Thanks!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd!
Het leven is zeker hard, heb dat helaas zelf ook mogen ervaren, en mag dat nu nog ervaren.
Ik heb regelmatig ook daar een vervelend gevoel over, waarom gaat bij het vriendinnen wel voor de wind? waarom krijg ik zoveel op mijn bordje? Die gevoelens kan ik niet 100% uitschakelen, zoiets blijft toch knagen.
Emma deed niet onder voor 'Gewoon Rutger', met alle respect.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Even heel erg tussendoor, Bea was wel errug mooi trouwens. Terwijl Emma best wel lillek was.
[ afbeelding ]
Lillekquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Even heel erg tussendoor, Bea was wel errug mooi trouwens. Terwijl Emma best wel lillek was.
[ afbeelding ]
Dat zal ik eens onthoudenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kruis naar kracht zouden de kerkelijken zeggen.
Dat is zeker lastig in te schatten, en zou inderdaad kunnen dat die vriendinnen er anders overdenken.quote:Overigens is het vaak lastig inschatten of het bij anderen idd wel zo makkelijk en lekker gaat als je denkt, het zou zomaar kunnen dat zij hetzelfde over jou denken en hun eigen leven zwaar vinden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
1.85 m schat ik. Ik heb hem een keer of drie gesproken en ik ben iets groterquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lex is een boom van een vent, had ik nooit gedacht.
Heb ze gezien op 4 mei een keer.
Emma was haar overgrootmoeder.... dus daar zitten al 3 generaties genen van andere mannen bij in de mix.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Verre vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
c_c kom je toevallig uit Brabant?
Wilhelmina viel nog mee als je Emma ziet, zeker in haar oudere jaren. Juliana had vooral iets erg boers. Ik ben op de Veluwe opgegroeid en daar zie je ook veel van zulke ogen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef Teslynd het volgende:
Emma, Wilhelmina en Juliana. Blijkbaar heeft Bernard wat moois binnengebracht.
Beatrix en zussen waren wel trutten om te zien toen ze nog jong waren. Ze zijn van de generatie die met het klimmen der jaren jonger werden, omdat je toen steeds minder stijfjes hoefde te zijn.
Ik had het er eerder al even over met Roos85 maar een 'Monarchie-slowchat' in de toekomst lijkt mij een leuk idee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verre van.
Juliana had ook off-days, zo te zien.
[ afbeelding ]
Er is toch niets nieuws te melden
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef roos85 het volgende:
Nog veel postplezier, ik ga al het nieuws eens laten bezinken![]()
Ik zit me zojuist ineens af te vragen wat ik hier in godsnaam doe..quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had het er eerder al even over met Roos85 maar een 'Monarchie-slowchat' in de toekomst lijkt mij een leuk idee.
Kracht naar kruis....quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kruis naar kracht zouden de kerkelijken zeggen.
Overigens is het vaak lastig inschatten of het bij anderen idd wel zo makkelijk en lekker gaat als je denkt, het zou zomaar kunnen dat zij hetzelfde over jou denken en hun eigen leven zwaar vinden.
Zo vreemd is dat niet, Prins Hendrik heeft daar nogal wat rond gerotzooid, in de regio Elspeet (aan de rand van het kroondomein het Loo) waren diverse kinderen van prins Hendrik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wilhelmina viel nog mee als je Emma ziet, zeker in haar oudere jaren. Juliana had vooral iets erg boers. Ik ben op de Veluwe opgegroeid en daar zie je ook veel van zulke ogen.
Je zou Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 10, misschien in een andere vorm, nieuw leven in kunnen blazen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had het er eerder al even over met Roos85 maar een 'Monarchie-slowchat' in de toekomst lijkt mij een leuk idee.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, Prins Hendrik heeft daar nogal wat rond gerotzooid, in de regio Elspeet (aan de rand van het kroondomein het Loo) waren diverse kinderen van prins Hendrik.
Ook:quote:
quote:Uw liefde moet alom mij leiden,
uw leven moet mijn leven zijn,
uw licht moet schijnen in mijn huis
bij kruis naar kracht, en kracht naar kruis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |