Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
omg hij heeft Ben schoenen, hoe cool is dat! ik ga er gelijk even over tweeten op mijn Samsung Galaxy S2
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef Spees_Eend het volgende: Klagen over mensen die niet kunnen zingen, en vervolgens een van de beste zangers uitmaken voor gay en zulks. Azijnzeikers
Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef MissJ het volgende: omg hij heeft Ben schoenen, hoe cool is dat! ik ga er gelijk even over tweeten op mijn Samsung Galaxy S2
vergeet je haribo snoepje niet!
just give a second thought what if we don't get caught...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef Spees_Eend het volgende: Klagen over mensen die niet kunnen zingen, en vervolgens een van de beste zangers uitmaken voor gay en zulks. Azijnzeikers
Ja, en kunstcritici moeten zeker ook net zo goed kunnen schilderen als Da Vinci, om het gekras van een loopse peuter te beoordelen?
______________________________________ Hier tekenen: .......................De_Kardinaal...................... ______________________________________
Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende: Nou ja of men Charly nou irritant vindt of niet, hij zingt wel best constant bij zijn optredens als je het mij vraagt
Klopt. Hij wordt wel gepusht maar hij doet het ook wel gewoon goed.
Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende: Nou ja of men Charly nou irritant vindt of niet, hij zingt wel best constant bij zijn optredens als je het mij vraagt
Kan best zijn, maar ik hoef 'm niet door mijn strot geduwd.
Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef opgebaarde het volgende: Gebeurt dat vaker dat er naast de eigen coach nog twee coaches veren in de kandidaats kont mogen steken??
Hoewel die Erwin niet om aan te zien is als hij zingt, hij is van deze avond de enige waar ik cd van zou kopen.. (met de optredens van vanavond in mn achterhoofd)
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
Ik denk dat Marloes er nog lang niet uit hoeft, hoe vals ze ook zingt, dat is zo'n burgermiepje die om die reden stemmen krijgt, schattig en burgerlijk, vinden mensen wel leuk
Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende: Ik denk dat Marloes er nog lang niet uit hoeft, hoe vals ze ook zingt, dat is zo'n burgermiepje die om die reden stemmen krijgt, schattig en burgerlijk, vinden mensen wel leuk
er was een meisje van 10 zo groot als VanVelzen... "wat ga jij doen?" 'Roel een kusje geven'. Nu heeft ze een sieraad en de cd van n&s, angela en een keycord
er was een meisje van 10 zo groot als VanVelzen... "wat ga jij doen?" 'Roel een kusje geven'. Nu heeft ze een sieraad en de cd van n&s, angela en een keycord
er waren er maar 2 foutloos en die ene zet je 8?????
Ik vind Rodney echt helemaal niks aan, verschrikkelijk.. Totaal geen uitstraling ook en veelste oubollige liedjes elke keer (voor zijn leeftijd dan). En ik vond hem in de voorrondes nogal arrogant. Kortom, heb niks met die gast..
Ik vind Rodney echt helemaal niks aan, verschrikkelijk.. Totaal geen uitstraling ook en veelste oubollige liedjes elke keer (voor zijn leeftijd dan). En ik vond hem in de voorrondes nogal arrogant. Kortom, heb niks met die gast..
het prohramma heet de Voice... Het is geen X Factor
Ik denk dat een aantal gewoon een lijst maken qua smaak, niet of iets goed gezongen was
Klopt, iedereen maakt toch zijn eigen lijstje op basis van eigen voorkeur en smaak? Dat doet iedereen lijkt mij, daarom zijn het ook persoonlijke lijstjes.
Klopt, iedereen maakt toch zijn eigen lijstje op basis van eigen voorkeur en smaak? Dat doet iedereen lijkt mij, daarom zijn het ook persoonlijke lijstjes.
Nee, de ene doet het puur qua smaak, de ander kijkt naar goed zingen of combineert die 2 dingen....
Danjil wordt hier door de burgertrutjes en lullen zo uitgekotst, maakt geen snars uit hóe hij zingt, want "hij is eng". Nou dan lekker op Marloes stemmen, hoera voor de burgerlijkheid!
Nee, de ene doet het puur qua smaak, de ander kijkt naar goed zingen of combineert die 2 dingen....
Danjil wordt hier door de burgertrutjes en lullen zo uitgekotst, maakt geen snars uit hóe hij zingt, want "hij is eng". Nou dan lekker op Marloes stemmen, hoera voor de burgerlijkheid!
Vorige week zong ze nog goed, al moest ik braken van die Beyonce bagger. Maar ze zong niet slecht. Vanavond was het krijsen. Gewoon slecht. En dan brult ze dat ze alles kan... mwah. R&b miep.
Vorige week zong ze nog goed, al moest ik braken van die Beyonce bagger. Maar ze zong niet slecht. Vanavond was het krijsen. Gewoon slecht. En dan brult ze dat ze alles kan... mwah. R&b miep.
ja, maar laag is ze gewoon zwak, en dus was dit nummer totaal verkeerd gekozen.
Tuurlijk speelt dat ook mee, iemand die echt slecht is zal ik nooit hoog op mijn lijstje zetten, maar ik heb in het verleden bij talentenjachten wel eens kandidaten gezien die op zich heel goed waren, maar toch niet hoog op mijn lijstje stonden omdat ze bijv. voornamelijk in een genre zongen wat mij niet zo aansprak, dan kunnen ze nog zo goed zijn, ik geef dan toch de voorkeur aan iemand die er net ietje onder zit, maar wel meer in mijn straatje zit qua genre.
Ja sorry heur, hij is echt eng... maar hij kan ook niet zingen imho, dat speelt heel erg mee
Voor hij 1 noot gezongen heeft is al uitgekotst Maar ik heb alle optredens gehoord vanavond behalve Danjil, dus daar kan ik nu niet over meepraten. Vorige keer deed hij het goed. Een hoop gingen de mist in vanavond. Chris ook, jammer
Voor hij 1 noot gezongen heeft is al uitgekotst Maar ik heb alle optredens gehoord vanavond behalve Danjil, dus daar kan ik nu niet over meepraten. Vorige keer deed hij het goed. Een hoop gingen de mist in vanavond. Chris ook, jammer
Vorige keer vond ik 'm inderdaad ook wel goed Stukken beter dan tijdens de battle in ieder geval, wat een drama was dat
Charly lijkt nog het minst vaak foutjes te maken, Chris en Danjil waren vanavond slecht, Erwin viel vorige keer erg tegen... Marloes vanavond ook bagger...
Op vrijdag 16 december 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende: Charly lijkt nog het minst vaak foutjes te maken, Chris en Danjil waren vanavond slecht, Erwin viel vorige keer erg tegen... Marloes vanavond ook bagger...
Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef livelink het volgende: Oh, dit vind ik dan wel weer mooi en poeh, hier klonk Rodney toch wel weer erg goed. Ik heb zo'n gemengde gevoelens over hem.
Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef livelink het volgende: Oh, dit vind ik dan wel weer mooi en poeh, hier klonk Rodney toch wel weer erg goed. Ik heb zo'n gemengde gevoelens over hem.
Hij kan wel zingen, straalt alleen niks uit en is gewoon average. Baibaai Rodney