Ja dat vroeg ik vanmiddag ook af want die moeten gewoon naar school.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef Mula het volgende:
De kinderen moeten maandag weer naar school. Ik vraag me af of ze blijven als er zondag nog geen duidelijkheid is.
dat klopt dat duurt nog een paar dagen dat zijn lichaam op temperatuur isquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 25 delen vol? Hoe krijgen jullie het voor elkaar?
Zijn ze eigenlijk al bezig met het opwarmen van Prins Friso? Ik dacht zoiets op het nieuws te hebben gehoord ...
Alle posts over de hoeveelheid topics zijn bij elkaar zeker goed voor zes of zeven topicsquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 25 delen vol? Hoe krijgen jullie het voor elkaar?
Zijn ze eigenlijk al bezig met het opwarmen van Prins Friso? Ik dacht zoiets op het nieuws te hebben gehoord ...
Goh inderdaad. In elk geval geen 'net slecht nieuws ontvangen-situatie'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En het vertrek. Ze zien er beter uit dan bij de aankomst!![]()
[ afbeelding ]
misschin is friso al wakkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook te zien ja...quote:
Dat scheelt wel een hoop ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Greys, wat zijn dat voor kruisjes onder je tekst? zo'n vierkant met kruisjes.
Friso wil morgen nog een dagje skieën. Vrijdag naar huis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Strani het volgende:
WA heeft echt zo'n 'nou, dat viel toch allemaal bést mee??'-gezicht op die tweede foto.
Jup! Die ene foto was geen toeval, lijkt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Bij het verlaten van het ziekenhuis lijken ze alledrie (Mabel, Maxima en WA) een stuk ontspannener dan bij aankomst.
http://nos.nl/l/tcm:5-1197389/
Bij de 2e foto zag ik eerst zo'n treurig gezichtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?
Want een vierkantje met kruisje klinkt alsof een van de foto's het niet doet.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik editte al dat ik de foto zag..quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?
Want een vierkantje met kruisje klinkt alsof een van de foto's het niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |