Het hoort er bij:quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
En dan al dat leer op het podium. WWF, zeg er wat van!
Kloptquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
Zo, alle panda's gered door dit nummer, want ze zijn naar veiligere oorden gevlucht.
Sad pandaquote:
Nee, na 1u15 min ben ik klaar met VOH, ff uurtje pauzequote:
Nee, dat zongen ze met zijn allen, was echt geweldig!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Oja, meestal kijk ik de uitslag later.. Zo langdradig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Incl, de uitslag. Na tv-kantine wordt het wel bijna 1q2 uur.
HEBBENNNNquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe laat je een panda schrikken?Ik zal het straks proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Hoe laat je een panda schrikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Hoe laat je een panda schrikken?KwaliteitspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roerbak is goed voor het lijntjequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Om tien uur 's avonds reclame maken voor roerbakschotels
Dan zal ik eens wat loempia's en frikadellen gaan roerbakkenquote:
Nee dan moet je er 1 verderquote:
Ik lust wel een roerbakje pandavlees.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Om tien uur 's avonds reclame maken voor roerbakschotels
oh gut, gehypte Charlyquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Geen kandidaten, alleen die RTL medewerker Charley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |