Dat dénken jullie jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar wij hebben de argumenten aan onze zijde.
quote:Het duurt mogelijk langer dan tot het einde van deze week voordat er meer duidelijk wordt over de toestand van prins Friso. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
In het bericht van de de RVD over de prins wordt niet meer gesproken over een prognose aan het eind van de week.
In plaats daarvan staat er: "De behandelend artsen zullen inhoudelijke mededelingen doen over de prognose, zodra zij daartoe in staat zijn. Dat is op dit moment nog niet het geval."
quote:Willem-Alexander, Máxima en Mabel naar Friso
INNSBRUCK - Prinses Mabel is woensdagavond even na negen uur, met prins Willem-Alexander en prinses Máxima, aangekomen in de Unversitätskliniken in Innsbruck om prins Friso te bezoeken. Die belandde vrijdag onder een lawine en ligt sindsdien in dat ziekenhuis.
l
Het was de eerste keer dat Máxima een bezoek bracht aan haar zwager. Willem-Alexander was al een keer eerder op bezoek geweest bij zijn broer.
Máxima en Willem-Alexander ondersteunden Mabel bij het betreden van het ziekenhuis. Alle drie maakten een aangeslagen indruk.
Heb je daar een linkje van?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Jojoke het volgende:
Ai ai, die blikken wanneer WA, Mabel en Máxima het ziekenhuis binnengaanHet lijkt er ook op dat Mabel steeds meer steun nodig heeft op deze lijdensweg. Zowel WA vandaag als Constantijn gisteren waren veel afstandelijker bij hun eerste bezoek (bij ANP hebben ze een heel overzicht met foto's).
Ik weet niet of deze link werkt:quote:
Dank je welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze link werkt:
http://www.anp-photo.com/breaking/home.pp?breakingid=22&flush=1
Anders moet je naar http://www.anp-photo.com gaan en op link "PRINS FRISO' klikken bij Uitgelicht, daar staan alle foto's per bezoek/nieuwtje op een rij.
Duhhh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Mabel kijkt slecht... ook Willem Alexander en Maxima kijken erg verdrietig en dat is logisch.
Oei, wat ziet Trix er opeens oud uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze link werkt:
http://www.anp-photo.com/breaking/home.pp?breakingid=22&flush=1
Anders moet je naar http://www.anp-photo.com gaan en op link "PRINS FRISO' klikken bij Uitgelicht, daar staan alle foto's per bezoek/nieuwtje op een rij.
Lex is een boom van een vent, had ik nooit gedacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef computergirl het volgende:
Wel een enorm lengte verschil trrouwens
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo jij bent ook een prettige noot in elk gesprek hè?
O jee... Dan zou ie wel eens na het opheffen van het kunstmatige coma 'gewoon' in coma kunnen liggen... En dat kan dan nog weken, maanden, jaren duren...quote:Het duurt mogelijk langer dan tot het einde van deze week voordat er meer duidelijk wordt over de toestand van prins Friso. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Daar ben ik ook bang voor. Dat zou de Telegraaf ook slecht uitkomen. Hoe moeten ze dat op een zo hijgerig mogelijke manier behandelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O jee... Dan zou ie wel eens na het opheffen van het kunstmatige coma 'gewoon' in coma kunnen liggen... En dat kan dan nog weken, maanden, jaren duren...
je wordt mamaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zwangerschapsverlof...
/excuus
Ik werk 'savondsquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zwangerschapsverlof...
/excuus
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Of ze probeert zwanger te worden en heeft daarvoor verlof aangevraagd.
Hey, RC!quote:lijstjes
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar de gezichten op de foto's en de berichten ziet het er niet echt goed uit he ?
Nee echt nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar de gezichten op de foto's en de berichten ziet het er niet echt goed uit he ?
Op het filmpje van de NOS valt het mee hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ik volg het niet echt op de voet maar vanmiddag in de auto bij een nieuwsbericht kreeg ik het idee dat het wel eens goed mis zou kunnen zijn/blijven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
Heb je wel gedoucht en gegeten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja nu ik er zo over nadenk ben ik al een paar dagen niet wezen fitnessen en ik heb niet aan carnaval gedaan, dus wat moet je dan doen he.
Wij zijn ook geobsedeerd maar we doen dat netjes op afstandquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef n00b13 het volgende:
169_____!
En dan nog durven zeggen dat de media er teveel op zit.
Ja dat wel!quote:
Ja dat vroeg ik vanmiddag ook af want die moeten gewoon naar school.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef Mula het volgende:
De kinderen moeten maandag weer naar school. Ik vraag me af of ze blijven als er zondag nog geen duidelijkheid is.
dat klopt dat duurt nog een paar dagen dat zijn lichaam op temperatuur isquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 25 delen vol? Hoe krijgen jullie het voor elkaar?
Zijn ze eigenlijk al bezig met het opwarmen van Prins Friso? Ik dacht zoiets op het nieuws te hebben gehoord ...
Alle posts over de hoeveelheid topics zijn bij elkaar zeker goed voor zes of zeven topicsquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn ze eigenlijk al bezig met het opwarmen van Prins Friso? Ik dacht zoiets op het nieuws te hebben gehoord ...
Goh inderdaad. In elk geval geen 'net slecht nieuws ontvangen-situatie'.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En het vertrek. Ze zien er beter uit dan bij de aankomst!![]()
[ afbeelding ]
misschin is friso al wakkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook te zien ja...quote:
Dat scheelt wel een hoop ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Greys, wat zijn dat voor kruisjes onder je tekst? zo'n vierkant met kruisjes.
Friso wil morgen nog een dagje skieën. Vrijdag naar huis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Strani het volgende:
WA heeft echt zo'n 'nou, dat viel toch allemaal bést mee??'-gezicht op die tweede foto.
Jup! Die ene foto was geen toeval, lijkt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Bij het verlaten van het ziekenhuis lijken ze alledrie (Mabel, Maxima en WA) een stuk ontspannener dan bij aankomst.
http://nos.nl/l/tcm:5-1197389/
Bij de 2e foto zag ik eerst zo'n treurig gezichtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?
Want een vierkantje met kruisje klinkt alsof een van de foto's het niet doet.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik editte al dat ik de foto zag..quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Zie jij in mijn vorige post niet twee foto's dan?
Want een vierkantje met kruisje klinkt alsof een van de foto's het niet doet.
Soms vraag ik me af of er wordt meegelezen en ze de instructie meekrijgen om wat vrolijker te kijken of zo... maar ik hoop oprecht van niet en dat er echt beter nieuws is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef Mula het volgende:
Ik heb het filmpje van het vertrek net gezien. Mabel lacht, Maxima ziet er wat minder treurig uit dan op de foto van binnenkomst, maar de verslagenheid blijft er toch van afstralen.
Morgen een liplezer in alle programma's om te kijken wat Maxima zei?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Bij het verlaten van het ziekenhuis lijken ze alledrie (Mabel, Maxima en WA) een stuk ontspannener dan bij aankomst.
Inmiddels is het minimaal 1 topic met opmerkingen van mensen die niet snappen dat er zoveel topics vol kunnen komen....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Die kerel staat echt om zich heen te kijken of hij iets verdachts ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of er wordt meegelezen en ze de instructie meekrijgen om wat vrolijker te kijken of zo... maar ik hoop oprecht van niet en dat er echt beter nieuws is.
Jaah hopelijk goed nieuws ...Ze zagen veel en veel ontspannender uit. Ik hoop het dat 't goed komt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
Dat is niet het enige dat in mijn post staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels is het minimaal 1 topic met opmerkingen van mensen die niet snappen dat er zoveel topics vol kunnen komen....
Mooi idd. Maar ik heb liever dat alle doktoren wonderen verrichten bij families waarvan mama of papa in elkaar zakt op hun 38e, sterft en de kinderen met een ouder achterblijven terwijl die kinderen nog 10 moeten worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik had al nog best hoop, maar nu helemaal!
Ik kan alleen dat verhaal van het journaal niet meer vindenDaar vertelden ze dat diezelfde arts van Friso eerder al wonderen had verricht bij een skiër/snowboarder, een kampioen, die nadat hij dagenlang op het randje van de dood zweefde nu weer aan het skiën is!
Ja ik, maar ik heb wel een dikke lul.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
Máxima ziet er hier ook weer zo mooi uit![]()
Lijkt niemand van jullie vrouwelijke posters toevallig op Máxima?
Euh. Ja. Maar ik snap niet zo goed wat dat hiermee te maken heeft?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi idd. Maar ik heb liever dat alle doktoren wonderen verrichten bij families waarvan mama of papa in elkaar zakt op hun 38e en kinderen achterblijven terwijl die kinderen nog 10 moeten worden.
Gevaarzoekers nemen plaats achterin de rij.
Zijn en hebben zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik heb wel een dikke lul.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn en hebben zijn twee heel verschillende dingen.
picsquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja ik, maar ik heb wel een dikke lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat het me opvalt dat het gros van de gevaarzoekers vaak nog tig kansen krijgen. Maar dat zal wel door de goede dokters komen in skigebieden. Of door omdat appel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh. Ja. Maar ik snap niet zo goed wat dat hiermee te maken heeft?
Geen idee of die dokter een ander heeft laten zakken terwijl hij de gevaarzoeker hielp...
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een dikke lul.
Jammer dat het woord gevaarzoeker geen vaste defenitie kent. Ik vind iemand die met 140 over de snelweg scheurt ook een gevaarzoeker. Of iemand die hardloopt. Of ....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooi idd. Maar ik heb liever dat alle doktoren wonderen verrichten bij families waarvan mama of papa in elkaar zakt op hun 38e, sterft en de kinderen met een ouder achterblijven terwijl die kinderen nog 10 moeten worden.
Gevaarzoekers nemen plaats achterin de rij.
Fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou van dikke lul.
Lijkt mij toeval. Die artsen checken vast niet of iemand net iets gevaarlijks gedaan heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat het me opvalt dat het gros van de gevaarzoekers vaak nog tig kansen krijgen. Maar dat zal wel door de goede dokters komen in skigebieden. Of door omdat appel.
Hij vind dat iemand van 38 meer een wonder verdient dan iemand van 43. Dus boven de 40 hoeft niet zo nodig meer het leven gered te worden, denk ik...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh. Ja. Maar ik snap niet zo goed wat dat hiermee te maken heeft?
Geen idee of die dokter een ander heeft laten zakken terwijl hij de gevaarzoeker hielp...
Ik wilde er mee zeggen dat het kennelijk niet uitzichtloos hoeft te zijn.
Is ook. Maar dan kijk ik TV en dan komt er zo'n pauperserie voorbij over mensen die 22 lawines wisten te overleven, terwijl een man in een tuin zichzelf elektrocuteerde toen hij voor z'n kleindochter de kerstlampjes wilde aandoen in de boom buiten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jammer dat het woord gevaarzoeker geen vaste defenitie kent. Ik vind iemand die met 140 over de snelweg scheurt ook een gevaarzoeker. Of iemand die hardloopt. Of ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |