Heerlijk feestje, dat Hard Nation! Heel de avond in het Theracords-zaaltje gestaan. Sfeertje zat er flink in daar en er werd heerlijke muziek gedraaid
San Miquel opende met een fraaie Early Hardstyle set en diverse klappers kwamen voorbij!
Daarna toch maar naar Ryfle gegaan, omdat hij mij zeer positief verrast had op Fusion: The Next Level. Zijn hoge verwachtingen voor vanavond kon hij helaas niet waarmaken voor mij. Standaard mainstream Hardstyle setje...Beetje laf eigenlijk

Wel sneu voor hem dat hij per ongelijk de verkeerde cd-speler op pauze zette of zoiets.
Geck-O was briljant. Een set met van alles en nog wat! Heel erg geniaal

en prima opbouw voor de set van Thera erna.
Thera heb ik zijn beste set ooit horen draaien, geweldig wat een energie

Geluid ging ook even een tandje harder, fijn hoor! De hele zaal ging ook snoeiiiiiihard los
Catatonic Overload was ook knallen geblazen En DizZorder vs. R-Tillary ging ook lekker. De Hardcore afsluiter die voor de verandering eens een keer niet supermainstream was ging lekker los

Zeker gezellig gehad met Da_Ripper, Quyxz, El_Dani, 16-meterin en KrullieWullie

En de andere hoop bekenden uit de zaal
Vervolgens nog naar Kings of Hardstyle

geweest waar we probeerden binnen te komen. Ook al heeft Da_Ripper nog zo'n mooie praatjes, hij kon ons niet binnen praten. Ik had 2 kaartjes naar mijn telefoon toegestuurd gekregen en ik kreeg ze in eerste instantie niet geopend. Daarna wel, maar die portier geloofde het wel eigenlijk. Heel het Beursgebouw stond vol paupers/dagjesmensen/mensen die niet met drugs om kunnen gaan. Kortom nog erger dan een mainstage van DefQon.1 ofzo
Het stond compleet stil, want Hardstyle Mafia draaide geen hitjes. Nee, die mannen deden gewoon hun eigen ding en ik dig dat wel

Om vervolgens af te sluiten met The Beholder vs. Zany - Annihilating

Tatanka draaide wel hitjes, maar ik vond het eigenlijk nog best aardig. Afrika is VET

Om 6.30 maar gegaan, want Krullie vond het 3x niks in die dierentuin
[ Bericht 15% gewijzigd door T-Force op 20-11-2011 20:09:31 ]