt kantklossen in de duinen van Texel.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Een dikke patatkop kan beter klappen opvangen. Ik denk dat dat het is.
Waarvoor dankquote:
'Toeval' is zeker een te simpel antwoord?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jullie: is dat een gevalletje dikke pech? Karma? Waarom mag die skiër die voor de 32e keer op z'n dikke patatkop valt wel overleven en waarom opa niet?
Opa was helaas een beetje dom. Je wordt immers niet zomaar geëlectrocuteerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, want als wij dat in NL vanmiddag al op TV hadden dan hebben zij dat net gehoord.... ik denk het ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het kan ook zijn, dat ze net het verhaal van die skiër gehoord hebben en nu opgelucht meer kansen zien.
Dat weet ik Eliza. Maar ik heb het over; de reden, het waarom. Zonder daar geloof oid aan te hangen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarvoor dank
Kan me overigens je gevoel voorstellen, maar ben het er niet mee eens. En gelukkig zijn de doktoren gebonden aan hun eed
ik doe het zonder tvquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als wij dat in NL vanmiddag al op TV hadden dan hebben zij dat net gehoord.... ik denk het ook
Geloof je in toeval? Want ik geloof niet dat ik iemand bij toeval kan helpen als hij vraagt of ik toevallig een schaar heb. Want die heb ik, of die heb ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
'Toeval' is zeker een te simpel antwoord?
Want vaak komt het daar wel op neer. Net dat kleine toevalligheidje waardoor de 1 iets wel overleeft en de ander niet.
Maakt niet uit, we hebben toch materiaal nodig voor de komende 25 topics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geloof je in toeval? Want ik geloof niet dat ik iemand bij toeval kan helpen als hij vraagt of ik toevallig een schaar heb. Want die heb ik, of die heb ik niet.
Diepe shit, ik verneuk het topic. Sowwy.
Waarom denk je dat het wél zo werkt, Bio? Ik heb nu de afgelopen jaren al zó veel patiënten gezien waarbij we koste wat het kost doorgaan zodat ze maar niet komen te overlijden, ook al zijn ze 85 en hebben praktisch geen leven meer. Ik snap niet goed waarom iedereen denkt dat er zo makkelijk opgegeven wordt normaal. Zo slecht is de zorg hier toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat weet ik Eliza. Maar ik heb het over; de reden, het waarom. Zonder daar geloof oid aan te hangen.
Waarom verdienen mensen een 2e, 3e, 4e etc etc kans en opa niet.
Die reden weet niemand helaas, ik denk dat het "het lot" is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat weet ik Eliza. Maar ik heb het over; de reden, het waarom. Zonder daar geloof oid aan te hangen.
Ja, het zal best nog even kunnen duren voordat er een heldere/meer zekere prgnose gegeven kan worden. Maar het lijkt me dat als hij bijvoorbeeld reageerd heeft, dat nieuws ook wel snel naar buiten gaat komen. Want dat is toch een grote (en goede) verandering in zijn 'conditie'quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou prima kunnen dat Friso idd al gereageerd heeft door bijvoorbeeld te bewegen, en mogelijk misschien in een hand knijpen, en dat laatste wellicht zelfs op verzoek, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook betekent dat iemand met zijn intelligentie ook werkelijk weer helemaal de oude zal worden, dat hij reageert (als hij dat al gedaan heeft) is een goed teken, maar dan is het nog steeds afwachten of hij weer helemaal de oude zal worden.
Misschien meer iets voor filosofie oid?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik geloof wel dat wanneer het iemand's tijd is, het gewoon iemand's tijd is. Op een volledig niet-religieuze manier valt het ook niet uit te leggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die reden weet niemand helaas, ik denk dat het "het lot" is.
ik gok dat je opa de tweede wereldoorlog heeft overleefd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien dat het 'niet buiten levensgevaar' op korte termijn veranderd kan wordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, het zal best nog even kunnen duren voordat er een heldere/meer zekere prgnose gegeven kan worden. Maar het lijkt me dat als hij bijvoorbeeld reageerd heeft, dat nieuws ook wel snel naar buiten gaat komen. Want dat is toch een grote (en goede) verandering in zijn 'conditie'
Sja, dikke pech denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, lief gewoonquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Strani het volgende:
WA heeft echt zo'n 'nou, dat viel toch allemaal bést mee??'-gezicht op die tweede foto.
Dat wijf krijgt ook nog wel eens een telefoontje van meneer karma. Terwijl ze aan het rijden is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, dikke pech denk ik.
WIj hebben augustus vorig jaar een ernstig auto ongeluk gehad, waarbij mijn verwondingen meevielen, en inmiddels zijn geheeld, maar mijn man voor zijn leven is getekend en waarschijnlijk zelfs nooit meer het volledige gebruik van zijn rechterbeen terugkrijgt. Had ie dat verdiend? Verdiende hij 8 weken ziekenhuis, waarvan 8 dagen op intensive care? Niet echt. Hij is een van de beste chauffeurs die ik ken, en toch is hij het slachtoffer, terwijl het wijf (sorry, kan het niet anders noemen) dat zat te bellen achter het stuur en daardoor ineens naar onze kant van de weg zwaaide met desastreuze gevolgen, niets mankeerde, nu weer vrolijk rondrijdt in een splinternieuwe 4-wheel, en nog steeds belt achter het stuur. Ze woont vlak bij ons, ik zie haar regelmatig. Het interesseert haar totaal niet dat ze een leven heeft verwoest.
Ik vind dat zij het verdiende om gehandicapt te raken. Maar dat is niet gebeurd. Ik probeer dus om het te zien als dikke pech. ANders blijf ik de rest van mijn leven kwaad.
Welkom op aarde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar nu ga je een stap verder.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het wél zo werkt, Bio? Ik heb nu de afgelopen jaren al zó veel patiënten gezien waarbij we koste wat het kost doorgaan zodat ze maar niet komen te overlijden, ook al zijn ze 85 en hebben praktisch geen leven meer. Ik snap niet goed waarom iedereen denkt dat er zo makkelijk opgegeven wordt normaal. Zo slecht is de zorg hier toch niet?
Ik geloof ook dat hij wel een figuur is waar je een beetje op kan steunen tijdens een crisis als dezequote:
Mja. Das waarom veel mensen in dingen als karma of God geloven. Het gevoel dat er ergens rechtvaardiging moet komen, omdat het anders zo oneerlijk voelt. Lastig dilemma, ben er zelf ook niet over uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar nu ga je een stap verder.
Om een voorbeeld te noemen, m'n eigen pa. Werd 42(!), nooit iemand pijn gedaan, altijd geleefd volgens de 'regels'. Zakte in elkaar, heb 'm nooit meer levend gezien/gesproken.
Een buurman die voor de, niet gelogen, 6e keer vol op een vangrail, file klapte etc etc en liep daarbij keer op keer zwaar lichamelijk letsel op, omdat hij weer eens gezopen had. Keer op keer kantje boord, pleister erop en gaan.
Wat gaat daar niet goed?
Waar ie te krijgen is? Zal ook wel wat kostenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Gewoon een wit hart.
Hij viel mij ook op hoor. Het is niet wat je noemt gebruikelijke versiering voor een prinses. Heeft ongetwijfeld meer betekenis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Gewoon een wit hart.
Je komt ook niet zomaar onder een lawine, maar als ik dan lees dat diezelfde vrijdag een knul van 17 omgekomen is omdat hij tijdens het werk met de giek van z'n tractor een elektriciteitskabel raakte dan zijn het in mijn ogen beide gevallen van pure pech, en soms overleef je dat, en soms niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Opa was helaas een beetje dom. Je wordt immers niet zomaar geëlectrocuteerd.
Het leven biedt geen garanties. Wat snap je daar niet aan? Dat jij het oneerlijk vindt, soit...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te noemen, m'n eigen pa. Werd 42(!), nooit iemand pijn gedaan, altijd geleefd volgens de 'regels'. Zakte in elkaar, heb 'm nooit meer levend gezien/gesproken.
Een buurman die voor de, niet gelogen, 6e keer vol op een vangrail, file klapte etc etc en liep daarbij keer op keer zwaar lichamelijk letsel op, omdat hij weer eens gezopen had. Keer op keer kantje boord, pleister erop en gaan.
Wat gaat daar niet goed?
Bij de prullaria shop op de hoek hebben ze ook wel zoiets. Niets bijzonders aan imho.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Waar ie te krijgen is? Zal ook wel wat kosten
Dat is erg triest, heel triest, en ik kan me je gevoel echt heel goed voorstellen. Ik denk niet dat het zoveel verschilt met mijn boosheid op dat wijf, eerlijk gezegd. Ook al heb jij je pa definitief verloren, en heb ik mijn man nog. Het is wel degelijk allebei erg ingrijpend. Mijn man is hetzelfde al je pa, leeft volgens de regels. Het wijf dat ons aanreed overduidelijk niet, anders zat ze niet te bellen aan het stuur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat gaat daar niet goed?
Eerlijk is eerlijk, het leven is vaak ook oneerlijk, dat betreft heeft Bio wel een punt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het leven biedt geen garanties. Wat snap je daar niet aan? Dat jij het oneerlijk vindt, soit...
Ik denk dat Lex volwassen is geworden. Hier staat opeens een man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat hij wel een figuur is waar je een beetje op kan steunen tijdens een crisis als deze
De mijne ook, 42. Maar zo'n buurman heb ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat gaat daar niet goed?
Koningquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Lex volwassen is geworden. Hier staat opeens een man.
Ik heb precies dezelfde indruk. Ik denk dat hij er langzaam aan ook wel echt klaar voor is, het koningschap. En wat er nu gebeurt, hoe hard ook, helpt hem volwassen te worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Lex volwassen is geworden. Hier staat opeens een man.
Oh zeker ja. Ik ben 2 weken geleden mijn vader verloren. Ook veel te jong.. 60 jaar. En ik had hem nog veel beter willen leren kennen, maar ja.... so be it. Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het leven is vaak ook oneerlijk, dat betreft heeft Bio wel een punt.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh zeker ja. Ik ben 2 weken geleden mijn vader verloren. Ook veel te jong.. 60 jaar. En ik had hem nog veel beter willen leren kennen, maar ja.... so be it. Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.
Dat is echt heel naar Bio, kan je gevoel van onbegrip wel begrijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat gaat daar niet goed?
Wat snap jij er wel aan dan? Dat het pech is? Dat moet haast wel, want een andere reden kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het leven biedt geen garanties. Wat snap je daar niet aan? Dat jij het oneerlijk vindt, soit...
Soms is het een beetje wrang en krijg ik er een vieze smaak van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is erg triest, heel triest, en ik kan me je gevoel echt heel goed voorstellen. Ik denk niet dat het zoveel verschilt met mijn boosheid op dat wijf, eerlijk gezegd. Ook al heb jij je pa definitief verloren, en heb ik mijn man nog. Het is wel degelijk allebei erg ingrijpend. Mijn man is hetzelfde al je pa, leeft volgens de regels. Het wijf dat ons aanreed overduidelijk niet, anders zat ze niet te bellen aan het stuur.
Maar van ons is misschien wel minder erg omdat mijn man alleen maar gehandicapt is nu.
Dat is zeker makkelijk. Ik maak er graag gebruik van, scheelt een hoop kopzeer. Alleen zeg ik het niet op de traditioneel Christelijke manier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat snap jij er wel aan dan? Dat het pech is? Dat moet haast wel, want een andere reden kan ik niet verzinnen.
Het zal me verder allemaal een wortel zijn hoor, want ik kan er helemaal niks mee, maar soms denk je eraan en denk je hmm, waarom? Dat is alles. En dan niet eens in dit geval, maar ik zag iets over wonderen verrichten. Joa, dan denk je, wonderen..
De enige keren dat ik er boos om word is wanneer mensen zeggen dat het de wil van God zou zijn. Ja, lekker makkelijk.
Nog gecondoleerd!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh zeker ja. Ik ben 2 weken geleden mijn vader verloren. Ook veel te jong.. 60 jaar. En ik had hem nog veel beter willen leren kennen, maar ja.... so be it. Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.
Ja ik hoop het ook op goed nieuws!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval hoop ik dat de toch vrolijker gezichten van WiMaMa ook goed nieuws voorspellen!
Ik kan er prima mee leven, hij is inmiddels 16 jaar dood. Kan 'm al niet eens meer voor me halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.
Jezus man. Ik ben ook 30 en mijn vader overleed ook met 42, alleen was dat 17 jaar terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee leven, hij is inmiddels 16 jaar dood. Kan 'm al niet eens meer voor me halen.
En ik ben geen huilie oid hoorBen vet stoer en 30
Dat is hun manier om te zeggen dat het niet te voorkomen was geweest.... en daarmee houden ze in eigen kring de wind er iig goed onder, want met de wil van God valt niet te spotten, netjes leven dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
De enige keren dat ik er boos om word is wanneer mensen zeggen dat het de wil van God zou zijn. Ja, lekker makkelijk.
Ninja edit?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef Strani het volgende:
Emoties mogen wel trouwens. Natuurlijk moet je je vermannen maar je mag er de tijd voor nemen.
Ik hoop dat ik tzt gewoon dood mag gaan als ik oud en op ben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het wél zo werkt, Bio? Ik heb nu de afgelopen jaren al zó veel patiënten gezien waarbij we koste wat het kost doorgaan zodat ze maar niet komen te overlijden, ook al zijn ze 85 en hebben praktisch geen leven meer. Ik snap niet goed waarom iedereen denkt dat er zo makkelijk opgegeven wordt normaal. Zo slecht is de zorg hier toch niet?
Ja sorry, ninja editquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ninja edit?
Geloof me, die emoties heb ik gehad en soms nog. Punt is een beetje dat ik weinig contact had met hem en hem in de eerste week van januari maar weer eens belde. Bleek haast niets meer van hem over te zijn.... heb nog een maandje wat "quality time", voor zover je dat zo kunt noemen, met hem gehad en toen was het over. Heb nog vele vragen die altijd onbeantwoord zullen blijven. Zo lopen dingen nu eenmaal. Ik heb geen wrok naar het leven of een eventuele god ofzo. Maar verdriet, ja ... zo nu en dan.
Kruis naar kracht zouden de kerkelijken zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd!
Het leven is zeker hard, heb dat helaas zelf ook mogen ervaren, en mag dat nu nog ervaren.
Ik heb regelmatig ook daar een vervelend gevoel over, waarom gaat bij het vriendinnen wel voor de wind? waarom krijg ik zoveel op mijn bordje? Die gevoelens kan ik niet 100% uitschakelen, zoiets blijft toch knagen.
Dat is verschrikkelijk erg Bio dat jou vader op zijn 42sté niet meer was. Erg triest...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Soms is het een beetje wrang en krijg ik er een vieze smaak van.
Thanks!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd!
Het leven is zeker hard, heb dat helaas zelf ook mogen ervaren, en mag dat nu nog ervaren.
Ik heb regelmatig ook daar een vervelend gevoel over, waarom gaat bij het vriendinnen wel voor de wind? waarom krijg ik zoveel op mijn bordje? Die gevoelens kan ik niet 100% uitschakelen, zoiets blijft toch knagen.
Emma deed niet onder voor 'Gewoon Rutger', met alle respect.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Even heel erg tussendoor, Bea was wel errug mooi trouwens. Terwijl Emma best wel lillek was.
[ afbeelding ]
Lillekquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Even heel erg tussendoor, Bea was wel errug mooi trouwens. Terwijl Emma best wel lillek was.
[ afbeelding ]
Dat zal ik eens onthoudenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kruis naar kracht zouden de kerkelijken zeggen.
Dat is zeker lastig in te schatten, en zou inderdaad kunnen dat die vriendinnen er anders overdenken.quote:Overigens is het vaak lastig inschatten of het bij anderen idd wel zo makkelijk en lekker gaat als je denkt, het zou zomaar kunnen dat zij hetzelfde over jou denken en hun eigen leven zwaar vinden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
1.85 m schat ik. Ik heb hem een keer of drie gesproken en ik ben iets groterquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lex is een boom van een vent, had ik nooit gedacht.
Heb ze gezien op 4 mei een keer.
Emma was haar overgrootmoeder.... dus daar zitten al 3 generaties genen van andere mannen bij in de mix.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Verre vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
c_c kom je toevallig uit Brabant?
Wilhelmina viel nog mee als je Emma ziet, zeker in haar oudere jaren. Juliana had vooral iets erg boers. Ik ben op de Veluwe opgegroeid en daar zie je ook veel van zulke ogen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef Teslynd het volgende:
Emma, Wilhelmina en Juliana. Blijkbaar heeft Bernard wat moois binnengebracht.
Beatrix en zussen waren wel trutten om te zien toen ze nog jong waren. Ze zijn van de generatie die met het klimmen der jaren jonger werden, omdat je toen steeds minder stijfjes hoefde te zijn.
Ik had het er eerder al even over met Roos85 maar een 'Monarchie-slowchat' in de toekomst lijkt mij een leuk idee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verre van.
Juliana had ook off-days, zo te zien.
[ afbeelding ]
Er is toch niets nieuws te melden
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef roos85 het volgende:
Nog veel postplezier, ik ga al het nieuws eens laten bezinken![]()
Ik zit me zojuist ineens af te vragen wat ik hier in godsnaam doe..quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had het er eerder al even over met Roos85 maar een 'Monarchie-slowchat' in de toekomst lijkt mij een leuk idee.
Kracht naar kruis....quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kruis naar kracht zouden de kerkelijken zeggen.
Overigens is het vaak lastig inschatten of het bij anderen idd wel zo makkelijk en lekker gaat als je denkt, het zou zomaar kunnen dat zij hetzelfde over jou denken en hun eigen leven zwaar vinden.
Zo vreemd is dat niet, Prins Hendrik heeft daar nogal wat rond gerotzooid, in de regio Elspeet (aan de rand van het kroondomein het Loo) waren diverse kinderen van prins Hendrik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wilhelmina viel nog mee als je Emma ziet, zeker in haar oudere jaren. Juliana had vooral iets erg boers. Ik ben op de Veluwe opgegroeid en daar zie je ook veel van zulke ogen.
Je zou Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 10, misschien in een andere vorm, nieuw leven in kunnen blazen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had het er eerder al even over met Roos85 maar een 'Monarchie-slowchat' in de toekomst lijkt mij een leuk idee.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, Prins Hendrik heeft daar nogal wat rond gerotzooid, in de regio Elspeet (aan de rand van het kroondomein het Loo) waren diverse kinderen van prins Hendrik.
Ook:quote:
quote:Uw liefde moet alom mij leiden,
uw leven moet mijn leven zijn,
uw licht moet schijnen in mijn huis
bij kruis naar kracht, en kracht naar kruis.
Oh interessant, en inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Je zou Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 10, misschien in een andere vorm, nieuw leven in kunnen blazen.
Dordrecht ook, was ie om een brug met zijn naam te openen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, Prins Hendrik heeft daar nogal wat rond gerotzooid, in de regio Elspeet (aan de rand van het kroondomein het Loo) waren diverse kinderen van prins Hendrik.
Wow, die is dan leuk bijgetrokken zegquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verre van.
Juliana had ook off-days, zo te zien.
[ afbeelding ]
Er is toch niets nieuws te melden
Goed stuk van Nanningaquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of het al was gemeld, maar inmiddels is ook de oorzaak van het lawine-ongeluk bekend. We hadden het eigenlijk allang kunnen weten, maar het gaat om een "straf van God"...
Hier is het allemaal te lezen:
http://goedgelovig.wordpr(...)o-komt-door-abortus/
En hier ook:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_straf_van_god.html
Ben lang niet altijd even gecharmeerd van GeenStijl, maar voor dit bericht geldt:
Of gewoon een sub-forum: the royalsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog beter. Met een Slowchatquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of gewoon een sub-forum: the royals
Omdat het 1 gezangetje staat? Die vond het er vast mooi naast staan. Je krijgt kracht naar kruis, vraag maar aan elke fundamentalist.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook:
Uw liefde moet alom mij leiden,
uw leven moet mijn leven zijn,
uw licht moet schijnen in mijn huis
bij kruis naar kracht, en kracht naar kruis.
Monarchie scoort, dat blijkt. Een Royals-subforum, lijkt jou dat niets?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
Moet je trouwens die views zien:
Topicreeks: 'Lid koninklijk huis onder lawine'
ook de topics waarin er wat heen en weer gebabbeld word scoren hoog
Oh leuk!! Er zijn nog voldoende koningshuizen in Europa om daar een fraai forumpje van te makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Monarchie scoort, dat blijkt. Een Royals-subforum, lijkt jou dat niets?
Op momenten dat er niet eentje is 'gelawineerd' of met een gangster tussen de lakens zou zijn gedoken wordt er een stuk minder over gepraat, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh leuk!! Er zijn nog voldoende koningshuizen in Europa om daar een fraai forumpje van te maken
Er liep ooit ook zoiets in C&H, eens zoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
is een forum voor rokers dat ook niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er liep ooit ook zoiets in C&H, eens zoeken.
Een heel subforum lijkt me té.
daarvoor is SHO alquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik denk dat de gemiddelde interesse ergens tussen SHO en C&H ligt voor dit onderwerp. Niet alleen het één of het ander, maar ergens daartussen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het koningshuis geen showbizz
Royaltywatchers is idd wel te sad voor woordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 06:49 schreef El_Matador het volgende:
Erg voor die man en zijn familie, verder niet. Royaltywatchers...krijg een leven.
Als ze dat doen vanuit een journalistiek oogpunt zoals artikelen schrijven over het werk wat ze doen, een stuk historie beschrijven of de staatsbezoeken die de familie heeft is daar natuurlijk weinig mis mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Royaltywatchers is idd wel te sad voor woorden
Natalie of Olga is dan de TS.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het neigt meer naar verafgoding dan naar journalistiek, al baseer ik dit op de sporadische keren dat ik die dunne en dikke homo van RTL boulevard zie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze dat doen vanuit een journalistiek oogpunt zoals artikelen schrijven over het werk wat ze doen, een stuk historie beschrijven of de staatsbezoeken die de familie heeft is daar natuurlijk weinig mis mee.
4 weken voor een ziekenhuis gaan liggen om te beschrijven hoe laat en hoe lang een moeder bij haar ernstige gewonde kind is is gewoon treurig.
de dunne homo (Peter vd Vorst) doet helemaal niet aan verafgoding. Je bent in de war met de EO volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het neigt meer naar verafgoding dan naar journalistiek, al baseer ik dit op de sporadische keren dat ik die dunne en dikke homo van RTL boulevard zie.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
de dunne homo (Peter vd Vorst) doet helemaal niet aan verafgoding. Je bent in de war met de EO volgens mij
Je bedoelt de dikke Mark van der Lindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het neigt meer naar verafgoding dan naar journalistiek, al baseer ik dit op de sporadische keren dat ik die dunne en dikke homo van RTL boulevard zie.
Jeroen Snelquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de dikke Mark van der Linden
quote:Zorgen over Friso in Tiroler kranten
INNSBRUCK - Kranten in het Oostenrijkse Tirol speculeerden donderdag over de gezondheidssituatie van prins Friso. „Kritische fase voor prins Friso”, berichtte de Tiroler Tageszeitung op de voorpagina. Een deze dagen wordt duidelijk of artsen het leven van de prins kunnen redden, schrijft de krant.
Volgens de Tiroler Tageszeitung wordt de lichaamstemperatuur van de prins sinds zijn opname in het ziekenhuis vrijdag langzaam verhoogd. Artsen kunnen dan beoordelen of zijn hersenen blijvende schade hebben opgelopen.
De krant schrijft dat „steeds meer details over de gezondheidssituatie“ naar buiten komen. Zo zou de reanimatie van Friso 45 minuten hebben geduurd. Een computerscan moet meer duidelijkheid geven over het functioneren van de hersenen.
De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiënten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.
Friso ligt sinds vrijdag in de universiteitskliniek van het Landeskrankenhaus in Innsbruck nadat hij onder een lawine belandde.
Geen bronvermelding, maar duidelijk de telegraaf.quote:
Dat was zo duidelijk inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen bronvermelding, maar duidelijk de telegraaf.
Of een ANP bericht maar dan staat ie overal.quote:
45 is echt heel lang hoor, gebeurt niet vaak dat de artsen dan door blijven gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel vaker?Of heb ik te veel ER gekeken
45 minuten is enorm lang. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt waar id.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel vaker?Of heb ik te veel ER gekeken
Dus niet 45 minuten reanimatie.quote:De reddingswerkers die vrijdag prins Friso onder de sneeuw vandaan haalden en reanimeerden, wisten pas drie kwartier later om wie het ging.
Ik heb er ook geen goed gevoel over. Als de prins intussen bij was gekomen, dan had de RVD dit echt wel gemeld. Nu lijkt er tijd te worden gekocht met een protocol wat in oostenrijk gebruikelijk is voor dit soort trauma gevallen. In Nederland trekken ze denk ik sneller conclusies.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Panzermaus het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat dit niet goed gaat komen, maar dat dat nog even stil wordt gehouden. Arme man.
Wordt er niet sneuer van dat hij een 'prins' is, want zoiets wens je niemand toe.
Klinkt al een stuk meer plausibelquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:52 schreef yvonne het volgende:
Kutlink
[..]
Dus niet 45 minuten reanimatie.
Reanimeren is ook enorm zwaar, ik weet niet hoeveel mensen hebben gereanimeerd, maar met een man of 3 hou je dat nooit 45 minuten vol.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
45 minuten is enorm lang. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt waar id.
Dit heeft toch in een van de topics gestaan?quote:De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiënten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.
Mijn vader heeft wel eens, met een collega iemand een uur lang gereanimeerd. Ontzettend zwaar, mijn vader heeft die hele nacht liggen zweten van inspanning en adrenaline in bed. Die man (60+) heeft het wel gehaald en doet nu gewoon weer mee bij de sportclub, waar hij toen een hartaanval kreeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
45 minuten is enorm lang. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt waar id.
Nee, toen ze hoorden dat het prins Friso was waren ze maar weer begonnen met reanimerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
Dus ze stopten met reanimeren op het moment dat ze hoorde dat het prins Friso betrof?
Schopje BNW
Zie bovenstaande, volgens mij ook. Na 45 minuten weten wie het is is niet hetzelfde als 45 minuten reanimeren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Die 45 minuten sloeg volgens mij ook op de tijd die verstreek toen een redder te horen kreeg dat het om een prins ging.
Ik weet het niet meer of dit al eerder in een topic heeft gestaan, dit artikeltje van de Televaag stond vandaag op de site.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit heeft toch in een van de topics gestaan?in een van de topics waar we wachtten op nieuws?
Klinkt inderdaad een stuk plausibeler...quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:52 schreef yvonne het volgende:
Kutlink
[..]
Dus niet 45 minuten reanimatie.
respect voor je Pa.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef Patroon het volgende:
Mijn vader heeft wel eens, met een collega iemand een uur lang gereanimeerd. Ontzettend zwaar, mijn vader heeft die hele nacht liggen zweten van inspanning en adrenaline in bed. Die man (60+) heeft het wel gehaald en doet nu gewoon weer mee bij de sportclub, waar hij toen een hartaanval kreeg.
Dankje. Door zijn werk als politieman heeft hij in totaal 5 mensen van het leven gered dmv reanimatie. Hier ben ik ontzettend trots op. Helaas staan deze zaken altijd in de schaduw van het commentaar op de politie.quote:
Ja die was hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)riso_in_Tirol__.html
Bedoel je deze Roos.
Ik hoorde anders wel een gerucht dat de reanimatie wel lang had geduurd. Voor wat een gerucht waard is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie bovenstaande, volgens mij ook. Na 45 minuten weten wie het is is niet hetzelfde als 45 minuten reanimeren.
toen ik een reanimatiecursus volgde werd er verteld hoe weinig succesvol ze meestal zijn. dus 5x een goed resultaat is echt bijzonderquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dankje. Door zijn werk als politieman heeft hij in totaal 5 mensen van het leven gered dmv reanimatie. Hier ben ik ontzettend trots op. Helaas staan deze zaken altijd in de schaduw van het commentaar op de politie.
Iemand kan er natuurlijk ook een stuk slechter uit komen, ondanks dat diegene het heeft overleefd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
toen ik een reanimatiecursus volgde werd er verteld hoe weinig succesvol ze meestal zijn. dus 5x een goed resultaat is echt bijzonder
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel eens, met een collega iemand een uur lang gereanimeerd. Ontzettend zwaar, mijn vader heeft die hele nacht liggen zweten van inspanning en adrenaline in bed. Die man (60+) heeft het wel gehaald en doet nu gewoon weer mee bij de sportclub, waar hij toen een hartaanval kreeg.
Dat klopt. Volgens mij is het ook wel 7x fout gegaan. Dus 5 lijkt veel, maar als je daarvoor 12 mensen moet reanimeren, lijkt het weer weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
toen ik een reanimatiecursus volgde werd er verteld hoe weinig succesvol ze meestal zijn. dus 5x een goed resultaat is echt bijzonder
Klopt, maar het feit dat de agent in kwestie iemand door de reanimatie in leven heeft gehouden zegt niets over hoe lang ze erna nog hebben geleefd, of in wat voor staat ze waren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik noem alleen de gevallen waarbij het slachtoffer ook daadwerkelijk verder kon leven. Niet dat ze later in het ziekenhuis alsnog overleden zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat de agent in kwestie iemand door de reanimatie in leven heeft gehouden zegt niets over hoe lang ze erna nog hebben geleefd, of in wat voor staat ze waren.
Dat staat hier ook bij:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar staat erop dat ie ontwaakt is en met 9 mensen in een kamer ligt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Duidelijk is dat je kansen wel afnemen naarmate de reanimatie langer duurt. Volgens mij stoppen ze na max 1 uur.
Dat had ik eerder ook al begrepen....quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:20 schreef Maron het volgende:
CBS News zegt;
Claudius Thome, head of neurosurgery at the hospital, was saying Friso did not suffer a skull fracture or any other external injuries.
The only serious problem appeared to be lack of oxygen, with Friso being buried for 20 minutes and the fact that the on-scene reanimation took "pretty long," he was quoted as saying.
Het ging me hier om.."pretty long,"quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat had ik eerder ook al begrepen....
45 minuten zou daar best onder kunnen vallen.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef Maron het volgende:
[..]
Het ging me hier om.."pretty long,"
Ja die 9 patienten hebben er natuurlijk ineens hoop Nederlandse vrienden bijgekregen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Als hij al ontwaakt was en met 9 anderen op zaal ligt, zoals dat ene artikel zegt, dan had een van de bezoekers van die 9 anderen dat heus al wel even stiekem de wereld in geholpen lijkt me
WA begint steeds meer een blonde Stephen Fry te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:21 schreef computergirl het volgende:
btw nog een fototje van Max-WA-Mabel gisteravond bij Telegraaf
[ afbeelding ]
Oh ja. Mijn eerste gedachte was Jeremy Clarkson van Top Gear, maar hier lijkt 'ie meer op jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WA begint steeds meer een blonde Stephen Fry te worden
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo Greys dat schrijft de telegraaf hoor. Lees anders goed mijn link.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Als hij al ontwaakt was en met 9 anderen op zaal ligt, zoals dat ene artikel zegt, dan had een van de bezoekers van die 9 anderen dat heus al wel even stiekem de wereld in geholpen lijkt me
Dan heb je 2 helden!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Constantijn en Laurentien naar prins Friso
Van een onzer verslaggevers
LECH - Prins Constantijn en prinses Laurentien zijn donderdagochtend samen met prinses Mabel vanuit Lech vertrokken naar het ziekenhuis waar prins Friso is opgenomen. Het is voor het eerst sinds het ongeluk dat Koningin Beatrix niet bij het eerste middagbezoek aanwezig is.
Even naar elfen vertok het drietal vanuit het hotel in Lech naar de Universitätskliniken in Innsbruck, nadat prins Constantijn eerst was wezen skiën. Voor prinses Laurentien is het het eerste bezoek aan prins Friso sinds ze in Lech arriveerde. Gisteravond bracht prinses Máxima voor het eerst een bezoek aan de prins.
Prins Friso belandde vrijdag onder een lawine en wordt sindsdien in het ziekenhuis behandeld.
Zover lees ik niet terug ..sorrie...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:15 schreef roos85 het volgende:
Dat staat hier ook bij:
Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #26
Dan is 5 uit 12 een bizar hoog resultaat. Serieus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik noem alleen de gevallen waarbij het slachtoffer ook daadwerkelijk verder kon leven. Niet dat ze later in het ziekenhuis alsnog overleden zijn.
Telegraaf weerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Er heeft weer een stagiair aan de knopjes gezeten. Hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |