lekkere intro en kickquote:
Climax niet slecht, voor de rest gewoon saai. Overigens klinkt die climax (op 2:04) precies als een ander nummer, kom er ff niet op welke dat ookalweer is.quote:
De spookhuisintro doet me niks en die kick komt me bekend voor (van 1 van de andere 21325362 nummers die er op lijken).quote:
Hoorde ik in de Substream Show ja, lekker plaatje!quote:
Oja het doet me denken aan...quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:58 schreef mstx het volgende:
Overigens klinkt die climax (op 2:04) precies als een ander nummer, kom er ff niet op welke dat ookalweer is.
Ik stel bij deze m'n feestzaal beschikbaar!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
Regel maar dat we in jouw buurt kunnen draaien en we zijn er met zo'n set
Hoest met de mixjes btw?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef 16meter het volgende:
Zie nu pas dat #250 bijna een feit is.
Namens uw MUZ moderator gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef 16meter het volgende:
Zie nu pas dat #250 bijna een feit is.
Ik ben een beetje aan het proberen met de bekende-nummers-mix, maar als een ervaren dj het wil doen: wees mijn gast. Wordt namelijk wel amateuristischquote:
Gewoon na het etentje naar XQquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:42 schreef Levitas het volgende:
Daaaaaaamn! Kom ik net thuis, hoor ik dat we 21 januari een familie etentje hebben die ik niet mág missen (aangezien dat de laatste gelegenheid is voor een etentje voordat ik 5 maanden im Ausland zit). FUUUUUU
Dat bedacht ik me ook net jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:59 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Gewoon na het etentje naar XQ
Ik heb gewoon creative In-eartjes. Top geluidquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net jaDus, de kans is er nog wel
Voor mijn hardstyle vrienden: Ik ben op zoek naar een koptelefoon om de dikke beats van Headhunters en Brennen Hard te luisteren als ik bijvoorbeeld in het vliegtuig zit. Hoeft geen insane quality te zijn, maar wel gewoon fatsoenlijk geluid en zéker niet te duur (dacht zelf aan <¤100). Jullie toevallig tips?
Wordt denk ik lastig. Ik heb op het moment niet extreem veel tijd om andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoest met de mixjes btw?
Enne 16 ... no change of plans?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef mstx het volgende:
baggertrack en een tettenfilmpje om toch nog thumbs up te krijgen op youtube
Aangezien ik 24 uur in een vliegtuig ga zitten, waarvan ik er denk ik 8-10 met muziek aan wil door brengen. Lijkt mij dat een koptelefoon dan minder gaat irriteren dan in-ears?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik heb gewoon creative In-eartjes. Top geluidWaarom helemaal een koptelefoon?
Prima Pussy Lounge trackquote:
Met de mute knop aan is hij goed te bekijkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef mstx het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:32 schreef mstx het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dieper dan dit kan ome Dov niet meer zinken (hoop ik)
No man.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Enne 16 ... no change of plans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
Moddervet anthem van Ophidianquote:
Haha, wat een comments zegquote:
Heel bekend stukje ja.. Zat dat niet ooit ook in een hardcore plaat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Filmpje van de profeet is alweer verwijderd, maar hier is een mirror:
Waar is dat stukje van 1.33 ook alweer van?
Gruwelijk!quote:
Toch mooi meegenomen toch?quote:Op zondag 20 november 2011 04:29 schreef RiKe het volgende:
Net terug van een dj contest, ik was samen met een vriend van me de enige die hardstyle draaide, de rest was house.
Toch 3e (van de 6) geworden en een udg dj tas gewonnen! :d
Absoluut!quote:
quote:
Ook al zat de locatie/geluid niet mee, het ging gruwelijk los in de Theracords-area! Ja, was echt een heel verfrissend feestje, met vette platenquote:Op zondag 20 november 2011 18:24 schreef Quyxz_ het volgende:
HardNation gister was erg vet met oa de FOK!kers!Bijna alleen maar tracks die ik nog nooit live had gehoord. Ben zo goed als de hele avond in de Theracordszaal blijven hangen.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geck-o die Tarzan & Jane van Toybox draaide
Kan ik mij goed in vinden.quote:Op zondag 20 november 2011 19:54 schreef T-Force het volgende:
Heerlijk feestje, dat Hard Nation! Heel de avond in het Theracords-zaaltje gestaan. Sfeertje zat er flink in daar en er werd heerlijke muziek gedraaid![]()
San Miquel opende met een fraaie Early Hardstyle set en diverse klappers kwamen voorbij!![]()
Daarna toch maar naar Ryfle gegaan, omdat hij mij zeer positief verrast had op Fusion: The Next Level. Zijn hoge verwachtingen voor vanavond kon hij helaas niet waarmaken voor mij. Standaard mainstream Hardstyle setje...Beetje laf eigenlijkWel sneu voor hem dat hij per ongelijk de verkeerde cd-speler op pauze zette of zoiets.
Geck-O was briljant. Een set met van alles en nog wat! Heel erg geniaalen prima opbouw voor de set van Thera erna.
Thera heb ik zijn beste set ooit horen draaien, geweldig wat een energieGeluid ging ook even een tandje harder, fijn hoor! De hele zaal ging ook snoeiiiiiihard los
![]()
Catatonic Overload was ook knallen geblazen En DizZorder vs. R-Tillary ging ook lekker. De Hardcore afsluiter die voor de verandering eens een keer niet supermainstream was ging lekker los
Vorig bericht is aangepastquote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik mij goed in vinden.Ben je nog binnengekomen in het Beursgebouw?
Positief is dat je aan TOA denkt, negatief dat het niet als TOA klinkt. Maar wel een lekker doorknalplaatje, vooral als je hem iets oppitchtquote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kan ik mij goed in vinden.Ben je nog binnengekomen in het Beursgebouw?
Dit was trouwens die ene hardcoreplaat waarvan ik dacht dat die van TOA was.
Ik had echt nooit kunnen verwachten dat ik die plaat uit mijn hardcoretijd nog eens live zou horen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog zo'n plaatje die ik volledig onverwacht voor het eerst live hoorde.quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef DjThera het volgende:
Kat Meets Gerardo Roschini - Allright (Kat & Zatox Rmx)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |