als ik me goed herinner wel jaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat is het 'format' van een e-mailadres bij PostNL? In de zin van... voorletter.achternaam@postnl.nl bijvoorbeeld...
erwin.rommel@postnl.nlquote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zie hier mails met voornaam.achternaam@postnl.nl
Dat hoeft niet. Ze kunnen er ook voor kiezen om je alleen buiten of alleen binnen te laten werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
THK houdt toch in dat je binnen en buiten werkt?
Heb je serieus echt zo'n emailadres aangemaakt?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
erwin.rommel@postnl.nl
Niks mis mee toch?
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Heb je serieus echt zo'n emailadres aangemaakt?
thanksquote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Ze kunnen er ook voor kiezen om je alleen buiten of alleen binnen te laten werken.
Tsja wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is de roequote:Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Melleyn het volgende:
Krijgen we geen kruidnoten meer dit jaar?
Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef gridjuh het volgende:
Stomme vraag, als je ziek bent, komt er dan nog iemand langs? op huisbezoek?
Als hij het niet vertrouwt kan hij je toch een afspraak laten maken met de bedrijfsarts?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:35 schreef carboni het volgende:
Kan wel, als de TC het niet vertrouwt kan ie bedrijfsarts sturen.
Daarom ga ik er vanuit dat de buurman een grapje maakte of het niemand is van postnl, want dan zou tie niet onverwachts langskomen, of zelfs 's avonds nog langskomt....en anders maakt niet uit ben toch ziekquote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als hij het niet vertrouwt kan hij je toch een afspraak laten maken met de bedrijfsarts?
Die krengen kunnen ze toch gewoon voor je neus uitprinten?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al vier keer om een uitdraai van de Harmony gevraagd, aan zowel mijn TC als PB+ maar ze willen 'm maar niet opsturen (niet openbaar bij ons). Dat bevestigd helaas wel mijn vermoeden dat ze wel degelijk weten dat mijn loonstrook niet klopte afgelopen maand!
Iemand een idee hoe ik wél een uitdraai van de Harmony krijg (VBG Manager?)?
Ik heb post op laatste adres besteld om 16:15. Kwam idd vanwege de drukte.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Toen ik thuis kwam hing mijn H&M pakje aan de achterdeurduidelijk in het zicht...
Heb maar een klacht ingediend..![]()
Post was hier heel erg laat, dus hier zal het ook wel druk geweest zijn
precies. Heb toevallig gisteren de cijfers voor mij van de afgelopen twee weken nog even ingekekenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die krengen kunnen ze toch gewoon voor je neus uitprinten?
Ik zou gewoon naar de VBG-manager stappen. Het is wel duidelijk dat ze wat te verbergen hebben, want het maken van een uitdraai is een kwestie van 1 druk op de knop.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al vier keer om een uitdraai van de Harmony gevraagd, aan zowel mijn TC als PB+ maar ze willen 'm maar niet opsturen (niet openbaar bij ons). Dat bevestigd helaas wel mijn vermoeden dat ze wel degelijk weten dat mijn loonstrook niet klopte afgelopen maand!
Iemand een idee hoe ik wél een uitdraai van de Harmony krijg (VBG Manager?)?
Wowquote:Op donderdag 1 december 2011 18:35 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook enorm druk, behoorlijk wat wijken die meer dan 15 blauwe bakken hadden
Lolwut, 15?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:35 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook enorm druk, behoorlijk wat wijken die meer dan 15 blauwe bakken hadden
volgens mij niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:04 schreef VKV het volgende:
Jongens, ik ben even de tel kwijtHebben we nou morgen wel of geen makro?
Ik had ze vorige week dus lijkt me sterk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:04 schreef VKV het volgende:
Ja ik was even aan het twijfelen of we ze nou vorige week hadden of die week ervoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik had ze vorige week dus lijkt me sterk?
Vorige week was er inderdaad Makro, maar er werd vanmorgen op kantoor al geklaagd dat morgen Makro's zouden zijn. Moet net zoals de drukke vorige zaterdag weer helpen in de voorbereiding, dus het zal wel weer een drukke dag worden. En voor dinsdag ligt er ook weer 6x HAH te wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:04 schreef VKV het volgende:
quote:Ook zijn er aan de kust in de ochtend tijdelijk (zware) windstoten mogelijk.
Morgen overdag is het bewolkt en zijn er eerst flinke perioden met regen. In de loop van de middag trekt de regen naar het oosten weg en klaart het van het westen uit wat op. In de avond kan er nog wel een enkele bui voorkomen. De middagtemperatuur wordt ongeveer 9 graden. De wind draait in de middag naar westelijke richtingen en neemt iets in kracht af.
Ik neem nu standaard een rol plastic zakken mee (doorzichtig) om die Bol.com brief-pakketten daarin te doen als er weer eens een brievenbus is waar het niet inpast. Is het in elk geval droog.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef Drassss het volgende:
Ik vrees voor al die bol.com pakjes morgen
Je hangt ze aan de deur?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik neem nu standaard een rol plastic zakken mee (doorzichtig) om die Bol.com brief-pakketten daarin te doen als er weer eens een brievenbus is waar het niet inpast. Is het in elk geval droog.
Ik rij in de buitengebiedenquote:
Aha, slim idee die plastic zakken met dit weer..quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik rij in de buitengebieden
Ik zet ze dan op een plek neer waar het logisch is dat het niet in zicht is van weggebruiker, maar wel van huiseigenaar. Dus bv achter die grote gietijzeren brievenbussen.
Zekerquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha, slim idee die plastic zakken met dit weer..
Tja, klachten. Het lijkt me voor de persoon in kwestie toch gemakkelijker dat die niet eerst naar een PAG moet gaan om zijn bol.com briefpakketje op te halen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou dat ook wel willen, maar ik denk dat ik dan allemaal klachten krijg.. (woonwijk)
Gelukkig heb ik niet zo veel pakketjes.
* Even afkloppen.
Valt altijd wel mee, post ligt nooit lang bovenopquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe doen de andere PBZ-ers het met regen?
Ik heb morgen een loop wijk + fiets wijk. Als ik met een pakket HaH en post loop in de regen wordt het natuurlijk een zooitje..
Iemand tips? Ook voor fietsroutes svp.
Heb je geen schoudertas?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb morgen een loop wijk + fiets wijk. Als ik met een pakket HaH en post loop in de regen wordt het natuurlijk een zooitje..
Nee, die zijn er ook niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geen schoudertas?
Maakt de HAH niet minder papier mache, maar toch.
Ik doe mijn fietstassen goed dicht, verder bezorg ik gewoon post zoals ik dat normaal ook zou doen. Hooguit wat chagrijnigerquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |