Dat hoeft toch ook niet? Publieke Omroepen hebben een (politieke) kleur of een (levens)overtuiging. Niks mis mee, zolang er een keuze is. En die is er.quote:
©Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moszkowicz? 'Abject' is echt zo'n woord voor hem.
Inderdaad. Dat moest gewoon gezegd worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef JimmyJames het volgende:
Mooi optreden van van Rossem. Hij heeft ook helemaal gelijk voor wat betreft Ajax in de media.
Ik denk het niet, Job.quote:
quote:KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van donderdag 8 december zijn: Henk van Os, Michael Kwakkelstein, Ed Nijpels, Alexander Pechtold, Lynn Zebeda, Yair da Costa, Menno Schellekens, Robert ten Brink en Stacey Rookhuizen. Muziek is er van Sonja Hamel en tafeleheer is Prem Radhakishun.
Is er vandaag weer "klink anders" ?quote:
Jaquote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Is er vandaag weer "klink anders" ?
Oh wat leuk, de Dolly Dots en Ben Saunders komen er in denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja
Robert ten Brink
Stacey Rookhuizen
oooehquote:Op donderdag 8 december 2011 13:38 schreef borisz het volgende:
Geen MvN vanvond en morgen. Hij is ziek. Wordt vervangen door Menno Bentveld.
twitter:dwdd twitterde op donderdag 08-12-2011 om 13:41:32#DWDD wordt vanavond gepresenteerd door Menno Bentveld omdat Matthijs van Nieuwkerk geveld is door de griep http://t.co/DfDr0Ty2 reageer retweet
Morgen ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef jcdragon het volgende:
twitter:dwdd twitterde op donderdag 08-12-2011 om 13:41:32#DWDD wordt vanavond gepresenteerd door Menno Bentveld omdat Matthijs van Nieuwkerk geveld is door de griep http://t.co/DfDr0Ty2 reageer retweet
Kijk, da's nou een mooi gebruik van Twitter.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:47 schreef jcdragon het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Op Stevie Wonder en Astrid Joosten na kan iedereen het presenteren. De geneugten van de autocue.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Op Stevie Wonder en Astrid Joosten en Philip Freriks en Mart Smeets na kan iedereen het presenteren. De geneugten van de autocue.
Bericht met bronvermelding. Jouw post voegt pas niets toe.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk, da's nou een mooi gebruik van Twitter..
Ohnee wacht, het voegt geen reet toe.
Ja want zonder die tweet had nu natuurlijk iedereen nog van niks geweten. Want alleen met twitter kan je zoiets bekend maken als tv-programma zijnde.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef jcdragon het volgende:
Bericht met bronvermelding. Jouw post voegt pas niets toe.
Klachten over twitter kunnen hier http://forum.fok.nl/topic/1748637
Ik had geen bronvermelding gezien. Anders had iedereen iets kunnen roepen. Nogmaals haten op twitter kan je hier. http://forum.fok.nl/topic/1748637quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want zonder die tweet had nu natuurlijk iedereen nog van niks geweten. Want alleen met twitter kan je zoiets bekend maken als tv-programma zijnde..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wat_heet!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Modus het volgende:
Had Menno trouwens niet iets van doen met 1 van de voorgangers van DWDD?
dat was harm van dwhn tochquote:Op donderdag 8 december 2011 19:16 schreef Specularium het volgende:
Menno deed ook nog die show op Schiphol een aantal jaar geleden.
Sonja Hamel, is dat familie van, en maakt ze net zulke suffe Sky muziek voor vrouwen in de overgang?quote:
Kijk maar uit, voor je het weet zit je zelf middenin de opvliegers en mood swings.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Sonja Hamel, is dat familie van, en maakt ze net zulke suffe Sky muziek voor vrouwen in de overgang?
Of Nic0.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef YazooW het volgende:
Beter hadden ze Prem het laten overnemen voor vanavond en morgen
Ik heb het idee dat Jan als discussieleider en interviewer ietsjes minder overtuigend zou zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:21 schreef Karina het volgende:
Gewoon Jan Mulder laten doen. Dat voorlezen deed hij ook prima.
Lijkt me wel verfrissend om te zien hoe hij dat doet, het zijn toch maar 2 dagen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jan als discussieleider en interviewer ietsjes minder overtuigend zou zijn.
Volgens mij zou het gewoon een grote puinhoop worden. Presentator is toch ook wel een vak.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel verfrissend om te zien hoe hij dat doet, het zijn toch maar 2 dagen waarschijnlijk.
Met Mart hoef je verder geen gasten meer uit te nodigen. Mart vult de show zelf wel. 8)quote:
Klinkt als PvdA-politici.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:37 schreef DrDentz het volgende:
Lynn Zebeda, Yair da Costa.. wat zijn dat voor exotische types
Mmm een grote puinhoop lijkt me ZEKER leuk kijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij zou het gewoon een grote puinhoop worden. Presentator is toch ook wel een vak.
ze moeten wat met onze belastingcentenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Specularium het volgende:
Idols om premier te worden.
Wat een drama, nu al.
Echt een vervelende gast idd.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klaas van der Eerden, nooit grappig geweest.
dunquote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef ShevaJB het volgende:
Wat is Matthijs dan dun geworden ineens
Boulimiaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef ShevaJB het volgende:
Wat is Matthijs dan dun geworden ineens
Hoort bij het formatquote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef Breekfast het volgende:
haha zie hem proberen dezelfde houding aan te nemen als Mathijs
Vind het niks gek.. zag op facebook al mensen reageren dat ze vanavond niet gingen kijken omdat Matthijs er niet zo zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
Hij staat er lekker relaxed bij, maar niet heus.
maar dit is prem.. ;pquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Welke? Er komt wel meer dan één gast.
ditquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef Paul het volgende:
Waaaaaaaat PREM IS WEER TAFELHEER EINDELIJKPREMMIE
Hij stikt van de zenuwen. En dan inderdaad, als eerste Prem, meteen de vuurdoop.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind het niks gek.. zag op facebook al mensen reageren dat ze vanavond niet gingen kijken omdat Matthijs er niet zo zijn
en jules unlimited en herexamenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij deed toch 12 steden 13 ongelukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |