Dragen als de vrieskou straks toeslaat in d autoquote:
Tering, zie nu pas dat er geen baklava staat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dragen als de vrieskou straks toeslaat in d auto
Baklava is mierzoet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tering, zie nu pas dat er geen baklava staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik draag al mijn militaire kisten, heb een kale kop en biker-snor (niet te zien met balaklava op), dat in combinatie met zwarte TNT broek en TNT jas (in PostNL auto) doet mensen nu soms al afschrikkenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef carboni het volgende:
Tevens zijn wij opzoek naar een persoon met het volgende signalement, een zwarte bivakmuts in een oranje auto die zich verdacht lang ophield bij een groene brievenbus.
Die uniformen worden vaak gebruikt bij overvallen btw, zie ze vaak langs komen bij opsporings verzocht. Dankzij de nieuwe postbezorgers en subcontractors heeft iederen die jassen. Dramatischquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik draag al mijn militaire kisten, heb een kale kop en biker-snor (niet te zien met balaklava op), dat in combinatie met zwarte TNT broek en TNT jas (in PostNL auto) doet mensen nu soms al afschrikken
Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat ErwinRommel af en toe wel mierzoet is hoor!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tering, zie nu pas dat er geen baklava staat.
helaas wel ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef carboni het volgende:
[..]
Die uniformen worden vaak gebruikt bij overvallen btw, zie ze vaak langs komen bij opsporings verzocht. Dankzij de nieuwe postbezorgers en subcontractors heeft iederen die jassen. Dramatisch
http://www.avro.nl/tv/pro(...)_woningoverval.aspx#
http://www.avro.nl/tv/pro(...)e_woningoverval.aspx
etc etc.
Das best wel dom ja, moet toch niet zo moeilijk zijn de personeelsadministratie te koppelen dat die pasjes automatisch stoppen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat heeft mede te maken met het luie terugvorder beleid.
Collega van mij heeft nooit het toegangspasje moeten teruggeven na uitdiensttreding.
Je kan gewoon in en uit het gebouw met dat pasje.. Lijkt me wel handig dat dat daar wat meer toezicht op is..
Idem met sleutels van depots etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat heeft mede te maken met het luie terugvorder beleid.
Collega van mij heeft nooit het toegangspasje moeten teruggeven na uitdiensttreding.
Je kan gewoon in en uit het gebouw met dat pasje.. Lijkt me wel handig dat dat daar wat meer toezicht op is..
Das helemaal verschrikkelijk ja, er zijn altijd sleutels te kort. handig als je weer naar een depot word gestuurd waar je nooit komt.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem met sleutels van depots etc.
Weet je wel dat die dingen van zilver zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Wisten jullie trouwens dan een buslichtingsleutel ¤1750 kost?
Totaal geen toezicht op.. Veel uitzendkrachten krijgen een sleutel mee, maar ik heb niet het idee dat er een deugdelijke administratie is.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Idem met sleutels van depots etc.
Dat idd. Op zaterdag werk ik op een andere vestiging, nooit geen sleutel van dat depot aanwezig terwijl er tig gemaakt zijn. Uit armoede moet ik alles maar buiten de garagebox dumpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef carboni het volgende:
[..]
Das helemaal verschrikkelijk ja, er zijn altijd sleutels te kort. handig als je weer naar een depot word gestuurd waar je nooit komt.
ik wist dat ze duur waren ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Wisten jullie trouwens dan een buslichtingsleutel ¤1750 kost?
Ze kunnen me nog meer vertellen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef carboni het volgende:
[..]
Weet je wel dat die dingen van zilver zijn?
Ze zijn iig handiger dan die oude, kun je wat meer kracht mee zetten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze kunnen me nog meer vertellen!
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef pussywillow het volgende:
Ons depot heeft zo'n "master lock", kastje met een cijferslot en daar hangt dan de sleutel in. Duurde een paar weken en toen was die sleutel kwijt natuurlijk
Mijn auto heeft nog gewoon TNT logo erop, terwijl al de andere wagens een PostNL logo hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst een busje met PostNL-logo gezien![]()
Collectors edition. Beter TNT dan PostNL, brakke kut naamquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn auto heeft nog gewoon TNT logo erop, terwijl al de andere wagens een PostNL logo hebben
Die oude ken ik niet. Zo lang werk ik er nog nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef carboni het volgende:
[..]
Ze zijn iig handiger dan die oude, kun je wat meer kracht mee zetten.
Ken je die 1lingbusjes? De oude is net een slag groter.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die oude ken ik niet. Zo lang werk ik er nog niet
Kom je bij breng/haal klanten, zeg je door de intercom "goedemorgen PostNL". Ik blijf het houden bij "Goedemorgen TNT"quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef carboni het volgende:
[..]
Collectors edition. Beter TNT dan PostNL, brakke kut naam
Ohh die.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef carboni het volgende:
[..]
Ken je die 1lingbusjes? De oude is net een slag groter.
Weet ik veel, bij het VBG raakten we dat soort dingen nooit kwijt.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh die.
Maar waarom het zo duur moet zijn?
Bij pakjes zeg ik geen naam.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom je bij breng/haal klanten, zeg je door de intercom "goedemorgen PostNL". Ik blijf het houden bij "Goedemorgen TNT"
De subco's presteerden het bij ons om in 4 weken tijd 2 sleutels kwijt te rakenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef carboni het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij het VBG raakten we dat soort dingen nooit kwijt.
Ja, je kunt er toch op wachten totdat iemand (al dan niet per ongeluk) die sleutel in zijn zak steekt ofzo, of dat kastje niet dicht doet en vervolgens iemand met slechte intenties er met die sleutel vandoor gaatquote:
Vorig jaar was het met (rond) kerst geloof ik. Paar risicobussen gaan eerder versmald of zelfs helemaal weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Wanneer komen die dunne sleuven trouwens in de brievenbussen?
Kan er niet op wachten!!
Mooi kut. Want die bus op de Koningsweg zit altijd bomvol omdat een bedrijfje er brief-pakketten in dumpt. En als hij die volgedumpt heeft gaat hij naar de Thorbeckestraat om daar de rest in te dumpen. De klootzak.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef carboni het volgende:
[..]
Vorig jaar was het met (rond) kerst geloof ik. Paar risicobussen gaan eerder versmald of zelfs helemaal weg.
Vorig jaar was prachtig trouwens, de helft was weg. Of opgeblazen of preventief weggehaald. Er stonden twee rolcontainers lege kappen (waren nog die oude rode).
Er is hier ook zo'n brievenbus die traditioneel als eerste word opgeblazen, toen die in maart was vervangen door zo'n oranje hebben ze er ook de fik in gestoken. Staat niet eens in een tokkiewijk ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |