Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als W-A er nu ook heen gaat belooft het niet veel goeds.
Inderdaad, dat zegt weinig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?quote:
Met het regeringsvliegtuig? Volgens mij zegt dat wel ietsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Lijkt me ook geen goed teken inderdaad..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand.
Sommigen zijn zo dom als een vaatdoek maat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?
Nou ja, als hij zijn kruisbanden gescheurd had ging W-A natuurlijk niet a la minute met het regeringsvliegtuig die kant op, dan kon hij rustig een dagje later gaan.quote:
pffff gast, ga je deze discussie nu weer helemaal herhalen??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?
Ja idd, dat gaf ik net ook al aan ze door.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Mula het volgende:
Waarom zeggen ze op RTL aldoor dat zijn kinderen Emma en Joanna heten?
schijnbaar hebben die zeikerds ook niets beters te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
pffff gast, ga je deze discussie nu weer helemaal herhalen??
Hij heeft wel gelijk. Mogen we niet de waarheid herhalen ofz?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oké, Feyenoorder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Kap eens met dat bitchen, stelletje wijven
Waar heb je het over? Ik herhaal helemaal niks. Eerste keer dat ik dit zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ahh..ik hou van jouquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Kap eens met dat bitchen, stelletje wijven
Henk en Ingrid kunnen ook best het eerste vliegtuig naar Oostenrijk nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Dat is toch wel het voordeel van Kroonprins zijn. Hij kan gewoon met het regeringsvliegtuig naar zijn broer in Innsbruck. Als het Henk of Ingrid was van wie de broer zoiets overkwam, die moesten gewoon met de Euroliner bus naar Innsbruck.
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand. Hopelijk komt het goed met hem, zou anders wel heel sneu zijn voor Bea, Mabel en zijn kindjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |