Ach, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ookSchijnbaar zijn er mensen die graag zo chagrijnig reageren
Die eendracht vind ik op zich al een uniek nummer, en daar ben je toch wel van?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Arcee het volgende:
Volgens Sacha de Boer is Friso "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".
Volgens verslaggever in Innsbruck is Friso "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".
Volgens andere verslaggever is Friso "Stabiel, maar niet buiten levensgevaar".
Zo worden we toch weer heel wat wijzer.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij is er iets bekend wat wij nog niet mogen weten...
okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je gewoon negeren..dat lossen de mods wel op.
Dat zijn de meeste...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
Hij was een 'fervent off-piste skiër'.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:02 schreef De_kromme het volgende:
Dit meen je toch niet?
[..]
by Redactie NU.nl 5:57 PM
quote:
Wat is dit dan? Ongevoelig van mijn kant?quote:
Maar de troonopvolging hoeft niet perse plaats te vinden door een lid van het Koninklijk Huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Strani het volgende:
Destijds niet binnen het koninklijk huis. Dat bestond een tijd lang uit slechts twee mensen.
Vertel? En waar heb je dat vandaan ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Nominatie voor de Darwin Awards is wel een beetje op z'n plaats, mocht dit fout aflopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:03 schreef zaans_boefje het volgende:
Inmiddels mijzelf even verdiept, er was een lawinewaarschuwing van 4 op een schaal van 5, en toch buiten de piste gegaan![]()
Ik leef met zijn naasten mee, maar we kunnen niet iedereen tegen zichzelf beschermen
Waarom zou dat zo zijn? De uitleg van de artsen vind ik heel plausibel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Vind ik ook vreemd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit dan? Ongevoelig van mijn kant?![]()
Ik vind het wel vreemd dat ze zelfs een verschrikkelijk groot commercieel tennistoernooi willen aflasten.
Complottheorie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Neej niet van jouw kant, maar van dat van Krajicekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit dan? Ongevoelig van mijn kant?![]()
Ik vind het wel vreemd dat ze zelfs een verschrikkelijk groot commercieel tennistoernooi willen aflasten.
Dat klopt niet. Is gewoon wettelijk geregeld. Zelfs achterkleinneven kunnen indien worden aangesproken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Destijds niet binnen het koninklijk huis. Dat bestond een tijd lang uit slechts twee mensen.
Als hij dit nu vast roept en later blijkt dat 'ie overleden is kan 'ie roepen dat hij gelijk had. En als hij geen gelijk heeft kraait geen haan daarna. Beetje hoe hedendaagse economen het verloop van de crisis voorspellen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Opvallend hoe weinig zinnen in correct Nederlands de tv-presentatoren weten te produceren zodra er geimproviseerd moet worden.
Als wij het niet weten, dan kan het nooit bekend zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Nielsch het volgende:
Da's waar, maar ik denk dat het de loyaliteit van 'het volk' geen goed zou doen als een relatief onbekende ineens monarch wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar de troonopvolging hoeft niet perse plaats te vinden door een lid van het Koninklijk Huis.
Tja, dit is de enige tijd van het jaar dat iemand nog een haar geeft om Richard Krajicek en nu wordt dat van hem afgenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neej niet van jouw kant, maar van dat van Krajicek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |