Allemaal gebaseerd op hetzelfde bericht van een duitstalige krant die meldt dat er geruchten zijn dat hij hersendood is. Lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[Upd] Prins Johan Friso bedolven onder lawine
Mag wel hoeft nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar hij was dus buiten de piste, terwijl dat niet mocht?
Niet verboden maar je bent niet verzekerd en er was een lawinewaarschuwing dus onverstandig (understatement) was het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Leg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat er zo een persconferentie komt van de burgemeester van leg en reddingmedewerkers enzo.
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat boeit ons de reactie van Jeroen Krabbé dan weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef roos85 het volgende:
Heeft Jeroen Krabbé al gereageerd? of komt hij alleen als JF overleden is?
Ben er helemaal van de leg van.quote:
Weten ze pas over een paar dagen. Ze kunnen moeilijk zeggen "ja we weten eigenlijk pas over 2 dagen hoe erg het is, toedels, tot zondag!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ophouden met dat geblaat op tv tot er wat duidelijkheid is over zijn toestand.
Niet buiten levensgevaar. Dus erin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Is hij buiten levensgevaar of is dat nog niet bekend?
(ik kom net thuis)
Eigenlijk ook wel stom dat je dan alsnog gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.
Niet buiten levensgevaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
quote:
Nee, hij is juist heel erg in levensgevaar...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Nog steeds in levensgevaar, wel stabiel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |