Allemaal gebaseerd op hetzelfde bericht van een duitstalige krant die meldt dat er geruchten zijn dat hij hersendood is. Lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[Upd] Prins Johan Friso bedolven onder lawine
Mag wel hoeft nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar hij was dus buiten de piste, terwijl dat niet mocht?
Niet verboden maar je bent niet verzekerd en er was een lawinewaarschuwing dus onverstandig (understatement) was het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Leg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat er zo een persconferentie komt van de burgemeester van leg en reddingmedewerkers enzo.
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat boeit ons de reactie van Jeroen Krabbé dan weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef roos85 het volgende:
Heeft Jeroen Krabbé al gereageerd? of komt hij alleen als JF overleden is?
Ben er helemaal van de leg van.quote:
Weten ze pas over een paar dagen. Ze kunnen moeilijk zeggen "ja we weten eigenlijk pas over 2 dagen hoe erg het is, toedels, tot zondag!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ophouden met dat geblaat op tv tot er wat duidelijkheid is over zijn toestand.
Niet buiten levensgevaar. Dus erin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Is hij buiten levensgevaar of is dat nog niet bekend?
(ik kom net thuis)
Eigenlijk ook wel stom dat je dan alsnog gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.
Niet buiten levensgevaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
quote:
Nee, hij is juist heel erg in levensgevaar...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Nog steeds in levensgevaar, wel stabiel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Hij is stabiel in de zin dat hij nog steeds in levensgevaar isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds in levensgevaar, wel stabiel.
Beetje vreemde verklaring, maar goed.
ook geruchten dat hij hersendood is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, 't is ook vrijdag voor mij
Thanks voor de correctie
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ophouden met dat geblaat op tv tot er wat duidelijkheid is over zijn toestand.
Zet je TV aan, doos. Of gebruik je alleen Fok! voor nieuws?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Mja, eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel stom dat je dan alsnog gaat.
Wel een slimmequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Toch een beetje een vreemde eend, die Friso.
Dat is niet waar de tv-makers een stijve van krijgen hoor. Het volk is nou eenmaal uit op sensatie en dit is prima nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.
Mijn hoop wat doe jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.
Ik denk dat ik me ook ongemakkelijk zou voelen tijdens koninginnedag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Toch een beetje een vreemde eend, die Friso.
Ik kom net thuis man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zet je TV aan, doos. Of gebruik je alleen Fok! voor nieuws?
Trouwens stabiel, maar wel in levensgevaar.
Niet alleen Nederlanders, als het om een Zweedse, Engelse of Spaanse prins zou gaan dan zou men ook massaal kijken.... in eigen land iig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ligt ie nogsteeds bedolven onder een lawine?quote:Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #5
20 minuten onder de sneeuw. Tja, het zal er vanaf hangen hoe hij eruit komt. Maar neem toch aan dat ze intussen evt. hersenactiviteit wel gemeten hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ook geruchten dat hij hersendood is.
Is het echt zo moeilijk voor te stellen dat er ook nog mensen kijken die wél begaan zijn met de betrokkenen? En niet puur voor de lol het nieuws volgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als W-A er nu ook heen gaat belooft het niet veel goeds.
Inderdaad, dat zegt weinig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?quote:
Met het regeringsvliegtuig? Volgens mij zegt dat wel ietsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Lijkt me ook geen goed teken inderdaad..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand.
Sommigen zijn zo dom als een vaatdoek maat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?
Nou ja, als hij zijn kruisbanden gescheurd had ging W-A natuurlijk niet a la minute met het regeringsvliegtuig die kant op, dan kon hij rustig een dagje later gaan.quote:
pffff gast, ga je deze discussie nu weer helemaal herhalen??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?
Ja idd, dat gaf ik net ook al aan ze door.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Mula het volgende:
Waarom zeggen ze op RTL aldoor dat zijn kinderen Emma en Joanna heten?
schijnbaar hebben die zeikerds ook niets beters te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
pffff gast, ga je deze discussie nu weer helemaal herhalen??
Hij heeft wel gelijk. Mogen we niet de waarheid herhalen ofz?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oké, Feyenoorder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Kap eens met dat bitchen, stelletje wijven
Waar heb je het over? Ik herhaal helemaal niks. Eerste keer dat ik dit zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ahh..ik hou van jouquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Henk en Ingrid kunnen ook best het eerste vliegtuig naar Oostenrijk nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Dat is toch wel het voordeel van Kroonprins zijn. Hij kan gewoon met het regeringsvliegtuig naar zijn broer in Innsbruck. Als het Henk of Ingrid was van wie de broer zoiets overkwam, die moesten gewoon met de Euroliner bus naar Innsbruck.
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand. Hopelijk komt het goed met hem, zou anders wel heel sneu zijn voor Bea, Mabel en zijn kindjes.
Nee, 39,2342342%quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
Zijn overlevingskansen waren 40% toch ?
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Als jij een regeringsvliegtuig tot je beschikking hebt dan gebruik je dat.... als hij in Utrecht ligt terwijl jij in Amsterdam bent dan pak je ook een auto als je die tot je beschikking hebt en dan ga je niet met het OV.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met het regeringsvliegtuig? Volgens mij zegt dat wel iets
1 of andere "expert" die er zelf niet eens bij was en de situatie dus totaal niet kan inschatten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Zeiden ze een half uurtje geleden voor zover ik het kon verstaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Jij hebt zn arts net gesproken:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
4 topics geleden 80%, gaat hardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
Als ie in slaap wordt gehouden, dan kunnen ze ook nog weinig zeggen, vrees ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen goed teken inderdaad..
Ja, ik googlede even en zag dat het ding minder bijzonder is dan ik dacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij een regeringsvliegtuig tot je beschikking hebt dan gebruik je dat.... als hij in Utrecht ligt terwijl jij in Amsterdam bent dan pak je ook een auto als je die tot je beschikking hebt en dan ga je niet met het OV.
Eerst mijn reply lezen voordat je dom gaat lopen blaten. Dankjevriendelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
1 of andere "expert" die er zelf niet eens bij was en de situatie dus totaal niet kan inschatten.
Volgens mij heeft dat er meer mee te maken dat hij in een coma wordt gehouden, zodat zijn lijf zoveel mogelijk kan bijkomen. Als de coma na een paar dagen wordt opgeheven, moet blijken wat zijn lijf zelf nog kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand.
Voor jou ook moeilijk om te lezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij hebt zon arts net gesproken:
Nee, die zijn daar veel te arm voorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Henk en Ingrid kunnen ook best het eerste vliegtuig naar Oostenrijk nemen
Speculatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
Jij hebt goed geluisterd naar die man op RTL.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ie in slaap wordt gehouden, dan kunnen ze ook nog weinig zeggen, vrees is.
Kan me best voorstellen dat ze pas weten hoe het met z'n hersenfunctie is, hoeveel hij nog weet, hoeveel de schade is, als hij bij kennis is. En zover ik snap is het hij dat waarschijnlijk momenteel niet.
Ben wel benieuwd waarom jij, als je nog helemaal niks weet over de situatie, dit topic op Fok! gaat opzoeken en dan ook nog een post plaatst hoe het ervoor staat. Terwijl je ook nu.nl kan intikken of op een knop kan drukken voor je TV.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle eikels mogen hun kop houden trouwens.
Zo, zometeen RTL Nieuws. Eens kijken of er iets nieuws bekend is.
Mja was net tijdens het eten het nieuws aan het kijken en toen werd dat gezegd door een arts, vandaar dat ik het even netjes vroegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Speculatie.
Overlevingskansen zijn persoonsafhankelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, die zijn daar veel te arm voor. Moet er maar net een vlucht beschikbaar zijn, net nu er zoveel mensen gaan wintersporten in Oostenrijk.
Nou ja, als ik een privévliegtuig had of van het regeringsvliegtuig gebruik mocht maken, deed ik het ook hoor.
"Zeiden ze een half uur geleden" zei je, wie zei dat dan precies? Niemand kan op dit moment dergelijke inschattingen maken. Z'n behandelende arts kan de beste maken maar die is niet aan het woord geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |