Allemaal gebaseerd op hetzelfde bericht van een duitstalige krant die meldt dat er geruchten zijn dat hij hersendood is. Lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[Upd] Prins Johan Friso bedolven onder lawine
Mag wel hoeft nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar hij was dus buiten de piste, terwijl dat niet mocht?
Niet verboden maar je bent niet verzekerd en er was een lawinewaarschuwing dus onverstandig (understatement) was het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Leg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat er zo een persconferentie komt van de burgemeester van leg en reddingmedewerkers enzo.
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat boeit ons de reactie van Jeroen Krabbé dan weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef roos85 het volgende:
Heeft Jeroen Krabbé al gereageerd? of komt hij alleen als JF overleden is?
Ben er helemaal van de leg van.quote:
Weten ze pas over een paar dagen. Ze kunnen moeilijk zeggen "ja we weten eigenlijk pas over 2 dagen hoe erg het is, toedels, tot zondag!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ophouden met dat geblaat op tv tot er wat duidelijkheid is over zijn toestand.
Niet buiten levensgevaar. Dus erin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Is hij buiten levensgevaar of is dat nog niet bekend?
(ik kom net thuis)
Eigenlijk ook wel stom dat je dan alsnog gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.
Niet buiten levensgevaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
quote:
Nee, hij is juist heel erg in levensgevaar...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Nog steeds in levensgevaar, wel stabiel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Hij is stabiel in de zin dat hij nog steeds in levensgevaar isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds in levensgevaar, wel stabiel.
Beetje vreemde verklaring, maar goed.
ook geruchten dat hij hersendood is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, 't is ook vrijdag voor mij
Thanks voor de correctie
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ophouden met dat geblaat op tv tot er wat duidelijkheid is over zijn toestand.
Zet je TV aan, doos. Of gebruik je alleen Fok! voor nieuws?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Mja, eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel stom dat je dan alsnog gaat.
Wel een slimmequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Toch een beetje een vreemde eend, die Friso.
Dat is niet waar de tv-makers een stijve van krijgen hoor. Het volk is nou eenmaal uit op sensatie en dit is prima nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.
Mijn hoop wat doe jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.
Ik denk dat ik me ook ongemakkelijk zou voelen tijdens koninginnedag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Toch een beetje een vreemde eend, die Friso.
Ik kom net thuis man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zet je TV aan, doos. Of gebruik je alleen Fok! voor nieuws?
Trouwens stabiel, maar wel in levensgevaar.
Niet alleen Nederlanders, als het om een Zweedse, Engelse of Spaanse prins zou gaan dan zou men ook massaal kijken.... in eigen land iig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ligt ie nogsteeds bedolven onder een lawine?quote:Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #5
20 minuten onder de sneeuw. Tja, het zal er vanaf hangen hoe hij eruit komt. Maar neem toch aan dat ze intussen evt. hersenactiviteit wel gemeten hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ook geruchten dat hij hersendood is.
Is het echt zo moeilijk voor te stellen dat er ook nog mensen kijken die wél begaan zijn met de betrokkenen? En niet puur voor de lol het nieuws volgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als W-A er nu ook heen gaat belooft het niet veel goeds.
Inderdaad, dat zegt weinig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?quote:
Met het regeringsvliegtuig? Volgens mij zegt dat wel ietsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Lijkt me ook geen goed teken inderdaad..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |