Of met het uitzetten van de machines...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Misschien wachten ze met het bekendmaken van zijn dood, tot alle familie in Lech is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.
Ik hoorde dat Kim Jung Un beschikbaar komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan is er in ieder geval een interim prins voor een korte overgangsperiode.
Ik heb net een nieuw pekske gekocht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef lezzer het volgende:
Stel, hij is dood, wat zou dan het protocol zijn? Met carnaval enzo?
Dat denk ik ook... het is angstvallig stil namelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of met het uitzetten van de machines...
Ik ook, vanmorgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw pekske gekocht.
Ik ben net een half uur thuis van mijn shopping spree. [zieliger]quote:
Stuur je broer en laat die onder een lawine komen.quote:
Ja als je wat voorstelt dan ga je bij de grootste oplichters ter wereld werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Mercer het volgende:
Aah hij heeft ook bij die ratten van Goldman Sachs gewerkt
De meeste mensen denken bij het woord stabiel aan dat iemand buiten levensgevaar is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:29 schreef Magnificat het volgende:
Wat is er zo vreemd aan stabiel maar niet buiten levensgevaar
Niks, maar het gros van FOK! is compleet wereldvreemd en finaal achterlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:29 schreef Magnificat het volgende:
Wat is er zo vreemd aan stabiel maar niet buiten levensgevaar
En Waylon ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks, maar het gros van FOK! is compleet wereldvreemd en finaal achterlijk.
Das nou weer laf he, die mensen verdienen geld doordat ze ademenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef lipper het volgende:
Als hij gewoon(net als iedereen) gewoon aan het werk was, zou er niks aan de hand zijn
De man heeft gewoon een baan en heeft gewoon vakanties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef lipper het volgende:
Als hij gewoon(net als iedereen) gewoon aan het werk was, zou er niks aan de hand zijn
Duidelijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks, maar het gros van FOK! is compleet wereldvreemd en finaal achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |