quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:14 schreef Nielsch het volgende:
nee, dat niet... dan komt er gewoon radiostilte...
quote:
Ja, 't was een lawine.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Nielsch het volgende:
is er al iets bekend over de oorzaak?
quote:
Haha. Troll.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Nielsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Drebbelman het volgende:
Wat is de verleden tijd van Friso eigenlijk? Frooro?Was wel de eerste grap waar ik om moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Drebbelman het volgende:
Wat is de verleden tijd van Friso eigenlijk? Frooro?FrwasoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van het zijn van een idioot die ondanks een lawinewaarschuwing buiten de piste is gaan skiën zonder veiligheidsapparatuur ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Nielsch het volgende:
Met deze nieuwsvoorziening word je dat welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:18 schreef Document1 het volgende:
Je bent wel een expert geworden zo binnen een uurtje he Roos.
Wat moeten we zonder Roosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:18 schreef Document1 het volgende:
Je bent wel een expert geworden zo binnen een uurtje he Roos.
Whitney Houston is dood. En Michael Jackson ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:17 schreef Drebbelman het volgende:
Er komt nu zeker geen elfstedentocht meer dit jaar.
Dat denk ik niet maar binnen de monarchie kan het op korte termijn een probleem opleveren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Die flauwe grappen hier.![]()
Als hij komt te overlijden, wordt het vast echt crisis in Nederland ...
gelukkig is dat nieuws vers van de persquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Mercer het volgende:
twitter:HanAltena twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:58:02Oostenrijkse bron uit z'huis geeft aan dat #friso is overleden om 16.35 uur! RT @RedactieNet: #friso hersendood verklaard. reageer retweet
Crisis? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Die flauwe grappen hier.![]()
Als hij komt te overlijden, wordt het vast echt crisis in Nederland ...
Weet je ook wat ze eten en wat voor kleur jas Maxima draagt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
Maxima, Constantijn en Laurentien vliegen met WA mee, voor wie het weten wil.
Ik geloof er nog niets vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Mercer het volgende:
twitter:HanAltena twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:58:02Oostenrijkse bron uit z'huis geeft aan dat #friso is overleden om 16.35 uur! RT @RedactieNet: #friso hersendood verklaard. reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
gelukkig is dat nieuws vers van de pers
Nee, dat vertelde Nu.nl er niet bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze eten en wat voor kleur jas Maxima draagt?
Als 't zwart is weten we genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze eten en wat voor kleur jas Maxima draagt?
Hmmmm, ik wist niet dat WA en Constantijn in één vliegtuig mochten... weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
Het is eigenlijk al crisis. Economische crisis en kabinetscrisis.quote:
Goed punt. Misschien mag het alleen als de koningin zelf elders is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmm, ik wist niet dat WA en Constantijn in één vliegtuig mochten... weer wat geleerd.
Toch wel fijn als je het geld hebt om meteen de hele familie over te laten vliegen. Eignelijk zouden alle inwoners van Nederland die mogelijkheid moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
WA en Beatrix niet samen toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmm, ik wist niet dat WA en Constantijn in één vliegtuig mochten... weer wat geleerd.
En geen Duits spreken, en dan ook nog uitgebreid na moeten denken om de woordjes in de juiste volgorde en een logisch verband te zetten... Waar worden ze dan wel op geselecteerd? Behalve boobies natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze gewoon geen tijd krijgen om even na te denken, stiltes mogen niet.
Ja, wat dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al crisis. Economische crisis en kabinetscrisis.
En als er daar bovenop nog een prins komt te overlijden ...
Het zou van weinig invloed zijn denk ik. Het enige is dat de koningin wellicht niet meer de motivatie kan opbrengen om nog door te gaan als staatshoofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al crisis. Economische crisis en kabinetscrisis.
En als er daar bovenop nog een prins komt te overlijden ...
Hoezo? Friso is geen lid van het Koninklijk huis meer hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar binnen de monarchie kan het op korte termijn een probleem opleveren.
Leden van hele arme families gaan dan ook niet naar Lech maar zitten in een tentje in Zeeland in de zomer. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel fijn als je het geld hebt om meteen de hele familie over te laten vliegen. Eignelijk zouden alle inwoners van Nederland die mogelijkheid moeten hebben.
Daar zat ik ook wel aan te denken. Kan me voorstellen dat je dan denkt dat 't mooi geweest is. Maargoed, dan geef je 't stokje door aan je zoon die zijn broer net heeft verloren.... ook niet fijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou van weinig invloed zijn denk ik. Het enige is dat de koningin wellicht niet meer de motivatie kan opbrengen om nog door te gaan als staatshoofd.
Ja, dat sowieso. Maar het is ook niet zo gek nu ik erover nadenk, als WA iets overkomt dan is Amalia natuurlijk de volgende, niet Constantijn. Dus in die zin is het wel logisch.quote:
Nou ja, de dood van Bernhard bracht wel een zooi rust in het land in het kutjaar 2004.quote:
Ik bedoel dat het de vraag zal zijn of Beatrix nog doorkan, na zoiets.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Friso is geen lid van het Koninklijk huis meer hoor.
Alle pakken zwart spuitenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef lezzer het volgende:
Stel, hij is dood, wat zou dan het protocol zijn? Met carnaval enzo?
die Mental Theo toch.. wat een garp.quote:Zo twitterde Mental Theo vrijdagmiddag 'koud hè'
Inderdaad. Sowieso een hele moeilijke situatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zat ik ook wel aan te denken. Kan me voorstellen dat je dan denkt dat 't mooi geweest is. Maargoed, dan geef je 't stokje door aan je zoon die zijn broer net heeft verloren.... ook niet fijn.
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef lezzer het volgende:
Stel, hij is dood, wat zou dan het protocol zijn? Met carnaval enzo?
Ja, en misschien ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wachten ze met het bekendmaken van zijn dood, tot alle familie in Lech is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
die Mental Theo toch.. wat een garp.
eerste goede grapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.
Of met het uitzetten van de machines...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wachten ze met het bekendmaken van zijn dood, tot alle familie in Lech is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.
Ik hoorde dat Kim Jung Un beschikbaar komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |