SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 14-01-2012 13:43:17 ]![]()
Ontzettend niet mee eens. Ik had bij tig battles anders gekozen dan de coaches.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:32 schreef Maanvis het volgende:
Dit jaar hebben ze wel de battles beter gedaan, dus geen mensen doorgelaten die het in de battles overduidelijk slechter deden dan hun tegenstanders.![]()
ik was het eens met het grootste deel van de keuzesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ontzettend niet mee eens. Ik had bij tig battles anders gekozen dan de coaches..
Alleen pianoman met hoedje tegen die ouwe gast was ik het niet mee eens.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Kan iemand de OP updaten?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En ik had het gevoel dat ik al van te voren 95% van de uitslagen wistquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ontzettend niet mee eens. Ik had bij tig battles anders gekozen dan de coaches.04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Dat is wat anders. Maar bv Demi, Loisa-Jade, Dominique... maar ook in de song-off na de battles Jody, Fenneke, Christiana... zou ik anders gekozen hebben. Maar goed, sommige van die tegenstanders zijn toch wel erg ver gekomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:44 schreef Re het volgende:
En ik had het gevoel dat ik al van te voren 95% van de uitslagen wist![]()
Ik heb maar besloten om niet meer te gaan kijken naar TVOH. Vorig jaar vond ik het nog best geinig(ondanks Ben Saunders) om eens te kijken. Dit jaar sloeg het gewoon helemaal nergens op.. Een wanproduct niks meer en niks minder.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:59 schreef ranja het volgende:
Ik kijk nog 1 week, en als het dan tegenvalt stop ik met kijken..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:59 schreef ranja het volgende:
Ik kijk nog 1 week, en als het dan tegenvalt stop ik met kijken.![]()
![]()
Waarom vindt iedereen Chris ineens zo goed? Dat is een serieuze vraag, ik snap het echt niet.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Omdat zijn laatste optredens geweldig gezongen waren. Hij heeft een erg mooie klank in zijn stem die steeds beter naar voren komt. En zelf word hij ook meer aanwezig op het podium. Een paar weken terug viel hij ook nog eens minder op omdat er nog meer kandidaten rond liepen en hij niet de meest opvallende persoonlijkheid is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef livelink het volgende:
Waarom vindt iedereen Chris ineens zo goed? Dat is een serieuze vraag, ik snap het echt niet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Hoezo? Chris vond ik al goed. Ik vind dat hij terecht in de finale staat. Ik was dat hoge stemmetje van Charlie al een tijdje beu. Chris kan veel meer met zijn stem, dat heeft hij bij het nummer 'the a-team' wel bewezen. Van mij mag hij deze tvoh winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef livelink het volgende:
Waarom vindt iedereen Chris ineens zo goed? Dat is een serieuze vraag, ik snap het echt niet.![]()
Ik vind Chris al vanaf z'n auditie goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef livelink het volgende:
Waarom vindt iedereen Chris ineens zo goed? Dat is een serieuze vraag, ik snap het echt niet.![]()
Is Chris die knaap die nu dat nummer van Cindy Lauper zingt? Prima zangstem, maar nietszeggend en erg vlak. Als dat The Voice moet winnen.![]()
![]()
Ik vind dat Chris een behoorlijk mooie stem heeft, maar veel te vlak inderdaad. En volgens mij vonden een heleboel mensen dat en is er ergens in één keer een kentering opgetreden. En ik snap dat omslagpunt niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 14-01-2012 17:42:06 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Voice Kids sla je dan maar over dusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:59 schreef ranja het volgende:
Ik kijk nog 1 week, en als het dan tegenvalt stop ik met kijken.![]()
![]()
Sterker nog ik vind Chris veel beter dan Charly Luske. En in mijn oren klinkt zijn stem niet vlak. In tegendeel zelfs.quote:![]()
Opinions are like arseholes. Everybody has one.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:
Chris beter vinden dan Charly Luske
Pokerface was echt slecht btw![]()
Maar hij was altijd al een van de meest nietszeggende, wat mij betreft. In die zin viel 'ie toch wel op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat zijn laatste optredens geweldig gezongen waren. Hij heeft een erg mooie klank in zijn stem die steeds beter naar voren komt. En zelf word hij ook meer aanwezig op het podium. Een paar weken terug viel hij ook nog eens minder op omdat er nog meer kandidaten rond liepen en hij niet de meest opvallende persoonlijkheid is.
N&S hebben naar ik verwacht zichzelf hiermee de rol als winnende coach door de neus geboord.
Charly fans zullen nu voor Paul gaan![]()
![]()
![]()
Niet teruggelezen, dus als het er al stond, skoeeeezietwitter:gotye twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 04:47:19"Make it happen and uh nuh nuh nuh nuh you were nothing"Paul Turner covers Somebody on The Voice, Holland!http://t.co/poGlDb5X#popmusic reageer retweet
(Voor de onderdesteenliggers: gotye is de originele artiest van dat nummer).IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Niet teruggelezen, dus als het er al stond, skoeeeezietwitter:gotye twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 04:47:19"Make it happen and uh nuh nuh nuh nuh you were nothing"Paul Turner covers Somebody on The Voice, Holland!http://t.co/poGlDb5X#popmusic reageer retweet
Shiiiiiit.
![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
(Voor de onderdesteenliggers: gotye is de originele artiest van dat nummer).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mee eens, Chris terecht door!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:22 schreef miep63 het volgende:
[..]
Sterker nog ik vind Chris veel beter dan Charly Luske. En in mijn oren klinkt zijn stem niet vlak. In tegendeel zelfs.
Wat mij betreft moet Chris ook winnen!! En heerlijk dat hij bovenaan de lijst staat, eentje die gewoon achter een bureau zit en niet al jaren lang al in de muziek zit!!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Hij zit vanaf zijn 15e ook al gewoon in diverse bands, o.a. met zijn zus.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens, Chris terecht door!
Wat mij betreft moet Chris ook winnen!! En heerlijk dat hij bovenaan de lijst staat, eentje die gewoon achter een bureau zit en niet al jaren lang al in de muziek zit!!!
Ik neem aan dat je bedoelt dat ie niet zoals Charly in musicals heeft gezeten, maar hij is wel al jaren lang met muziek bezig hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik wil iets van Chris downloaden wat meetelt bij het aantal stemmen voor de finale, maar ik zie dat ik iTtunes moet downloaden?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Problem with iTunes?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil iets van Chris downloaden wat meetelt bij het aantal stemmen voor de finale, maar ik zie dat ik iTtunes moet downloaden?![]()
![]()
Ja al die iBagger van Appelquote:![]()
Maar het moet maar, is voor een goed doel
Moet je een iMac kopen, dan werkt het welquote:Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al die iBagger van Appel![]()
Maar het moet maar, is voor een goed doel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ja precies, daarom alleen al is het zulke baggerquote:Op zondag 15 januari 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je een iMac kopen, dan werkt het wel
quote:Op zondag 15 januari 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je een iMac kopen, dan werkt het welJe kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies, daarom alleen al is het zulke bagger![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen er blijven hangen voor VOH kids, en dan niet van Fok, maar elders. Dat zal wel weer 1,5 miljoen worden gok ik zo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Het zal een stuk minder zijn dan VOH, zingende kinderen daar houden niet zoveel mensen vanquote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen er blijven hangen voor VOH kids, en dan niet van Fok, maar elders. Dat zal wel weer 1,5 miljoen worden gok ik zo.Ik ook niet zo, ik kijk voor het topic en om me te ergeren.
![]()
Ik ben even kwijt wat voor cijfers MNI had, ik vond de voorstukjes er goed genoeg uitzien om veel mensen te trekken.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zal een stuk minder zijn dan VOH, zingende kinderen daar houden niet zoveel mensen vanIk ook niet zo, ik kijk voor het topic en om me te ergeren.
![]()
Ik weet nog niet of ik ga kijken, misschien even op de achtergrond aanzetten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik doe met jou meequote:Op zondag 15 januari 2012 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wat voor cijfers MNI had, ik vond de voorstukjes er goed genoeg uitzien om veel mensen te trekken.![]()
Ik weet nog niet of ik ga kijken, misschien even op de achtergrond aanzetten.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 15 januari 2012 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wat voor cijfers MNI had, ik vond de voorstukjes er goed genoeg uitzien om veel mensen te trekken.![]()
Ik weet nog niet of ik ga kijken, misschien even op de achtergrond aanzetten.En ik weet nu al dat ik gewoon ga kijkenquote:RTL 4 heeft het aantal absolute kijkers flink zien toenemen gisteren. My Name Is… werd met bijna 1,4 miljoen kijkers het best bekeken programma van de zender, 300 duizend kijkers meer dan een week geleden.![]()
![]()
de 4 finalisten zijn NU bij Life4you.
Iris heeft net gezongen, was erg mooi!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik ga wel kijken iig! Al was het alleen maar om hier op Fok lekker sarcastisch te kunnen doenquote:Op zondag 15 januari 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen er blijven hangen voor VOH kids, en dan niet van Fok, maar elders. Dat zal wel weer 1,5 miljoen worden gok ik zo.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ja datquote:Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken iig! Al was het alleen maar om hier op Fok lekker sarcastisch te kunnen doen
Misschien krijgen we wel Amerikaanse taferelen en zo![]()
![]()
Is Chris al geweest? Ik schakelde net in en zag Ansj en daarna Erwin zingen...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jemig, met zo'n "losse" cameraman die filmt is het nog erger dan normaal
Chris
Carlo met zijn praatjes over het nut van een goed nummer om te winnen.
Een goed nummer is belangrijk, maar zonder juist persoon win je niet...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jaquote:
Ik denk dat het ook een nummer is dat goed in het gehoor ligt, en een mega-hit is geweest, EN nog goed bekend.
Hij (Chris) heeft natuurlijk wel een mooie stem, maar ..... maar...... ik weet het niet....
Vorig jaar vond ik het spannender.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Nou nee, want Nick en Simon hebben toch net even reclame gemaakt voor hun nieuwe programma bij de TROS...quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Cee het volgende:
Zo'n RTL4 programma bestaat toch ook louter en alleen uit het promoten van RTL4-programma's.![]()
Whehe, dat riep ik toen het van "Life & Cooking" naar "Life 4 you" ging, en iedereen enthousiast was. Het was enkel RTL meuk en musicals van Joop.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Cee het volgende:
Zo'n RTL4 programma bestaat toch ook louter en alleen uit het promoten van RTL4-programma's.
Ik vind het wel leuk bij gebrek aan beter, maar soms vaak is het 2 uur promotie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
1 uitzondering dan.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nou nee, want Nick en Simon hebben toch net even reclame gemaakt voor hun nieuwe programma bij de TROS...![]()
Nou ook dat weer niet, Frans Bauer heeft het ook nog even over zijn programma bij de publieke omroep gehad...quote:
Het programma bestaat wél grotendeels uit het promoten van tv-programma's en musicals, maar ik vind dat ook gewoon bij dit programma horen. En dat er deze aflevering veel aan The Voice werd besteed vind ik alleen maar logisch!![]()
Hey ik wil eigenlijk wel zo'n tvoh single downloaden maar ik heb geen creditcard en ik ga ook geen itunes tegoed van 15 euro kopen voor een plaatje. Zijn er geen andere manieren om via bijv. iDeal te betalen? :SOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Clickandbuy account aanmaken, hiermee is het ook mogelijk om iTunes aankopen te doen en werkt o.a. via iDeal.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
Hey ik wil eigenlijk wel zo'n tvoh single downloaden maar ik heb geen creditcard en ik ga ook geen itunes tegoed van 15 euro kopen voor een plaatje. Zijn er geen andere manieren om via bijv. iDeal te betalen? :S![]()
Verdorie, vind m'n moeder te omslachtig en belachelijk en heeft er geen goed gevoel bij. En ik kan niet iDealen op dit moment.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:47 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Clickandbuy account aanmaken, hiermee is het ook mogelijk om iTunes aankopen te doen en werkt o.a. via iDeal.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ugjerke op 15-01-2012 20:14:40 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moet dat ook nog?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
ik ga ook geen itunes tegoed van 15 euro kopen voor een plaatje.Had ik dat geweten, dan had ik het vanmiddag niet geïnstalleerd, wat een onzin
Inderdaad.quote:
Maar ik ook.
MAAR DAN PIRAAT IK EM TOCH LEKKER. KRIJGEN ZE ERVAN!Dat is een alternatief voor betalen met creditcard of click&buy. En bij click&buy moet je dan weer via iDeal, bank of creditcard betalen. Dus dan is het al snel Bank -> iDeal -> Click&Buy -> iTunes. Ik snap ook wel dat dat voor m'n moeder te omslachtig word.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet dat ook nog?Had ik dat geweten, dan had ik het vanmiddag niet geïnstalleerd, wat een onzin
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Telt dat nog mee eigenlijk met de stemmen voor de kandidaten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zit ik potverdorie gewoon wéér de uitzending van vrijdag te bekijken
Wat een rust en er gaat een wereld voor me open, zonder SC, je ziet ineens de hele uitzending
Paul klonk voor geen meter bij Carlo en Irene.
Ik denk dat men ook over het algemeen ook het gevoel heeft dat Paul niet bij de laatste 4 zou moeten zitten. Van Velzen lulde er een beetje omheen.
Ik hoop echter dat Paul wel wint, dan leren ze er hopelijk iets van.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Hoe zit het met de finale qua punten?
Alleen publieksstemmen, of ook weer jurypunten gedeeltelijk?
Want dan kunnen ze in dit geval toch gemakkelijk regelen dat Paul geen winnaar wordt?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik twijfel of het vorig jaar alleen ging om stemmen van de kijkers...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ben heeft in ieder geval terecht gewonnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel of het vorig jaar alleen ging om stemmen van de kijkers...[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Even een vraagje tussendoor hoor, maar vinden jullie TVOH nu zo'n geweldig programma vanwege de zangers, vanwege het competitie-element of vanwege de hele show die eromheen hangt?
Je kunt toch niet in alle eerlijkheid stellen dat we hier met geweldige zangers te maken hebben?![]()
Ik vind persoonlijk vaak alleen de blinde audities écht leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Even een vraagje tussendoor hoor, maar vinden jullie TVOH nu zo'n geweldig programma vanwege de zangers, vanwege het competitie-element of vanwege de hele show die eromheen hangt?
Je kunt toch niet in alle eerlijkheid stellen dat we hier met geweldige zangers te maken hebben?
Dat gegeven vind ik tof, dat men kiest puur op de stem.
Daarna blijf ik meestal plakken omdat ik het toch wel leuk genoeg vind om te volgen, maar vanaf de battles wordt het al minder (omdat ze vaak twee goede kandidaten tegenover elkaar zetten, was in de Duitse The Voice ook zo idioot, de twee allerbeste kandidaten van allemaal tegenover elkaar waardoor er eentje meteen uit het programma vloog, totaal onverdiend) en de live shows vind ik meestal heerlijk erger-materiaal
Maar van de vier die nu nog over zijn kan het me eerlijk gezegd totaal niet boeien wie er wint.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nu ben ik misschien niet echt objectief, aangezien ik het echt een vreselijk programma vind. Maar die jury...geen onvertogen woord over welke kandidaat dan ook, terwijl ik ze stuk voor stuk vind teleurstellen. Ik vind het allemaal zo'n nep gedoe. Wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk vaak alleen de blinde audities écht leuk.
Dat gegeven vind ik tof, dat men kiest puur op de stem.
Daarna blijf ik meestal plakken omdat ik het toch wel leuk genoeg vind om te volgen, maar vanaf de battles wordt het al minder (omdat ze vaak twee goede kandidaten tegenover elkaar zetten, was in de Duitse The Voice ook zo idioot, de twee allerbeste kandidaten van allemaal tegenover elkaar waardoor er eentje meteen uit het programma vloog, totaal onverdiend) en de live shows vind ik meestal heerlijk erger-materiaal
Maar van de vier die nu nog over zijn kan het me eerlijk gezegd totaal niet boeien wie er wint.![]()
Ik vind vooral de auditie-fase van dit programma leuk. Verder zitten er qua optredens af en toe wel mooie tussen maar over het algemeen is het prima vermaak om te kijken op tv als ik die avond thuis ben. Al vind ik een kandidaat nog zo goed, ik weet dat m'n interesse ervoor amper een maand na de finale al compleet is weggeëbt dus het is puur het programma. Oh ja, en lekker zuur doen erover op Fok!.Nou ja, soms zijn we lyrisch maar we zijn voornamelijk zuur om dat overtollige positivisme van de juryleden wat weg te wuiven.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
Je kunt toch niet in alle eerlijkheid stellen dat we hier met geweldige zangers te maken hebben?![]()
![]()
Ik heb gisteren weer opnieuw gekeken om te zien of het nou aan mij ligt dat ik Charly toch echt wel 1000 x verkies boven Chris. Ik begrijp het nog steeds niet. Als ik het hier zo lees, dan gaat Chris op zijn sloffen die finale winnen, maar ergens ben ik het spoor bijster geraakt.
Het is voor het eerst dat ik in een finale van zo'n soort programma echt niemand leuk of goed genoeg vind. Het is echt heel bizar.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik de auditierondes het leukst vind, omdat daar dus wel 'onvertogen' woorden vallen. Tenminste, daar zegt de jury het gewoon als ze iemand niet goed genoeg vinden.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu ben ik misschien niet echt objectief, aangezien ik het echt een vreselijk programma vind. Maar die jury...geen onvertogen woord over welke kandidaat dan ook, terwijl ik ze stuk voor stuk vind teleurstellen. Ik vind het allemaal zo'n nep gedoe. Wat vind jij daarvan?
Ik vind het leuk om het te kijken in combinatie met hier op FOK!, lekker massaal zaniken over alles dat er niet goed aan isZoals Cee ook al zegt.
Zaniken we en doen wij zuur dan?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Jij nooit!quote:Jij ziet overal regenbogen en troetelberen en gaat straks alle CD's kopen
quote:Charly Luske houdt bittere nasmaak over aan TVOH
Laatste update: 16 januari 2012 08:44 info
AMSTERDAM - Charly Luske kan nog niet met alleen positieve gevoelens terugkijken op zijn deelname aan The Voice of Holland.
De zanger moest vrijdag in de halve finale de talentenjacht verlaten. "Nu heeft het nog een bittere nasmaak", zegt Luske in Metro.
De 33-jarige zanger voelde de uitschakeling al aankomen. "Ik heb daar voelsprieten voor. Na de kwartfinale zag ik mijn kansen door mijn vingers glippen."
Luske, die vanaf het begin als grote favoriet werd gezien, zag op Twitter vaak dat mensen dachten dat hij al genoeg stemmen kreeg. "Sommigen dachten zelfs dat ik het platencontract al had getekend", vertelt hij.
Vakantie
Om van alle drukte te bekomen gaat Luske binnenkort met zijn vrouw Tanja Jess op vakantie. "Daarna bekijk ik met welke platenmaatschappij ik in zee ga."
Toch heeft de zanger geen spijt van zijn deelname. "Ik ben verder gekomen dan ik ooit had durven dromen. Maar het zal nog wel even duren voor ik het zo kan zien."Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Daarna bekijk ik met welke platenmaatschappij ik in zee ga".
Dus hij heeft meerdere aanbiedingen?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zo klinkt het wel ja, ben benieuwd wat eruit komtquote:Op maandag 16 januari 2012 09:46 schreef Greys het volgende:
"Daarna bekijk ik met welke platenmaatschappij ik in zee ga".
Dus hij heeft meerdere aanbiedingen?
Overigens zag ik Zaterdag pas Glennis bij de (herhaling van) Tv kantine, ik dacht dat de echte mee had gedaan, imitatie was wel leuk
Hoorde vanmorgen Charly op de radio. Als ik het goed heb begrepen, denkt Charly dat Paul Turner tvoh gaat winnen, want behalve dat hij mega veel fans heeft, vindt hij ook dat hij het meest artiest is, meer dan de andere fiinalisten.
Zou Charly meer weten dan wij?![]()
Nee dit weet niet meer dan wij hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:00 schreef miep63 het volgende:
Hoorde vanmorgen Charly op de radio. Als ik het goed heb begrepen, denkt Charly dat Paul Turner tvoh gaat winnen, want behalve dat hij mega veel fans heeft, vindt hij ook dat hij het meest artiest is, meer dan de andere fiinalisten.
Zou Charly meer weten dan wij?
Charly is heel erg gek op Paul, die kennen elkaar al langer ook van voor The Voice.
Ze zijn dikke mik, dus wie weet gunt hij het hem gewoon het meest.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:![]()
Ik denk dat hij ook gaat winnen. Al hoop ik op Chris en Erwin gun ik het ook, al begrijp ik dat je daar echt van moet houden. Net als met Paul
Bedoel je dat je van de zangstem van Erwin moet houden, of ook bij die van Chris?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat hij ook gaat winnen. Al hoop ik op Chris en Erwin gun ik het ook, al begrijp ik dat je daar echt van moet houden. Net als met Paul![]()
Dit. Vooral samen met andere FOK!kers Wendy, jury, kandidaten en andere dingen afkrakenquote:Op maandag 16 januari 2012 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind vooral de auditie-fase van dit programma leuk. Verder zitten er qua optredens af en toe wel mooie tussen maar over het algemeen is het prima vermaak om te kijken op tv als ik die avond thuis ben. Al vind ik een kandidaat nog zo goed, ik weet dat m'n interesse ervoor amper een maand na de finale al compleet is weggeëbt dus het is puur het programma. Oh ja, en lekker zuur doen erover op Fok!.Nou ja, soms zijn we lyrisch maar we zijn voornamelijk zuur om dat overtollige positivisme van de juryleden wat weg te wuiven.![]()
is
![]()
Bij de live topic van een andere talentenjacht had ik ooit gelezen dat als de kandidaat niet meer mee wilde doen dat kon. Er wordt dan tijdens de show wel gewoon voor die kandidaat gestemd. Maar bij de uitslag viel hij af. Dat zou hier ook weleens wan toepassing kunnen zijn.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Charly zal wel een oproep doen aan zijn fans om op Paul te gaan stemmen. De rest is dan kansloosquote:Op maandag 16 januari 2012 12:00 schreef miep63 het volgende:
Zou Charly meer weten dan wij?![]()
![]()
Zou je denken? Ik kan het me niet voorstellen, dat een fan van Charly, die niks van Paul moet hebben, dan maar stemt op Paul, omdat hij/zij Charly daar ook een plezier mee zal doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Charly zal wel een oproep doen aan zijn fans om op Paul te gaan stemmen. De rest is dan kansloos![]()
Ik kan me moeilijk voorstellen dat fans van Charly en masse niets van Paul moeten hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:44 schreef miep63 het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik kan het me niet voorstellen, dat een fan van Charly, die niks van Paul moet hebben, dan maar stemt op Paul, omdat hij/zij Charly daar ook een plezier mee zal doen.
Het zijn vriendjes, maatjes en ze zijn leuk met elkaar. Het is next best voor de Charly-fans, denk ik.![]()
Tja, als je een beetje de musicalwereld volgt, Dan idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat fans van Charly en masse niets van Paul moeten hebben.
Het zijn vriendjes, maatjes en ze zijn leuk met elkaar. Het is next best voor de Charly-fans, denk ik.![]()
Why?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is next best voor de Charly-fans, denk ik.
Ik vond Charly tof, had voor mij bij de laatste 4 moeten zitten, Paul vind ik vreselijk.
Maar ze hebben een goeie lobby gedaan, élke tweet en foto is met jut&jul samen, en dat heb ik al die tijd ook gedacht. Goed aan elkaar optrekken.
Ik denk dat het vrijdag tussen Paul & Chris zal gaan maar wie er gaat winnen zou ik echt niet weten.![]()
Ik mag toch hopen dat mensen gewoon stemmen op wie ze het leukst vinden, en niet omdat de ene eruit ligt en het vriendje van de ander wasquote:Op maandag 16 januari 2012 12:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik denk dat het vrijdag tussen Paul & Chris zal gaan maar wie er gaat winnen zou ik echt niet weten.
Ik denk dat de Charly fans nu eerder voor Chris zullen gaan.
Leuke foto trouwens, even gestolen uit het Paul topic:
Ik ben ergens zo benieuwd om welke aantallen dit gaat. Zijn het tienduizenden stemmen? Honderdduizenden? Een miljoen? Of tien miljoen? Dat zal wel niet openbaar zijn he![]()
![]()
Ik denk het ookquote:Op maandag 16 januari 2012 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de Charly fans nu eerder voor Chris zullen gaan.![]()
En op zich gun ik het ze alle 4, er zit er geen bij wiens persoonlijkheid ik niet leuk vind, ze lijken me alle 4 leuk
Van de zangstem van Erwin moet je idd echt houden, da's een nogal specifiek geluid.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:37 schreef miep63 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je van de zangstem van Erwin moet houden, of ook bij die van Chris?
Zo ook bij Paul, maar die heeft als voordeel dat er ook/vooral mensen op zijn persoonlijkheid stemmen, dat heeft Erwin niet echt denk ik.
Iris moet het van haar harp en lievigheid, girl next door hebben.
En Chris is nou niet bepaald een vlammende persoonlijkheidVan zijn stem houd je al snel denk ik, hij ligt vreselijk goed/prettig/gemakkelijk in het gehoor, maar een echte artiest (zoals bv Ben Saunders, die vind ik dat wel) vind ik het niet.
Ja er zit er niet eentje bij waarvan ik denk 'oh bah, die gun ik het echt niet'.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
En op zich gun ik het ze alle 4, er zit er geen bij wiens persoonlijkheid ik niet leuk vind, ze lijken me alle 4 leuk
Dat zou ik bv wel hebben als Sharon er nog in zat
Sharon is ook de enige die met volle overtuiging, glansrijk verloren heeft![]()
Verder lag het best dicht bij elkaar imho![]()
Ik vraag me trouwens af of er mensen speciaal naar VOH kijken vanwege Erwin. Types die nooit een talentenjacht volgen, maar nu wel zeg maarquote:Op maandag 16 januari 2012 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de zangstem van Erwin moet je idd echt houden, da's een nogal specifiek geluid.
Ik vind Erwin 6x niks. Iris vind ik wel een mooie stem hebben maar vind ik verder saai. En Chris & Paul gun ik het beiden. Chris heeft een mooie stem en Paul heeft gewoon een ontzettend leuke persoonlijkheid.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
er zit er geen bij wiens persoonlijkheid ik niet leuk vind, ze lijken me alle 4 leuk![]()
Denk het wel een paar. Prodigal Sons fansquote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of er mensen speciaal naar VOH kijken vanwege Erwin. Types die nooit een talentenjacht volgen, maar nu wel zeg maar
Ja maar ik had het dus puur over persoonlijkheid, niet smaak. Want Paul had qua zang niet eens bij de laatste 4 mogen zitten, maar qua persoon gun ik hem de winst wel, maar zijn optredens bekijk ik niet eens voor de helft, zo erg vind ik zequote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind Erwin 6x niks. Iris vind ik wel een mooie stem hebben maar vind ik verder saai. En Chris & Paul gun ik het beiden. Chris heeft een mooie stem en Paul heeft gewoon een ontzettend leuke persoonlijkheid.
Ik vind Paul echt het einde, de enige van wie ik naar het een concert zou gaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind Erwin 6x niks. Iris vind ik wel een mooie stem hebben maar vind ik verder saai. En Chris & Paul gun ik het beiden. Chris heeft een mooie stem en Paul heeft gewoon een ontzettend leuke persoonlijkheid.
Toch denk ik écht niet dat ie moet winnen. Dan krijg je veel boe-geroep (was er nu al toen hij van Wouter won) en da's ook weer rete-sneu. Hij moet lekker derde of tweede worden ofzo
Dat vind ik echt heel eerlijk en tof van je.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik had het dus puur over persoonlijkheid, niet smaak. Want Paul had qua zang niet eens bij de laatste 4 mogen zitten, maar qua persoon gun ik hem de winst wel, maar zijn optredens bekijk ik niet eens voor de helft, zo erg vind ik ze
Want meestal, als je iemands optredens op zich echt haat, heb je automatisch ook een beetje een hekel aan de persoon die het doet.Maar da's op zich dan wel knap van hem (en van jou, dat je dat kunt scheiden).
Qua zang had Wouter idd door gemoeten, die zingt gewoon een stuk beter. En ik vind het jammer dat hij eruit ligt, maar tegenover Paul is hij een beetje saai. Had hij tegenover Erwin gestaan dan was hij zeker wel door geweest denk ik.![]()
Van de 4 finalisten mag Iris het worden. Ik had het Niels het meest gegund!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik denk dat de coach dan uitgesprokener was geweest. Wouter treedt vziw niet op op zondag, dus daar heb je in commerciele zin niet zoveel aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:08 schreef loezzzje het volgende:
Qua zang had Wouter idd door gemoeten, die zingt gewoon een stuk beter. En ik vind het jammer dat hij eruit ligt, maar tegenover Paul is hij een beetje saai. Had hij tegenover Erwin gestaan dan was hij zeker wel door geweest denk ik.![]()
Niels had ik het ook wel gegund inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2012 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Van de 4 finalisten mag Iris het worden. Ik had het Niels het meest gegund!
Dat was erg jammer van zijn tamelijk onzichtbare begin en het slechte optreden aan het eind.
Eigenlijk vond ik maar 1 optreden echt heel goed van hem, dat was Old and Wise.
Maar qua persoon had ik het hem ook wel gegund.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja het is echt een contrast wat ik van hem vind, de knop gaat helemaal om zodra hij gaat optreden of stopt, en ineens bij Winston op de bank zitquote:Op maandag 16 januari 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel eerlijk en tof van je.
Want meestal, als je iemands optredens op zich echt haat, heb je automatisch ook een beetje een hekel aan de persoon die het doet.Maar da's op zich dan wel knap van hem (en van jou, dat je dat kunt scheiden).
![]()
Bij VOH life zag ik hem dan thuis aan zijn tafel een krantje lezen, en dat bekijk ik met plezier.![]()
En ik vind zijn grapjes en dingen leuk, maar dat showballet niet en zijn stem vind ik net dat van een krolse kater.
En ik vind het héél zuur als hij wint, maar ja... het blijft gewoon een lieve jongen
Als ik had mogen kiezen, ik ook zekerquote:Op maandag 16 januari 2012 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het Niels het meest gegund!
Ik zou het eerlijk gezegd wel het leukst vinden als Paul zou winnen. Weliswaar volslagen onterecht, maar ja.
Ik moet toegeven dat ik het ook zo leuk zou vinden, omdat ik met de andere 3 finalisten ook niet echt iets heb.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zit ik potverdorie gewoon wéér de uitzending van vrijdag te bekijken
Wat een rust en er gaat een wereld voor me open, zonder SC, je ziet ineens de hele uitzending
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Het leuke vind ik toch wel van deze finalisten, dat ze allemaal zo verschillend zijn.
Ik hou het meest van de stem van Chris. Hij heeft een hele gevoelige stem, toen hij a-team zong, raakte het me. Ik kreeg er zo waar kippevel van. Zolang Iris op haar harp mag spelen, hoor je pas wat een mooie klank ze heeft in haar stem. En Paul, hij deed het wel goed bij het nummer Don't let the sun..enz., maar ik vind hem gewoon wel grappig, maar niet om the voice te winnen. En Erwin, ik heb er echt helemaal niks mee, al vanaf het begin niet. Misschien omdat hij een beetje door z'n neus zingt, daar hou ik niet zo van.![]()
Is toch de leeftijdscategorie denk ik die niet van Erwin houden 12 tot 30 houd er niet zo van, in mijn ogen is hij echt de beste zanger kan alles zingen.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:03 schreef miep63 het volgende:
Het leuke vind ik toch wel van deze finalisten, dat ze allemaal zo verschillend zijn.
Ik hou het meest van de stem van Chris. Hij heeft een hele gevoelige stem, toen hij a-team zong, raakte het me. Ik kreeg er zo waar kippevel van. Zolang Iris op haar harp mag spelen, hoor je pas wat een mooie klank ze heeft in haar stem. En Paul, hij deed het wel goed bij het nummer Don't let the sun..enz., maar ik vind hem gewoon wel grappig, maar niet om the voice te winnen. En Erwin, ik heb er echt helemaal niks mee, al vanaf het begin niet. Misschien omdat hij een beetje door z'n neus zingt, daar hou ik niet zo van.![]()
Ik ben 38 en vind er ook niks aan, ik weet nu niet eens meer hoe hij eruit ziet, maakte totaal geen indruk op me.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Is toch de leeftijdscategorie denk ik die niet van Erwin houden 12 tot 30 houd er niet zo van, in mijn ogen is hij echt de beste zanger kan alles zingen.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ben jij pas 38?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben 38 en vind er ook niks aan, ik weet nu niet eens meer hoe hij eruit ziet, maakte totaal geen indruk op me.![]()
![]()
Ik kan het helaas niet met je eens zijn, aangezien ik ook niet meer bij deze leeftijdscategorie hoor. Het heeft niks met leeftijd te maken. Smaken verschillen gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Is toch de leeftijdscategorie denk ik die niet van Erwin houden 12 tot 30 houd er niet zo van, in mijn ogen is hij echt de beste zanger kan alles zingen.![]()
quote:
Jij moet voortaan ook de herhaling kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:12 schreef Kally het volgende:
ik weet nu niet eens meer hoe hij eruit ziet![]()
Echt, ik zag ineens allemaal nieuwe dingen gister
Ja dat komt met name door jouquote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij moet voortaan ook de herhaling kijken![]()
Echt, ik zag ineens allemaal nieuwe dingen gister
Ik blijf on topic zitten met mijn ogenquote:
Ik ben Erwin-fan, in de leeftijdscategorie die er volgens jou nota bene niet eens van houdt, maar ik vind het 'evangelie van Erwin' onderhand wel erg vervelend worden, als ik eerlijk ben. Smaken verschillen, leer ermee levenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Is toch de leeftijdscategorie denk ik die niet van Erwin houden 12 tot 30 houd er niet zo van, in mijn ogen is hij echt de beste zanger kan alles zingen.![]()
![]()
Als ik Vrijdag ga slapen dan heb ik altijd het gevoel een dikke marathon te hebben gelopen, vanwege het live-topicquote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat komt met name door jou
Ik blijf on topic zitten met mijn ogen![]()
En ook omdat het een paar uur duurt, maar het is echt topsport, zoveel posts lezen en erin knallen
Ik ben het helemaal eens, nou ja doe ik tenminste nog eens wat aan sportquote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik Vrijdag ga slapen dan heb ik altijd het gevoel een dikke marathon te hebben gelopen, vanwege het live-topic![]()
En ook omdat het een paar uur duurt, maar het is echt topsport, zoveel posts lezen en erin knallen
Volgens mij sport jij nog wel vakerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens, nou ja doe ik tenminste nog eens wat aan sport
Weet ik ook wel en er mag van mij ook graag een ander winnen want zie niet graag dat Erwin nietszeggende ballads gaat lopen zingen in opdracht van De Mol.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben Erwin-fan, in de leeftijdscategorie die er volgens jou nota bene niet eens van houdt, maar ik vind het 'evangelie van Erwin' onderhand wel erg vervelend worden, als ik eerlijk ben. Smaken verschillen, leer ermee leven![]()
Oh dat wist ik niet. Daar heb je dan idd niet zoveel aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat de coach dan uitgesprokener was geweest. Wouter treedt vziw niet op op zondag, dus daar heb je in commerciele zin niet zoveel aan.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij sport jij nog wel vaker
quote:
Paul zometeen bij RTL boulevard.
Eigenlijk ben ik wel een beetje blij dat het bijna afgelopen isje kunt niet eens meer iets anders kijken op vrijdagavond, je hele avond is meteen gevuld (of naar de knoppen, hoe je het noemen wilt
).
![]()
twitter:thevreporter twitterde op maandag 16-01-2012 om 18:55:53Komende vrijdag zijn o.a. Taio Cruz en Gavin DeGraw te gast bij The voice of Holland #TVOH RT! reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Nu dus, al dat haarman doe een ander shirt aan.
![]()
![]()
![]()
Dus datquote:Op maandag 16 januari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Ach het is wel een schatjeNet een blij, klein kind.
![]()
![]()
Gestemd op Chrisquote:Op maandag 16 januari 2012 15:01 schreef Peter het volgende:
Even een Poll op de FP gezet.. http://frontpage.fok.nl/poll/503232 ben benieuwd!![]()
![]()
Zometeen in Shownieuws wordt bekend gemaakt wie Angela opvolgt..
Maar goed, het is shownieuws... weet niet hoe betrouwbaar dat is.!![]()
Ik dacht nou precies hetzelfde op dat moment.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Nu dus, al dat haarman doe een ander shirt aan.
![]()
Volgens Shownieuws isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. idd de opvolger van Angela..![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens Shownieuws isHmmm... was eigenlijk wel te voorspellen. Wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. idd de opvolger van Angela..!
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens Shownieuws isNiet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. idd de opvolger van Angela..![]()
Klopt.. het verbaasd me niks.. en ik vind d'r tof, dus ben benieuwd!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm... was eigenlijk wel te voorspellen. Wel leuk!
![]()
Ik gok trouwens dat de winnaar pas na 12en bekend zal worden gemaakt... Tussen de live- en resultshow zit een uur lang de pilot van de nieuwe serie van Wendy van Dijk![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt.. het verbaasd me niks.. en ik vind d'r tof, dus ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh leuk!
He jammer, ik hoopte op Ilse.
Al was dat valse hoop natuurlijk.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Trijntje de nieuwe coach, hoe cool. Ik had haar kort geleden als optie genoemd! Ben er blij mee, ik vind haar tof
dit, herkenbaarquote:Op maandag 16 januari 2012 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens, nou ja doe ik tenminste nog eens wat aan sport
Iris & Birdy?twitter:thevreporter twitterde op maandag 16-01-2012 om 19:38:13Naast Taio Cruz en Gavin DeGraw, geeft ook Birdy een gastoptreden in de finale van The voice of Holland! #TVOH reageer retweet
Chris & Gavin DeGraw?
Taio & Erwin?
Paul & ?
Iris & Birdy - People help the people, op de harp, zou wel fakking geniaal zijn!
En waar blijft Lady Gaga?![]()
Een uur?? Jezusquote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik gok trouwens dat de winnaar pas na 12en bekend zal worden gemaakt... Tussen de live- en resultshow zit een uur lang de pilot van de nieuwe serie van Wendy van Dijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ah man... dat is toch niet normaal meer. Vorige week duurde het al tot half 1, dan gaat het vast 1 uur wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik gok trouwens dat de winnaar pas na 12en bekend zal worden gemaakt... Tussen de live- en resultshow zit een uur lang de pilot van de nieuwe serie van Wendy van DijkIk haal maar wat energy drinks in huis denk ik
![]()
![]()
Ik ben rond 23.15 pas thuis, waarschijnlijk, dus voor mij is het een voordeelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah man... dat is toch niet normaal meer. Vorige week duurde het al tot half 1, dan gaat het vast 1 uur wordenIk haal maar wat energy drinks in huis denk ik
Btw, ik ben benieuwd naar de serie met Wendy, want een collega van mij heeft twee figurantenrolletjes.
heitieh![]()
Easy combi.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Een uur?!?! Sinds wanneer kan ze tekst van een uur lang onthouden? Eén zin is al lastig voor haar.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik gok trouwens dat de winnaar pas na 12en bekend zal worden gemaakt... Tussen de live- en resultshow zit een uur lang de pilot van de nieuwe serie van Wendy van DijkOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik ben niet verbaasd, vorige week half 1, als het nu iets na 12en wordt, dat klinkt als een meevallerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik gok trouwens dat de winnaar pas na 12en bekend zal worden gemaakt... Tussen de live- en resultshow zit een uur lang de pilot van de nieuwe serie van Wendy van Dijk![]()
Minus Wendy dan wel
Ik zet in op 01:00en net als Karina energydrink
Ik vind het jammer, heb niet zo veel met Trijntje. Ik had toch meer gehoopt op een iets jongere zangeres zoals Ilse de Lange of Caro Emerald ofzo!![]()
Yupquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:21 schreef Joooo-pi het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvangt_Angela__.html
of was dat al bekend...
Trijntje Oosterhuis nieuwe coach The Voice![]()
Ik zit sinds vandaag Chris op Twitter te volgen, ik zie allerlei gezellige foto's met de andere VOH-mensen, maar ook dat hij een aantal maanden geleden de dvd van 300 gekocht heeft, hij heeft smaak, die jongenen dan heb ik het nog niet over die geweldige Nes-controller sleutelhanger
Ja mooi verhaal, beide kids moeten proef diploma zwemmen zaterdag, laat ze lekker op tijd zijn
Oh die wil ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit sinds vandaag Chris op Twitter te volgen, ik zie allerlei gezellige foto's met de andere VOH-mensen, maar ook dat hij een aantal maanden geleden de dvd van 300 gekocht heeft, hij heeft smaak, die jongenen dan heb ik het nog niet over die geweldige Nes-controller sleutelhanger
![]()
ik heb ook een Super Mario horloge
niet dat ik ermee ga lopen, maar toch leuk.
![]()
Ja ik wil hem ook!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die wil ikik heb ook een Super Mario horloge
En wat tof dat horloge
Trijntje is de beste zangeres van Nederland, goede keuze.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik heb een sleutelhanger van een Lego poppetje, altijd bij mequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die wil ikik heb ook een Super Mario horloge
. En ik wil nog steeds een shirtje van Commander Keen, maar dan denk ik weer, loop ik daar als 32 jarige moeder in
Mijn dochter moet zaterdag ook proefzwemmen, gelukkig pas 's middagsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:38 schreef Kally het volgende:
Ja mooi verhaal, beide kids moeten proef diploma zwemmen zaterdag, laat ze lekker op tijd zijn
Hoop dat ik het volhoud vrijdag, heb een extreem drukke werkweek
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hoe kan het dat in dit topic de vrouwen de grootste geeks zijn?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
pfoe ik ga ook maar enerydrink inslaan whehe, op vrijdagavond ben ik altijd zo moe van de hele week werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd, vorige week half 1, als het nu iets na 12en wordt, dat klinkt als een meevaller![]()
Minus Wendy dan wel
Ik zet in op 01:00en net als Karina energydrink
Ik ben op vrijdag ook altijd zo moe en echt gevloerd, wat dat betreft is het de meest rotte dag om zo'n lange tv-avond te hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
pfoe ik ga ook maar enerydrink inslaan whehe, op vrijdagavond ben ik altijd zo moe van de hele week werken
Ik ben vrijdag ook altijd bekaf, want dan doe ik boodschappen en maak ik het hele huis schoon's middags maar weer een dutje doen denk ik, alhoewel ik OOK nog naar de kapper wil eigenlijk.
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe kan het dat in dit topic de vrouwen de grootste geeks zijn?![]()
![]()
Omdat de mannen VOH kijken en niet naar VI?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe kan het dat in dit topic de vrouwen de grootste geeks zijn?![]()
![]()
Is het Vrijdag nou enkel dat wij mogen stemmen? Geen jury meer die bemoeit? Ja toch?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zal ook ff duimen dat ze het om 00:15 af kunnen breien, ben er klaar meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:38 schreef Kally het volgende:
Ja mooi verhaal, beide kids moeten proef diploma zwemmen zaterdag, laat ze lekker op tijd zijn01:00 vind ik niet leuk meer [/zeikerdje]
De jury mag nog 100 punten verdelen tussen hun ene kandidaatquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is het Vrijdag nou enkel dat wij mogen stemmen? Geen jury meer die bemoeit? Ja toch?![]()
![]()
Maar, behalve het bellen telt dus ook de verkoop van de singles mee. Daar komen dan de telefoontjes nog bij. Zo vloog Leonie er vorig jaar als eerste uit terwijl haar single op 2 stond...![]()
Ah dank!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:49 schreef ranja het volgende:
[..]
De jury mag nog 100 punten verdelen tussen hun ene kandidaat
Daarom zegt het mij ook weinig dat Chris hoog staat...quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:50 schreef ranja het volgende:
Maar, behalve het bellen telt dus ook de verkoop van de singles mee. Daar komen dan de telefoontjes nog bij. Zo vloog Leonie er vorig jaar als eerste uit terwijl haar single op 2 stond...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat hij ook met de singles die niet meetellen hoger staat dan sommige kandidaten met hun singles die wel meetellen zegt me daarentegen wel watquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Daarom zegt het mij ook weinig dat Chris hoog staat...![]()
![]()
Ik denk dat Paul er met de stemmen thuis gewoon magisch overheen knalt, bij de eindsprintquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat hij ook met de singles die niet meetellen hoger staat dan sommige kandidaten met hun singles die wel meetellen zegt me daarentegen wel wat
Dit is al bekend?quote:BREAKING NEWS! Chris Hordijk gaat tijdens de finale van The Voice of Holland een duet zingen met zijn zus Lisa Hordijk. Hoe gaaf!![]()
Ja iemand postte het net in het Chris-topic!quote:
Tof wel, Lisa vind ik erg leuk
Leuk, duet met zus
En ik denk (en hoop!) dat Paul er niet overheen knalt qua stemmen hoor Pisces.
En zelfs als het zo zou zijn, dat de notaris daar dan even iets aan doet![]()
Het programma zou zó een lading stront over zich heen krijgen als Paul zou winnen en John staat daarmee een pietsie voor joker dan ook in het buitenland enzo. Dus ik denk echt dat Chris gaat winnen, die kan je ook nog eens over de grens sturen als gastoptreden in één van de buitenlandse versies van The Voice als winnaar.
(En dat zeg ik als Paul fanMaar je krijgt dan zoveel gezeik dat het om The Voice gaat, nog meer gezeik dan bij elke inzending van het Songfestival van Nederland
)
Oplossing: Paul ESF 2013.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
Leuk, duet met zus
(En dat zeg ik als Paul fanMaar je krijgt dan zoveel gezeik dat het om The Voice gaat, nog meer gezeik dan bij elke inzending van het Songfestival van Nederland
)
Gráág!quote:
Vallen we eindelijk weer eens een keer op, of we dan scoren of niet
Nou daar wil ik niet mee gezien worden hoorquote:En zeker niet als Engelse knul.
Ja maar als iedereen zo dol op Paul is, en massaal stemt, dan gebeurt het gewoonquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
Het programma zou zó een lading stront over zich heen krijgen als Paul zou winnen en John staat daarmee een pietsie voor joker dan ook in het buitenland enzo.Als ik zie hoe dol men op hem is in de topics hier...
En laat die lading stront maar komen, dát zal ze leren volgend jaar
Paul is helemaal geen slechte zanger, Paul moet alleen nog leren zijn druk doen en goed zingen te combineren. Komt wel goed![]()
![]()
Paul-haters gaan haten
Kijk jij ook ESF Pheno?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom worden de nummers van Chris dan veel meer gedownload?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen zo dol op Paul is, en massaal stemt, dan gebeurt het gewoonAls ik zie hoe dol men op hem is in de topics hier...
Die gaat winnen hoor. En terecht, denk ik.
Vergis je niet, er zijn dan veel 'curlies' die op Paul stemmen, maar er komen ook steeds meer 'tegenstanders', omdat hun favoriet er inmiddels uit is en ze het een aanfluiting vinden dat Paul er nog wel in zit. Best kans dat die nu meer en meer op de anderen gaan stemmen, juist om Paul niet te laten winnen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja, maar niet via FOK!. Dat is niet te volgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat gaat echt nog sneller dan bij The Voice hequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar niet via FOK!. Dat is niet te volgen.
Massa hysterie.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Precies. En dan heb ik er geen zin in. Je moet wel kunnen keuvelen. Mijn profiel zegt man, maar stiekem...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog sneller dan bij The Voice he
Massa hysterie.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Het ESF 2010-forum: de stats.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En dan heb ik er geen zin in. Je moet wel kunnen keuvelen. Mijn profiel zegt man, maar stiekem...
Je staat wel in de lijst
Pisces en ik en Dirkh in de top 3, verrassend
En snelst volle topic op FOK! ooit was idd een Eurovisie topic.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh trouwens (en daarna ga ik weer ontopic) maar tijdens het Nationaal Songfestival kunnen jullie prima meeposten, want dan zitten er 30 ESF-ers daar ter plekke, dus het posten zal wel een stuk langzamer gaan
Mooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens (en daarna ga ik weer ontopic) maar tijdens het Nationaal Songfestival kunnen jullie prima meeposten, want dan zitten er 30 ESF-ers daar ter plekke, dus het posten zal wel een stuk langzamer gaan
Ik ga weer kijken of ik jullie kan ontdekken in het publiek.
![]()
Leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
MooiIk ga weer kijken of ik jullie kan ontdekken in het publiek.
Vorig jaar waren we het enige groepje met vlaggetjes, we laten via de mobieltjes wel even weten of dat nu weer zo is en waar jullie ons kunnen spotten. Er zijn er in elk geval drie bij in rood-wit-blauwe jurkies
![]()
Nu we het toch over in het publiek zitten hebben, zijn er hier eigenlijk mensen die naar de finale van VOH gaan vrijdag? Volgens mij niet he? Was wel leuk geweest![]()
![]()
Dat ging afgelopen jaar ook rap hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht dat Benny iets riep over vorig jaar, dat Ben niet zulke downloadscores had...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom worden de nummers van Chris dan veel meer gedownload?
Die gaat winnen hoor. En terecht, denk ik.
Ik hoop dat Chris wint, maar ik geloof er nog lang niet in. Spannend wel
Ik zat in de TAL SC tijdens de finale, dat was te doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar niet via FOK!. Dat is niet te volgen.
Ja maar nu zitten er drie keer zoveel ESF-ers daar in de studioquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ging afgelopen jaar ook rap hoor
Twee jaar geleden met zijn zessen, vorig jaar met 14 en nu met zijn dertigen. Dus dat scheelt 30 fanatieke posters
2 jaar geleden zaten er allemaal onbekende Fok!kers en toen ging het als een malle, zo snel. Dus het zegt mij weinig, half niet-ESF minded Fok! brult mee, maar we gaan het zienquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar nu zitten er drie keer zoveel ESF-ers daar in de studio
Twee jaar geleden met zijn zessen, vorig jaar met 14 en nu met zijn dertigen. Dus dat scheelt 30 fanatieke posters
Kan iemand nog even uitleggen hoe het gaat met de stemmen?Je kunt dus de single downloaden én een smsje sturen? Is er nog meer?
Ik dacht inderdaad het aantal gedownloade singletjes plus stemmen. Ik kom niet op de site, ik krijg steeds de boodschap dat ik mijn tablet in landscape moet zetten... en ik zit op een pcquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand nog even uitleggen hoe het gaat met de stemmen?Je kunt dus de single downloaden én een smsje sturen? Is er nog meer?
![]()
![]()
Veel mensen uit dat groepen posten niet eens in de ESF topics trouwens, dus of die thuis of in de studio zitten maakt niets uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar nu zitten er drie keer zoveel ESF-ers daar in de studio
Nu posten ze er niet, maar tijdens de NSF live topics wel normaal volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel mensen uit dat groepen posten niet eens in de ESF topics trouwens, dus of die thuis of in de studio zitten maakt niets uit
Maar kan het mis hebben hoor, want ik moet het altijd vluchtig teruglezen als ik thuis ben
Ik heb er wel zin an in elk geval!
En in vrijdag ook, vooral omdat ik nu eens relaxed kan kijkenOmdat het me niet uitmaakt wie er wint.
Met de oude IE op het werk, kan ik het wel zien gek genoeg, in Chrome nada:quote:In de week voorafgaand aan de finale kan je je stem uitbrengen op jouw favoriete talent(en) door diens single te downloaden.
Iedere keer dat je de finalesingle van een bepaald talent downloadt, breng je automatisch twee stemmen uit op dat talent.
Tot donderdag 19 januari om 23.59 uur heb je de kans om jouw favoriete talent(en) op die manier te helpen. Daarna kan je nog wel de singles downloaden, maar dat telt dan niet meer mee bij het stemmen.
Tijdens de finale kan je gewoon weer stemmen via de gebruikelijke wegen (sms, telefoon, Facebook). Die stemmen die je dan uitbrengt gelden als één stem.![]()
Thanks!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:11 schreef Karina het volgende:
Met de oude IE op het werk, kan ik het wel zien gek genoeg, in Chrome nada:
[..]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ben had maar 1 single in de top 10, Chris nu 3...quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Benny iets riep over vorig jaar, dat Ben niet zulke downloadscores had...
Ik hoop dat Chris wint, maar ik geloof er nog lang niet in. Spannend wel. Dat is wat ik bedoelde
![]()
![]()
Elke download van de single(alleen de single, niet het optreden van vorige afleveringen) telt 2x mee en stemmen via sms tellen maar 1x mee. Coaches hebben vrijdag geen enkele invloed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is het Vrijdag nou enkel dat wij mogen stemmen? Geen jury meer die bemoeit? Ja toch?![]()
Kijk, daarom zegt het dus geen fluit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben had maar 1 single in de top 10, Chris nu 3.... Dat is wat ik bedoelde
Chris moet dus genoeg stemmen krijgen
Oke, stemmen dus als een mallequote:Op woensdag 18 januari 2012 18:41 schreef iBenny het volgende:
Coaches hebben vrijdag geen enkele invloed.
Op dit moment liggen de kaarten er zo voor...John doet dus dikke *ka-ching* met al dat downloaden.... 44 van de 100 singles in de top100 zijn van 'zijn' platenmaatschappijquote:Bijna helft singlelijst afkomstig van Talpa/8Ball
Bijna de helft van de titels in de trendlijst (voorheen midweek) van de Single Top 100 is afkomstig van de combinatie Talpa Music/8Ball.
De muziekuitgeverij en het muzieklabel (dat in 2006 mede is opgezet door Talpa) bezetten om precies te zijn 44 van de 100 posities, waaronder de nummer 1. Die is voor The Voice Of Holland-deelnemer Chris Hordijk. Van de 44 posities zijn er 29 van (voormalige) The Voice-kandidaten. Onderzoeksbureau GfK Retail and Technology meldde in de laatste Entertainment Business al dat de digitale muziekmarkt vooral heeft geprofiteerd van de verkopen die naar aanleiding van diverse tv-programma’s zijn gerealiseerd, vooral door The Voice Of Holland.![]()
![]()
![]()
Bedoel je dat niet andersom?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat de mannen VOH kijken en niet naar VI?![]()
Weet je wat het is met Paul, de meesten vinden hem zo leuk omdat hij op het podium zo leuk doet. Nadat hij bij The Voice heeft opgetreden stemmen ze massaal op hem, omdat ze zijn fratsen en zijn (wel of niet geslaagde) pogingen tot toon houden zo leuk vonden.
Een paar dagen later is het liedje vervolgens verkrijgbaar via iTunes maar er is, buiten de (wel of niet geslaagde) vocalen 1 ding dat daarin ontbreekt: de visuals. Je ziet hem niet, je hoort hem alleen maar, het is niet zo boeiend om daar naar te luisteren. In ieder geval niet boeiend genoeg om hele volksstammen er door naar de 'download' knop te doen grijpen, om 't zo maar te zeggen.
Dit jaar lijkt dit Chris' winst te worden, uitgaande van de iTunes lijst maar zodra het vrijdag is en Paul hupst weer in beeld is men zo weer om en gaat een groot deel dat hem van zaterdag t/m donderdag is vergeten, weer vol enthousiasme op hem stemmen.
't Is maar een theorietje.![]()
![]()
Al wint Wendy, het kan me dit jaar nog minder roesten dan vorig jaar. Toen ben ik afgehaakt tijdens de "battles" omdat er allemaal kleurloze personen in zaten en er al 1 gedoodverfde winnaar zo naar voren werd gezet dat het irritant werd. Bij Charly hebben ze het weer geprobeerd, maar dat is niet het type Ben. Paul zorgt er nog voor dat ik kijk en ik vind het alleen maar humor dat hij zoveel reactie losmaakt
Kan ik me wel in vinden Cee!quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:27 schreef Cee het volgende:
Weet je wat het is met Paul, de meesten vinden hem zo leuk omdat hij op het podium zo leuk doet. Nadat hij bij The Voice heeft opgetreden stemmen ze massaal op hem, omdat ze zijn fratsen en zijn (wel of niet geslaagde) pogingen tot toon houden zo leuk vonden.
Een paar dagen later is het liedje vervolgens verkrijgbaar via iTunes maar er is, buiten de (wel of niet geslaagde) vocalen 1 ding dat daarin ontbreekt: de visuals. Je ziet hem niet, je hoort hem alleen maar, het is niet zo boeiend om daar naar te luisteren. In ieder geval niet boeiend genoeg om hele volksstammen er door naar de 'download' knop te doen grijpen, om 't zo maar te zeggen.
Dit jaar lijkt dit Chris' winst te worden, uitgaande van de iTunes lijst maar zodra het vrijdag is en Paul hupst weer in beeld is men zo weer om en gaat een groot deel dat hem van zaterdag t/m donderdag is vergeten, weer vol enthousiasme op hem stemmen.
't Is maar een theorietje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Daar zit idd wat in. Zo was het dus vorig jaar ook. Het nummer van Leonie werd meer gedownload, maar uiteindelijk ging Saunders er met de winst vandoor. Hij had weliswaar een betere stem dan Paul, maar mensen vonden hem ook heel spannend uitzien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:27 schreef Cee het volgende:
't Is maar een theorietje.![]()
Paul gaat winnen
Ik hoop dan ook dat er iemand anders wintquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:38 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mag dit programma niet meer 'The Voice' heten.
Ik bedoel dat hier de vrouwen de geeks zijn en de mannen niet, anders zouden ze wel naar VI kijkenquote:Het valt me trouwens op dat er best veel mannen naar VOH kijken, leuk
Wat Cee zei over Paul: ik denk dat je gelijk hebt, Paul wint omdat hij leuk is om naar te kijken (nou ja, ik DENK dat hij wint). En hoe hard ze ook roepen dat het om de stem gaat, het oog wil ook wat.Je kunt morgen toch nog SMS'en? Of ben ik weer heel naïef?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef iBenny het volgende:
Wat u altijd al dacht over #TVOH
Vannacht al de uitslag?!
![]()
Een twirlende behaarde homo?quote:
Nee, Ben werd meer gedownload maar Leonie stond wel op 2, dus hoger dan Pearl en Kim.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:35 schreef miep63 het volgende:
Daar zit idd wat in. Zo was het dus vorig jaar ook. Het nummer van Leonie werd meer gedownload, maar uiteindelijk ging Saunders er met de winst vandoor. Hij had weliswaar een betere stem dan Paul, maar mensen vonden hem ook heel spannend uitzien.
Ze ging er wel als eerder uit.![]()
![]()
Volgens mij is de winnaar al bekend.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ksstquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:55 schreef iBenny het volgende:
Wat u altijd al dacht over #TVOH
Vannacht al de uitslag?!
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
dat iemand de tijd heeft genomen dat te creëren!quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:31 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is de winnaar al bekend.
![]()
Morgen om deze tijd zitten we de laatste minuten van GTST weg te puffen
Paulquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
En rond deze tijd is er een goed optreden.. hoop ik![]()
![]()
Ik had er ook al last vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet, mijn internet is zo traag vandaag, hopelijk is het morgen beter.![]()
![]()
Morgen
Ik heb er zin in![]()
Nah, ik heb er op elke site last vanquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou FOK! dan gewoon traag zijn? Kan ook natuurlijk.![]()
![]()
Ik kom amper op andere sitesquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik heb er op elke site last vanMet WoW had ik geen last toenstraks.
![]()
Vanavond
I'm gonna have myself a real good time.quote:
quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:
En natuurlijk de uitslagOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wat ben je alweer wakkerquote:
De wekker ging om half 6.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ja hier 6 uur, maar het wakker worden wil niet helemaalquote:
Komt er ook een livetopic om Wendy als speurneus te volgen in haar spannende avonturen?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik hoop het niet zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:50 schreef Pheno het volgende:
Komt er ook een livetopic om Wendy als speurneus te volgen in haar spannende avonturen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:50 schreef Pheno het volgende:
Komt er ook een livetopic om Wendy als speurneus te volgen in haar spannende avonturen?
Ik hoop niet dat het te lang duurt vanavond, moet er morgen weer om 5.45 uit! Kon ik maar fast forwarden![]()
![]()
Ga je dat kijken danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:50 schreef Pheno het volgende:
Komt er ook een livetopic om Wendy als speurneus te volgen in haar spannende avonturen?![]()
![]()
Wie niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat is ook nog niet eens zo'n slecht idee! Als het te lang duurt dan doe ik datquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat kan wel als je opneemt en morgen om 5.45 gaat kijken![]()
![]()
Ow ik kan wel vooruit, ik heb interactieve tv
Ik moet ook zaterdag vroeg op. Ik vermoed dat de topics zo hard gaan lopen dat ik misschien de uitslag ook zonder topic ga kijken. Anders mis ik allesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:30 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop niet dat het te lang duurt vanavond, moet er morgen weer om 5.45 uit! Kon ik maar fast forwarden
HUP PAUL
Hoe laat is de nieuw chart er? Ik zat net even te kijken, maar volgens mij was alles nog precies hetzelfde.![]()
Zat ook al te zoeken, maa hij staat er idd nog niet op.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:43 schreef Karina het volgende:
Hoe laat is de nieuw chart er? Ik zat net even te kijken, maar volgens mij was alles nog precies hetzelfde.![]()
Ik ben voor Chris
Straks even wat te knabbelen halen voor vanavond.
In ieder geval Karina-M&M's
Ben ook wel benieuwd naar het scenario qua optredens.
Vorig jaar deden ze allemaal hun beste liedje, een duet met een bekende artiest, een duet met elkaar en hun single...![]()
Heel erg zin in vanavond![]()
Ik weet eigenlijk niet voor wie ik benDenk wel dat ik een lichte voorkeur voor Chris heb
Maar van mij mag iedereen wel winnen, ik gun het ze allemaal.
Straks ook even knabbels halen, dat gaan iig Bugles worden en dan nog iets van chocolade erbij![]()
Enne, ik vrees dat het na twaalven gaat worden hoor.. in de Veronica gids staat dat het tot 0:00 duurt en dan met uitloop erbij...
Ik zet in op kwart voor 1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef MissJ het volgende:
Enne, ik vrees dat het na twaalven gaat worden hoor..
ja ik ook!quote:
Dat zou mooi zijnquote:
Wat is de volkskrant trouwens kritisch aan het doen?
http://www.volkskrant.nl/(...)rm-succes-werd.dhtml![]()
Mehhh ik moet naar proef zwemmen morgen ochtend met de jongensquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:09 schreef iBenny het volgende:
Wat is de volkskrant trouwens kritisch aan het doen?
http://www.volkskrant.nl/(...)rm-succes-werd.dhtml
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: