Hetzelfde als MJ deed met kinderen. Keihard onzedelijk betasten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Daph_ het volgende:
Mijn favoriete MJ nummer.. Wat doen jullie
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hetzelfde als MJ deed met kinderen. Keihard onzedelijk betasten.
hij zingt serieus loepzuiverquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef livelink het volgende:
Oh, dit vind ik dan wel weer mooi en poeh, hier klonk Rodney toch wel weer erg goed. Ik heb zo'n gemengde gevoelens over hem.
Hij kan wel zingen, straalt alleen niks uit en is gewoon average. Baibaai Rodneyquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef livelink het volgende:
Oh, dit vind ik dan wel weer mooi en poeh, hier klonk Rodney toch wel weer erg goed. Ik heb zo'n gemengde gevoelens over hem.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef Daph_ het volgende:
Erwin is een beetje de Ray van dit jaar - mogen allebei hun haar wel eens wassen
het programma heet the voicequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen, straalt alleen niks uit en is gewoon average. Baibaai Rodney
Vertel je het ook even aan de wow-wat-zie-jij-er-fantastisch-uit-complimenten-aan-de-ouders-coaches??quote:
Nee, die kwam zover omdat het hele dolfinarium op haar stemdequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en daarom kwam Jennifer Ewbank zo ver vorig jaar
Iets met een orka in het dolfinariumquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, die kwam zover omdat het hele dolfinarium op haar stemde
Kun je smsen dan met vinnen(?)?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
EN wij maar beestjes adopteren via WNFquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |