Huh, dat zegt ze toch niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en kunstcritici moeten zeker ook net zo goed kunnen schilderen als Da Vinci, om het gekras van een loopse peuter te beoordelen?
Dien een klacht inquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Klagen over mensen die niet kunnen zingen, en vervolgens een van de beste zangers uitmaken voor gay en zulks. Azijnzeikers
Ze geeft Wendy 1x in de week eten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:29 schreef Livra het volgende:
Tanja Jess is toch ook een hele goede vriendin van Wendy?
Als ze geen strakke zwarte kleding draagt luister ik toch niet net als bij de voice.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Huh, dat zegt ze toch niet.
quote:
Ik werp even een blik op 13.00 uur en... nee, geen strak zwart pakske.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze geen strakke zwarte kleding draagt luister ik toch niet net als bij de voice.
kleine liedjes kan hij als geen ander.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat wil Marco dan? 'In de verte klinkt een stem, die ik herken van onze ruzies...'
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
Sinds ik erachter ben dat Rodney op The Hoff lijkt ben ik voor hem!
Is dat die homo van gooische vrouwen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kleine liedjes kan hij als geen ander.
Ik weet welk liedje ik wil horen van Charlie:
OMG, ipv 1 per maand? Straks ontploft ze nog!quote:
Klopt. Hij wordt wel gepusht maar hij doet het ook wel gewoon goed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja of men Charly nou irritant vindt of niet, hij zingt wel best constant bij zijn optredens als je het mij vraagt
Kan best zijn, maar ik hoef 'm niet door mijn strot geduwd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ja of men Charly nou irritant vindt of niet, hij zingt wel best constant bij zijn optredens als je het mij vraagt
Ja(ri)quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is dat die homo van gooische vrouwen?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Alleen in de kerkquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef opgebaarde het volgende:
Gebeurt dat vaker dat er naast de eigen coach nog twee coaches veren in de kandidaats kont mogen steken??
Symph, hoe deed Danjil het? Was het slecht of gedeeltes slecht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kleine liedjes kan hij als geen ander.
Ik weet welk liedje ik wil horen van Charlie:
Door naar huis jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Marloes was toch die stoeipoes? Dies door.
Ik vond het ook nog te pruimenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Erwin toch wel heel goed hoor, als ik het overzicht hoor. Topper
Hij begon een beetje medium, werd toen beter, maar wel een beetje een peper en zout uitstraling..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Symph, hoe deed Danjil het? Was het slecht of gedeeltes slecht?
Ik heb hem helaas gemist...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
zooo, toedels lieve menschjes, ik ga slapen![]()
Ik vind hem nóg meer lijken op Chucky.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
Sinds ik erachter ben dat Rodney op The Hoff lijkt ben ik voor hem!
trustequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
hij vernaggelde het met zijn kopstem helaas...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Symph, hoe deed Danjil het? Was het slecht of gedeeltes slecht?
Ik heb hem helaas gemist...
Veel plezier nog in Antwerpen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
Veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
Trusten en nog veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Veel plezier nog in Antwerpen!
Ik ga er ook vandoor, bedankt allemaal voor de gezelligheid!
maar luister dit nummer maar eens....quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Toedeltjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Veel plezier nog in Antwerpen!
Ik ga er ook vandoor, bedankt allemaal voor de gezelligheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |