Allemaal gebaseerd op hetzelfde bericht van een duitstalige krant die meldt dat er geruchten zijn dat hij hersendood is. Lezen is moeilijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[Upd] Prins Johan Friso bedolven onder lawine
Mag wel hoeft nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar hij was dus buiten de piste, terwijl dat niet mocht?
Niet verboden maar je bent niet verzekerd en er was een lawinewaarschuwing dus onverstandig (understatement) was het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Leg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat er zo een persconferentie komt van de burgemeester van leg en reddingmedewerkers enzo.
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat boeit ons de reactie van Jeroen Krabbé dan weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef roos85 het volgende:
Heeft Jeroen Krabbé al gereageerd? of komt hij alleen als JF overleden is?
Ben er helemaal van de leg van.quote:
Weten ze pas over een paar dagen. Ze kunnen moeilijk zeggen "ja we weten eigenlijk pas over 2 dagen hoe erg het is, toedels, tot zondag!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ophouden met dat geblaat op tv tot er wat duidelijkheid is over zijn toestand.
Niet buiten levensgevaar. Dus erin.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Is hij buiten levensgevaar of is dat nog niet bekend?
(ik kom net thuis)
Eigenlijk ook wel stom dat je dan alsnog gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Mocht wel, maar het was wel gevaarlijk.
Niet buiten levensgevaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
quote:
Nee, hij is juist heel erg in levensgevaar...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Nog steeds in levensgevaar, wel stabiel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Hij is stabiel in de zin dat hij nog steeds in levensgevaar isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds in levensgevaar, wel stabiel.
Beetje vreemde verklaring, maar goed.
ook geruchten dat hij hersendood is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, 't is ook vrijdag voor mij
Thanks voor de correctie
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ophouden met dat geblaat op tv tot er wat duidelijkheid is over zijn toestand.
Zet je TV aan, doos. Of gebruik je alleen Fok! voor nieuws?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
(ik kom net thuis)
Mja, eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel stom dat je dan alsnog gaat.
Wel een slimmequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Toch een beetje een vreemde eend, die Friso.
Dat is niet waar de tv-makers een stijve van krijgen hoor. Het volk is nou eenmaal uit op sensatie en dit is prima nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.
Mijn hoop wat doe jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is waar tv-makers een stijve van krijgen. Eindeloos lullen over andermans misere. En Nederlanders zijn dol op ramp-toerisme.
Ik denk dat ik me ook ongemakkelijk zou voelen tijdens koninginnedag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Toch een beetje een vreemde eend, die Friso.
Ik kom net thuis man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zet je TV aan, doos. Of gebruik je alleen Fok! voor nieuws?
Trouwens stabiel, maar wel in levensgevaar.
Niet alleen Nederlanders, als het om een Zweedse, Engelse of Spaanse prins zou gaan dan zou men ook massaal kijken.... in eigen land iig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ligt ie nogsteeds bedolven onder een lawine?quote:Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #5
20 minuten onder de sneeuw. Tja, het zal er vanaf hangen hoe hij eruit komt. Maar neem toch aan dat ze intussen evt. hersenactiviteit wel gemeten hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ook geruchten dat hij hersendood is.
Is het echt zo moeilijk voor te stellen dat er ook nog mensen kijken die wél begaan zijn met de betrokkenen? En niet puur voor de lol het nieuws volgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als W-A er nu ook heen gaat belooft het niet veel goeds.
Inderdaad, dat zegt weinig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?quote:
Met het regeringsvliegtuig? Volgens mij zegt dat wel ietsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als je broer in het ziekenhuis ligt dan ga je er niet even heen....
Lijkt me ook geen goed teken inderdaad..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand.
Sommigen zijn zo dom als een vaatdoek maat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?
Nou ja, als hij zijn kruisbanden gescheurd had ging W-A natuurlijk niet a la minute met het regeringsvliegtuig die kant op, dan kon hij rustig een dagje later gaan.quote:
pffff gast, ga je deze discussie nu weer helemaal herhalen??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dus? In plaats van op Fok! dit soort dingen te roepen, kan je ook even nu.nl intikken of je TV aanzetten. Wel wat makkelijker, ofniet?
Ja idd, dat gaf ik net ook al aan ze door.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef Mula het volgende:
Waarom zeggen ze op RTL aldoor dat zijn kinderen Emma en Joanna heten?
schijnbaar hebben die zeikerds ook niets beters te doenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
pffff gast, ga je deze discussie nu weer helemaal herhalen??
Hij heeft wel gelijk. Mogen we niet de waarheid herhalen ofz?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oké, Feyenoorder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Kap eens met dat bitchen, stelletje wijven
Waar heb je het over? Ik herhaal helemaal niks. Eerste keer dat ik dit zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ahh..ik hou van jouquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Henk en Ingrid kunnen ook best het eerste vliegtuig naar Oostenrijk nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Dat is toch wel het voordeel van Kroonprins zijn. Hij kan gewoon met het regeringsvliegtuig naar zijn broer in Innsbruck. Als het Henk of Ingrid was van wie de broer zoiets overkwam, die moesten gewoon met de Euroliner bus naar Innsbruck.
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand. Hopelijk komt het goed met hem, zou anders wel heel sneu zijn voor Bea, Mabel en zijn kindjes.
Nee, 39,2342342%quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
Zijn overlevingskansen waren 40% toch ?
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
Als jij een regeringsvliegtuig tot je beschikking hebt dan gebruik je dat.... als hij in Utrecht ligt terwijl jij in Amsterdam bent dan pak je ook een auto als je die tot je beschikking hebt en dan ga je niet met het OV.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met het regeringsvliegtuig? Volgens mij zegt dat wel iets
1 of andere "expert" die er zelf niet eens bij was en de situatie dus totaal niet kan inschatten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Zeiden ze een half uurtje geleden voor zover ik het kon verstaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Jij hebt zn arts net gesproken:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
4 topics geleden 80%, gaat hardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
Als ie in slaap wordt gehouden, dan kunnen ze ook nog weinig zeggen, vrees ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen goed teken inderdaad..
Ja, ik googlede even en zag dat het ding minder bijzonder is dan ik dacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij een regeringsvliegtuig tot je beschikking hebt dan gebruik je dat.... als hij in Utrecht ligt terwijl jij in Amsterdam bent dan pak je ook een auto als je die tot je beschikking hebt en dan ga je niet met het OV.
Eerst mijn reply lezen voordat je dom gaat lopen blaten. Dankjevriendelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
1 of andere "expert" die er zelf niet eens bij was en de situatie dus totaal niet kan inschatten.
Volgens mij heeft dat er meer mee te maken dat hij in een coma wordt gehouden, zodat zijn lijf zoveel mogelijk kan bijkomen. Als de coma na een paar dagen wordt opgeheven, moet blijken wat zijn lijf zelf nog kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:55 schreef MaLo het volgende:
Niet echt hoopgevend dat ze pas over een paar dagen meer denken te weten over zijn toestand.
Voor jou ook moeilijk om te lezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij hebt zon arts net gesproken:
Nee, die zijn daar veel te arm voorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Henk en Ingrid kunnen ook best het eerste vliegtuig naar Oostenrijk nemen
Speculatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef DjinN het volgende:
Jij hebt goed geluisterd naar die man op RTL.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ie in slaap wordt gehouden, dan kunnen ze ook nog weinig zeggen, vrees is.
Kan me best voorstellen dat ze pas weten hoe het met z'n hersenfunctie is, hoeveel hij nog weet, hoeveel de schade is, als hij bij kennis is. En zover ik snap is het hij dat waarschijnlijk momenteel niet.
Ben wel benieuwd waarom jij, als je nog helemaal niks weet over de situatie, dit topic op Fok! gaat opzoeken en dan ook nog een post plaatst hoe het ervoor staat. Terwijl je ook nu.nl kan intikken of op een knop kan drukken voor je TV.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle eikels mogen hun kop houden trouwens.
Zo, zometeen RTL Nieuws. Eens kijken of er iets nieuws bekend is.
Mja was net tijdens het eten het nieuws aan het kijken en toen werd dat gezegd door een arts, vandaar dat ik het even netjes vroegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Speculatie.
Overlevingskansen zijn persoonsafhankelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, die zijn daar veel te arm voor. Moet er maar net een vlucht beschikbaar zijn, net nu er zoveel mensen gaan wintersporten in Oostenrijk.
Nou ja, als ik een privévliegtuig had of van het regeringsvliegtuig gebruik mocht maken, deed ik het ook hoor.
"Zeiden ze een half uur geleden" zei je, wie zei dat dan precies? Niemand kan op dit moment dergelijke inschattingen maken. Z'n behandelende arts kan de beste maken maar die is niet aan het woord geweest.quote:
Er zit een kras op je plaatquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom jij, als je nog helemaal niks weet over de situatie, dit topic op Fok! gaat opzoeken en dan ook nog een post plaatst hoe het ervoor staat. Terwijl je ook nu.nl kan intikken of op een knop kan drukken voor je TV.
Maar het zal wel aan mij liggen. Boeit eigenlijk ook niet; waar blijft die persco? Naja trouwens, alles is al gezegd, wel mooi geweest voor nu.
Daar ben ik dan weer niet zo zeker van, dat je daar op moet hopen.... kan me zomaar voorstellen dat er sprake is van flinke hersenschade.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hopen dat hij het overleeft. Zoiets wens je niemand toe natuurlijk.
Alleen wel stom als hij idd buiten de piste is gegaan
@ dat laatste: me too.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, die zijn daar veel te arm voor. Moet er maar net een vlucht beschikbaar zijn, net nu er zoveel mensen gaan wintersporten in Oostenrijk.
Nou ja, als ik een privévliegtuig had of van het regeringsvliegtuig gebruik mocht maken, deed ik het ook hoor.
?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:01 schreef Strani het volgende:
Dit laat allemaal goed zien waarom het belangrijk is dat de koninklijke familie groot is. Als dit Wilhelmina of Juliana was overkomen (met slechte afloop) hadden we nu allemaal naar het wekelijks gesprek met president Rutte zitten te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
by Redactie NU.nl 5:57 PMquote:Toernooidirecteur Richard Krajicek wacht af of het ernstige ski-ongeval van prins Johan Friso consequenties heeft voor het ABN Amro-toernooi. ,,We communiceren hierover met de gemeente Rotterdam. (ANP) Het toernooi duurt tot en met zondag.
Man van RTL?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij hebt goed geluisterd naar die man op RTL.
Nou nou. Dat is nou ook weer niet nodig.quote:
Er zijn altijd reserve-opties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat er destijds geen reserve-opties waren.
President Rutte, dat wordt een drama.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:01 schreef Strani het volgende:
Dit laat allemaal goed zien waarom het belangrijk is dat de koninklijke familie groot is. Als dit Wilhelmina of Juliana was overkomen (met slechte afloop) hadden we nu allemaal naar het wekelijks gesprek met president Rutte zitten te kijken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mja was net tijdens het eten het nieuws aan het kijken en toen werd dat gezegd door een arts, vandaar dat ik het even netjes vroeg
Waarom zou je geen normale reply krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Was toch een heel normale vraag.(Un)masking for the greater good.
Dat soort mensen moet je gewoon negeren..dat lossen de mods wel op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nou nou. Dat is nou ook weer niet nodig.
Omg...ook lekker egoïstisch...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef De_kromme het volgende:
Dit meen je toch niet?
[..]
by Redactie NU.nl 5:57 PM
Da's wel erg ongevoelig, zeg...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef De_kromme het volgende:
Dit meen je toch niet?
[..]
Tuurlijk niet. Die vraag is hem gewoon gesteld en daar geeft hij antwoord op. Natuurlijk moeten ze daar nu al rekening mee houden.quote:
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarom zou je geen normale reply krijgen?
't Was toch een heel normale vraag.
Als hij inderdaad een schedelbasisfractuur heeft en kunstmatig in coma gehouden wordt, moet je inderdaad maar afwachten hoe hij eruit komt. Zoiets is op zijn zachtst gezegd niet bestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo zeker van, dat je daar op moet hopen.... kan me zomaar voorstellen dat er sprake is van flinke hersenschade.
Ik hoop dat hij er relatief schadevrij bovenopkomt, maar ik heb m'n bedenkingen.
Het was inderdaad niet echt slim.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef zaans_boefje het volgende:
Inmiddels mijzelf even verdiept, er was een lawinewaarschuwing van 4 op een schaal van 5, en toch buiten de piste gegaan![]()
Ik leef met zijn naasten mee, maar we kunnen niet iedereen tegen zichzelf beschermen
Ach, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ookSchijnbaar zijn er mensen die graag zo chagrijnig reageren
Die eendracht vind ik op zich al een uniek nummer, en daar ben je toch wel van?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Arcee het volgende:
Volgens Sacha de Boer is Friso "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".
Volgens verslaggever in Innsbruck is Friso "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".
Volgens andere verslaggever is Friso "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".
Zo worden we toch weer heel wat wijzer.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij is er iets bekend wat wij nog niet mogen weten...
okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je gewoon negeren..dat lossen de mods wel op.
Dat zijn de meeste...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
Hij was een 'fervent off-piste skiër'.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef De_kromme het volgende:
Dit meen je toch niet?
[..]
quote:
Wat is dit dan? Ongevoelig van mijn kant?quote:
Maar de troonopvolging hoeft niet perse plaats te vinden door een lid van het Koninklijk Huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Strani het volgende:
Destijds niet binnen het koninklijk huis. Dat bestond een tijd lang uit slechts twee mensen.
Vertel? En waar heb je dat vandaan ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Nominatie voor de Darwin Awards is wel een beetje op z'n plaats, mocht dit fout aflopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef zaans_boefje het volgende:
Inmiddels mijzelf even verdiept, er was een lawinewaarschuwing van 4 op een schaal van 5, en toch buiten de piste gegaan![]()
Ik leef met zijn naasten mee, maar we kunnen niet iedereen tegen zichzelf beschermen
Waarom zou dat zo zijn? De uitleg van de artsen vind ik heel plausibel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Vind ik ook vreemd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit dan? Ongevoelig van mijn kant?![]()
Ik vind het wel vreemd dat ze zelfs een verschrikkelijk groot commercieel tennistoernooi willen aflasten.
Complottheorie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Neej niet van jouw kant, maar van dat van Krajicekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel vreemd dat ze zelfs een verschrikkelijk groot commercieel tennistoernooi willen aflasten.
Dat klopt niet. Is gewoon wettelijk geregeld. Zelfs achterkleinneven kunnen indien worden aangesproken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Destijds niet binnen het koninklijk huis. Dat bestond een tijd lang uit slechts twee mensen.
Als hij dit nu vast roept en later blijkt dat 'ie overleden is kan 'ie roepen dat hij gelijk had. En als hij geen gelijk heeft kraait geen haan daarna. Beetje hoe hedendaagse economen het verloop van de crisis voorspellen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Opvallend hoe weinig zinnen in correct Nederlands de tv-presentatoren weten te produceren zodra er geimproviseerd moet worden.
Als wij het niet weten, dan kan het nooit bekend zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Da's waar, maar ik denk dat het de loyaliteit van 'het volk' geen goed zou doen als een relatief onbekende ineens monarch wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar de troonopvolging hoeft niet perse plaats te vinden door een lid van het Koninklijk Huis.
Tja, dit is de enige tijd van het jaar dat iemand nog een haar geeft om Richard Krajicek en nu wordt dat van hem afgenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neej niet van jouw kant, maar van dat van Krajicek
Niks raars aan. Zo werk de RVD, altijd heel lang wachten met informatie totdat ze het 50000% zeker weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Complottheorie?
Ik denk dat hij kunstmatig in coma gehouden wordt en dat ze daarom niets nieuws kunnen vertellen.
Ik weet het niet, zou goed kunnen dat ze het nieuws nog even stil houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij dit nu vast roept en later blijkt dat 'ie overleden is kan 'ie roepen dat hij gelijk had. En als hij geen gelijk heeft kraait geen haan daarna. Beetje hoe hedendaagse economen het verloop van de crisis voorspellen.
Laat Eva Jinek en Mart Smeets hier een mooie discussie over voerenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Opvallend hoe weinig zinnen in correct Nederlands de tv-presentatoren weten te produceren zodra er geimproviseerd moet worden.
Een journalist stelt hem de vraag of ze daar rekening mee houden en dan antwoordt hij dat ze daar inderdaad rekening mee houden. Wat is daar ongevoelig aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef DjinN het volgende:
Neej niet van jouw kant, maar van dat van Krajicek
Ze herhaalde het net, mochten we het nog niet weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Arcee het volgende:
Volgens Sacha de Boer is Friso "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".
Geloof dat momenteel alleen leden van het Koninklijk Huis in de lijn tot de troon staan (+ hun partners)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar de troonopvolging hoeft niet perse plaats te vinden door een lid van het Koninklijk Huis.
Wazzeggie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze herhaalde het net, mochten we het nog niet weten.
Nee, niet van jou!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Ach, Mart Smeets..respect voor de man maar sportjournalistiek is niet hetzelfde als reguliere journalistiek (en ik kom uit de wereld van sportmedia).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Laat Eva Jinek en Mart Smeets hier een mooie discussie over voeren
Als ze net gemeld hebben dat ze nog een paar dagen nodig hebben om zekerheid te hebben dan geloof ik niet dat hij ondertussen al gewoon dood is. Maargoed, populair om te denken dat er allerhande complottheorieen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:07 schreef DjinN het volgende:
Ik weet het niet, zou goed kunnen dat ze het nieuws nog even stil houden
Welk definitieve nieuws?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Nielsch het volgende:
Ze houden het definitieve nieuws stil totdat er de nodige voorbereidingen zijn getroffen.
"Stabiel, maar niet buiten levensgevaar" meende ik te horen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Nou, daar zijn we ook niet veel wijzer van geworden.
Is ook telkens uitgesteld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef DjinN het volgende:
Ik heb de persco nog steeds niet gezien...A-Team kwam ineenkeer
Nogmaals; op basis waarvan denk je dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Nielsch het volgende:
Ze houden het definitieve nieuws stil totdat er de nodige voorbereidingen zijn getroffen.
Zou Mart toch een punt hebben met de autocue?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:
De Nederlandse lijst is in ieder geval niet zo uitgebreid als de Britse.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geloof dat momenteel alleen leden van het Koninklijk Huis in de lijn tot de troon staan (+ hun partners)
Maar mocht het zo ver komen dan vinden ze vast ook nog wel een ander familielid die hem over kan nemen
Ja maar hij is nog steeds in levensgevaar. Dat betekent dat er nog vanalles mis kan gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze net gemeld hebben dat ze nog een paar dagen nodig hebben om zekerheid te hebben dan geloof ik niet dat hij ondertussen al gewoon dood is. Maargoed, populair om te denken dat er allerhande complottheorieen zijn.
Maar wel buiten levensgevaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Djeez het volgende:
Dit komt ook slecht uit voor het kabinet, dat al niet stabiel is
Wat heeft Friso te maken met de regering? Heck, zelfs als Bea zou overlijden zie ik niet waarom dat slecht voor de regering zou zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Djeez het volgende:
Dit komt ook slecht uit voor het kabinet, dat al niet stabiel is
Die komen altijd snel om het hoekje, idd.quote:
Denk het ook.quote:Ik denk dat hij kunstmatig in coma gehouden wordt en dat ze daarom niets nieuws kunnen vertellen.
Had Mart maar een autocue, dan maakte hij tenminste niet zoveel fouten bij het live commentaar geven van een sport-event...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou Mart toch een punt hebben met de autocue?
Ach welnee, zo gaat het nou eenmaal met de meeste traumapatiënten. Stabiliseren, op de IC leggen, afwachten. Het leven is geen ER, waarbij alles en iedereen die de SEH binnenkomt 3 keer geklapt wordt waarna ze doodverklaard worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Drebbelman het volgende:
Tuurlijk is hij nog niet overleden, dat zouden ze echt wel melden.
Altijd die drang naar sensatie.
Kan jij die gast niet even modden met zijn onderbuikgevoelens de hele tijd? Vervelend ventje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; op basis waarvan denk je dat?
Waaaaaaaaaaah, waar is m'n autocue!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Da's waar. Het zou juist de aandacht van het volk afleiden zodat de regering wat rust krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat heeft Friso te maken met de regering? Heck, zelfs als Bea zou overlijden zie ik niet waarom dat slecht voor de regering zou zijn.
Komt ook omdat ze gewoon geen tijd krijgen om even na te denken, stiltes mogen niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Joh. Maar dat is wat anders dan dat ze info achterhouden. Ze weten het gewoon niet. Iemand die een schedelbasisfractuur heeft kan spontaan een hersenbloeding krijgen en bovendien is hij niet bij kennis kennelijk en weten ze dus ook niet of er al sprake is van schade.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef DjinN het volgende:
Ja maar hij is nog steeds in levensgevaar. Dat betekent dat er nog vanalles mis kan gaan
Ja, maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Stabiel, maar niet buiten levensgevaar" meende ik te horen...
Hier is het ook wettelijk geregeld. Er kunnen indien mensen worden aangesproken die de gros van de mensen niet kent, maar wel deel uitmaken van de Nassau familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De Nederlandse lijst is in ieder geval niet zo uitgebreid als de Britse.
http://wikikids.wiki.kenn(...)ritse_Troonopvolging
Ik denk dat het inderdaad enorm wordt onderschat, hoe moeilijk dit is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze gewoon geen tijd krijgen om even na te denken, stiltes mogen niet.
Maar hopelijk is het ook geen House waar iedereen eerst zes keer bijna dood gaat voordat ze het ziekenhuis uit kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach welnee, zo gaat het nou eenmaal met de meeste traumapatiënten. Stabiliseren, op de IC leggen, afwachten. Het leven is geen ER, waarbij alles en iedereen die de SEH binnenkomt 3 keer geklapt wordt waarna ze doodverklaard worden.
Die die van de Britten is vrijwel onbeperkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De Nederlandse lijst is in ieder geval niet zo uitgebreid als de Britse.
http://wikikids.wiki.kenn(...)ritse_Troonopvolging
Inderdaad. Vandaar ook de melding dat ze over een paar dagen pas meer weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach welnee, zo gaat het nou eenmaal met de meeste traumapatiënten. Stabiliseren, op de IC leggen, afwachten. Het leven is geen ER, waarbij alles en iedereen die de SEH binnenkomt 3 keer geklapt wordt waarna ze doodverklaard worden.
ninja-editquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:12 schreef zoem het volgende:
Er worden ook veel spellingsfouten gemaakt op alle nieuwssites zeg. Motto: als het maar zo snel mogelijk op het net staat.
'T is in ieder geval geen Lupus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:12 schreef Dagonet het volgende:
Maar hopelijk is het ook geen House waar iedereen eerst zes keer bijna dood gaat voordat ze het ziekenhuis uit kunnen.
by Redactie NU.nl 6:02 PMquote:Een korte samenvatting van wat we nu weten: prins Friso verkeert in levensgevaar nadat hij vrijdag kort na het middaguur bedolven is geraakt door een lawine tijdens zijn wintersportvakantie in het Oostenrijkse Lech. Hij zou zo'n 15 à 20 minuten onder de sneeuw hebben gelegen.
Friso ligt in het ziekenhuis in Innsbruck. Zijn toestand wordt door de Rijksvoorlichtingsdienst omschreven als 'stabiel maar niet buiten levensgevaar'. Artsen zouden pas over enkele dagen een prognose kunnen geven. Friso's moeder, koningin Beatrix, en zijn echtgenote prinses Mabel, zijn aanwezig.
Details over Friso's toestand zijn onbekend. Volgens Oostenrijkse media zou hij een schedelfractuur en meervoudig letsel hebben.
Friso zou buiten de piste hebben geskied hebben, terwijl er was gewaarschuwd voor ernstig lawinegevaar.
Dat dan de Oostenrijkse Dr. Haus een theorie heeft en door iedereen gek wordt verklaard, maar het wel bij het juiste eind heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hopelijk is het ook geen House waar iedereen eerst zes keer bijna dood gaat voordat ze het ziekenhuis uit kunnen.
Meteen tattootje van een ski zetten jwtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat heeft Friso te maken met de regering? Heck, zelfs als Bea zou overlijden zie ik niet waarom dat slecht voor de regering zou zijn.
Godzijdank niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze het eerst aan de familie vertellen. Goed punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:13 schreef Nielsch het volgende:
Als hij komt te overlijden zal het niet de eerste prioriteit zijn om dit de volgende minuut aan het volk te melden. Ik denk dat daar dan nog wel een paar uur overheen gaan.
Dat klopt.. maar ze zullen niet gaan liegen in een persbericht en zeggen dat de toestand stabiel is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:13 schreef Nielsch het volgende:
Als hij komt te overlijden zal het niet de eerste prioriteit zijn om dit de volgende minuut aan het volk te melden. Ik denk dat daar dan nog wel een paar uur overheen gaan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij is stabiel, maar nog niet buiten levensgevaar hoor ik.
Ik dacht, ik meld het even op fok!
Dank je. Ik vroeg me af wat de situatie nu was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Ronaldsen het volgende:
nee, dat niet... dan komt er gewoon radiostilte...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar ze zullen niet gaan liegen in een persbericht en zeggen dat de toestand stabiel is.
Hè, bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Hahaha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze het eerst aan de familie vertellen. Goed punt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Nielsch het volgende:
nee, dat niet... dan komt er gewoon radiostilte...
quote:
Ja, 't was een lawine.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Nielsch het volgende:
is er al iets bekend over de oorzaak?
quote:
Haha. Troll.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Nielsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Drebbelman het volgende:
Wat is de verleden tijd van Friso eigenlijk? Frooro?Was wel de eerste grap waar ik om moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Drebbelman het volgende:
Wat is de verleden tijd van Friso eigenlijk? Frooro?FrwasoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Afgezien van het zijn van een idioot die ondanks een lawinewaarschuwing buiten de piste is gaan skiën zonder veiligheidsapparatuur ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Nielsch het volgende:
Met deze nieuwsvoorziening word je dat welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:18 schreef Document1 het volgende:
Je bent wel een expert geworden zo binnen een uurtje he Roos.
Wat moeten we zonder Roosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:18 schreef Document1 het volgende:
Je bent wel een expert geworden zo binnen een uurtje he Roos.
Whitney Houston is dood. En Michael Jackson ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:17 schreef Drebbelman het volgende:
Er komt nu zeker geen elfstedentocht meer dit jaar.
Dat denk ik niet maar binnen de monarchie kan het op korte termijn een probleem opleveren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Die flauwe grappen hier.![]()
Als hij komt te overlijden, wordt het vast echt crisis in Nederland ...
gelukkig is dat nieuws vers van de persquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Mercer het volgende:
twitter:HanAltena twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:58:02Oostenrijkse bron uit z'huis geeft aan dat #friso is overleden om 16.35 uur! RT @RedactieNet: #friso hersendood verklaard. reageer retweet
Crisis? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Die flauwe grappen hier.![]()
Als hij komt te overlijden, wordt het vast echt crisis in Nederland ...
Weet je ook wat ze eten en wat voor kleur jas Maxima draagt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
Maxima, Constantijn en Laurentien vliegen met WA mee, voor wie het weten wil.
Ik geloof er nog niets vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Mercer het volgende:
twitter:HanAltena twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:58:02Oostenrijkse bron uit z'huis geeft aan dat #friso is overleden om 16.35 uur! RT @RedactieNet: #friso hersendood verklaard. reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
gelukkig is dat nieuws vers van de pers
Nee, dat vertelde Nu.nl er niet bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze eten en wat voor kleur jas Maxima draagt?
Als 't zwart is weten we genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze eten en wat voor kleur jas Maxima draagt?
Hmmmm, ik wist niet dat WA en Constantijn in één vliegtuig mochten... weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
Het is eigenlijk al crisis. Economische crisis en kabinetscrisis.quote:
Goed punt. Misschien mag het alleen als de koningin zelf elders is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmm, ik wist niet dat WA en Constantijn in één vliegtuig mochten... weer wat geleerd.
Toch wel fijn als je het geld hebt om meteen de hele familie over te laten vliegen. Eignelijk zouden alle inwoners van Nederland die mogelijkheid moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
WA en Beatrix niet samen toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmm, ik wist niet dat WA en Constantijn in één vliegtuig mochten... weer wat geleerd.
En geen Duits spreken, en dan ook nog uitgebreid na moeten denken om de woordjes in de juiste volgorde en een logisch verband te zetten... Waar worden ze dan wel op geselecteerd? Behalve boobies natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze gewoon geen tijd krijgen om even na te denken, stiltes mogen niet.
Ja, wat dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al crisis. Economische crisis en kabinetscrisis.
En als er daar bovenop nog een prins komt te overlijden ...
Het zou van weinig invloed zijn denk ik. Het enige is dat de koningin wellicht niet meer de motivatie kan opbrengen om nog door te gaan als staatshoofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al crisis. Economische crisis en kabinetscrisis.
En als er daar bovenop nog een prins komt te overlijden ...
Hoezo? Friso is geen lid van het Koninklijk huis meer hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar binnen de monarchie kan het op korte termijn een probleem opleveren.
Leden van hele arme families gaan dan ook niet naar Lech maar zitten in een tentje in Zeeland in de zomer. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel fijn als je het geld hebt om meteen de hele familie over te laten vliegen. Eignelijk zouden alle inwoners van Nederland die mogelijkheid moeten hebben.
Daar zat ik ook wel aan te denken. Kan me voorstellen dat je dan denkt dat 't mooi geweest is. Maargoed, dan geef je 't stokje door aan je zoon die zijn broer net heeft verloren.... ook niet fijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou van weinig invloed zijn denk ik. Het enige is dat de koningin wellicht niet meer de motivatie kan opbrengen om nog door te gaan als staatshoofd.
Ja, dat sowieso. Maar het is ook niet zo gek nu ik erover nadenk, als WA iets overkomt dan is Amalia natuurlijk de volgende, niet Constantijn. Dus in die zin is het wel logisch.quote:
Nou ja, de dood van Bernhard bracht wel een zooi rust in het land in het kutjaar 2004.quote:
Ik bedoel dat het de vraag zal zijn of Beatrix nog doorkan, na zoiets.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Friso is geen lid van het Koninklijk huis meer hoor.
Alle pakken zwart spuitenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef lezzer het volgende:
Stel, hij is dood, wat zou dan het protocol zijn? Met carnaval enzo?
die Mental Theo toch.. wat een garp.quote:Zo twitterde Mental Theo vrijdagmiddag 'koud hè'
Inderdaad. Sowieso een hele moeilijke situatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zat ik ook wel aan te denken. Kan me voorstellen dat je dan denkt dat 't mooi geweest is. Maargoed, dan geef je 't stokje door aan je zoon die zijn broer net heeft verloren.... ook niet fijn.
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef lezzer het volgende:
Ja, en misschien ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wachten ze met het bekendmaken van zijn dood, tot alle familie in Lech is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
die Mental Theo toch.. wat een garp.
eerste goede grapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.
Of met het uitzetten van de machines...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wachten ze met het bekendmaken van zijn dood, tot alle familie in Lech is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.
Ik hoorde dat Kim Jung Un beschikbaar komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw pekske gekocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef lezzer het volgende:
Dat denk ik ook... het is angstvallig stil namelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of met het uitzetten van de machines...
Ik ook, vanmorgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw pekske gekocht.
Ik ben net een half uur thuis van mijn shopping spree. [zieliger]quote:
Stuur je broer en laat die onder een lawine komen.quote:
Ja als je wat voorstelt dan ga je bij de grootste oplichters ter wereld werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Mercer het volgende:
Aah hij heeft ook bij die ratten van Goldman Sachs gewerkt
De meeste mensen denken bij het woord stabiel aan dat iemand buiten levensgevaar is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:29 schreef Magnificat het volgende:
Wat is er zo vreemd aan stabiel maar niet buiten levensgevaar
Niks, maar het gros van FOK! is compleet wereldvreemd en finaal achterlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:29 schreef Magnificat het volgende:
Wat is er zo vreemd aan stabiel maar niet buiten levensgevaar
En Waylon ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks, maar het gros van FOK! is compleet wereldvreemd en finaal achterlijk.
Das nou weer laf he, die mensen verdienen geld doordat ze ademenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef lipper het volgende:
Als hij gewoon(net als iedereen) gewoon aan het werk was, zou er niks aan de hand zijn
De man heeft gewoon een baan en heeft gewoon vakanties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef lipper het volgende:
Als hij gewoon(net als iedereen) gewoon aan het werk was, zou er niks aan de hand zijn
Duidelijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het maar ambigue. Lijkt elkaar tegen te spreken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
hij verdient zijn eigen geld hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef lipper het volgende:
Als hij gewoon(net als iedereen)
aan het werk was, zou er niks aan de hand zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |