Bij de prullaria shop op de hoek hebben ze ook wel zoiets. Niets bijzonders aan imho.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Waar ie te krijgen is? Zal ook wel wat kosten
Dat is erg triest, heel triest, en ik kan me je gevoel echt heel goed voorstellen. Ik denk niet dat het zoveel verschilt met mijn boosheid op dat wijf, eerlijk gezegd. Ook al heb jij je pa definitief verloren, en heb ik mijn man nog. Het is wel degelijk allebei erg ingrijpend. Mijn man is hetzelfde al je pa, leeft volgens de regels. Het wijf dat ons aanreed overduidelijk niet, anders zat ze niet te bellen aan het stuur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar nu ga je een stap verder.
Om een voorbeeld te noemen, m'n eigen pa. Werd 42(!), nooit iemand pijn gedaan, altijd geleefd volgens de 'regels'. Zakte in elkaar, heb 'm nooit meer levend gezien/gesproken.
Een buurman die voor de, niet gelogen, 6e keer vol op een vangrail, file klapte etc etc en liep daarbij keer op keer zwaar lichamelijk letsel op, omdat hij weer eens gezopen had. Keer op keer kantje boord, pleister erop en gaan.
Wat gaat daar niet goed?
Eerlijk is eerlijk, het leven is vaak ook oneerlijk, dat betreft heeft Bio wel een punt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het leven biedt geen garanties. Wat snap je daar niet aan? Dat jij het oneerlijk vindt, soit...
Ik denk dat Lex volwassen is geworden. Hier staat opeens een man.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat hij wel een figuur is waar je een beetje op kan steunen tijdens een crisis als deze
De mijne ook, 42. Maar zo'n buurman heb ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te noemen, m'n eigen pa. Werd 42(!), nooit iemand pijn gedaan, altijd geleefd volgens de 'regels'. Zakte in elkaar, heb 'm nooit meer levend gezien/gesproken.
Een buurman die voor de, niet gelogen, 6e keer vol op een vangrail, file klapte etc etc en liep daarbij keer op keer zwaar lichamelijk letsel op, omdat hij weer eens gezopen had. Keer op keer kantje boord, pleister erop en gaan.
Wat gaat daar niet goed?
Koningquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Lex volwassen is geworden. Hier staat opeens een man.
Ik heb precies dezelfde indruk. Ik denk dat hij er langzaam aan ook wel echt klaar voor is, het koningschap. En wat er nu gebeurt, hoe hard ook, helpt hem volwassen te worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Lex volwassen is geworden. Hier staat opeens een man.
Oh zeker ja. Ik ben 2 weken geleden mijn vader verloren. Ook veel te jong.. 60 jaar. En ik had hem nog veel beter willen leren kennen, maar ja.... so be it. Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het leven is vaak ook oneerlijk, dat betreft heeft Bio wel een punt.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh zeker ja. Ik ben 2 weken geleden mijn vader verloren. Ook veel te jong.. 60 jaar. En ik had hem nog veel beter willen leren kennen, maar ja.... so be it. Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.
Dat is echt heel naar Bio, kan je gevoel van onbegrip wel begrijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat gaat daar niet goed?
Wat snap jij er wel aan dan? Dat het pech is? Dat moet haast wel, want een andere reden kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het leven biedt geen garanties. Wat snap je daar niet aan? Dat jij het oneerlijk vindt, soit...
Soms is het een beetje wrang en krijg ik er een vieze smaak van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is erg triest, heel triest, en ik kan me je gevoel echt heel goed voorstellen. Ik denk niet dat het zoveel verschilt met mijn boosheid op dat wijf, eerlijk gezegd. Ook al heb jij je pa definitief verloren, en heb ik mijn man nog. Het is wel degelijk allebei erg ingrijpend. Mijn man is hetzelfde al je pa, leeft volgens de regels. Het wijf dat ons aanreed overduidelijk niet, anders zat ze niet te bellen aan het stuur.
Maar van ons is misschien wel minder erg omdat mijn man alleen maar gehandicapt is nu.
Dat is zeker makkelijk. Ik maak er graag gebruik van, scheelt een hoop kopzeer. Alleen zeg ik het niet op de traditioneel Christelijke manier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat snap jij er wel aan dan? Dat het pech is? Dat moet haast wel, want een andere reden kan ik niet verzinnen.
Het zal me verder allemaal een wortel zijn hoor, want ik kan er helemaal niks mee, maar soms denk je eraan en denk je hmm, waarom? Dat is alles. En dan niet eens in dit geval, maar ik zag iets over wonderen verrichten. Joa, dan denk je, wonderen..
De enige keren dat ik er boos om word is wanneer mensen zeggen dat het de wil van God zou zijn. Ja, lekker makkelijk.
Nog gecondoleerd!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh zeker ja. Ik ben 2 weken geleden mijn vader verloren. Ook veel te jong.. 60 jaar. En ik had hem nog veel beter willen leren kennen, maar ja.... so be it. Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.
Ja ik hoop het ook op goed nieuws!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval hoop ik dat de toch vrolijker gezichten van WiMaMa ook goed nieuws voorspellen!
Ik kan er prima mee leven, hij is inmiddels 16 jaar dood. Kan 'm al niet eens meer voor me halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het leven is hard soms. Leer er mee leven, anders krijg je het nog zwaar.
Jezus man. Ik ben ook 30 en mijn vader overleed ook met 42, alleen was dat 17 jaar terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee leven, hij is inmiddels 16 jaar dood. Kan 'm al niet eens meer voor me halen.
En ik ben geen huilie oid hoorBen vet stoer en 30
Dat is hun manier om te zeggen dat het niet te voorkomen was geweest.... en daarmee houden ze in eigen kring de wind er iig goed onder, want met de wil van God valt niet te spotten, netjes leven dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Biogarde het volgende:
De enige keren dat ik er boos om word is wanneer mensen zeggen dat het de wil van God zou zijn. Ja, lekker makkelijk.
Ninja edit?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef Strani het volgende:
Emoties mogen wel trouwens. Natuurlijk moet je je vermannen maar je mag er de tijd voor nemen.
Ik hoop dat ik tzt gewoon dood mag gaan als ik oud en op ben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het wél zo werkt, Bio? Ik heb nu de afgelopen jaren al zó veel patiënten gezien waarbij we koste wat het kost doorgaan zodat ze maar niet komen te overlijden, ook al zijn ze 85 en hebben praktisch geen leven meer. Ik snap niet goed waarom iedereen denkt dat er zo makkelijk opgegeven wordt normaal. Zo slecht is de zorg hier toch niet?
Ja sorry, ninja editquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ninja edit?
Geloof me, die emoties heb ik gehad en soms nog. Punt is een beetje dat ik weinig contact had met hem en hem in de eerste week van januari maar weer eens belde. Bleek haast niets meer van hem over te zijn.... heb nog een maandje wat "quality time", voor zover je dat zo kunt noemen, met hem gehad en toen was het over. Heb nog vele vragen die altijd onbeantwoord zullen blijven. Zo lopen dingen nu eenmaal. Ik heb geen wrok naar het leven of een eventuele god ofzo. Maar verdriet, ja ... zo nu en dan.
Kruis naar kracht zouden de kerkelijken zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd!
Het leven is zeker hard, heb dat helaas zelf ook mogen ervaren, en mag dat nu nog ervaren.
Ik heb regelmatig ook daar een vervelend gevoel over, waarom gaat bij het vriendinnen wel voor de wind? waarom krijg ik zoveel op mijn bordje? Die gevoelens kan ik niet 100% uitschakelen, zoiets blijft toch knagen.
Dat is verschrikkelijk erg Bio dat jou vader op zijn 42sté niet meer was. Erg triest...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:58 schreef Biogarde het volgende:
Soms is het een beetje wrang en krijg ik er een vieze smaak van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |