Daar ben ik ook bang voor. Dat zou de Telegraaf ook slecht uitkomen. Hoe moeten ze dat op een zo hijgerig mogelijke manier behandelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O jee... Dan zou ie wel eens na het opheffen van het kunstmatige coma 'gewoon' in coma kunnen liggen... En dat kan dan nog weken, maanden, jaren duren...
je wordt mamaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zwangerschapsverlof...
/excuus
Ik werk 'savondsquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zwangerschapsverlof...
/excuus
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Of ze probeert zwanger te worden en heeft daarvoor verlof aangevraagd.
Hey, RC!quote:lijstjes
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar de gezichten op de foto's en de berichten ziet het er niet echt goed uit he ?
Nee echt nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar de gezichten op de foto's en de berichten ziet het er niet echt goed uit he ?
Op het filmpje van de NOS valt het mee hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ik volg het niet echt op de voet maar vanmiddag in de auto bij een nieuwsbericht kreeg ik het idee dat het wel eens goed mis zou kunnen zijn/blijven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Heb je wel gedoucht en gegeten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja nu ik er zo over nadenk ben ik al een paar dagen niet wezen fitnessen en ik heb niet aan carnaval gedaan, dus wat moet je dan doen he.
Wij zijn ook geobsedeerd maar we doen dat netjes op afstandquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef n00b13 het volgende:
169_____!
En dan nog durven zeggen dat de media er teveel op zit.
Ja dat wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |