Dat klopt. Volgens mij is het ook wel 7x fout gegaan. Dus 5 lijkt veel, maar als je daarvoor 12 mensen moet reanimeren, lijkt het weer weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
toen ik een reanimatiecursus volgde werd er verteld hoe weinig succesvol ze meestal zijn. dus 5x een goed resultaat is echt bijzonder
Klopt, maar het feit dat de agent in kwestie iemand door de reanimatie in leven heeft gehouden zegt niets over hoe lang ze erna nog hebben geleefd, of in wat voor staat ze waren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
toen ik een reanimatiecursus volgde werd er verteld hoe weinig succesvol ze meestal zijn. dus 5x een goed resultaat is echt bijzonder
Ik noem alleen de gevallen waarbij het slachtoffer ook daadwerkelijk verder kon leven. Niet dat ze later in het ziekenhuis alsnog overleden zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat de agent in kwestie iemand door de reanimatie in leven heeft gehouden zegt niets over hoe lang ze erna nog hebben geleefd, of in wat voor staat ze waren.
Dat staat hier ook bij:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar staat erop dat ie ontwaakt is en met 9 mensen in een kamer ligt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Duidelijk is dat je kansen wel afnemen naarmate de reanimatie langer duurt. Volgens mij stoppen ze na max 1 uur.
Dat had ik eerder ook al begrepen....quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:20 schreef Maron het volgende:
CBS News zegt;
Claudius Thome, head of neurosurgery at the hospital, was saying Friso did not suffer a skull fracture or any other external injuries.
The only serious problem appeared to be lack of oxygen, with Friso being buried for 20 minutes and the fact that the on-scene reanimation took "pretty long," he was quoted as saying.
Het ging me hier om.."pretty long,"quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat had ik eerder ook al begrepen....
45 minuten zou daar best onder kunnen vallen.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef Maron het volgende:
[..]
Het ging me hier om.."pretty long,"
Ja die 9 patienten hebben er natuurlijk ineens hoop Nederlandse vrienden bijgekregen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Als hij al ontwaakt was en met 9 anderen op zaal ligt, zoals dat ene artikel zegt, dan had een van de bezoekers van die 9 anderen dat heus al wel even stiekem de wereld in geholpen lijkt me
WA begint steeds meer een blonde Stephen Fry te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:21 schreef computergirl het volgende:
btw nog een fototje van Max-WA-Mabel gisteravond bij Telegraaf
[ afbeelding ]
Oh ja. Mijn eerste gedachte was Jeremy Clarkson van Top Gear, maar hier lijkt 'ie meer op jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WA begint steeds meer een blonde Stephen Fry te worden
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo Greys dat schrijft de telegraaf hoor. Lees anders goed mijn link.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
Als hij al ontwaakt was en met 9 anderen op zaal ligt, zoals dat ene artikel zegt, dan had een van de bezoekers van die 9 anderen dat heus al wel even stiekem de wereld in geholpen lijkt me
Dan heb je 2 helden!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Constantijn en Laurentien naar prins Friso
Van een onzer verslaggevers
LECH - Prins Constantijn en prinses Laurentien zijn donderdagochtend samen met prinses Mabel vanuit Lech vertrokken naar het ziekenhuis waar prins Friso is opgenomen. Het is voor het eerst sinds het ongeluk dat Koningin Beatrix niet bij het eerste middagbezoek aanwezig is.
Even naar elfen vertok het drietal vanuit het hotel in Lech naar de Universitätskliniken in Innsbruck, nadat prins Constantijn eerst was wezen skiën. Voor prinses Laurentien is het het eerste bezoek aan prins Friso sinds ze in Lech arriveerde. Gisteravond bracht prinses Máxima voor het eerst een bezoek aan de prins.
Prins Friso belandde vrijdag onder een lawine en wordt sindsdien in het ziekenhuis behandeld.
Zover lees ik niet terug ..sorrie...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:15 schreef roos85 het volgende:
Dat staat hier ook bij:
Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #26
Dan is 5 uit 12 een bizar hoog resultaat. Serieus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik noem alleen de gevallen waarbij het slachtoffer ook daadwerkelijk verder kon leven. Niet dat ze later in het ziekenhuis alsnog overleden zijn.
Telegraaf weerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Er heeft weer een stagiair aan de knopjes gezeten. Hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |