Oh interessant, en inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Je zou Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 10, misschien in een andere vorm, nieuw leven in kunnen blazen.
Dordrecht ook, was ie om een brug met zijn naam te openen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, Prins Hendrik heeft daar nogal wat rond gerotzooid, in de regio Elspeet (aan de rand van het kroondomein het Loo) waren diverse kinderen van prins Hendrik.
Wow, die is dan leuk bijgetrokken zegquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verre van.
Juliana had ook off-days, zo te zien.
[ afbeelding ]
Er is toch niets nieuws te melden
Goed stuk van Nanningaquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of het al was gemeld, maar inmiddels is ook de oorzaak van het lawine-ongeluk bekend. We hadden het eigenlijk allang kunnen weten, maar het gaat om een "straf van God"...
Hier is het allemaal te lezen:
http://goedgelovig.wordpr(...)o-komt-door-abortus/
En hier ook:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_straf_van_god.html
Ben lang niet altijd even gecharmeerd van GeenStijl, maar voor dit bericht geldt:
Of gewoon een sub-forum: the royalsquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had het er eerder al even over met Roos85 maar een 'Monarchie-slowchat' in de toekomst lijkt mij een leuk idee.
Nog beter. Met een Slowchatquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of gewoon een sub-forum: the royals
Omdat het 1 gezangetje staat? Die vond het er vast mooi naast staan. Je krijgt kracht naar kruis, vraag maar aan elke fundamentalist.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook:
Uw liefde moet alom mij leiden,
uw leven moet mijn leven zijn,
uw licht moet schijnen in mijn huis
bij kruis naar kracht, en kracht naar kruis.
Monarchie scoort, dat blijkt. Een Royals-subforum, lijkt jou dat niets?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
Moet je trouwens die views zien:
Topicreeks: 'Lid koninklijk huis onder lawine'
ook de topics waarin er wat heen en weer gebabbeld word scoren hoog
Oh leuk!! Er zijn nog voldoende koningshuizen in Europa om daar een fraai forumpje van te makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Monarchie scoort, dat blijkt. Een Royals-subforum, lijkt jou dat niets?
Op momenten dat er niet eentje is 'gelawineerd' of met een gangster tussen de lakens zou zijn gedoken wordt er een stuk minder over gepraat, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh leuk!! Er zijn nog voldoende koningshuizen in Europa om daar een fraai forumpje van te maken
Er liep ooit ook zoiets in C&H, eens zoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
is een forum voor rokers dat ook niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er liep ooit ook zoiets in C&H, eens zoeken.
Een heel subforum lijkt me té.
daarvoor is SHO alquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er liep ooit ook zoiets in C&H, eens zoeken.
Een heel subforum lijkt me té.
Ik ook niet. Ik denk dat de gemiddelde interesse ergens tussen SHO en C&H ligt voor dit onderwerp. Niet alleen het één of het ander, maar ergens daartussen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het koningshuis geen showbizz
Royaltywatchers is idd wel te sad voor woordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 06:49 schreef El_Matador het volgende:
Erg voor die man en zijn familie, verder niet. Royaltywatchers...krijg een leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |