quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef chansadres het volgende:
Ik heb gehoord dat Trijntje Oosterhuis geïnteresseerd was. Die was oorspronkelijk ook als eerste gevraagd ipv Angela...
Ja ik ookquote:
Soort Jerney dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:00 schreef chansadres het volgende:
Trijntje kijkt altijd alsof ze een dikke drol moet draaien.
Chagrijnige kop.
Wat is er jammer van Angela dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:36 schreef Character het volgende:
Denk dat het wel goed voor het programma is...alleen wel jammer van Angela
Ja dat begreep ik, maar waarom dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:45 schreef Character het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat Angela de show gaat verlaten.....
Omdat ik vind dat ze een leuke persoonlijkheid heeft. Helaas vond ik haar team dit jaar wel oninteressant maar soms vind ik wel dat ze leuke "ander soorrt" kandidaten door laat gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, maar waarom dan?
...alleen verwacht ik niet de bijbehorende onderkoelde, dodelijke opmerkingen.quote:
Nee, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik Trijntje nooit echt "pratend" op tv heb gezien, alleen zingend. Dus ik heb geen idee hoe ze in een jury zou zijn. Ik HOOP lekker streng, niet van dat pietluttige.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:11 schreef female81 het volgende:
[..]
...alleen verwacht ik niet de bijbehorende onderkoelde, dodelijke opmerkingen.
Ik had het liefste Anouk gezien, maar ja, dat gaat toch nooit gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |