quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef chansadres het volgende:
Ik heb gehoord dat Trijntje Oosterhuis geïnteresseerd was. Die was oorspronkelijk ook als eerste gevraagd ipv Angela...
Ja ik ookquote:
Soort Jerney dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:00 schreef chansadres het volgende:
Trijntje kijkt altijd alsof ze een dikke drol moet draaien.
Chagrijnige kop.
Wat is er jammer van Angela dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:36 schreef Character het volgende:
Denk dat het wel goed voor het programma is...alleen wel jammer van Angela
Ja dat begreep ik, maar waarom dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:45 schreef Character het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat Angela de show gaat verlaten.....
Omdat ik vind dat ze een leuke persoonlijkheid heeft. Helaas vond ik haar team dit jaar wel oninteressant maar soms vind ik wel dat ze leuke "ander soorrt" kandidaten door laat gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, maar waarom dan?
...alleen verwacht ik niet de bijbehorende onderkoelde, dodelijke opmerkingen.quote:
Nee, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik Trijntje nooit echt "pratend" op tv heb gezien, alleen zingend. Dus ik heb geen idee hoe ze in een jury zou zijn. Ik HOOP lekker streng, niet van dat pietluttige.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:11 schreef female81 het volgende:
[..]
...alleen verwacht ik niet de bijbehorende onderkoelde, dodelijke opmerkingen.
Ik had het liefste Anouk gezien, maar ja, dat gaat toch nooit gebeuren.
Zeker wat betreft de juiste neus voor de echte Voice of Hollandquote:Op maandag 23 januari 2012 03:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is me een raadsel waarom Trijntje een verbetering tov. Groothuizen zou zijn.
quote:Trijntje Oosterhuis: ‘Ik ben harder dan Angela’
Trijntje Oosterhuis zal niet net als Angela Groothuizen de moederrol op zich nemen als coach in The Voice of Holland. Dat vertelt de zangeres in De Telegraaf. Oosterhuis zal Groothuizen vanaf september opvolgen in het panel van de RTL 4-kijkcijferhit. “Ik vind het moederlijke van haar prachtig. Maar ik zal misschien wat harder overkomen. Ik ben minder geneigd te vergoelijken, want ik wil snel kijken of ik naar de kern van iemands talent kan komen. Ik ga afpellen“, geeft ze aan.
Ze was al gevraagd voor The Voice 1, maar heeft pas tijd nu The Voice 3 zich aandient. “John de Mol en ik hadden toen al gepraat. En hij benadrukte dat het hier echt om de stem draaide. Dat sprak me wel aan, maar ik had allerlei verplichtingen. Je moet voor zoiets echt ruimte in de agenda vrijmaken. Dat heb ik nu gedaan. Ook omdat ik het een goed programma vind.”
In het panel zit ook haar goede vriend Marco Borsato. “Marco is een heel lieve collega, die ook met zijn echte gevoel in The Voice of Holland zit. Hij zegt dat ik het gewoon over me heen moet laten komen. Met Angela heb ik ook al even gepraat en er komt een ontmoeting met de andere drie coaches VanVelzen en Nick & Simon.”
De Mol is blij dat Oosterhuis er nu bij is. “Trijntje stond al op de eerste plaats van mijn verlanglijstje sinds het begin. Maar zij had op dat moment een theatertour en kreeg het onmogelijk voor elkaar. Theaters worden al lang van tevoren geboekt en je ligt er echt uit bij directeuren als je dan zelf afzegt“, zegt hij in de krant.
“Nu leek ze mij de ideale vervangster van Angela. We hebben al in december een gesprek gehad en waren er eigenlijk vrij snel uit.”
Bron
Yup. Vorig seizoen had je nog een eigen single, nu een cover die al tig keer is herkauwdquote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef OeJ het volgende:
Wat ik vooral mis aan The Voice, is dat ik de kandidaten op een bepaald moment wel eens een eigen nummer zou willen horen zingen, en dan gewoon helemaal; met alleen die covers krijg je toch niet echt een goed beeld wat je eventueel later voor cd gaat kopen.
Eens. Team Angelaquote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk om even in te wrijven dat Angela eigenlijk meteen al tweede keus was.![]()
Ik vind het nu al een zeikwijf.
Vorig seizoen werd het schrijven ook als argument gebruikt om voor bepaalde coaches te kiezen. Vervolgens werden een aantal van deze kandidaten bij de battles keihard naar huis gestuurd.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Vorig seizoen had je nog een eigen single, nu een cover die al tig keer is herkauwd
Juist een pluspunt dat ze niets kan zien: dan is het ECHT The Voicequote:Op maandag 23 januari 2012 22:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje: die draait zich om uit de stoel en ziet nog niks
Die vraagt zich de hele tijd af waarom er opeens duo's mee mogen doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje: die draait zich om uit de stoel en ziet nog niks
Dominique bij Marco. Ai!quote:Vorig seizoen werd het schrijven ook als argument gebruikt om voor bepaalde coaches te kiezen. Vervolgens werden een aantal van deze kandidaten bij de battles keihard naar huis gestuurd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |