lekkere intro en kickquote:
Climax niet slecht, voor de rest gewoon saai. Overigens klinkt die climax (op 2:04) precies als een ander nummer, kom er ff niet op welke dat ookalweer is.quote:
De spookhuisintro doet me niks en die kick komt me bekend voor (van 1 van de andere 21325362 nummers die er op lijken).quote:
Hoorde ik in de Substream Show ja, lekker plaatje!quote:
Oja het doet me denken aan...quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:58 schreef mstx het volgende:
Overigens klinkt die climax (op 2:04) precies als een ander nummer, kom er ff niet op welke dat ookalweer is.
Ik stel bij deze m'n feestzaal beschikbaar!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Regel maar dat we in jouw buurt kunnen draaien en we zijn er met zo'n set
Hoest met de mixjes btw?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef 16meter het volgende:
Zie nu pas dat #250 bijna een feit is.
Namens uw MUZ moderator gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef 16meter het volgende:
Zie nu pas dat #250 bijna een feit is.
Ik ben een beetje aan het proberen met de bekende-nummers-mix, maar als een ervaren dj het wil doen: wees mijn gast. Wordt namelijk wel amateuristischquote:
Gewoon na het etentje naar XQquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:42 schreef Levitas het volgende:
Daaaaaaamn! Kom ik net thuis, hoor ik dat we 21 januari een familie etentje hebben die ik niet mág missen (aangezien dat de laatste gelegenheid is voor een etentje voordat ik 5 maanden im Ausland zit). FUUUUUU
Dat bedacht ik me ook net jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:59 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Gewoon na het etentje naar XQ
Ik heb gewoon creative In-eartjes. Top geluidquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net jaDus, de kans is er nog wel
Voor mijn hardstyle vrienden: Ik ben op zoek naar een koptelefoon om de dikke beats van Headhunters en Brennen Hard te luisteren als ik bijvoorbeeld in het vliegtuig zit. Hoeft geen insane quality te zijn, maar wel gewoon fatsoenlijk geluid en zéker niet te duur (dacht zelf aan <¤100). Jullie toevallig tips?
Wordt denk ik lastig. Ik heb op het moment niet extreem veel tijd om andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoest met de mixjes btw?
Enne 16 ... no change of plans?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef mstx het volgende:
baggertrack en een tettenfilmpje om toch nog thumbs up te krijgen op youtube
Aangezien ik 24 uur in een vliegtuig ga zitten, waarvan ik er denk ik 8-10 met muziek aan wil door brengen. Lijkt mij dat een koptelefoon dan minder gaat irriteren dan in-ears?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik heb gewoon creative In-eartjes. Top geluidWaarom helemaal een koptelefoon?
Prima Pussy Lounge trackquote:
Met de mute knop aan is hij goed te bekijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef mstx het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef mstx het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dieper dan dit kan ome Dov niet meer zinken (hoop ik)
No man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Enne 16 ... no change of plans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
Moddervet anthem van Ophidianquote:
Haha, wat een comments zegquote:
Heel bekend stukje ja.. Zat dat niet ooit ook in een hardcore plaat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Filmpje van de profeet is alweer verwijderd, maar hier is een mirror:
Waar is dat stukje van 1.33 ook alweer van?
Gruwelijk!quote:
Toch mooi meegenomen toch?quote:Op zondag 20 november 2011 04:29 schreef RiKe het volgende:
Net terug van een dj contest, ik was samen met een vriend van me de enige die hardstyle draaide, de rest was house.
Toch 3e (van de 6) geworden en een udg dj tas gewonnen! :d
Absoluut!quote:
quote:
Ook al zat de locatie/geluid niet mee, het ging gruwelijk los in de Theracords-area! Ja, was echt een heel verfrissend feestje, met vette platenquote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Quyxz_ het volgende:
HardNation gister was erg vet met oa de FOK!kers!Bijna alleen maar tracks die ik nog nooit live had gehoord. Ben zo goed als de hele avond in de Theracordszaal blijven hangen.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geck-o die Tarzan & Jane van Toybox draaide
Kan ik mij goed in vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef T-Force het volgende:
Heerlijk feestje, dat Hard Nation! Heel de avond in het Theracords-zaaltje gestaan. Sfeertje zat er flink in daar en er werd heerlijke muziek gedraaid![]()
San Miquel opende met een fraaie Early Hardstyle set en diverse klappers kwamen voorbij!![]()
Daarna toch maar naar Ryfle gegaan, omdat hij mij zeer positief verrast had op Fusion: The Next Level. Zijn hoge verwachtingen voor vanavond kon hij helaas niet waarmaken voor mij. Standaard mainstream Hardstyle setje...Beetje laf eigenlijkWel sneu voor hem dat hij per ongelijk de verkeerde cd-speler op pauze zette of zoiets.
Geck-O was briljant. Een set met van alles en nog wat! Heel erg geniaalen prima opbouw voor de set van Thera erna.
Thera heb ik zijn beste set ooit horen draaien, geweldig wat een energieGeluid ging ook even een tandje harder, fijn hoor! De hele zaal ging ook snoeiiiiiihard los
![]()
Catatonic Overload was ook knallen geblazen En DizZorder vs. R-Tillary ging ook lekker. De Hardcore afsluiter die voor de verandering eens een keer niet supermainstream was ging lekker los
Vorig bericht is aangepastquote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik mij goed in vinden.Ben je nog binnengekomen in het Beursgebouw?
Positief is dat je aan TOA denkt, negatief dat het niet als TOA klinkt. Maar wel een lekker doorknalplaatje, vooral als je hem iets oppitchtquote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kan ik mij goed in vinden.Ben je nog binnengekomen in het Beursgebouw?
Dit was trouwens die ene hardcoreplaat waarvan ik dacht dat die van TOA was.
Ik had echt nooit kunnen verwachten dat ik die plaat uit mijn hardcoretijd nog eens live zou horen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog zo'n plaatje die ik volledig onverwacht voor het eerst live hoorde.quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef DjThera het volgende:
Kat Meets Gerardo Roschini - Allright (Kat & Zatox Rmx)
Heb wel interesse!quote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen hier die naar XQ gaan? Ik heb er eigenlijk niet echt geld voor maar een feest ter ere van deze '2nd generation pioneers' binnen de scene wil ik ook niet missen..
Zeker aanwezigquote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen hier die naar XQ gaan? Ik heb er eigenlijk niet echt geld voor maar een feest ter ere van deze '2nd generation pioneers' binnen de scene wil ik ook niet missen..
Hier staat een aanbieding van een gave Philips SHL9450 mydealpage.nl dat is misschien wel wat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net jaDus, de kans is er nog wel
Voor mijn hardstyle vrienden: Ik ben op zoek naar een koptelefoon om de dikke beats van Headhunters en Brennen Hard te luisteren als ik bijvoorbeeld in het vliegtuig zit. Hoeft geen insane quality te zijn, maar wel gewoon fatsoenlijk geluid en zéker niet te duur (dacht zelf aan <¤100). Jullie toevallig tips?
Ik wil 100% zeker, maar of ik ook daadwerkelijk ga is nog 50-50.quote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Eens kijken. Het lijkt er wel op dat die koptelefoon echt OP je oren ligt, terwijl ik hem liever over m`n oren heb.. Snapje?quote:Op maandag 21 november 2011 12:25 schreef traveler4l het volgende:
[..]
Hier staat een aanbieding van een gave Philips SHL9450 mydealpage.nl dat is misschien wel wat?
Dierentuin + ongelooflijke saaie kak-muziek (alleen maar whiiepwhiiep met kicks alsof er scheten gelaten wordeen en dan ook nog een hoop verkrachtingen van leuke nummersquote:Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef T-Force het volgende:
Om 6.30 maar gegaan, want Krullie vond het 3x niks in die dierentuin![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef DjThera het volgende:
Hardnation was echt heerlijk jaSupergoed vermaakt!!! Thanks voor de gezelligheid FOK-ers!
Dit is mn tracklist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij was dit de beste set die ik totnutoe van je heb gehoord!!
[ Bericht 29% gewijzigd door Krulliewullie op 21-11-2011 14:38:23 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Was Skrillex nog wat trouwens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Was Skrillex nog wat trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH MY GOD CALL 991 NOW!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar dat was wel vet om een keer mee te maken! Ben geen ekte Skrillex-fan ofzo maar ik vind die feestjes waar dubstep wordt gedraaid wel super-sfeervol, hier gingen ook nog wat vrienden heen en het was niet duur. Dus vandaar dat ik erheen was gegaan. Nogal wat hitjes gehoord natuurlijk, voornamelijk van Skrillex zelf. Maar de lichteffecten (LED-lampjes en een mooie virtuele show op een scherm), sfeer (gewoon de héle zaal los, hoe vaak maak je dat mee?en er werd veel gepit maar als je weg geduwd werd dan kwamen er 3 mensen om je op te vangen en te vragen hoe het ging
) en de gezelligheid hebben het voor mij een super ervaring gemaakt
.
Paradiso was trouwens wel echt een kak-tent die avond, weet niet hoe het normaal gesproken gesteld is daar, maar nu faalden ze hardTwee dj's kwamen niet opdagen en daarom gingen ze ons maar 2 uur te vroeg de deur uitwerken zonder een verklaring, daarnaast ook gewoon maar één deur opendoen zodat je een uur in de rij moet staan
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
x2quote:
Buiten hardstylefeestjes om eigenlijk best regelmatigquote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Krulliewullie het volgende:
sfeer (gewoon de héle zaal los, hoe vaak maak je dat mee?![]()
Hier alleen maar positieve ervaringen met paradiso. Maar een tent kan een keer een slechte avond hebben, ik vond de laatste keer HMH ook zo ontstellend kut geregeld...quote:Paradiso was trouwens wel echt een kak-tent die avond, weet niet hoe het normaal gesproken gesteld is daar, maar nu faalden ze hardTwee dj's kwamen niet opdagen en daarom gingen ze ons maar 2 uur te vroeg de deur uitwerken zonder een verklaring, daarnaast ook gewoon maar één deur opendoen zodat je een uur in de rij moet staan
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 16:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
Buiten hardstylefeestjes om eigenlijk best regelmatig
quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef DjThera het volgende:
Hardnation was echt heerlijk jaSupergoed vermaakt!!! Thanks voor de gezelligheid FOK-ers!
Dit is mn tracklist:05. Kat Meets Gerardo Roschini - Allright (Kat & Zatox Rmx)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet dat je die gedraaid hebt.![]()
Zou het mooi vinden om die oudere NC platen nog eens op een feest te horen, maar de rest van de avond zal wel gewoon Wildstylez, Headhunterz etc. worden. Dat interesseert me niet zo.. Misschien als ik goedkoop een kaartje kan krijgen, maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 21 november 2011 11:18 schreef NLS04 het volgende:
Dit is ook mijn 'innerlijke discussie'quote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zou het mooi vinden om die oudere NC platen nog eens op een feest te horen, maar de rest van de avond zal wel gewoon Wildstylez, Headhunterz etc. worden. Dat interesseert me niet zo.. Misschien als ik goedkoop een kaartje kan krijgen, maar dat zal wel niet.
Precies, zal wel weer een 13 in een dozijn line-up (+ typisch publiek) worden, niet de moeite waard tenzij het idd niet duur is...quote:Op maandag 21 november 2011 16:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zou het mooi vinden om die oudere NC platen nog eens op een feest te horen, maar de rest van de avond zal wel gewoon Wildstylez, Headhunterz etc. worden. Dat interesseert me niet zo.. Misschien als ik goedkoop een kaartje kan krijgen, maar dat zal wel niet.
Shiiiit, dat is wel heel triestquote:Op maandag 21 november 2011 17:18 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dit is ook mijn 'innerlijke discussie'
Ok, krijg net een bericht waaruit het e.e.a. opgehelderd over die faal-actie in Paradiso. Het blijkt dat ze wél kwamen opdagen, maar dat Skrillex en/of het management van Skrillex niet wou dat er iemand na hem zou draaien. Daarom werd iedereen weggestuurd en die laatste dj's zijn dan ook voor niets geboekt..![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej, scheer een beer en maak een mutsje ervanquote:Op maandag 21 november 2011 17:52 schreef Levitas het volgende:
Jeee! Frontliner - Outside spacer en Pull Tuuduu Over zijn er =)
Ik wilde de link hier posten, maar die is uniek, dus dat ging niet. Dan maar zo:quote:Op maandag 21 november 2011 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Jeej, scheer een beer en maak een mutsje ervan
twitter:djfrontliner twitterde op maandag 21-11-2011 om 14:47:38We did it :-) thank you all for this massive support.. 20K likes on my Facebook page! It's yours:... http://t.co/FPln5ayb reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |