quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
I'm off, Benny have fun nog daar
De rest slaap lekker voor straks
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
Er gaan er maar twee naar huis vanavondquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Van mij mogen Chris, Danjil, Rodney en Marloes eruit
Ik vind Rodney echt helemaal niks aan, verschrikkelijk.. Totaal geen uitstraling ook en veelste oubollige liedjes elke keer (voor zijn leeftijd dan). En ik vond hem in de voorrondes nogal arrogant. Kortom, heb niks met die gast..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er waren er maar 2 foutloos en die ene zet je 8?????
Danji en Marloes jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Van mij mogen Chris, Danjil, Rodney en Marloes eruit
Ik denk dat een aantal gewoon een lijst maken qua smaak, niet of iets goed gezongen wasquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er waren er maar 2 foutloos en die ene zet je 8?????
Ah, dat dus, smaakquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ik vind Rodney echt helemaal niks aan, verschrikkelijk.. Totaal geen uitstraling ook en veelste oubollige liedjes elke keer (voor zijn leeftijd dan). En ik vond hem in de voorrondes nogal arrogant. Kortom, heb niks met die gast..
het prohramma heet de Voice...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ik vind Rodney echt helemaal niks aan, verschrikkelijk.. Totaal geen uitstraling ook en veelste oubollige liedjes elke keer (voor zijn leeftijd dan). En ik vond hem in de voorrondes nogal arrogant. Kortom, heb niks met die gast..
jah en dat is best jammerquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal gewoon een lijst maken qua smaak, niet of iets goed gezongen was
Klopt, iedereen maakt toch zijn eigen lijstje op basis van eigen voorkeur en smaak? Dat doet iedereen lijkt mij, daarom zijn het ook persoonlijke lijstjes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal gewoon een lijst maken qua smaak, niet of iets goed gezongen was
ik maak een lijstje op basis van kwaliteitquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Klopt, iedereen maakt toch zijn eigen lijstje op basis van eigen voorkeur en smaak? Dat doet iedereen lijkt mij, daarom zijn het ook persoonlijke lijstjes.
Nee, de ene doet het puur qua smaak, de ander kijkt naar goed zingen of combineert die 2 dingen....quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:00 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Klopt, iedereen maakt toch zijn eigen lijstje op basis van eigen voorkeur en smaak? Dat doet iedereen lijkt mij, daarom zijn het ook persoonlijke lijstjes.
jahquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef jcdragon het volgende:
De smaak van de coaches zal de doorslag geven
jij ook!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
en haar 35 missers in het lage registerquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de ene doet het puur qua smaak, de ander kijkt naar goed zingen of combineert die 2 dingen....
Danjil wordt hier door de burgertrutjes en lullen zo uitgekotst, maakt geen snars uit hóe hij zingt, want "hij is eng".Nou dan lekker op Marloes stemmen, hoera voor de burgerlijkheid!
Vorige week zong ze nog goed, al moest ik braken van die Beyonce bagger. Maar ze zong niet slecht. Vanavond was het krijsen. Gewoon slecht. En dan brult ze dat ze alles kan... mwah. R&b miep.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en haar 35 missers in het lage register
Dat weet ik ook wel, maar deze mogen van mij vertrekken zonder dat ik ze zal missenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er gaan er maar twee naar huis vanavond
Nou Danjil bakte er geen hout vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de ene doet het puur qua smaak, de ander kijkt naar goed zingen of combineert die 2 dingen....
Danjil wordt hier door de burgertrutjes en lullen zo uitgekotst, maakt geen snars uit hóe hij zingt, want "hij is eng".Nou dan lekker op Marloes stemmen, hoera voor de burgerlijkheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |